Ir al contenido


Foto
- - - - -

Els diaris són Lleida o del Barça?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
24 respuestas en este tema

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 01:33

Que en penseu els qui normalment critiqueu a tv3 injustificadament de l’actuació dels diaris de Lleida? El passat diumenge desprès del Lleida – Xerez i el Barça-Madrid la portada de la secció d’esports de La Manyana i del Segre era el Barça-Madrid, d’això tant vergonyós no en diu ningú res?

#2 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 01:36

kina rao k tens webmaster, jo eske no vai vere la manyana, kina vergonya, en llok de parlar de naltros parlen del barça, k verbonyos!!!!

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 02:17

EL SEGRE TB DESPRES DEL PARTIT BARÇA_MADRID, SORTIA LA FOTO EN PORTADA I UNA FOTO DEL LLEIDA EN PETIT AL COSTAT.

UNA MIKA TRIST!

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 04:57

No trobo bé que el Barça tregui protagonisme al Lleida en els diaris locals pero crec que aquesta vegada potser s'hauria de ser més tolerant ja que va ser un partit "especial"... 3 a 0 al Real Madrid i un joc enlluernador. Potser si el Lleida hagués guanyat al Xerez hagúes estat diferent.

FORÇA LLEIDA!!!!!!!!!

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 05:13

Pero esq no es solament el diumenge pel Barça - Madrid! A la meva empresa sols compren la mañana, i jo me le de tragar a l'hora d'esmorçar. I estic alucinant del gran contingut que exposa akest diari del barça, ja si juga la champions, com la lliga com el partit de presentacio. avegades sembla q parlin del lleida pel compromis de ser un diari local, q sino.. No m'agradat mai aquest diari,i adamunt el pallasso q fa el article d'opinio (hem sembla q titulen l'article com "el punto en la i" ) es un paio q fa la pinta de ser el tipic tribunero rondinaire i desconforme, q ho critica tot lo del lleida, i a mes el tio redacta fatal pq no senten re del q vol dir, sols es pot captar 4 paraules de menyspreu cap al lleida. Mai hem pronuncio sobre els mitjans de comunicacio, pero que una cosa aixi pasi en un diari local... vergonyos!! q mirin el Segre.. I QUE N'APRENGUIN!!!!

#6 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 05:23

Històrcament La Mañana és un diari centralista. Els seus origens són falangistes... Per a mi no mereix cap tipus d'atenció, amb el Grup Segre en tinc de sobres per saber el que passa a casa meva des d'on estic.

AMUNT SEGRE!


es lamentable això de la manyana. i lo de tv3 webmaster fins l'aparició de futbolcat ere justificable les keixes.
i això del falangisme..... uf! i la vanguardia, i clubs esportius, etc. tot allò que va ésser durant època franquista ere d'influència o falangista o catòlica, tecnòcrata, carlista o monàrquica.

"Una bona part de les federacions esportives catalanes, en particular el futbol i el hoquei sobre patis eren regides per joves falangistes nomenats més pels seus mèrits polític que no pas pels esportius: alguns d'aquests assoliran posteriorment una certa notorietat (Samaranch, Porta, etc.)" J.B. CULLA(Història contemporania de Catalunya)
- altre costat si dius q es centralista et referiras centralista de bcn, no?

#7 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 05:39

Correcte, actualment crec que som víctimes d'aquesta mena de malaltia, sobretot esportivament parlant. Vull recordar que tenim un altre equip a primera línea i gairebé ningú en fa referència. El Plusfresc està fent una temporada increible i fent el millor inici de la seva història. També són catalanes, i cada una d'elles porta Lleida arreu de l'estat. Se que es van desvincular del Lleida. Però crec que es mereixen una mica d'atenció.

LLEIDA AMUNT, COLLONS!

#8 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 26 noviembre 2004 - 07:09

"Webmaster" acaso perteneces al grupo Segre? si no voy mal encaminado la portada de ese diario del domingo pasado tambien fue la del Barça y ademas el título de la portada tambien: "Este Barça enamora"... para colmo la foto del Lleida bien pequeñita! vergonzoso tanto por los de La Manyana como a los del Segre !!! :evil:

#9 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 07:23

Suposo ke la Manyana i El Segre segueixen unes jerarquies! Jo no ho comparteixoo! AMUNT LLEIDAAA!

#10 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 08:29

"Webmaster" acaso perteneces al grupo Segre? si no voy mal encaminado la portada de ese diario del domingo pasado tambien fue la del Barça y ademas el título de la portada tambien: "Este Barça enamora"... para colmo la foto del Lleida bien pequeñita! vergonzoso tanto por los de La Manyana como a los del Segre !!! :evil:



per a res et falta rao!! pero penso k els diaris viuen dls seus clients . direu akest tio es tonto, pero el k vull dir am aixo esk els diaris fiken lo k als clients els interesa... k es el k interesa a la majoria d lleidatants? en gran part els interesa el barça en molts casos mes k el lleida(nomes cal veure com cada partit el camp d'esports s'omple fins la bandera :evil: ). per mi nose perk prefereixo la mañana, potser la seva manera d redactar. al segre nomes m'agrade el k fike el jordi guardiola.

#11 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2004 - 10:49

ja se sap que els mitjans de comunicació centren latencio al barça, sempre ha set aixi i si el lleida no puge a primera kom el barça, dubto k tingui mes importancia de la k te actualment, es aixi de trist, pero es la realitat. AMUNT LLEIDA

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 noviembre 2004 - 06:43

Suposo que La Mañana els dilluns treu una edició especial d'esports la qual no es pot veure en la edició digital perque avui nomès he pogut veure la portada del diari normal i ni rastre del Lleida.
La del Segre, be. Foto grossa i maca!

#13 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2004 - 02:05

s'ha de recordar que la manyana cada dia dedica DOS PAGINES del diari a la unio esportiva lleida.

#14 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2004 - 11:28

El que pasa als diaris de Lleida amb la relació Barça-Lleida es un tristisim exemple de la realitat quotidiana.

Al Lleida se li pot donar bola ...... mentres no aparegui el Barça pel davant, que aleshores al personal (la majoria) se li omple la boca de Barça i aqui el nostre equip, el de la nostra ciutat, pasa a un segon terme.

Per mi son aquests detalls els que contribueixen a posicionar a la gent,estic d'acord que un Barça-Madrid es el màxim exponent del futbol i es noticia (hauriem de veure el tamany de la noticia si el resultat hagués estat 0-3 ......),però hi ha una prioritat màxima i son els nostres clubs,i més havent jugant partits el mateix dia els dos equips mes representatius.

Tant el Segre com La Mañana van perdre una magnifica oportunitat per demostrar que els equips de Lleida son més importants que els equips de fora (i dic fora xq Barcelona no es Lleida,i ells son diaris de Lleida) i en canvi van tornar a caure en el "llastimós imperialisme blaugrana",i amb l'agravant que perjudiquen així al que han de significar,en quant a prioritats, els clubs de la nostra ciutat en vers als de fora (per molt que sigui el Barça).

Malament anem si des de els diarisd'aqui s'alimenta la prioritat culé abans que la de casa nostra. Ojalà canviesin el xip,jo estic bastant decebut.

#15 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 diciembre 2004 - 12:44

El que pasa als diaris de Lleida amb la relació Barça-Lleida es un tristisim exemple de la realitat quotidiana.

Al Lleida se li pot donar bola ...... mentres no aparegui el Barça pel davant, que aleshores al personal (la majoria) se li omple la boca de Barça i aqui el nostre equip, el de la nostra ciutat, pasa a un segon terme.

Per mi son aquests detalls els que contribueixen a posicionar a la gent,estic d'acord que un Barça-Madrid es el màxim exponent del futbol i es noticia (hauriem de veure el tamany de la noticia si el resultat hagués estat 0-3 ......),però hi ha una prioritat màxima i son els nostres clubs,i més havent jugant partits el mateix dia els dos equips mes representatius.

Tant el Segre com La Mañana van perdre una magnifica oportunitat per demostrar que els equips de Lleida son més importants que els equips de fora (i dic fora xq Barcelona no es Lleida,i ells son diaris de Lleida) i en canvi van tornar a caure en el "llastimós imperialisme blaugrana",i amb l'agravant que perjudiquen així al que han de significar,en quant a prioritats, els clubs de la nostra ciutat en vers als de fora (per molt que sigui el Barça).

Malament anem si des de els diarisd'aqui s'alimenta la prioritat culé abans que la de casa nostra. Ojalà canviesin el xip,jo estic bastant decebut.


completament d'acord

#16 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 diciembre 2004 - 12:20

oliane i foreverblau, sóc un gran seguidor del Barça però a mi també em sembla indignant que els dos diaris de la nostra terra parlin tant d'ell i deixin de banda a la Unió Esportiva i als altres equips lleidatans. Penso que la informació del Barça ja la cobreixen suficientment els diaris d'informació general i els esportius de Catalunya i Espanya, i no fa falta que des d'aquí els donem tanta bola.
Així que, companys, estic totalment d'acord amb vosaltes: del Barça que en parlin els altres mitjans de comunicació, i els de Lleida que s'ocupin de parlar dels nostres equips!!!
VISCA EL LLEIDA!!!

#17 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 diciembre 2004 - 11:56

JO EN AKEST KAS SE'LS POT PERDONAR. PER ELLS ENCARA SIGNIFICA K CATALUNYA A DERROTAT A ESPANYA.


QUE FARIEM NOSALTRES SENSE ESTOS DIARIS!!!!


VISCA LA PREMSA DE LLEIDA!

#18 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 11:43

Tot i que m'agrada un més que l'altre, he de reconéixer que darrere de tots dos hi ha persones que formen dos grans equips professionals i cadascú fa la seva feina. D'una manera o altra són de Lleida. És difícil, impossible diria agradar a tothom.

VISCA LA PREMSA ESCRITA EN GENERAL!

#19 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 12:09

No es qüestió de professionalitat, es qüestio d'identitat

#20 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 diciembre 2004 - 12:24

Perdona. Fa 3 anys que treballo en un diari (no és de Lleida). Tinc uns principis i un cràcter prou identificat. També tinc gent damunt meu, amb més experiència i càrrecs més alt. Molts d'ells no comparteixen les meves opinions. I el diari és d'un color que jo no comparteixo. Tot i així jo em considero un professional perquè si mai he de desenvolupar la meva feina en un altre lloc haurà de ser correcta independentment dels colors del lloc on treballi. "Desgraciadament" em dec a un sou que em permet viure dignament i desgraciadament els ideals, per forts que siguin, no donen per menjar.
AGUR COMPANY!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos