Ir al contenido


Foto
- - - - -

Programes que parlin del lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 21 octubre 2004 - 07:54

Programes de radio i tv que parlin del lleida? Quins sabeu?
Indiqueu dia i hora.

#2 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 octubre 2004 - 08:16

Futbol Cat, cada dilluns a les 21:05 (C33).

El Marcador, Cada dilluns i divendres a les 20:45. (Lleida TV)

Noticies Lleida TV, de dilluns a divendres a les 14:00 i a les 20:00. (Lleida TV)

Bulletins informatius Segre Radio, cada hora. (Segre Radio)

#3 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 octubre 2004 - 12:19

buajjjjjj menuda m***da, me tendre k aguantar y ver unicamente Futbol Cat, jejeje "GRACIAS TV3".........

#4 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2004 - 01:00

a catalunya radio a les 8 fan força esports i kap a les 8.45 parlen del lleida i dels catalans,

#5 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2005 - 11:31

ei doncs algu k estigui estudiant periodisme i sigui del lleida, kuan acabi la carrera k proposi a alguna emisora de lleida de fer un programa d´esports de lleida on podrien parlar del futbol, basquet, hockey i algun apartat k sigui general pero donant prioriata a l´esport de lleida.

kedaria be: LLEIDA ESPORTS de dilluns a diumenge de 12 a 1:15 de la matinada¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

encara k si fos emisora de lleida no ho podria sentir.......... :cry: :cry:

#6 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2005 - 12:16

TELENOTICIES COMARQUES SOBRETOT DIVENDRES I DILLUNS PER LES 14.10H.

#7 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2005 - 09:21

Hoy por casualidad en la radio CADENA 100 'La Jungla' han hablado un pokillo del partido, pero de modo cachondeo, jejeje!!!!!! decian k a stas horas (9:20) habia un ambientazo puffff!!! y han stado gritando unas cuantas veces LLEIDA!! LLEIDA!! LLEIDA!!


:wink:

#8 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 marzo 2005 - 10:48

cada dia de dilluns a divendres de 14:30 a 15:00 el tirachinas a la cadena cope!!!
Encara que la cope no em caiguin gaire simpatics :? ,parlen de tota l´actualitat de l´esport lleidata.Em sembla que el presenta el Sergi Tor.

#9 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 15 marzo 2005 - 11:01

cada dia de dilluns a divendres de 14:30 a 15:00 el tirachinas a la cadena cope!!!
Encara que la cope no em caiguin gaire simpatics :? ,parlen de tota l´actualitat de l´esport lleidata.Em sembla que el presenta el Sergi Tor.

Molt interessant també el sermonet que fan just abans de començar el programa. :lol:

#10 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 marzo 2005 - 11:31

en la linia de la Cope ells han de fotre el sermo,per aixo es l´emissora dels capellans!!! :evil:

#11 llaurador

llaurador

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2005 - 12:37

Es trist que haguem de escoltar tota la informació diaria referent al lleida a través de una cadena totalment de dretes i manipuladora.
Avans de començar el programa m'he de tragar "liniea cope" (totalment inparcial en temes de politica, religió y sexe Xd).
Aixo si es estimar el lleida tenir que escoltar linea cope per tenir que estar informat del lleida.
Sergi tor buscat una altra emisora home Xd :idea:

#12 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2005 - 12:45

cada dia de dilluns a divendres de 14:30 a 15:00 el tirachinas a la cadena cope!!!
Encara que la cope no em caiguin gaire simpatics :? ,parlen de tota l´actualitat de l´esport lleidata.Em sembla que el presenta el Sergi Tor.

Molt interessant també el sermonet que fan just abans de començar el programa. :lol:


A Tope con la Cope xDDDDDDDDDDD!

#13 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2005 - 07:51

Kin fàstic! Odien a mort al PSOE i sempre a mamar el membre als del Pp! L' altre dia vaig veure a TV1 ke ja se les porta, ara esta canviant a Bé, 59 segundos. En akest programa opinen periodistes i algun ministrillo del govern de diferents posicions polítikes! El conjunt de barbaritats ke deia el merdet de periodista de la Cope, bufffffffffffff........! Kin fàstic! Buajjj! Espero ke la part de la Cope Catalana no sigui així! :D

#14 foreverblau

foreverblau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes

Escrito 16 marzo 2005 - 08:06

També hi ha tertulies de ràdio :

dilluns 15 a 16 hores .- ONDA RAMBLA 100.2 cada dia porten a algú dels equips lleidatans i el presi i va molt sovint. Dilluns hi estava Elcacho,la gent pot preguntar coses per e-mail i trucar en directe, jo l'escolto i es bastant entretinguda

divendres a les 19 h. - COPE, crec que es el CONTRAPUNT també hi ha una serie de convidats

Referent a tragarse el sermó, jo només posso la radio quan comence el Tirachinas (14,35 aprox) i mentres hi ha el sermó estic amb un altre dial. No entenc que amb l'oferta de radio que hi ha que algú es tragui algo que no vol..... Ja es sap el que trobes (fora de l'esport) si escoltes la Cope o la Ser... tots van a la seva !




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos