Jump to content


Photo
- - - - -

OSTIA SI HA PLOGUT


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 glaria

glaria

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • 1 topics

Posted 07 December 2020 - 07:55 PM

bona tarda a tothom. anys i panys sense escriure per aqui, si be es veritat que desde que es va iniciar aquest foro, ha perdut molt .... tot i que no tinc xarxes socials, vaig veient a traves d'aquesta web missatges de gent a twitter, i ganes de contestar a segons qui, moltes i moltes vegades, aixi que avui contestare d'alguna manera a uns quants individus relativament lleidatanistes

vagi per endavant que des de l'any que vam perdre l'opcio de jugar playoffs al camp del Cornella amb Idiakez no soc abonat; pq? doncs pq el lleida esportiu es un equip que neix d'una trampa (legal, aixo si) i es dirigit per uns tramposos, i com que el llauto a aquesta gent ja fa temps que els hi vaig veure (entre d'altres coses pq els conec personalment), vaig decidir esperar aconteixement abans de renovar el carnet; es un fet tant respectable com el que encara el continuen renovant

el que m'infla els ous son les lliçons de lleidatanisme de certs personatjes x twitter; el sr. Carrautges, un paio violent com ell sol, es creu amb la veritat absoluta per parlar del Lleida, i si no combregues amb ells, ets un FDP; dir que els de Lleida tenim el que ens mereixem, que som gent de mentalitat pobra i "pueblerina", que podem donar gracies als Esteve per tenir un equip a 2ºB ... en fi, aquest camaco renegat, lo primer que hauria de fer es rentar-se la boca per parlar del Lleida, i quan hagi viscut uns quants derbis amb el Figueres, quan hagi tingut que anar cap a casa sense veure un pariti per culpa de la boira, o quan vas a  tornar de Barbastro, havent guanyat 0-6, i et trobes les 4 rodes del cotxe desinflades ... llavors, i nomes llavors, podras parlar amb propietat del Lleida (probablement no sapiga ni qui es el personatje del meu nick). Gent que es caga amb la mare que va parir al sr. Laso; be, estaras mes o menys d'acord amb ell, pero el que es innegable es que durant molts anys, el sr. Laso va ser la veu del Lleida retransmeten els partits que jugavem per les espanyes, i inclus, com li va passar a Granada, jugant-se la seva integritat fisica compartint el seu sentiment pel Lleida amb tots el lleidatanistes; d'altra banda, l'altre dia, un amiguet seu (el sr. Carbo) es referia al sr. Gonzalvo, despreciant-lo, com "aquell padri que retransmet els partits d'esport3 i va cantar l'himne del Lleida" ... be, sr. Carbo, amb el sr. Gonzalvo vam viure al vell camp d'esports, jo almenys, dels millors futbols que ha practicat mai el Lleida; recordo un debut casa a 2ºA contra l'Elx, que vam perdre 0-2, i la gent es va quedar al final del partit a aplaudir com si haguessim guanyat la champions, mencio a part el tema de l'himne, on es vist que un entrenador fiqui la veu en l'himne d'un equip que no es ni de la seva ciutat? ... doncs nomes per aixo, el sr. Gonzalvo, que ha fet pel Lleida molt mes que tots aquest borinots junts, es mereix el respecte de l'aficio lleidatana. podria parlar de la cova (aquest dos personatges hi participen activament), pero ja m'extendria massa, i no tinc temps ni ganes

 

Visca el Lleida, Salut i Republica


  • Sherk, EFAC_Hooligans and Calderon like this




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users