Ir al contenido


Foto
- - - - -

LA PENYA U.E.LLEIDA DE SEVILLA EN MARXA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 12:27

S´ESTA BUSCANT DE CREAR UNA PENYA DEL LLEIDA a SEVILLA, de moment hi ha 4 persones interessades, si algú que visuqés per Andalusia i estigués interessat que es fiqui en contacte amb mi, ja que almenys per crearla m´agradaria que fossim al menys unes 15 persones, estic buscant informació per ser oficial però m conformo en crearla no oficial i si aquest any va bé l´any que ve la fariem oficial.

Crec que hi havia un noi que vivia a Cadis, q es fiqui en contacte amb mi.

Per cert quan es fiqui en marxa també podria ser soci/a gent que fos de LLEIDA evidentment. Aviat tindreu noticies meves,perque el q volem es anar unes 10 o 15 persones a tots els desplaçaments del LLEIDA per Andalusia que son uns quants.

#2 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 12:33

ole, avere si es fa oficial, ja va be k es facin penyes

#3 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 12:42

També novaes podrieu fer una penya a barcelona que hi ha molts estudiants allí i molta gent de lleida que hi viu també, crec q a barcelona seria mes factible i podrieu ser tranquilament uns 20 o 30. Jo m´estic movent per crear la penya a sevilla encara q sigui anecdotic i siguem 6, però al menys haurem donat el primer pas, a veure si els molts catalans q viuen a andalusia si interessen i mes quan la nostra U.E.LLEIDA va tan bé, seria genial quedar en un partit de Andalusia amb la Penya Ilergetes, LA DE londres, q JA ELS CONEC I SON DE PUTA MARE i la que s´ha creat la furia Blava i la d Barcelona, seria la Hostia anar a un desplaçament i penjar 5 pancartes diferents de les diferentes penyes q hi haguessin i fossim 300 al camp contrari,mes afeccionats normals, es clar.

Jo proposo per mesendavant,en un camp q caigui a prop per a tots, serà difil, ja buscarem q caigui a la meitat de KM per tots, fer una quedada i anar tots.

#4 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 12:53

calcamonia no vas mal encaminat, naltros fa temps k estem pensan amb la idea de fer la penya de barcelona, avere si tenim sort

#5 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 04:38

Ets l'amo avere si aconsegueixes crear-la i es pot veure a tots els camps alguna representació quant vagi el nostre Lleida. Anims!!!

#6 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 04:46

Me alegra leer estos posits, mmm una nueva peña y en Sevilla, lo veo muy bien, ahora la siguiente deberia ser la de Barcelona, a ver si nos animamos y podemos hacer una, sta semana en las kedadas hay k hablarlo eeeehhh!!!!!!!!!!

#7 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 06:26

k be, clar k si, si com dius tu Calcamonia anireu a tots els desplaçaments del Lleida a Andalusia sera l'ostia, recordeu k hi han bastants ekips andalusos a segona

#8 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 06:26

k be, clar k si, si com dius tu Calcamonia anireu a tots els desplaçaments del Lleida a Andalusia sera l'ostia, recordeu k hi han bastants ekips andalusos a segona

#9 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 06:56

Novaes si aconsegueixes fer una penya a Barcelona ens veiem lany ke ve a primera i nem al camp NOU! JEJEJEJ! AAMUNT LLEIDA! :D

#10 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2004 - 09:38

aixo em comensa a agrada, tindriem mes presencia per tots els camps, ara de momen sol per catalunya i andalusia i si se fes algun viatge mes tipo vitoria, pero aveure si poc a poc els lleidatans k tan per espanya van fen penyes i tb la gen de lleida!

#11 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 noviembre 2004 - 11:30

A veure si la podem fer encara q siguem 6 persones, lo bo seria q la gent de Andalusia s´enterés pero no se com fer-ho això, em refereixo a lleidatans q estiguin per alli o catalans tambe

A veure si quedem tots per fer desplaçaments




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos