Ir al contenido


Foto
- - - - -

Penyes desaparegudes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
17 respuestas en este tema

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 10:53

Quins noms de penyes desapregudes recordeu? digueu en quines temporades van actuar i que s'en va fer si ho sabeu.

#2 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 10:55

Era molt petit, però recordo la penya els Xuts l'any de primera, i sobre aquella època també les Cèl·lules Ilergetes q són els Ilergetes d'ara suposo,no??

#3 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 23 noviembre 2004 - 11:22

recordo a pirncipis dels 80 als pirates del segre que devia ser la primera penya juvenil a la història del lleida ...es possaven al gol sud...recordo als rabassaires, als iler-reds (gran bengales al gol sud), a les cel-lules independentistes del lleida (tenien un gran banderÓ),pel gol nord en aquesta època recordo la penya els maños que van ser els primitius xuts i despres ja estem als 90 amb el sector blau,murssielak's ,eurolleida que van fundar les cel.lules ilergetes actuals ilergetes...

#4 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 23 noviembre 2004 - 11:45

l'any de primera recordo els blaus brothers de miralcamp

#5 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2004 - 07:26

Kina Kalité d' intel·ligència! Felicitat! :D

#6 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 noviembre 2004 - 07:40

ostras quins records tornar a sentir el nom d´aquestes penyes... :D :D

#7 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2004 - 07:48

No se si era una penya (diria que no), però a l'antic gol nord va haver un temps (la temporada de l'ascens segur) una pancarta molt notoria : ORGASME LLEIDATÀ

#8 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2004 - 10:35

a veure si poc a poc els gols se tornen a plenar de penyes! la gen se te danimar a fer la seva penya, ni k siguin 10 o 15, mes val 5 o 6 penyes de 10/15 persones mes la dels ilergetes k no pas sol la dels ilergetes! crearia mes ambient veure tot de pankartes de: penya... i aixi una al canto de laltra.

#9 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 02:13

Tb recordar l'any de primera que a lateral es va forma la penya SOKA BOYS, tot clientela del bar Soka de pardinyes. Eren uns 100 pero mai animaven, era mes que res una colla gastronómica, anaven tots enfundats en una bomber granate amb l'escut del Lleida i van editar pins del lleida amb l'insignia d'or!

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 03:38

Jo era dels Eurolleida. En els bons temps (inicis dels 90) erem una bona colla. Encara tinc una bufanda i un parell de samarretes. Després vaig marxar a viure fora LLeida i sé que amb els descensos de l'equip la penya va anar disgregant-se.

#11 Lecumberri

Lecumberri

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2004 - 03:39

Ei, el del missatge anterior dels Eurolleida sóc jo!

#12 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 20 topics

Escrito 22 febrero 2005 - 10:38

No se si era una penya (diria que no), però a l'antic gol nord va haver un temps (la temporada de l'ascens segur) una pancarta molt notoria : ORGASME LLEIDATÀ



Aquesta pancarta era dels Eurolleida.

#13 Murssielak

Murssielak

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2005 - 12:29

Quina barra...aquesta pancarta la vaig pintar jo, juntament amb uns amics, i erem Los Murssielak's...no ens apropiem del que no es nostre. Era l'època en que els Xuts ja estaven ofegats per les hipoteques i el colesterol i gent jove com los Murssielak's o Eurolleida van prendre el relleu al gol nord.

#14 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2005 - 01:03

si senyor...la pancarta la van fer els murssielak's i recordo un viatge a la mini de barna on la van penjar i al dia següent ,a l'Avui, deien que hi possava "orfeó lleidatà"...en un article irònic del quim Monzó...

#15 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 22 febrero 2005 - 03:20

Quina barra...aquesta pancarta la vaig pintar jo, juntament amb uns amics, i erem Los Murssielak's...no ens apropiem del que no es nostre. Era l'època en que els Xuts ja estaven ofegats per les hipoteques i el colesterol i gent jove com los Murssielak's o Eurolleida van prendre el relleu al gol nord.



xDDD a veure nen de barra res ok? que una errada la pot tindre tothom i després de tants anys es normal tindre llacunes, sento haver-te ofés ( si ho has fet per tal jilipollada ) la meva intenció no era apropiar-me del que no es meu entre d'altres cosses eprqué jo no he sigut mai de eurolleida ok? ho podries ahver dit d'una altra manera , siau Mursielak :twisted: :twisted: :twisted:

#16 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes

Escrito 22 febrero 2005 - 03:35

i ttota akesta gen k ere duna penya, no eu pensat en tornarla a fer?

#17 Murssielak

Murssielak

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes

Escrito 23 febrero 2005 - 10:47

si senyor...la pancarta la van fer els murssielak's i recordo un viatge a la mini de barna on la van penjar i al dia següent ,a l'Avui, deien que hi possava "orfeó lleidatà"...en un article irònic del quim Monzó...

Recordo que després d'aquell partit al mini contra el Logronyés de Salenko(1-1 i partidàs de Ravnic), Ramon Solsona, un escriptor que llavors col·laborava a l'AVUI, va escriure un article titulat Orgasme Lleidatà on parlava dels ànims de l'afició del Lleida. Va estar bé, per un cop, rebre el reconeixement públic per tants esforços dedicats al Lleida.

#18 Guest_Jimmy_*

Guest_Jimmy_*
  • Anónims

Escrito 24 febrero 2005 - 06:08

No se si recordo bé, potser SANG BLAVA? :?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos