Ir al contenido


Foto
- - - - -

Invitats per tot el foro


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

Encuesta: Preferirieu k tothom s'hagues de registrar? (112 member(s) have cast votes)

Preferirieu k tothom s'hagues de registrar?

  1. Si (26 votos [89.66%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 89.66%

  2. No (3 votos [10.34%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 10.34%

Votar Invitados no pueden votar

#1 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 enero 2005 - 11:54

A mi ja em sembla be, que la gent s'expressi i amb aixo de no registrar-se es facilita que qualsevol pugui opinar mes rapidament i sense problemes, pero voleu dir que aporten alguna cosa tots akests invitats k no donen la cara i només saben insultar i faltar al respecte

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 enero 2005 - 11:56

SUPOSO QUE WEBMASTER SI ESTAS REGISTRAT ET POT PROHIBIR QUE ESCRIGUIS.

TOTHOM REGISTRAT!

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 12:12

SIPS, SI NO S'ESTA REGISTRAT NO ES PUGUI ESCRIURE :evil:

#4 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 12:13

El que també podia fer el webmaster es prohibir als invitats que postejesin misatges, així s'haurian de registrar forcosament


Aquesta es la conclusio, s'ha de ficar tots els mecanismes possibles per impedir a akesta gent k segueixi faltant al respecte

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 14 enero 2005 - 12:28

Estic d'acord en que s'hagin de registrar, almenys que perdin una mica mes de temps si volen faltarnos al respecte pq aixo ja es massa. Cada dia es lo mateix.

I els de Lleida que els responen ja els hi val tb. Si NINGU respongues no hi haurie tan enrenou.

#6 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 12:33

a mi mes igual. molts dels registrats escriuen si es q ho fan bajanades, tonteries i provocatives, al igual kels q no es registren no hi trovo diferencia.

#7 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 12:47

estic d acord amb lo de que t hagis de registrar.
Potser una altra solucio seria ficar uns quants mes moderadors, que puguessin borrar akest tipus de missatges tans sols sortiguessin.

#8 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 01:01

a mi mes igual. molts dels registrats escriuen si es q ho fan bajanades, tonteries i provocatives, al igual kels q no es registren no hi trovo diferencia.



si webmster vol krek k els pot no admetre.


obre el messenger!!!!!

#9 Guest_Balboa_*

Guest_Balboa_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 02:15

A los hechos me remito:
Que sepa yo, aki el q empezo faltando el respeto fueron 2 o 3 con cosas como por ejemplo:
- Los garrulos de santa coloma..
- Que si salen de santa coloma se pierden,etc,etc...

O sea que mirense el ombligo de vez en cuando.

#10 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 02:41

A los hechos me remito:
Que sepa yo, aki el q empezo faltando el respeto fueron 2 o 3 con cosas como por ejemplo:
- Los garrulos de santa coloma..
- Que si salen de santa coloma se pierden,etc,etc...

O sea que mirense el ombligo de vez en cuando.


i cosas peores.

xo tot i axo kes primer l'ou o la gallina?

#11 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 enero 2005 - 10:11

tot deu registrat COLLONS!!!!

#12 Guest_Gandul_*

Guest_Gandul_*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 14 enero 2005 - 12:20

ei en gandul no opina igual, ara hi ha gent tant ben parida com jo, i els altres d'altres equips que ens visiten i tots opinem i ens enfadem i al final podem estar contents, tristos o cabrejats.

La sort del Lleida és akesta que tothom es pot entrar al forum, vingui d'on vingui, sigui qui sigui, i tingui el sexe que tingui, perquè com sabeu que el gandul no és un aví o un padri que après Internet fa poc i bé a explicar i a llegir altres missatges, i a passar l'estona d'una manera entretinguda, i per exemple no arriva a saber registrar-se, així si hi ha merder doncs dic la meva i qui no li agradi, com ja ha passat, algun cop m'he disculpat i altres no perquè crec que hi ha jugadors blaus que juguen amb la bona dinàmica de l'equip i l'hi prenen el pèl al Rubio!!!!

#13 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 01:21

Jo també opino que hauria d'estar tothom registrat. No entenc per que no ho fan.

#14 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 enero 2005 - 04:08

a mi me's ben igual perque registrar-se per escriure un o dos missatges ho trobo una tonteria. el que si que trobo bé es que el webmaster fiqui un filtre de missatges per als invitats.

ei gandul, tu que escrius missatges tan sonvint fes un esforç i registrat, que no crec que siguis tan gandul per aixo!

#15 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 05:41

a mi me's ben igual perque registrar-se per escriure un o dos missatges ho trobo una tonteria. el que si que trobo bé es que el webmaster fiqui un filtre de missatges per als invitats.

ei gandul, tu que escrius missatges tan sonvint fes un esforç i registrat, que no crec que siguis tan gandul per aixo!


Mira a mi tb m'es ben igual pero com diu pero com a dit el Rod en un missatge anterior si entren a insultar.nos al menys que perdin uina mica de temps. Un filtre de missatges? nlo se si es pot xo bé, si se registren igual es una tonteria com tu dius pq només escriuran 2 misatges pero si no se registren seran 100 missatges o més i a tots ens faltaran el respecte. També s'ha parlat de ficar moderadors, doncs bé si el webamster ho creu oportú m'hi presto a ser moderador, tot sigui per que l'harmonia imperi a la web i el seu bon funcionament.


amb tots els respectes xo tu n ets el mes indicat x modrar a ningu...

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 14 enero 2005 - 06:37

Tb estic d'acord en que hi hagin un parell de moderadors pero em semble que el webmaster no esta molt per la idea i es una llastima pq aquet foro guanyarie molt amb moderadors.

Per mi serie millor colocar moderadors que prohibir que escriguin els invitats pq de quan en quan ve gent d'altres equips, de bon rotllo, a comentar algun tema i per a postejar una merda no es registraran.
A mi m'ha passat d'entrar a forums d'altres ekips i pasar de dir re pq m'havie de registrar.

#17 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2005 - 07:46

Lo millor es q tothom es registre, pq sino foten la gracia de ficar diversos missatges amb diferents noms... aixi no tindreu tants pesadets....

#18 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 enero 2005 - 11:16

Li dono la raó al Mob. Ja porto temps proposant-li al webmaster q seria la millor solució als kamikazes q venen a tocar els pebrots.

Jo també m'oferiria de moderador.

Salut!

#19 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes

Escrito 15 enero 2005 - 11:21

Jo crec q es lo normal que tothom que vulgui parlar es registri a qualsevol foro aixo!
Pero no crec que sigui la solució contra els tocacollons de sempre... se registren en 30 segons, la lien i deixen el nick abandonat... aixo va aixi!

#20 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 15 enero 2005 - 02:49

crec que lo dels moderadors es una gran idea.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos