Ir al contenido


Foto
- - - - -

Els diaris són Lleida o del Barça?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#21 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 05:58

jo crec k l'actuació dels diaris lleidatans de publicar la portada del Barça-Madrid, abans k parlar del Lleida és TOTALMENT correcta

motiu:

la gent de Lleida, tot i que hauria d'ésser al contrari, va seguir amb moltes més ganes, il·lusió, patiment,.. el partit de Primera. N'estic segur k molts lleidatans/es ni sabien que el Lleida jugava.

d'acord am això, la premsa publica segons la demanda. i la demanda, molt probablement, era més massiva en favor del Barça-Madrid

#22 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 06:24

Ningú discuteix l'honarabilitat i professionalitat de ningú,ni dels periodistes en aquest cas (be, l'Alex Santos es un cas apart),ni de capprofessió.Mai jutjaré a ningú d'una professió que no es la meva,i això que a totarreu i en totes les professions hi ha gent mes bona que un altra.

La qüestió en la que estic fent enfasi,i crec que prou raonadament, es la de no compartir en absolut la decisió de qui dona més canxa als equips de fora (Barça en aquest cas) en vers als nostres (i mes jugant partit el mateix dia). Imagino que hi ha algú al diari,per sobre de molts redactors,caps de secció, etc.. que decideix que va a la portada o com es composa la prioritat dels temes i es això, i no el que tu comentes al teu post, el que em fa sentir decebut i el que considero perfetament criticable.

Penso que els diaris de Lleida no haurien de caure en aquest error,i més coneixent la realitat i dificultat que te el Lleida per fer-se un forat en el cor dels aficionats en vers les facilitats que te el Barça (noticia principal, i a vegades quasi única, als telenoticies i diaris d'ambit català)

No voldria que entenguesis malament les meves paraules,jo parlo del fons de la qüestió, que ve alimentada per un error en la forma.

Salutacions gent !

#23 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 06:25

el post d'abans anava en relació als comentaris del Lennon.

#24 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 07:05

Ok! Havia malinterpretat el teu escrit. T'has explicat molt bé. Gràcies per l'aclariment. No vull crear cap mena de polèmica.

#25 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 18 diciembre 2004 - 05:56

Històrcament La Mañana és un diari centralista. Els seus origens són falangistes... Per a mi no mereix cap tipus d'atenció, amb el Grup Segre en tinc de sobres per saber el que passa a casa meva des d'on estic.

AMUNT SEGRE!


es lamentable això de la manyana. i lo de tv3 webmaster fins l'aparició de futbolcat ere justificable les keixes.
i això del falangisme..... uf! i la vanguardia, i clubs esportius, etc. tot allò que va ésser durant època franquista ere d'influència o falangista o catòlica, tecnòcrata, carlista o monàrquica.

"Una bona part de les federacions esportives catalanes, en particular el futbol i el hoquei sobre patis eren regides per joves falangistes nomenats més pels seus mèrits polític que no pas pels esportius: alguns d'aquests assoliran posteriorment una certa notorietat (Samaranch, Porta, etc.)" J.B. CULLA(Història contemporania de Catalunya)
- altre costat si dius q es centralista et referiras centralista de bcn, no?

:oops: :oops:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos