Jump to content


Photo
- - - - -

Invitats per tot el foro


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

Poll: Preferirieu k tothom s'hagues de registrar? (112 member(s) have cast votes)

Preferirieu k tothom s'hagues de registrar?

  1. Si (26 votes [89.66%] - View)

    Percentage of vote: 89.66%

  2. No (3 votes [10.34%] - View)

    Percentage of vote: 10.34%

Vote Guests cannot vote

#21 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2005 - 03:14 PM

A mi ja em sembla be, que la gent s'expressi i amb aixo de no registrar-se es facilita que qualsevol pugui opinar mes rapidament i sense problemes, pero voleu dir que aporten alguna cosa tots akests invitats k no donen la cara i només saben insultar i faltar al respecte


akests del Nastic k no es registren i comencen a insultar sol han aportat que cada cop els hi tinguem mes mania, pero aixo crec k saurien de registrar; aixi els k vulguesin tokar els kollons el Webmaster ja els i prohibiria o ja els hi faria alguna cosa.

#22 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,372 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2005 - 04:38 PM

doncs aixo dels moderadors ho trobo una burrada!! pk limitarie la llibertat d'expressió.
trobo bé ke un filtre serie el registre, pero moderadors¿??¿? la majoría de vatros no sou el q diguem gent objectiva...
el q tb podiau fer es ignorar els mstgs q provoken.
la figura del moderador la vec com un q te poders sobre els altres i kels limiten alhora d'expressar les seves idees...
i crec q la meva opinio a d'esser tinguda en compte, al igual q les vostres, pk porto temps en akest forum (lunic en el kual participo) i amb molts post i pocs on hi hagin bajanades sense sentit ni msatges en blanc, etc. i li tinc molt d'apreci, pero el dia ke algun moderador m'esborres un post pk no li agrade el q escric automaticament deixaria d'entrar en un forum on els seus participants son uns participants autoritaris q no permeten l'expressió de les seves idees des del respecte i la coherencia dels arguments expressats.

#23 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 15 January 2005 - 07:41 PM

doncs aixo dels moderadors ho trobo una burrada!! pk limitarie la llibertat d'expressió.
trobo bé ke un filtre serie el registre, pero moderadors¿??¿? la majoría de vatros no sou el q diguem gent objectiva...
el q tb podiau fer es ignorar els mstgs q provoken.
la figura del moderador la vec com un q te poders sobre els altres i kels limiten alhora d'expressar les seves idees...
i crec q la meva opinio a d'esser tinguda en compte, al igual q les vostres, pk porto temps en akest forum (lunic en el kual participo) i amb molts post i pocs on hi hagin bajanades sense sentit ni msatges en blanc, etc. i li tinc molt d'apreci, pero el dia ke algun moderador m'esborres un post pk no li agrade el q escric automaticament deixaria d'entrar en un forum on els seus participants son uns participants autoritaris q no permeten l'expressió de les seves idees des del respecte i la coherencia dels arguments expressats.


Potser el que no entens es que si escrius des del respecte i la coherencia ningu t'esborrarà cap missatge. Es note que no entres a cap forum on hi han moderador.
Nomes s'esborren els d'usuaris que insulten, falten al respecte o fan lo burro per tocar els collons.

#24 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,372 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2005 - 09:42 PM

Potser el que no entens es que si escrius des del respecte i la coherencia ningu t'esborrarà cap missatge. Es note que no entres a cap forum on hi han moderador.
Nomes s'esborren els d'usuaris que insulten, falten al respecte o fan lo burro per tocar els collons.


tens rao no entrat a cap forum on hi ha moderadors.
xo insultar, faltar el respecte o fan lo burro, x mi poder es una cosa i x tu una altra.
fikem com a exemple q ofermarss es moderador ( :twisted: ) i jo opino sobre el barsa, cosa kestem diametralment oposats aleshores ell mesborre el mstg. q? algu pot defensar el meu dret a opinar? e? ja q tu tens mes experiencia explicamo

#25 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 posts
  • 0 topics

Posted 02 February 2005 - 08:55 PM

totom registrat xo k escriguint k sino es lo mateix k no estar registrat :twisted:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users