Ir al contenido


Foto
- - - - -

Qui hi va ser???


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#21 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 07:42

El 0 - 1 del nou camp va ser històric, i el poder estar allí va ser un dels millors records que puga tenir mai com lleidatà. Gracies al nostre equip vam poder tenir la possibilitat de que la culerada tingués que callar la boca i ens respectés una mica més, i això no es paga amb diners

També es va veure molt el"plumero" als culés que primer et rebeien amb copets a l'esquena, dinante anims i al final no podien amb la cara d'emprenyats (i sino que li preguntin al Gaspart),encara que també n'havien que se'n alegrave per nosaltres

D'altra banda,va ser l'unica vegada que van deixar ficar-se a una afició contraria al Barça al darrere dela porteria a la part de baix, després d'aquell partit van passar a tothom a d'alt

#22 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2004 - 11:35

Som l'ultim equip català que a guanyat al camp nou i tin la impressio que aixo trigarà molts anys a trencarse si a de dependre de l'espanyol, em de pujar i tornar a guanyar pero al barça sol no, al madrid al valencia al depor espanyol osasuna vilareal.........

#23 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2004 - 01:11

Jo tambe hi era. Tenia 18 anys. Estava darrera de la porteria on Ravnich va parar el penal a Romario i on va fer el gol Jaime Quesada. Estava a peu de camp.

No tinc paraules. Impressionant. Os ho podeu imaginar. Afonic durant 5 dies de tant cridar.

Potser el millor dia de futbol que recordo en la meva vida.

Torno a dir:Impresionant.


No cal que ho torni a escriure, ja ho has dit tu, jo estava al mateix lloc i amb la mateixa edat :wink:
Només afegeixo un nou qualificatiu: Brutal.

El sergi era un company xut, desgraciadament no va ser l'unic que ens va deixar abans de temps :(




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos