Ir al contenido


Foto
- - - - -

No és per res, però Terrassaa...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
26 respuestas en este tema

#1 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 01:53

Això del Terrassa, com deien a un altre post, feia mala pinta.

Jo... quan he arribat al camp estava trankil però ha mesura que passava el partit i sentia els càntics, fins aquí normal, però.......

Quan el Madrid ha empatat, s'ha sentit una alegria i aplaudiments generals............... 8O 8O 8O 8O 8O , que m'he quedat :( :( una mica....

Joder, si nosaltres fins i tot pitem els de l'Espanyol!!!!!

Que foten aquests, ja ho havia sentit bastant però la poca gent que havia i el ressó que ha hagut ho han confirmat bastant que són no fatxilles, sinó fatxes de veritat!!!!!!!!!

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 01:58

doncs si q es trist l'actitud dels terrassencs.
a veure si ens toka el madrid i els eliminem!

#3 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 10:24

Els aficionats del terrassa i de lespanyol (la majoria) son mol merengues. Quin fastic

#4 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 11:12

Això del Terrassa, com deien a un altre post, feia mala pinta.

Jo... quan he arribat al camp estava trankil però ha mesura que passava el partit i sentia els càntics, fins aquí normal, però.......

Quan el Madrid ha empatat, s'ha sentit una alegria i aplaudiments generals............... 8O 8O 8O 8O 8O , que m'he quedat :( :( una mica....

Joder, si nosaltres fins i tot pitem els de l'Espanyol!!!!!

Que foten aquests, ja ho havia sentit bastant però la poca gent que havia i el ressó que ha hagut ho han confirmat bastant que són no fatxilles, sinó fatxes de veritat!!!!!!!!!

tu si x casualitats de la vida te'n vas a viure a madrid, i clar segueixes sent del barsa. tu tb et consideraries fatxa?
(reitero q com e dit altre post no sabeu el q es fatxa, ja q el q voleu dir es ser intransigent)
tu si q ets intransigent al adjectivar-los de forma tan despectiva sense coneixer-los.

#5 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 02:54

tu si x casualitats de la vida te'n vas a viure a madrid, i clar segueixes sent del barsa. tu tb et consideraries fatxa?
(reitero q com e dit altre post no sabeu el q es fatxa, ja q el q voleu dir es ser intransigent)
tu si q ets intransigent al adjectivar-los de forma tan despectiva sense coneixer-los.


Però de k vas tú???????

Tú flipes o k????

- Primer no sóc del Barça.

- Tú no saps que vol dir fatxa!!!! (fatxa no és ser intransigent, com dius)

- No sóc intransigent, només he dit que són fatxes!!!!! i no és cap despectiu, ja que jo per ells seria un polaco!!

- Abans d'utilitzar un terme, primer coneix-lo!!! Ja que fatxa, ve de la paraula fascisme, és a dir, del temps del Franco, tots els que eren fatxes estaven a favor de la dictadura!!!!!

- Jo no sóc ni espanyol ni sóc dictador!!!! I encara menys de la ideologia del fascisme ÉS A DIR NO SÓC FATXA!!!

#6 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 02:59

Això del Terrassa, com deien a un altre post, feia mala pinta.

Jo... quan he arribat al camp estava trankil però ha mesura que passava el partit i sentia els càntics, fins aquí normal, però.......

Quan el Madrid ha empatat, s'ha sentit una alegria i aplaudiments generals............... 8O 8O 8O 8O 8O , que m'he quedat :( :( una mica....

Joder, si nosaltres fins i tot pitem els de l'Espanyol!!!!!

Que foten aquests, ja ho havia sentit bastant però la poca gent que havia i el ressó que ha hagut ho han confirmat bastant que són no fatxilles, sinó fatxes de veritat!!!!!!!!!

tu si x casualitats de la vida te'n vas a viure a madrid, i clar segueixes sent del barsa. tu tb et consideraries fatxa?
(reitero q com e dit altre post no sabeu el q es fatxa, ja q el q voleu dir es ser intransigent)
tu si q ets intransigent al adjectivar-los de forma tan despectiva sense coneixer-los.


ei, que jo he viscut a terrassa i he vist com es celebraven les copes merengues i la veritat molt trist. i les pintes que fan ja les vam veure ahir

#7 joan85gd

joan85gd

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 276 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 04:07

Semrpe igual.

Que si Madrid, que si Barça... que si espanyol.. que si fatxes...

Deixem estar aquest tema, perque sempre surten baralles.

Crec que al nostre estadi es on s'ha de demostrar que som mes catalanistes que ningu.
Quin vulgui pitar el madrid o l'espanyol o el Barça que ho fagi, pero deixem de criticar.


SAlut

#8 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 08:42

Incoherent!

#9 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 08:50

osigui, celebrar un gol del madrid es ser facha? jo soc antimadrid pk me cau fatal, pero daki a dir k els seus seguidors tots tinguin de ser faxes, a mi em repugnarie bastant k aixo pases al camp desports, pero no crec k la gen k va celebrar al gol focin faxes, potse algun si o potse no pero no pel fet de ser faxes.

#10 Foll

Foll

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 09:06

Ahir al camp:

SEguidors del Lleida : uns 40 -> 4 estelades
SEguidors del Terrassa: uns 2000 -> 0 estalades

Vols que fem el % ??????

Quina xarnegada de camp!!! totes les penyes amb nom castellà!

Molt trist.....

#11 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 09:19

Ahir al camp:

SEguidors del Lleida : uns 40 -> 4 estelades
SEguidors del Terrassa: uns 2000 -> 0 estalades

Vols que fem el % ??????

Quina xarnegada de camp!!! totes les penyes amb nom castellà!

Molt trist.....


Un petit apunt.....

A la tribuna hi havia uns 15 o 20 lleidatans.

I al gol sud erem quasi bé uns 100, ja que només a la zona baixa hi havia uns 40 o 50 tranquilament, i a la zona alta eram un grapat més!

#12 Foll

Foll

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 09:24

tens raó noi!!! els números no són lo meu!!! millor q fòssim més!!!

xò el panorama va ser tristissim igualment per part dels seguidors del Terrassa....suposo que hi ha gent de tot com tot arreu, i q els q hi havien al camp no fòssin representatius de tota la ciutat...

#13 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 09:28

com diu el mob en un post: el nom de la penya orgullo egarense o diu tot!!!!!!!!
celebrar els gols del madrid penseu q o feien per nosaltres, LA PEÑA ORGULLO EGARENSE DESITJA QUE ENS TOKI EL MADRID EN EL PROXIM PARTIT!!!!! :evil:

#14 Guest_Trabucaire_*

Guest_Trabucaire_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 09:49

Ans de començar, felicitar-vos per la victòria. Sincerament, merexieu guanyar. Vau jugar millor, vau controlar el partit el 75% del temps i vau ser superiors. De tot cor, FELICITATS. Però voldria aclarir dos punts.

1r. Quant va marcar el Tenerife contra el Madriz, molts terressencs/ques ho vam cel·lebrar dins i fora del camp. De fet a mi em va semblar veure , fins i tot, gent de la penya de l'orgullo egarense festejant-ho i tot.

2n. No podeu generalitzar. Per 4 desgraciats, els quals estic segur que seria millor prohibir l'entrada al nostre camp, no podeu dir que tots els terrassencs/ques som iguals que aquests elements.

ENDAVANT Lleida!! Si Us toca el Madriz, aniquileu-lo, borreu-lo del mapa!!

Visca el Terrassa, Visca el Lleida i Visca els Països Catalans!!

#15 Guest_TFC_*

Guest_TFC_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 11 noviembre 2004 - 09:53

Hola,

Us escric des de Terrassa i voldria comentar un parell de coses amb les que no estic d'acord. Primer de tot, que en el camp es va celebrar molt i molt més el gol del Tenerife que el del Madrid.

Segon punt, no veig lògic fer un reconte de banderes als camps de futbol. Al camp del Terrassa només s'haurien de veure banderes vermelles i blanques. Qualsevol altra bandera de colors grocs i vermells està, segons el meu punt de vista, fora de context (tingui el nombre de barres que tingui).

Salutacions.

#16 Guest_TERRASSA FC_*

Guest_TERRASSA FC_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 12 noviembre 2004 - 12:55

Weno primero d todos felicitaros x la victoria en copa, y ojala k paseis muxas rondas mas :wink:

Aora viene lo demas.
Haber k tiene k ver k en el Olimpic se celebraran los goles del Madrid? Es k la gente no puede ser del Madrid? Pq sea dl Madrid ya es facha?? K tiene k ver la politika al futbol?? M parece a mi k mezclamos temas k no son, n ns konfundamos. Vale Terrassa es la poblacion d Catalunya kn mas peñas del R.Madrid. k le vamos a hacer tiene algo d malo?? N kiero krear malos ambientes kn esto, solo kiero k penseis y no digais kosas k no son. Haber yo soy aficionado dl Madrid, (socio dl terrassa esta klaro)y m da kosa leer esto, pq yo no soy faxa ni nada. Tmb lo voy a decir k no soy catalanista, pero tampoko m konsidero faxa. Solamente soy seguidor d un ekipo, y tngo el sentimiento rojillo d otro. Y solo pido k no hay k mezclar politika kn deporte pq es ensuciar el futbol kn lo bonito k es.

Lo siento x la parrafada. VISCA EL TERRASSA!! y kono no...el UE LLEIDA!!

#17 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 12 noviembre 2004 - 11:00

Però de k vas tú???????

Tú flipes o k????

- Primer no sóc del Barça.

- Tú no saps que vol dir fatxa!!!! (fatxa no és ser intransigent, com dius)

- No sóc intransigent, només he dit que són fatxes!!!!! i no és cap despectiu, ja que jo per ells seria un polaco!!

- Abans d'utilitzar un terme, primer coneix-lo!!! Ja que fatxa, ve de la paraula fascisme, és a dir, del temps del Franco, tots els que eren fatxes estaven a favor de la dictadura!!!!!
Jo no sóc ni espanyol ni sóc dictador!!!! I encara menys de la ideologia del fascisme ÉS A DIR NO SÓC FATXA!!!


martí fillet, x cert felicitats x ahir q celebraes la tea honomastica.
taure de donar una lliçó d'historia com al mob? vinga doncs.
- dic q actualment kuan dieu fatxa es sinonim a intransigent, pk tu creus de veritat q tot terrasa es ple de simpatitzans del feixisme? dieu fatxa per la intransigencia del respecte a la cultura. i tu nets un al identificar espanyol amb dictadura o identificar a simpatitzans del madrid amb el feixisme tb indique la teva poca transigencia amb les altres persones que composen lo país català.
-si no ets del bars millor. i q?
- el terme fatxa, com tu dius abans de parlar-ne coneix-lo ve del feixisme i el primer cop va esdevindre a italia etc.. franco no fou una dictadura feixista(encara q els primers 5 anys anae x el cami) ja que el partit feixista espanyol (falange) mai arribar a controlar el poder. el tenia exclusivament franco, ells depenien de ell. al igual q la resta de "families": monarquics, catòlics i tecnòcrates, i exercit.

-

#18 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 12 noviembre 2004 - 11:06

Ahir al camp:

SEguidors del Lleida : uns 40 -> 4 estelades
SEguidors del Terrassa: uns 2000 -> 0 estalades

Vols que fem el % ??????

Quina xarnegada de camp!!! totes les penyes amb nom castellà!

Molt trist.....

veieu akest es lo tipic comentari d'intransigencia, ke respireu.
mirant-ho akest comentari es tant fatxa, com dius marti, com kualsevol pelat...
a part de falta de cultura. ja q es lògic akesta "xarnegada", pk entre els 60-75 la població augmenta un 70% de la població de la provincia de bcn x els immigrants. i els actuals metodes d'integració no estaven tan desenvolupats com actualment. tot i axo, p ex. el barsa fou una forma d'integrar-los a la societat.
a mes kualificar-los d'akesta amb akest nom no demostre res al vostre favor tot lo contrari, indica lo poc q sou.

#19 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes

Escrito 12 noviembre 2004 - 11:09

Per a Oliane, el professor d'història:

Falange española
<Política: Ideologia. Règims>
ca Falange española, f
ca falange, f sin. compl.
Organització política d'extrema dreta creada per José Antonio Primo de Rivera el 1933, de caràcter feixista i dictatorial.

feixista
<Política: Ideologia. Règims>
Seguidor del feixisme.

feixisme
<Política: Ideologia. Règims>
Sistema polític basat en un govern autoritari exercit per un sol conductor carismàtic, caracteritzat perl'existència d'un partit únic, l'autarquia económica, la repressió de minories i associacions dissidents i l'exaltació de valors nacionalistes conservadors.


El franquisme no era feixisme dius???

El que segons tu és feixisme era el que es neofeixisme o més ben dit nazisme.

#20 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 12 noviembre 2004 - 11:21

x a ofermarss.
tornat a llegir-ho noi i not facis lo llest amb coses q no controles.

e dit q el franquisme durant 5 anys (fins q acaba II Guerra Mundial) el franquisme es podria considerar com a feixisme. els inicis sí.
despres unifica a totes les families polítiques dakesta dictadura: els falangistes, monarqics, catòlics) en un sol partit. FALANGE FET I LAS JONS. a part anae l'exercit.
al ficar a tots en un partit amb tendencies tan dispars no s'entenien i no governaen ni tenien el poder. aleshores franco al fer el "divideix i guanyaras" s'atribuie tot el poder en les seves mans.
els 35 anys de dictadura fou, un REGNAT personal. i fou regnat pk així es qualificà ell mateix.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos