Ir al contenido


Foto
- - - - -

Què passarà amb la Lliga?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
173 respuestas en este tema

#61 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 mayo 2020 - 05:51

Denunciar a la rfef els perjudicara en el futur crec.

 

Despres que no es queixin si hi han expulsions o penals raros.



#62 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 junio 2020 - 12:01

He trobat un interessant anàlisi jurídic de la impugnació que ha tirat endavant el Lleida. És una mica llarg, però la veritat que està molt ben explicat: https://iusport.com/...illos-de-naipes

 

En resum: Els acords de la Comissió Delegada i la Jutge de competició per finalitzar la lliga, la classificació i els Play Off són paper mullat i, davant la justícia ordinària, el recurs té bastantes opcions de prosperar. 



#63 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 junio 2020 - 01:13

Jo ja fa mesos que ho vaig dir. La lliga esta acabada. Nula classificació i inexistencia de cap tipus de PlayOff.

 

Acabada. Com si no s'hagues disputat res.

 

Més val que tots es guardin els esforços i es centrin en organitzar la temporada vinent i buscar un format adaptat per no fracasar amb la 2020-2021.

 

A veure com evoluciona el tema.



#64 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2020 - 03:28

Considero bastant injust dona la temporada per nula a tots els efectes. Exemple, han fet los mateixos merits el Castello que el Oriola per exemple, o si? jo diria que no han fet los mateixos merits esportius.

Que pretenen los brothers? acabar la temporada, disputar els 10 partits que falten, com i de quina manera, a porta tancada evidentment, falten dates, no hi a temps per jugar les 10 jornades que falten. Ademes mi jugo el coll, que la majoria de clubs de 2B ja tenen bastant be com anat la decisio final.

Es que si logren detenir el play-off expres, si jo fos el president del Castello o Cornella per dir alguns exemples, els hi foto una querella als brothers aixi de claret.

Lo que fan es que tenen una pataleta de grans dimensions, i gasto tindran amb els advocats amb reclamacions avui i dema tambe.

Lo que si trobo malament es que no hi hagin descensos, lo dels 5 grups es una autentica panderetada, tipic del pais que vivim.

 

La meva opinio, sento no compartir segurament amb la majoria d'aquest forum i espero ser respetat i no ser bloquejat

 

PD: Segur que si el Lleida anes entre los 4 primers, les opinions serien molt diferents en la majoria, començan per los que manen en aquest club. S'ha de ser realista i sense mirar els colors, es com allo si es penal es penal tant si es contra o a favor, sempre intento ser lo mes neutral posibie i no me guio per los colors ja que axo fa que la decisio no sigui la mes justa moltes vegades. resumeixo amb una frase: la pataleta dels brothers (i que no olvidin estan endeutats fins el coll amb deutes per tot arreu).

 

Semble estrany quina mena de societat som, hi ha hagut una crisis sanitaria de la ostia, i estem parlant de jugar o no jugar, de denuncies i de querelles. potser si que ens merexem la extencio com a especie molt poca evolucionada.

 

I si no es vol fer play-off expres, que els campions ascendeixin directament a 2A, ja que per algo anaien liders a la jornada 28, pero algu te que aconseguir l'ascens, ja que a segona si hauran descensos.

No es pot comparar que a 1D y 2D es jugui competicio i a 2B no, es per raons economics, la 2B no genere beneficis, i a porta tancada encara menys, les altres dos categories si, tenen bons drets televisius, son categories profesionals, aqui estar la gran diferencia del perque uns juguen i altres no.



#65 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2020 - 03:49

I cuidado amb la rfef, que si aquesta gent els hi fot problemes, axo els pot repercutir a les properes temporades amb penals inexistents, vermelles etc, s'ha d'anar molt al tanto quan denuncies segons aqui.

Perque creieu que alguns clubs amb situacio similar al Lleida no han dit res? no volen problemes futurs



#66 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2020 - 04:49

Considero bastant injust dona la temporada per nula a tots els efectes. Exemple, han fet los mateixos merits el Castello que el Oriola per exemple, o si? jo diria que no han fet los mateixos merits esportius.

Que pretenen los brothers? acabar la temporada, disputar els 10 partits que falten, com i de quina manera, a porta tancada evidentment, falten dates, no hi a temps per jugar les 10 jornades que falten. Ademes mi jugo el coll, que la majoria de clubs de 2B ja tenen bastant be com anat la decisio final.

Es que si logren detenir el play-off expres, si jo fos el president del Castello o Cornella per dir alguns exemples, els hi foto una querella als brothers aixi de claret.

Lo que fan es que tenen una pataleta de grans dimensions, i gasto tindran amb els advocats amb reclamacions avui i dema tambe.

Lo que si trobo malament es que no hi hagin descensos, lo dels 5 grups es una autentica panderetada, tipic del pais que vivim.

 

La meva opinio, sento no compartir segurament amb la majoria d'aquest forum i espero ser respetat i no ser bloquejat

 

PD: Segur que si el Lleida anes entre los 4 primers, les opinions serien molt diferents en la majoria, començan per los que manen en aquest club. S'ha de ser realista i sense mirar els colors, es com allo si es penal es penal tant si es contra o a favor, sempre intento ser lo mes neutral posibie i no me guio per los colors ja que axo fa que la decisio no sigui la mes justa moltes vegades. resumeixo amb una frase: la pataleta dels brothers (i que no olvidin estan endeutats fins el coll amb deutes per tot arreu).

 

Semble estrany quina mena de societat som, hi ha hagut una crisis sanitaria de la ostia, i estem parlant de jugar o no jugar, de denuncies i de querelles. potser si que ens merexem la extencio com a especie molt poca evolucionada.

 

I si no es vol fer play-off expres, que els campions ascendeixin directament a 2A, ja que per algo anaien liders a la jornada 28, pero algu te que aconseguir l'ascens, ja que a segona si hauran descensos.

No es pot comparar que a 1D y 2D es jugui competicio i a 2B no, es per raons economics, la 2B no genere beneficis, i a porta tancada encara menys, les altres dos categories si, tenen bons drets televisius, son categories profesionals, aqui estar la gran diferencia del perque uns juguen i altres no.

O sigui Castellón i Orihuela no han fet els mateixos mérits. D'acord. Pero et sembla bé que Castellón jugui per un premi al play off i Orihuela tingui el premi de la permanencia sense jugar. Tot molt coherent. En la linea dels teus arguments habituals.  :deumeu:



#67 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2020 - 05:51

Ja te he dit que no trobo be que no hagin descensos, i que trobo es una panderetada al maxim que no hagin descensos, com lo de fer 5 grups, una autentica aberracio.



#68 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 junio 2020 - 06:26

Ja te he dit que no trobo be que no hagin descensos, i que trobo es una panderetada al maxim que no hagin descensos, com lo de fer 5 grups, una autentica aberracio.

d'acord. Segons tu temporada nula no. Ascensos si. Descensos també. Qué proposes?



#69 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2020 - 07:54

d'acord. Segons tu temporada nula no. Ascensos si. Descensos també. Qué proposes?

Molt sencill, el campio cap a 2A, els 4 ultims cap a tercera, mes els dos pitxors 16 dels 4 grups. Fer uns play-offs expres es una autentica ca-gada, sense public. sense ambient ni res i a camp neutral. Una categoria amb 5 grups, es una pesima decisio tambe.

Inclus lo ideal de cara al futur serie que aquesta categoria fos de 2 grups, com es feia ja fa anys, mes competitiva, molt mes profesional que ara, tot molt mes atractiu. Una 2B de 80 equips es tot un pou (encara mes amb 100 equips), amb 40 equips el tema canvie bastant crec.

Despres estar el tema dels filials, algo que coste de definir, potser haurien de tindre la seva propia lliga, no ser que serie lo millor.
 



#70 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 junio 2020 - 07:52

Cap solució que no acabi al terreny de joc serà injusta. Crec que la RFEF es treu el tema de perdonar els descensos de la butxaca per evitar-se 16 reclamacions iguals que la del Lleida. De fet, segurament serien molt més agressives perquè no és el mateix no poder lluitar per pujar que baixar directament. A part que si al final un jutge decideix que res no era legal, les indemnitzacions podrien ser milionàries. 

 

Ja ho vaig dir el primer dia i segueixo dient-ho: no hi haurà ni play off ni res per l'estil. No es podrà jugar. La setmana passada ja van sortir dos positius al Cartagena, que al final no van ser amb la PCR. En sortiran més. M'imagino més d'un directiu dels 4 primers de grup somiant en tenir un cas (asimptomàtic) al vestidor. Que no li passi res al xaval, però tot l'equip confinat un mes. I al final d'estiu, equip de segona A sense jugar. 

 

Estic amb Samilov. O ens oblidem que un dia hi va haver una temporada 2019-2020 i es comença de nou; o bé s'hi torna allà on ho vam deixar el 15 de març. Cap opció és bona, però la plantejada no solament no és bona, és que és pèssima. 

 

A banda de tot això hi ha un dels temes que denuncia el Lleida: quin dret tenen aquests 16 equips a jugar mentre els altres 64 no poden? Si jo fos jugador de qualsevol dels equips que estan a la pomada me'n vaig al jutjat el primer dia. Ves a saber quantes primes i bonificacions deixo de cobrar només perquè al Rubiales se li va acudir aquesta genialitat. 



#71 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2020 - 10:42

Molt sencill, el campio cap a 2A, els 4 ultims cap a tercera, mes els dos pitxors 16 dels 4 grups. Fer uns play-offs expres es una autentica ca-gada, sense public. sense ambient ni res i a camp neutral. Una categoria amb 5 grups, es una pesima decisio tambe.

Inclus lo ideal de cara al futur serie que aquesta categoria fos de 2 grups, com es feia ja fa anys, mes competitiva, molt mes profesional que ara, tot molt mes atractiu. Una 2B de 80 equips es tot un pou (encara mes amb 100 equips), amb 40 equips el tema canvie bastant crec.

Despres estar el tema dels filials, algo que coste de definir, potser haurien de tindre la seva propia lliga, no ser que serie lo millor.
 

De sencill res. Com vols proclamar campió a algú amb 1 punt de ventatja respecte el segon, tercer i quart quan en queden 30 per jugar? I fer baixar un equip empatat a punts amb el 16º quan queden 30 punts per jugar? Això si que em sembla una cafrada fins i tot superior a la decidida per la RFEF. 



#72 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2020 - 10:49

Cap solució que no acabi al terreny de joc serà injusta. Crec que la RFEF es treu el tema de perdonar els descensos de la butxaca per evitar-se 16 reclamacions iguals que la del Lleida. De fet, segurament serien molt més agressives perquè no és el mateix no poder lluitar per pujar que baixar directament. A part que si al final un jutge decideix que res no era legal, les indemnitzacions podrien ser milionàries. 

 

Ja ho vaig dir el primer dia i segueixo dient-ho: no hi haurà ni play off ni res per l'estil. No es podrà jugar. La setmana passada ja van sortir dos positius al Cartagena, que al final no van ser amb la PCR. En sortiran més. M'imagino més d'un directiu dels 4 primers de grup somiant en tenir un cas (asimptomàtic) al vestidor. Que no li passi res al xaval, però tot l'equip confinat un mes. I al final d'estiu, equip de segona A sense jugar. 

 

Estic amb Samilov. O ens oblidem que un dia hi va haver una temporada 2019-2020 i es comença de nou; o bé s'hi torna allà on ho vam deixar el 15 de març. Cap opció és bona, però la plantejada no solament no és bona, és que és pèssima. 

 

A banda de tot això hi ha un dels temes que denuncia el Lleida: quin dret tenen aquests 16 equips a jugar mentre els altres 64 no poden? Si jo fos jugador de qualsevol dels equips que estan a la pomada me'n vaig al jutjat el primer dia. Ves a saber quantes primes i bonificacions deixo de cobrar només perquè al Rubiales se li va acudir aquesta genialitat. 

totalment d'acord. La RFEF ha agafat la solució amb la que perjudica a menos clubs pero no es pensava que algun, en aquest cas el Lleida, es fiques tan serio. Ojo perque segons experts en dret esportiu el Lleida te tota la raó.



#73 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 junio 2020 - 11:43

Tota la història aquesta del play off i els no descensos ja la van dir a la setmana de l'aturada. Va passar un mes de discussions i estira i arronsa i al final, apareix una llei de 1991, la llegeixen i interpreten com els dona la gana i, oh sorpresa, acaben decidint el que va dir el Rubiales el primer dia. 

 

El que no entenc és perquè aquesta unilateralitat. No hauria estat més senzill reunir els equips i, entre tots els implicats, decidir què fer? És que em sembla una decisió d'una enorme prepotència. A més, segons l'article aquest del iusport (ull, que aquesta gent no són pas els del Chiringuito de Jugones, no ens equivoquem), és el que hauria d'haver correspost: anar a Assemblea i decidir què fer, almenys per majoria. 

 

Però clar, si haguéssim anat aquí el més segur és que hauriem acabat creant la 2aB pro i ves a saber si els filials no haurien acabat a una lliga a part, i aquí començarien els problemes amb els que manen. Explica-li al Garsa que el seu filial, en posició de lluitar per Segona A, no se'n vagi a una lliga semi-professional... 

 

En realitat és per flipar. No sé si és per lleidatanisme, però trobo que la RFEF s'ha passat sis pobles amb la frenada...


  • o han agraït

#74 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 junio 2020 - 08:28

Resum de l'alegat, segons la gent esta de iusport, al minut 32: 

 

http://lleidatv.alac...illuns-01062020

 

 

 

 

 

PD: si algun dia he d'anar a judici vull que em toqui aquesta advocada  :sisi:  :sisi:



#75 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2020 - 09:19

Doncs llegeixo pel twitter que fins a la 2a quinzena d'Octubre no hi haurà 2aB. Fins a la 2a quinzena d'Octubre!! 

Jo no entenc res. El futbol torna la setmana vinent... i la 2a B no pot tornar fins d'aqui 4 mesos i mig?? Perque?? A part, no diuen que a la tardor hi haurà rebrot??

 

Diu que farán 10 grups de 10 equips.... amb 2 fases diferents... i la temporada 21-22 crear la segunda pro. No entenc res. 

 

Algú creu que ho podrien haver fet pitjor de lo que ho han fet? Jo crec que ni esforçant-se molt ho haguessin pogut fer pitjor. 


  • o han agraït

#76 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 junio 2020 - 11:06

Això dels 10 grups de 10 equips sóna a broma. Quins ingressos per TV, guixeta i publicitat tindràs per 9 partits a casa??? Imaginat el pressupost que es pot fer amb aquests ingressos i, per tant, el sou que pots oferir. Més val que enviin al secretari tècnic a Pardinyes, a veure si troben algun jugador que encara visqui a casa els pares, perquè amb el sou que hauran d'oferir no donarà ni per pagar-se el tabaco. 



#77 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2020 - 12:50

Això dels 10 grups de 10 equips sóna a broma. Quins ingressos per TV, guixeta i publicitat tindràs per 9 partits a casa??? Imaginat el pressupost que es pot fer amb aquests ingressos i, per tant, el sou que pots oferir. Més val que enviin al secretari tècnic a Pardinyes, a veure si troben algun jugador que encara visqui a casa els pares, perquè amb el sou que hauran d'oferir no donarà ni per pagar-se el tabaco. 

 

Diu que son dos fases... la primera d'octubre a febrer (18 partits) i l'altra després. Però 10 grups de 10 equips??? I com es farán aquests grups?? I els grups de després?? Dificil fer-ho més rocambolesc.

I no jugar fins la segona quinzena d'octubre, cuan en 6 dies retorna el futbol??? A mi que m'ho expliquin... que ja m'he perdut. 



#78 escacimat

escacimat

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2020 - 01:40

Deuen d'anar improvitzant, perque això de fases fa una pinta ...



#79 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2020 - 02:07

Diu que son dos fases... la primera d'octubre a febrer (18 partits) i l'altra després. Però 10 grups de 10 equips??? I com es farán aquests grups?? I els grups de després?? Dificil fer-ho més rocambolesc.

I no jugar fins la segona quinzena d'octubre, cuan en 6 dies retorna el futbol??? A mi que m'ho expliquin... que ja m'he perdut. 

Suposso que la 2 fase no sera de 10 equips amb 18 jornades. grups de 4 equips segurament, potser amb algun play off. segurament els 4 primers de cada grup pasaran a la 2 fase per l'ascens. 40 equips a la 2 fase

Retorna el futbol profesional 1D y 2A, i a porta tancada, alla viuen dels drets televisius, a 2B no hi han aquests drets televisius, per axo torne el futbol profesional, altres categories no son profesionals, es lo que jo entenc el motiu de tot axo i que si es lios i molt estrany.

Fins a segona quinzena d'octubre ja que es vol que sigui amb public crec jo. Partits de 2B i categories mes baixes sense public no te cap sentit, ja que aquestes categories el pes del soci o abonat es important economicament. A 1D y 2A el pes del soci o abonat ja no es tant important, com he dit avans, viuen de les tv digitals



#80 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2020 - 02:18

Doncs llegeixo pel twitter que fins a la 2a quinzena d'Octubre no hi haurà 2aB. Fins a la 2a quinzena d'Octubre!! 

Jo no entenc res. El futbol torna la setmana vinent... i la 2a B no pot tornar fins d'aqui 4 mesos i mig?? Perque?? A part, no diuen que a la tardor hi haurà rebrot??

 

Diu que farán 10 grups de 10 equips.... amb 2 fases diferents... i la temporada 21-22 crear la segunda pro. No entenc res. 

 

Algú creu que ho podrien haver fet pitjor de lo que ho han fet? Jo crec que ni esforçant-se molt ho haguessin pogut fer pitjor. 

Segurament hi haura rebrot a mitjans de novembre, i segurament molt pitxor que ara, en el cual tornara a quedar tot suspes altre cop.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos