Ir al contenido


Foto
- - - - -

FELICITATS A TOTS EL ILERGETES


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 03:22

DESPRES DE VEURE ELS DOS PARTITS A TERRASSA, NOMES DIR Q TENIM UNA PENYA GENIAL QUE SENSE ELLA ELS PARTITS DEL CAMP D'ESPORTS I EN ELS DESPLAÇAMENTS NO SERIEN EL MATEIX.
TB FELICITO A ANGEL24 PER ENGRESCAR A LA RESTA D'AFICIONATS A SEGUIR AMB ELS SEUS CANTICS!





VISCA EL LLEIDA I ELS ILERGETES!

#2 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 01:20

No es mereixen, pero s'hauria de felicitar a tots els aficionats que vam anar a Terrassa, independentment de la penya que siguin (si ho son)!
Tambè s'hauria de felicitar a l'inventor de la cervessa (sense ell res d'aquest disabte no hauria esta igual!)
:D
I engrescar-vos en qui vulgui venir a Eibar o Vitoria les properes jornades, trucar al club i demanar informació pq s'estan preparant busos desde lleida!
ILERGETES ON TOUR !!!!!!!
DON'T STOP!

#3 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 03:32

per cert quin dia es el desplaçamernt a VITORIA? ja estan els autocars programats? a veure si va força gent q vitoria es molt maca i ademes ens tracten força be, si fossim dos autocars seria un miracle, anims i a veure si quan juguem per Andalusia hi ha algu que baixi i anem a veure els partits del lleida, a HUELVA el dia 7 de gener esta previst que 5 persones anem a veure el lleida, 3 persones d esevilla i dos amics meus de lleida q baixaran, a veure si csiler s´anima!!!!!!!!!!! i algu mes q hagio per andalusia

#4 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 04:58

es vritat angel, vas ser l'ostia cridant tot el partit. Per cert, qui no vaig veure va ser al Mob, no se pas on es devia ficar :lol: :lol: :lol:

#5 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 06:09

Sí senyor!

Ja torno a tenir internet. Doncs si un bon desplaçament tan un com altre, animant els 90 min de partit callant al Olímpic!

VISCA EL LLEIDA!

#6 Antonio

Antonio

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 06:12

Yo desde aki tb els feliçito

#7 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 06:18

Són L' hostia! La llàstima es la poka participació en la penya comparada amb altres pero sens dubte i no ho podem critikar es ke elILERGETES són la millor penya del món! Son collonuts i criden, es deixen la veu com ningu donannt suport a l' ekip ke porten al cor com tots! Akest desplaçaments son dificils defectuar ja ke hi ha vegades k per motius del ke si no hi pots assistir pero ells hi anaren! Crec ke kom a nota els ficaria un 10!

FELICITATS ILERGETESSSSSSSSSSS! :D

#8 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 07:14

També destacar el fet de poder conèixer gent amb la q tan temps havia estat parlant per aquí a la web, com asroc, ofermars, sktasuna, Espontani, Angel24...sempre és interessant saber amb qui parles :wink:

I com no, amb la gent de Barcelona q vaig anar a Terrassa, com el David_Hospi i Kusfo dimecres, i bueno també a la Marta q ja l'havia conegut dies abans :wink:

Salut a tots i Força Lleida sempre!!

#9 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 08:21

Como bien dice Asroc y Lleida_Endavant lo mejor de los 2 partidos juntos fue los ILERGETAS y los aficionados k fuimos, y ante todo el buen ambiente k hubo y k no se paro de animar durante todo el partido, ya fuera un buen o mal resultado del Lleida.

Quiero mencionar a toda la gente k conoci en sta kedada (Asroc, Lleida_Endavant, Kusfo, Ofermarss y a muchos mas...) k con vosotros da gusto ir a ver partidos y k spero volver a kdar con vosotros para ver muchos +.


Nos vemos y.... VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!! :wink: :wink:

#10 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 09:46

PER CERT VAU VEURE FUTBOL CAT, SORTIA UN SENYOR GRAN DEL LLEIDA I VA PRONOSTICAR EL 3_0!!!!!!! GAFE! :cry: :cry: :cry:

#11 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 10:57

es vritat angel, vas ser l'ostia cridant tot el partit. Per cert, qui no vaig veure va ser al Mob, no se pas on es devia ficar :lol: :lol: :lol:

se va deixar veure va sortir al fubol cat al bus i a terrsa el vai vere tambe

#12 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 11:51

No es mereixen, pero s'hauria de felicitar a tots els aficionats que vam anar a Terrassa, independentment de la penya que siguin (si ho son)!


D'aquesta manera està millor ben dita!!!

Ja que a tribuna i havia uns quants del Lleida que animaven igual al nostre equip.

I a més per exemple jo, vaig enredar un parell de col·legues més dos que estudien a Barna per anar a veure el partit. I vaig fotre un munt de kilòmetres en cotxe i no havia anat mai a Terrassa ni al camp, i una feinada per trobar-ho.

La pena que disabte no hi vaig poder anar ja que per motius de feina m'en vaig tenir d'anar a l'estranger (Madrid).

#13 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2004 - 11:57

evidentment a tots els q van assistir a terrassa.

ho deia pel fet k no havia estat mai amb els ilergets, i realment es una autentica festa veure el partit amb ells.

#14 Guest_Terrassa_antifa_*

Guest_Terrassa_antifa_*
  • Anónims

Escrito 20 noviembre 2004 - 01:55

Enhorabona a tots els -Ilergetes desplasats a Terrassa especialment amb els que vaig estar parlant i aniarvos perqute teniu una penya cullunuda, joder kina enveja, ojalà en poguesim tenir una aquí a Terrassa

Salut i canya al feixisme!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos