Ir al contenido


Foto
- - - - -

Manos arriba, esto es un atraco


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
20 respuestas en este tema

#1 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:32

Senyors, 4 penals en 7 partits, dels quals, 2 o 3 són absolutament inexistents. Donem gràcies a Eduardo que va parar el del Còrdova, no m'imagino el que haguès passat si haguèssin marcat, pero el d'avui ha influït TOTALMENT en el resultat del partit. El Camp d'Esports ultimament s'esta transformant en una piscina olímpica on els rivals la volen amortitzar, i adamunt els arbits s'ho traguen. Espero que no siguem un equip perjudicat al llarg de la temporada i ens deixin desplegar el nostre joc com volem i sense la influència de ningu.

#2 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:35

totalment d'acord i alguna cosa haurem de fer si tot continua així

#3 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:39

Aixo es pq amb la merda de ciutadans d lleida, exceptuant els q van al camp es clar, q no van al camp sembla un camp de regional pq esta buit, sempre e dit q la gent de lleida fot mania i ho mantindre fins al final, després venen els arbitrets i ens piten els penals q els hi dona la gana pq con que no diem res i sembla q jugui el almatret, amb perdo, es pixen al nostre cap. Com veieu jo ja em vaig jugar que no anirien mes de 4000 al camp,les encerto totes. Contra el valencia 6000 i va q xuta, adeu lleida,adeu lleida, aquesta ciutat no es mereis res de res. Ningu estima la seva ciutat , tothom la desmereix i pensa amb barcelona q es millor,així ens va, estic indignat amb la gent i quan vingui el barça vindran 12.000 al camp,aquell dia fotria les entrades a 1000 euros, q es fotin!!!!

Llleida es el nostre club,judas lleidatans!!!!!!

#4 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:40

i tant k hauriam de fer algo, p.... arbitres

#5 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:42

Calcamonia trankilitzat que la culpa no la te el public, el problema és la pèssima instrucció als arbits que treballen a Primera i Segona. I el nostre estadi no és un camp de regional, sino un camp de Primera.

#6 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:43

SI la solució és molt fàcil....avere los arbites saben en kins camps si te passes lo mes minim pot ser ke tarroplegon a troços...laficionat del lleida molt FUERA, FUERA però kuant akaba lo partit kap a kasa a kagamos amb larbit ke kollons home...kuant sacaba lo partit 1000 persones alli esperantlo, sense pietat....això se comenta i una altra vegada so pensarien...eske sino faran lo ke voldran. :twisted: :twisted:

#7 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:48

balafiero,el nostre camp es de primera pero l´afició es de tercera divisió, el altre dia al camp del Catello de 2 b hi havia 6000 persones, a on estan aquells q van anar el dia del play-off? nomes van anar allí pq els hi veguessin la cara els seus companys i poder sortir satisfets en q han ajudat al lleida i l´estimen molt, anda home, fa cagar aquesta ciutat, de 9000 persones a 4000, o sigui hi ha 5000 tios q o donen entrades gratis o no hi van, i a tarragona hi van 8000-9000 cada partit, sino volen equip de futbol jo desapareixeria i a pendre pel sac.

#8 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:48

estic d'acord amb tu, Josh, pero comte k ens posarien una " multa" gran, i aixó el Lleida no s'ho pot permetre gaire

#9 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:52

Jo no m'hi fixo en les aficions d'altres ciutats. Aqui som pocs, pero amb dos collons i sentint els colors de l'equip. Prefereixo 4.500 amb lo que he dit abans que no pas 10.000 calladets que nomes incordien i es foten amb els aficionats d'altres clubs.

#10 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:53

Ok Fondarella pot ser..però almenys so pensarien a tornar a pitar un penal...recordo un dia al camp del Nastic ke va passar una cosa similar el partit akell kontra el Poli em sembla ke va perdre el Natic per culpa de larbit...hi ha havia una multitud impresionant de gent a fora esperantlo i as de pensar ke si va estar un parell d'hores cagat....avere si ni piten tants alli baix....s'ha danar aixi pk si anem de bondadosos mos donen pel cul kada partit.

#11 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:56

Els hi van tancar l'estadi 6 partits i el Nastic va perdre molts diners. No sigueu criajos, 4 insults a l'arbit dacord, pero anar-lo a pegar serie una burrada amb majuscules. Som persones per favor.

#12 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 07:58

Nauzet era un jugador k desde la banqueta presionava als liniers akesta baixa a sigut important xD fora coñes , VAYA ROBO

#13 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 08:02

Senyors, 4 penals en 7 partits, dels quals, 2 o 3 són absolutament inexistents. Donem gràcies a Eduardo que va parar el del Còrdova, no m'imagino el que haguès passat si haguèssin marcat, pero el d'avui ha influït TOTALMENT en el resultat del partit. El Camp d'Esports ultimament s'esta transformant en una piscina olímpica on els rivals la volen amortitzar, i adamunt els arbits s'ho traguen. Espero que no siguem un equip perjudicat al llarg de la temporada i ens deixin desplegar el nostre joc com volem i sense la influència de ningu.


TOTALMENT D'ACORD TAMBÉ PER LA MEVA PART. ARA BÉ, TAMBÉ CAL MILLORAR UNA MICA EL JOC JUGANT A CASA, AVUI NO S'HAN CREAT GAIRES OPORTUNITATS, SIGUENT SINCER NO ÉS UN RESULTAT INJUST EN QUANT AL JOC, SÍ EN QUANT A L'ARBITRATGE (LO MÉS JUST HAGUÉS ESTAT UN EMPAT).

#14 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 08:06

home noi, a la primera part ningu a fotut res pero a la segona si un capullo es tira al terre descaradament i un................................... pita penal i asobre et kedes amb 10, doncs normal k ells dominin. a mes hi han hagut moments k amb 10 els i em fotut un bany amb akella de stankovic i allo k encara no se com no a entrat de catala i ruben

el k si no estic content, es k ens costi tant fotre un puto gol¡¡¡¡¡¡¡¡

#15 thegame

thegame

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 08:13

realment penso que el problema dels arbits no s'arreglaria amb mes gent al camp. n'hi ha de tan mamons que amb mes gent el que fan es envalentonar-se mes encara. Això es un problema de pressió per part del club

#16 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2004 - 11:34

CALCAMONIA L'AFICIO DEL LLEIDA ES LA QUE TENIM, JO MEN SENTO ORGULLOS!

PER CERT SI EL BARÇA ESTES A SEGONA B DUBTO K TINGUES 1700 SOCIS COM NOSALTRES.

#17 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 07:34

Calcamonia, si tens algun problema amb la gent de Lleida pasa pel Gol*Nord i ho dius aixo, que som uns merdes i que la ciutat es una merda, l'única merda que hi ha ets tu a la ciutat, que probablement fa només un any que ets soci! El teu primer partit va ser el de la Cultural o el del Celta B? jajajajjaj
Pamplines per dir rucades te les calles!

#18 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 08:56

Del tema aficionats nomes voldria preguntar una cosa, i prometo k no insultaré ni faltare al respecte a ningu ni res:
On estan els aficionats de "yo tota la vida del lleida" k omplien el camp els dies de play off? I encara tinc una altra reflexió, si no esteu dacord amb el tipus d'afició del camp d'esports, monteu una penya o algo i animeu vosaltres, es molt facil dir k l'afició no anima akí al foro, xo aixó s'ha de demostrar al camp

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 octubre 2004 - 10:21

si els arbitres han de canviar la seva manera d' arbitrar, x l' afluencia de public, eske son molt mediocres, un arbitre ha de fer be la seva feina tant si el kamp es ple com si es buit.
Calcomania pirat a casa, o deixat la veu als partits com fem molts de nosatres, deixa de criticar pallaso, si no t' agrade el ke veus al camp no vinguis!

#20 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2004 - 01:41

sino volen equip de futbol jo desapareixeria i a pendre pel sac.


si vols desapareix tu...
es cert ke ia poca gent xo daki a fer-lo desapareixer ! i els 5000 kanem al camp?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos