Ir al contenido


Foto
- - - - -

Arbitres extrangers ja!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
26 respuestas en este tema

#1 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 09:26

Només hi ha una solució: ARBITRES EXTRANGERS JA!!
Estic fins al ous dels putos arbitres de les espanyes profundes que quan veuen senyeres al camp se'ls hi veu massa el plumero!!
Es la unica explicació que li trobo a lo que esta passant, com poden pitar 3 penals tant vergonyosos i tantes targetes i expulsions en lo poc que potem de lliga?? o això o els hi donen el carnet d'arbitre en una tombola! deu meu... no es normal errades tant grosses i tant numeroses i sempre en la meteixa direcció!
Si fossin extrangers també s'equivocarien però algún cop seria també a favor!! :twisted:
Qui creu que al final es compensa tot perque els arbitratges et trauen i et donen,a veure si es veritat... ja poden començar a compensar, eh? perque amb lo que ja ens han atracat costarà que ens ho tornin :twisted:

#2 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 09:28

¬¬

#3 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 09:47

Només hi ha una solució: ARBITRES EXTRANGERS JA!!
Estic fins al ous dels putos arbitres de les espanyes profundes que quan veuen senyeres al camp se'ls hi veu massa el plumero!!
Es la unica explicació que li trobo a lo que esta passant, com poden pitar 3 penals tant vergonyosos i tantes targetes i expulsions en lo poc que potem de lliga?? o això o els hi donen el carnet d'arbitre en una tombola! deu meu... no es normal errades tant grosses i tant numeroses i sempre en la meteixa direcció!
Si fossin extrangers també s'equivocarien però algún cop seria també a favor!! :twisted:
Qui creu que al final es compensa tot perque els arbitratges et trauen i et donen,a veure si es veritat... ja poden començar a compensar, eh? perque amb lo que ja ens han atracat costarà que ens ho tornin :twisted:


jo ja ho vaig dir, no m'extranyaria pas q fos una croada contra els equips catalans...no se li troba altre explicació a tants errors

#4 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 09:55

Perdó si he repetit algunes coses, segur que si :oops:
Lo dels arbitres extrangers es una idea que no he trobat abans al forum. Com que no he pogut mirar el 100% dels missatges potser se m'ha passat algo. Si algu ja ho havia dit, molt ben dit! :wink:

#5 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 09:57

Perdó si he repetit algunes coses, segur que si :oops:
Lo dels arbitres extrangers es una idea que no he trobat abans al forum. Com que no he pogut mirar el 100% dels missatges potser se m'ha passat algo. Si algu ja ho havia dit, molt ben dit! :wink:


ei sober q no tu dic en plan, "ei has copiat a algú" :wink: xDD

tu he dit pq sàpìgues q tb penso com tu en aquest tema

#6 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 10:10

ya ya, tampoc ho havia entes aixi :wink:

També diuen de fotre canya des de la directiva a la federació...
com es pot fer en aquests casos? a part de la premsa, una nota oficial com a queixa formal?

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 10:36

Jo tb penso el mateix arbits estrangers no son de cap equip i poden se imparcials

#8 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 10:50

doncs completament d'acord, arbits extrangers.

espero que algun dia ens markin els penals k no o siguin a favor nostre!

#9 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 11:40

UNA PUNTUALITZACIÓ....ESTRANGERS JA HO SON...

#10 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 11:43

ilergeta un arbit catala mai ens arbitrara un partit. si ens arbitressin el catalans no tindriem aquest problemes!

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 11:48

UNA PUNTUALITZACIÓ....ESTRANGERS JA HO SON...


xD tens rao

#12 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 01:30

El problema es que la federació es un NIU DE FATXES on les coses encara funcionen "a dit". Potser la solució es que falten dones arbitrant, que potser son millors i tot !! m'es dificil imaginar com poden arribar a ser-ne tan d'inutils akestos arbitres.

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 02:16

És una llàstima que la putrefacció feixista radical espanyola que pulula pel comité d'arbitres pugui decidir per si mateixa el resultat d'un partit.

Totalment a favor d'arbitres extrangers (menys espanyols). Els fatxes akests que els portin a Tarragona a arbitrar partits entre el Icomar, Mas pellicer, Camp Clar, Floresta, etc... que allí es sentiran com a casa.

#14 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 05:22

Pero aqestos arbits son anticatalanistes.... ni vui de fora de la puta espanya

#15 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 09:57

no es cap pike... es la verita encra k vosaltres digue k no...us o dic absn d comnçeu no vull k m digueu k soc un faxa niu res d'axo.. pero son coses k sa d dir ncar k no paertanyin al futbol.
aki va: si creieu k catalunya es una nacio o pais independent..
1ª mireu el vostre dni o pasaport.. n tots dos fike españa per lo menos al meu.
2ª si creieu k la cosa no es aixi dema vull k akesta gent k o creuen el contari vagin a teballar o al cole..

al = k al foro com en altres llocs publics no dic puta catalunya vosaltres tampoc aurieu de dir puta españa(alguns)... es calr k o seguireu dient.. ncar k despres dieu k temps d franco eren o pitjor.. doncs k sapigueu k si jo digues algo n contra d catluña i afavor d'españa ja os vec matant-me. pnseu lo k dieu.. k els arbrits seiguin aixi d cabrons amb ekips catalns cosa k estic totalment n contra i k aurien d canviar totalment la seva manera d ser i mostrar un tracte uiniforme davant de tot ekip español. tambe eu d pnsar k no tots son aixi eh! ni ha d totes menes!

#16 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 10:26

xo els catalans som els qe qaiem pitjo a la resta pq es aixo¿

#17 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 9 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 10:38

nose no us pnseu k es aixo l k pnso jo.. els catalns teniu o tenim fama d prepotentillos i d menjarse l mon ... cosa k mal va! i d peseteros i agarrats tame nose.. segons on aneu la majoria d la gent opina d'akeata manera tambe k son molt treballadors i molt serios. hi ha d tot

#18 Guest_darenaso1_*

Guest_darenaso1_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 11:22

El que hauríem de fer és demanar la baixa a la LFP, i l'alta a l lliga francesa, segur que ens tractarien millor, i pujaríem a 1ª més fàcilment...

salutacions i Força Lleida!!

Per cert Numantino, el que digui el D.N.I. no vol dir res, cadascú és el que es sent, i el que li diu el seu cor, i cap paper pot dir el contrari. I t´ho diu un que és fill de vallisoletans...i que no vol ni a sentir parlar que l'anomenin espanyol...

#19 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes

Escrito 11 octubre 2004 - 11:24

Jo penso que els arbitres estrangers no són una bona solució. Crec que el que s’ha de fer és sancionar als arbitres d’aquí quan ho fan malament. Si els sancionessin econòmicament s’acabaria tanta tonteria i tanta xuleria. Cada dilluns reunió i repàs de les actuacions de cadascun dels arbitres de primera i segona A i qui ho faci malament (sempre que sigui escandalós com el partit de dissabte) que rebi una sanció digna. Al cap i a la fi són treballadors i un treballador quan fa malament la feina sel fa fora i com que als arbitres no sels pot fer fora en mig de la temporada sels sanciona econòmicament i segur que s'arregla el problema. Villar dimisión!!!!!!

#20 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes

Escrito 11 octubre 2004 - 11:55

jo si k vui arbitres extrangers, i kuan dik extrangers dik de fora d'espanya, perque de ben segur serien mes neutrals




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos