Ir al contenido


- - - - -

Festa Blava


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Guest_Festa Blava_*

Guest_Festa Blava_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2005 - 07:14

:D Ola em dic Xavi y soc lo president de la Festa Blava moltes gracies per les vostres paraules lo dels cantics en català tambe u vaig proposar pero tenim gent argentina a la peña y no saben parlan molt be el català pero tranquils k els i ensenyarem moltes gracies



La Festa Blava

#2 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 12:24

:D Ola em dic Xavi y soc lo president de la Festa Blava moltes gracies per les vostres paraules lo dels cantics en català tambe u vaig proposar pero tenim gent argentina a la peña y no saben parlan molt be el català pero tranquils k els i ensenyarem moltes gracies



La Festa Blava


stat vora vostra... osti com animeu! anims i continueu axi! avere si augmente akest aire argenit i fem del camp d'esports una bombonera lleidatana!!!

#3 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 12:25

:D Ola em dic Xavi y soc lo president de la Festa Blava moltes gracies per les vostres paraules lo dels cantics en català tambe u vaig proposar pero tenim gent argentina a la peña y no saben parlan molt be el català pero tranquils k els i ensenyarem moltes gracies



La Festa Blava


Ereu la gent k estava a la contonda de lateral, just al costat de gol sud??

#4 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 10:58

Estan a la part alta de Gol*Nord !

Jo us proposaria que us fiquesiu a la part de baix, no cal que ens barrejem tots si no voleu, pero aixi podriem animar i engrescar millor tot el gol pq la gent animi! Us podrieu ficar just a la part de baix de on esteu ara!
Que en penseu?

#5 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 01:06

Estan a la part alta de Gol*Nord !


ja, vull di a la 2a part on eren

Jo estic d'acord en k es podrien ficar a baix, sense juntar les penyes per crear dos focus d'animacio compacta

#6 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 04:12

Lo q es realment d´agrair es q hi hagi argentins q animin al lleida,Lo penós es q ni els mateixos lleidatans s´animen amb això.Per cert dues dates: Hi ha tres penyes creades i una en marxa,atenció:

1. La Primera,mes nombrosa,i de puta mare:els ILERGETES,son tots de lleida i comarques crec,estimen al lleida molt i van als desplaçaments sempre q poden.

2. Festa Blava: Gent de lleida i també argentins.

3. Penya del LLeida de LOndres: son dos tios anglesos q van venir l´any passat a treballar a lleida i es van enamorar del equip i ara van a molts desplaçaments.Per cert aquest cap de setmana estaran a Vigo.Un 10 per aquests dos tios,quins collons!!!!.Per fer-lis un monument. Això no ha sortit als diaris,cosa q demostra la qualitat dels periodistes d lleida.

i UNA QUARTA PENYA Q S´ESTÀ crean a ANDALUSIA, amb lleidatans q treballen alli i amb alguns Andalusos.

Conclusió: La ciutat de lleida fa cagar. Anàlisis: HI ha 4 penyes,dues de fora. Una penya amb gent de lleida i una altra amb gent de lleida i argentina. Resum: 60% gent de fora de lleida i 40% de lleida.Patètica ciutat de lleida.

No senten com a seu el club i passen del futbol,així ens va,ells al Barça i ja està o si donen entrades gratis.Per cert si volem que s´ompli el CAMP D´ESPORTS proposo una altra cosa q segur q aniran 12000 persones: Putetes gratis per als no socis a la whiskeria EVA, tito´s, etc.Amb el puterio q hi ha en la nostra ciutat i comarques vindria molta gent,jajajajaja.

A veure si s´espavila la junta amb el tema social ja!!!

#7 Guest_oscar_bordeta_*

Guest_oscar_bordeta_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 05:13

LA PENYA QUE HI HA AL LATERAL AL COSTAT DEL GOL SUD NO ES LA FESTA BLAVA ES EL FUM BLAU!!

VISKA LO LLEIDA. FUM BLAU

#8 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 38 topics

Escrito 19 enero 2005 - 10:18

LA PENYA QUE HI HA AL LATERAL AL COSTAT DEL GOL SUD NO ES LA FESTA BLAVA ES EL FUM BLAU!!

VISKA LO LLEIDA. FUM BLAU


Doncs em va agradar com animava akella zona, per cert si aneu al club us donaran bombos i tal... (gratuitament) i ven contents k es kedaran

#9 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2005 - 10:25

akesta penya k dieu de fum blau son akells k fiken akella pankarta tan wapa k hi ha un grafiti? com es k no fiken cap pankarta am el nom de la penya???

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 20 enero 2005 - 12:37

Estan a la part alta de Gol*Nord !

Jo us proposaria que us fiquesiu a la part de baix, no cal que ens barrejem tots si no voleu, pero aixi podriem animar i engrescar millor tot el gol pq la gent animi! Us podrieu ficar just a la part de baix de on esteu ara!
Que en penseu?


Pot ser si pero yo u estic proposant xk el dia de gramanet la segona part estavem abaix i vam estar molt be

#11 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2005 - 12:52

LA PENYA QUE HI HA AL LATERAL AL COSTAT DEL GOL SUD NO ES LA FESTA BLAVA ES EL FUM BLAU!!

VISKA LO LLEIDA. FUM BLAU


Doncs em va agradar com animava akella zona, per cert si aneu al club us donaran bombos i tal... (gratuitament) i ven contents k es kedaran


Ell no sabia res de res d'aixo es veritat??? a ki em de demanar??

LA FESTA BLAVA

#12 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 enero 2005 - 01:02

Estan a la part alta de Gol*Nord !

Jo us proposaria que us fiquesiu a la part de baix, no cal que ens barrejem tots si no voleu, pero aixi podriem animar i engrescar millor tot el gol pq la gent animi! Us podrieu ficar just a la part de baix de on esteu ara!
Que en penseu?


Pot ser si pero yo u estic proposant xk el dia de gramanet la segona part estavem abaix i vam estar molt be


Si em permeteu penso que hauriau d´estar en la part de abaix,, no dic res de barrejar.. pero abix es veu mes i crea mes ambient!!!!

:wink:

#13 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2005 - 01:09

LA PENYA QUE HI HA AL LATERAL AL COSTAT DEL GOL SUD NO ES LA FESTA BLAVA ES EL FUM BLAU!!

VISKA LO LLEIDA. FUM BLAU


Doncs em va agradar com animava akella zona, per cert si aneu al club us donaran bombos i tal... (gratuitament) i ven contents k es kedaran


Ell no sabia res de res d'aixo es veritat??? a ki em de demanar??

LA FESTA BLAVA


Uns amics meus van anar fa 3 o 4 anys a parlar amb algu del club i els hi van fer apuntar amb una llista els noms dels membres de la penya per saber quants eren, cada partit els hi donaven un bombo k guardaven al camp d'esports mateix i una pancarta

Pregunteu a les oficines

#14 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 20 enero 2005 - 07:17

crec que s'haurien de posar al gol sud perque sino alli es queda molt sol i a la primera part (normalment) fa mal efecte.

PD: els del fum blau suo aquells que normalment porten una nina "hinchable"?

#15 Guest_olaaaaaaaaaaa_*

Guest_olaaaaaaaaaaa_*
  • Anónims

Escrito 20 enero 2005 - 07:25

jajajajajajajajajajajajaja puta glamaneeeeeeeeeeeeeeeeee

#16 Guest_oscar_bordeta_*

Guest_oscar_bordeta_*
  • Anónims

Escrito 24 enero 2005 - 11:09

Passem de juntar-nos amb d'altres penyes(p.ex:ilergetes) perque no compartim moltes de les seves idees.


FUM BLAU.VISKA LO LLEIDA

Volem un megafono!!!

#17 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes

Escrito 24 enero 2005 - 11:12

i no eu pensat en fervos penya oficial? i en fikarvos al gol nord??

#18 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 25 enero 2005 - 12:25

NO CAL K STIGUEU AMB ELLS NOMES PEL GOL NORD BAIX...DE AKESTA MANERA SE DONARIA MES AMBIENT QUE NO PAS DESPERDIGATS A MES..SEMPRE FA GOIG VEURE UN GOL PLE DE GENT..LA LLASTIMA QUE NO SE OMPLE MAI..
ELS DE LA FSTA BLAVA TAL COM ESTAN ARA PERO ABAIX...O AMB ELS BOMBOS QUE DONEN A LES OFICINES QUAN VAS A APUNTARTE COM A PENYA..A MES TE DONDEN UNA PANCARTA AMB EL NOM....I ELS DE LATERAL DONCS COM NO CREC QUE VULGUIN CANVIARSE QUE CONTINUIN ALLA I K KONTINUIN FENT-SE SENTIR...LO DE LA NINA MOLA CAXO xDDDDDDDd
Enga xent!!

#19 SkinheadBlau

SkinheadBlau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes

Escrito 27 enero 2005 - 11:59

Escolta oscar_bordeta! A que et refereixes a que no conpartiu les mateixes idees k els Ilergetes?? Tema Politicament parlant??


Ilergetes Secció Cap-Pont-Oi!
Visca el Lleida i Visca Catalunya!

#20 EskinjeT RaimaT

EskinjeT RaimaT

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes

Escrito 29 enero 2005 - 01:20

... NO DEIXAREM KAP INTENCIO DE GRUP FEIXISTA AL KAMP D'ESPORTS ...

ILERGETES WARRIORS




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos