Jump to content


Photo
- - - - -

Comentaris sobre el mercat d'hivern


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 11 January 2021 - 01:59 PM

Fil per comentar les necessitats per millorar la plantilla, els desitjos de jugadors interessants i les altes que es confirmin durant el mercat d'hivern.



#2 escacimat

escacimat

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 posts
  • 3 topics

Posted 11 January 2021 - 02:42 PM

De necessitats n'hi ha moltes, però el que no sé es si es pot fitxar, perque a mi el tuit del presi no em diu res. Massa vegades ha donat coses per suposades i al final res de res.

 

S'ha de reforçar la defensa (central contundent), la posició d'Abraham Minero i sobretot el davanter. Veus els altres rivals i veus que tenen un davanter top (Carlitos, Pol Ballesteros, Burgui, entre altres el Nastic, Pablo Fernandez, Chiki, el Barça B no el compto, ...) perque per molt que Raul sigui el pitxitxi del grup, 3 dels 5 gols han sigut de penal.

 

De fet aquesta temporada nomes salvo Pau i Abel. No se si canviar Molo serviria (hi ha jugadors que els ha portat ell, com ara Alvaro G)



#3 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 11 January 2021 - 10:22 PM

Un mig que faci jugar l'equip i un davanter corpulent que pugui aguantar pilotes llargues i esperar jugadors de la 2a linea com Abel i Cano.
I jugar amb un 5-4-1 perque som un puto coladero i a 2a B esta vist que mantenir la porteria a 0 es la clau

#4 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 13 January 2021 - 10:31 AM

Però no havíem quedat no que es podrà fitxar?

 

https://www.diarimes...95427_1094.html



#5 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 17 January 2021 - 11:15 AM

Doncs bé, Michele Diana ja es historia... i avui han anunciat el fitxatge d'Albert Torras de l'Ejea. Un altre centrecampista, com si no en tinguessim prous.

Mínim haurien d'arribar un central i un davanter... si no, jo ja no entenc res.



#6 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 17 January 2021 - 01:04 PM

Pues a mi no em sembla mal el fitxatge. No teniem la possessió de la pilota en cap partit, Chavero em sembla fluix i Marc Martínez es com si no hi fos. Fa falta gol des de la segona línia,com Xemi l'any passat.
Diana bastant fluix, a veure si porten algun altre defensa i un davanter tampoc aniria malament...

#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 18 January 2021 - 08:31 PM

Benvinguts Provencios.

 

Patirem molt aquesta segona volta. 

 

Lo més segur es que ens quedem a 2a rfef, que seria com baixar una categoria.

 

Pero amb l'equip que tenim... ojo no fem Po de descens a 3a. 

 

Queden 2 mesos escasos pel desenllaç. Baixar a 2a rfef i tenin un deute de 1.570.000€.... no cal ser molt llest per veure el que vindrà.


  • EFAC_Hooligans and Calderon like this

#8 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 19 January 2021 - 12:41 AM

Jo crec que falta un central, un extreme esquerre i un davanter centre.

Central: Amb els noms que han sortit (Lolo Guerrero/Gonzalo) està clar que Molo vol un jugador semblant a ell al camp, experimentat a Segona B, que ho doni tot al camp i amb dots de líder.

Extrem esquerre: fitxaria Liberto que li busquin equip i no necesitaria adaptació.

Davanter centre: Fins hi tot un jugador que el Lleida ha volgut altres anys com Manel Martínez i que aquest any no ha fet res el volen un munt d’equips, està complicada la cosa, segur que tots molt cars i cap que t’asseguri res.

 

Dani Badia ens diu és a punt de firmar un jugador de categoria superior que pot jugar en diverses posicions en atac, hi ha Mohamed Ezzarfani que no crec que l’Espanyol ens el vulgui cedir, aposto que pugui ser Moussa Sidibé.

 

En qualsevol cas tan Torras com altres fitxatges, arriben tard, jo crec que toca resar per a que els nous siguin un encert inmediat i per tenir a Marc Martínez dos mesets sense lesions i llavors hi haurà posibilitats.



#9 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 19 January 2021 - 09:11 AM

Jo vaig llegir que interesava la tornada de Juanto o el fitxatge de Jordi Sanchez, del Castelló. Serien fitxatges TOP. Somiar es gratis, diuen.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users