Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida es ignorada per barcelona


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 07:56

Seqe aixo qe dire no teres a veure am el futbol xo avui man trucat i man fet una enquesta per tlf. Despres quan acabat de preguntam ma preguntat don era i jo e dit de lleida pq com qe parlavan castella vaig pensar qe dalcarras no tindria ni puta idea..... quan li dic lleida OJO EL QE ME DIU: eso qe es, un pueblo de gerona? jo li dic:
Jo- Pero no sabes qe es lleida?
Ella-No no me viene ahora
Jo- Pero tu de donde eres?
Ella- De barcelona
Jo- I no sabes qe lleida es una provincia qomo barcelona tarragona i girona, i qe ademas es catalana?
Ella- Pues es qe no se donde esta
Jo- vaig penjar....

Mai avia vis res tan fort.... qe una tia de barna no sapigui ni qexisteix lleida........... ni qes una provincia catalana ni res

Aixo es pq veieu el qe importem a barcelona

Xata si tarribo a coneixer algun dia te pinxo les rodes del coxe

#2 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:10

em costa mol de creure aixo tucho, no se perque pero no mu crec, u sento.

#3 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:14

tens tota la rao. i axo es demostra en tota la seva política, educació i medis de comunicació.
x una lleida lliure! si no saben ke i som, doncs natres marxem!

#4 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:17

pero avere una cosa eske pasin de naltros (k u fan) i una molt diferen eske ignorink existim,
com a minim era una inmigrant k nomes sap lo k es barcelona y la costa perque a vingut en patera

#5 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:19

qualsevol persona del territori español que no sap on es la ciutat de lleida ni la provincia es un incult.

#6 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:23

TuCHo, Històries per a no cntar! K ignorant es la gent! Em costa molt de creure! Imbecils! :D AMUNT LLEIDA

#7 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:31

dubto ke el tucho tingui alguna intencio de mentirnos o colarnos una bola, com ha dit algun o podria ser una immigrant ke nomes coneix barcleona i res mes (en part es força logic) o si es una persona de aki o es retrasada mental i li van suspendre el p3 o eske es mes tonta ke les pedres i ddeu usar els mapes per llimpiarse el cul o algo....

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:33

pero esque es molt fort qe has dit que era de barcelona conteta o contesteu perque si es de barcelona i no sap on esta lleida es molt fort i no ah anat a l´escola xd

#9 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:34

jo lo k penso eske es IMPOSIBLE k algu de barcelona no sapigue lo k es lleida perque es lo k tensenyen al colegi: CATALUNYA: barcelona, tarragona, lleida i girona.

aixi k lo unik k penso es aixo de k sigui una immigrant

#10 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:37

si aixo tens tota la rao novaes ami ya me l´an enseñat aixo esque alomiyo aquesta noia no anat a l´escola xd

#11 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 08:40

?????????????????????????????????

No m'extranya...

Hi ha persones que venen a treballar a Catalunya i no se enteren de res, foten la seva vida i no es preocupen d'on estàn i es pensen que encara estàn al seu poble.

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 09:00

Shinji01 gracies per creurem

A vere novaes tu creus qe si fos mentida u aguessa dit? que i guanyo mentin? potse si qera una immigran o algo pero girona ve qe la coneixia.... la majoria dels de barna ens consideren qe no som catalans

Novaes gracies per ser tan antipatic no mu esperava aixo de tu

Te dire mes ja mencarregare de publicau en algun diari aixo..... jo no soc la rebecca loos aqella, no uanyo diners contan mentides...... es mol for qe no coneguin lleida.... tb es mol for qelagen te tracti de mentider quan no te coneix i no sap aixo

Jo suposo qe aura gen qe su creura i qe no els qe no su creuen no tin proves perdemostrau per tan no fare miracles

#13 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 09:11

avere tucho, no se com as entes les coses, no te tractat de mentider en cap moment, e dit k no mu crek, perque es molt fort, per aixo despres e dit k seria immigrant i si coneix girona es perque es la costa i a vingut en patera, aixo u e dit en el post.
si as entes k et deia mentider u sento, no u deia amb akesta intencio, no crek k estiguis tan aburrit com per inventarte algo aixi

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 09:11

deixeu-vos estar de pikes inutils, lo ke ha dit el tucho us ho podeu creure o no, i els ke no s'ho creguin no tenen ke ser questionats per RES, jo mu crec, penso ke el tucho no i guanya res trolant-nos, i ke lo ke diu es segurament cert, pero si un no s'ho creu no passa res, hi han coses mes importants, sentit comu si us plau! :D

Salut i Força Lleida!!

#15 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 09:43

novaes ja se qe no mas dit mentider xo si duna frase meva dius qe no te la creus jo penso qem tractes de mentider, jo taseguro qes vritat no tin proves i no puc demostrar




Segueixo dien qes mol for axo

#16 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 09:45

xinxi si no hi han pikes, a sigut un mal entes duna frase meva mal explicada, res mes, jo si k mu crec lo k a dit, pero no me crec k li donin treball a gent aixi :P

#17 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2004 - 09:49

tranquil novaes acepto les teves explicacions potse mesverat una mica

Tranquil qe no menfadat ni re....


Shinji01 gracies un cop mes per sortin defensa meva

#18 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2004 - 12:58

xinxi si no hi han pikes, a sigut un mal entes duna frase meva mal explicada, res mes, jo si k mu crec lo k a dit, pero no me crec k li donin treball a gent aixi :P






schinji01 el novaes t'esta provocan !!!!!!!!!! JA NO SOK L'UNIK K ESCRIU MALAMENT EL TEU NIK! :P :P :P :P :P :P
XINXI :lol: :lol:


ES CONYA!!!!!!! :roll: :roll: :roll:

COM DIU EL NOVAES ES IMPOSIBLE UNA PERSONA DE BCN NO SABER ON ES LLEIDA, PK EL 90% DE BARCELONINS TREPITGEN LA NOSTRA TERRA CADA CAP DE SETMANA.

#19 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2004 - 09:00

si el 10% q keda no sap on va laltre 90%.
i d'akest 90% el 45% no sap x kin territori passe, tan sols arriba a andorra i jata.

#20 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2004 - 09:11

això del 90% crec que conteu malament perquè el 90% de 4 MILIONS (àrea metropolitana) son 3,6 MILIONS i això no ve pas a LLEIDA PROVINCIA ni bojament. Compteu que molts van a Tarragona i Girona i sobretot té molta fama la Cerdanya que és comarca 50% Lleida i 50% Girona; si mireu quines carreteres es congestionen son la A7 (Girona, Tarragona) i l'eix del Llobregat (cap a Cerdanya), i abans d'acabar-la la
N-2.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos