Ir al contenido


- - - - -

em dunirnos kontra el barça


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Guest_nastikeiru_*

Guest_nastikeiru_*
  • Anónims
  • 1 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 01:58

aveure,nose perke kollons em de diskutir i posrnos farrukos entre les dos aficions,apart de ke naltros som millors o no,(de moment si),magradaria fer una krida antibarcelonista.mexpliko:
-fa dues semanes vaig parlar amb 3 amics ke eren de lleida,i vaig arrivar ala konlklusio ke ells eren del lleida pero ke 1 eren del barça.................aixo es el ke em va fer llastima,i vaig arrivar a la konklusio de ke aixo no pot ser......es veritat ke la MEITAT DE LA GENT DEL LLEIDA ES DEL BARÇA¿?¿?NOIMES PREGUNTO E,NOUS OFENEU,krek ke aixo es per kulkpa del putu barsa de merda ke son uns prepotens de l kopon i no poden fardar de res,tambe la merda de la tv3 ke son uns pallasos i es deixen komprar per el barsa de merda,mireu el barsa no es un gran klub,son uns pallasus de merda,i tenim ke demostraro unint forses,ke opineu?¿?cnt

#2 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 02:13

VISCA EL BARÇA, VISCA EL LLEIDA I VISCA CATALUNYA!!!

NO A L'INTROMISSIÓ NASTIQUERA A LA TERRA FERMA! :lol:

#3 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:22

uneix-te amb els de les banderes espanyoles que segur que et diuen que si

#4 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:25

Nastikeiru ei no cal que vagis dien k el nastik es millor k el lleida de moment, perke aixo ja se veura, pk si el lleida pert es pk te mala sort amb els penals i amb els arbits entre daltres coses.

#5 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:31

FUGIU D'AQUI NASTIQUEROS!

#6 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:39

aaaaiiixxooooo¡¡¡¡¡¡¡¡ fora¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

nomes surten a parlar i a anar d´amics ara, kuan estan a dalt nostre. Fot un mes kuan estaven a baix de tot i els hi portavem 7 punts o aixi, no hi havia ningu del nastic pel foro. Bueno k aprofitin per rallar ara k ja els turnarem a passar¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

no suportu al nastic¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
colla de desg........................................¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
visca el llllllllllllllllleeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiddddddddddaaaaaaaaaaaaa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#7 Guest_nastikeiro_*

Guest_nastikeiro_*
  • Anónims
  • 38 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:46

em feu verdadera llastima,valla una manera destimar al lleida..............................jajajajajajajajajajajajajaja increible,si sou tots del barça¡¡¡¡¡¡ajajjajajajajajajajajaja,kina manera de sentir els kolors¡jajajajajaajajaja ke inutils ke sou................una kosa kuans ereu ahir al kamp¿?2000¿?joder kin rekor¡¡¡no vegis tu.............klar eske es nrmal.............perke ha danar la gent a veure al lleida si nmes a guañat 3 merdes de partits a kasa...................sembla un putiklub el camp desports,tothom ke hi entra i mulla.................nmes eu guañat al almeria,al pontevedra i al malaga b.......eu vist kin llok okupen akests ekips¿?¿?llastimos,penos,esta klar ke no sompla el kamp desports...........pero klar estareu kntents ja ke el vostre barça va be(no per amolt de temps).sou patetiks,inutils,i a sovre kules.......hi ha algu a tot lleida ke sigui del lleida d veritat¿?vinga pagesos a llaurar..............espero kontestacions axantats de merda¡

#8 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:53

ves esperant, et donarem ajo i agua

#9 Guest_nastikeiro_*

Guest_nastikeiro_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 03:55

e llegit els forums de fa 2 semanes i sortia un pallu dient ke el lleida era millor pk estava per sovre........................llavors ara kies millor¿?¿?per cert de ninguna manera vole m anar damics....................els del nastik pensem ke feu verdadera penita.....sou uns palomos.....i a sovre una merda de polaks..........tmb e llegit uns misatge dient ke al lleida li roven els partits.....................jajajajjajajajajajajaja nmes per rekurrir a aixo ja se a kina klase de persones mestik dirigint..............
per cert ke va pasar ahir?¿?tambe us van robar¿?¿?ke fort nop?¿?ke ereu 2000 persones¿?jajajjajajajaja,dakestes 2000 persones e llegit ke 800 son regalades per els komercos de la ciutat¡jajajajajajajajajajja,tenen ke regalar entradas per ke si no perden diners fins als bars del kamp...........jjajajajaajaja,kina llastima de ekip de veritat..................... :lol: :D .unapregunta,al kamp desports sa ompert mai¿¿?si sha omplert sera perke a jugat el barsa nop???jajajajaja

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 diciembre 2004 - 04:03

e llegit els forums de fa 2 semanes i sortia un pallu dient ke el lleida era millor pk estava per sovre........................llavors ara kies millor¿?¿?per cert de ninguna manera vole m anar damics....................els del nastik pensem ke feu verdadera penita.....sou uns palomos.....i a sovre una merda de polaks..........tmb e llegit uns misatge dient ke al lleida li roven els partits.....................jajajajjajajajajajajaja nmes per rekurrir a aixo ja se a kina klase de persones mestik dirigint..............
per cert ke va pasar ahir?¿?tambe us van robar¿?¿?ke fort nop?¿?ke ereu 2000 persones¿?jajajjajajajaja,dakestes 2000 persones e llegit ke 800 son regalades per els komercos de la ciutat¡jajajajajajajajajajja,tenen ke regalar entradas per ke si no perden diners fins als bars del kamp...........jjajajajaajaja,kina llastima de ekip de veritat..................... :lol: :D .unapregunta,al kamp desports sa ompert mai¿¿?si sha omplert sera perke a jugat el barsa nop???jajajajaja



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Visca el Lleida!!!

#11 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 04:03

fot el camp matat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
k ets un matat¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

el nastic????? jajajajajajaja

nastic=desgraciats¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
vos si k foteu pena¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
i perque tenteris, yo pasu del barça¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ se men fot el k faci¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
o sigui k no vagis dient k som del barca i tal¡¡¡¡¡¡¡¡¡

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttsssssssssssssssssssssssssssssssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

#12 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 04:46

E "tarragoni" vesten a la merda!!!

#13 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 04:51

em feu verdadera llastima,valla una manera destimar al lleida..............................jajajajajajajajajajajajajaja increible,si sou tots del barça¡¡¡¡¡¡ajajjajajajajajajajajaja,kina manera de sentir els kolors¡jajajajajaajajaja ke inutils ke sou................una kosa kuans ereu ahir al kamp¿?2000¿?joder kin rekor¡¡¡no vegis tu.............klar eske es nrmal.............perke ha danar la gent a veure al lleida si nmes a guañat 3 merdes de partits a kasa...................sembla un putiklub el camp desports,tothom ke hi entra i mulla.................nmes eu guañat al almeria,al pontevedra i al malaga b.......eu vist kin llok okupen akests ekips¿?¿?llastimos,penos,esta klar ke no sompla el kamp desports...........pero klar estareu kntents ja ke el vostre barça va be(no per amolt de temps).sou patetiks,inutils,i a sovre kules.......hi ha algu a tot lleida ke sigui del lleida d veritat¿?vinga pagesos a llaurar..............espero kontestacions axantats de merda¡


Jajaja fa un moment dient visca la UE Lleida visca el Nàstic, aficions germanes i no sé quines osties i ara quan et diuen 4 cosetes et contradius en tot...d'això se'n diu PERSONALITAT! jajaja. Escolta maco, fes el favor i pirat del foro, quants anys tens 13, 14??

#14 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 05:31

aveure,nose perke kollons em de diskutir i posrnos farrukos entre les dos aficions,apart de ke naltros som millors o no,(de moment si),magradaria fer una krida antibarcelonista.mexpliko:
-fa dues semanes vaig parlar amb 3 amics ke eren de lleida,i vaig arrivar ala konlklusio ke ells eren del lleida pero ke 1 eren del barça.................aixo es el ke em va fer llastima,i vaig arrivar a la konklusio de ke aixo no pot ser......es veritat ke la MEITAT DE LA GENT DEL LLEIDA ES DEL BARÇA¿?¿?NOIMES PREGUNTO E,NOUS OFENEU,krek ke aixo es per kulkpa del putu barsa de merda ke son uns prepotens de l kopon i no poden fardar de res,tambe la merda de la tv3 ke son uns pallasos i es deixen komprar per el barsa de merda,mireu el barsa no es un gran klub,son uns pallasus de merda,i tenim ke demostraro unint forses,ke opineu?¿?cnt


tens tota la rao i jo sempre ho he dit axo!

#15 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 08:16

Nastikeru a gent kom tu és a la ke se li hauria de pegar dos trets per tal de netejar els Països Katalans. Deshonres Tarragona i el Nàstik, imbècil.
No tornis x akí.

#16 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 08:18

Nastikeru a gent kom tu és a la ke se li hauria de pegar dos trets per tal de netejar els Països Katalans. Deshonres Tarragona i el Nàstik, imbècil.
No tornis x akí.

tu si ke desonres els catalans ignorant.
en akest post ni a insultat ni a dit res fora de to. i akest tema a estat molt comentat en mesos anteriors.
on tens el seny català si tan tomples la boca de ser-ho?
pk no li contesteu amb els vostres arguments?¿

#17 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2004 - 08:26

estik amb tu oliane, no ha dit res dolen, bueno tambe e de dir k fa uns mesos kuan parlavem daket tema va sortir un del nastik dien k la aficio del nastik tota era primer del barça aixi k no se perque dira aixo aket, pero bueno, no u a dit amb paraules dolentes ni insultan i aixo es dagrair

#18 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes

Escrito 23 diciembre 2004 - 08:41

doncs jo, com que OOOOODDDDDIIIIIIIOOOOOOOO al nastic, sino venen per aki, millor k millor. K vagin al seu foro, a mes a mes, estic segur k si els haguessim guanyat, o no vindria ningu per aki o es fotrian a molestarnus

visca el lleida i fora el nastic¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
records a tothom del lleida 8)

#19 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes

Escrito 23 diciembre 2004 - 09:25

Jo sere de qui vull soc del lleida i cule

I valtros els del nastic no dieu tan, perque si no sou del barça no es perque sou nomes del nastic sino perque hi ha mol merengue suelto a tarragona

#20 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 31 diciembre 2004 - 01:51

Jo sere de qui vull soc del lleida i cule

I valtros els del nastic no dieu tan, perque si no sou del barça no es perque sou nomes del nastic sino perque hi ha mol merengue suelto a tarragona


no es x ficarme al seu favor... pero descoeixes molt ...
kuan els del nastic emplenaren lo gol a la copa del rei de fa 2 anys... vol dir moltes coses. ke molts seran del madrid, altres del barça i molts q son tan sols del nastic.
del lleida lleida, som minoria... i aixo fa mal a l'afecció i la massa social.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos