Ir al contenido


Foto
- - - - -

Txema Alonso a l'Atlètic Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 septiembre 2019 - 02:31

Txema Alonso és el nou Director Esportiu de l'Atlètic Lleida.

Un mite del Lleida que es suma al nou projecte de futbol de la ciutat.

Link oficial: http://atleticlleida...xema-Alonso.pdf

El projecte va agafan forma.

#2 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 septiembre 2019 - 04:11

De la ciutat d'Almacelles? Serà com l'Espanyol de Cornellà? xD



#3 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 septiembre 2019 - 06:16

interesant tot axo i mes si serveix per tocar los co.llo.ns als que manen aqui. en el moment que estiguin a la mateixa categoria tinc previst ser soci.



#4 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 septiembre 2019 - 09:32

He llegit a la web del futur nou club que apareixen amb la intenció de donar cabuda als nois que surten de la etapa juvenil i no tenen sortida. Curiós quan ara mateix hi ha 4 nois al primer equip que recentment han acabat la formació i també quan fa unes temporades que ha aparegut el filial i competeix a la mateixa categoria que l'EFAC...

 

Diuen que volen arribar ràpid als 1000 socis, pujar a tercera i "sumar sense ser competència de dingú" segons diuen al segre... Curiós que no vulguis ser competència i llueixis el blau o vulguessis nombrarte Unió Esportiva Lleida. En fi, haurien pogut escollir el granate com la bandera de la ciutat o el color dels castellers, que també ens hi identifiquem... 

 

El que he dit en altres posts, potser molt a millorar la directiva actual, però això ja és el colmo. Ignoro els mamoneos que tenen aquestes gents, afortunadament em moc fora de les esferes d'aquests individuos, però no em mola un pèl tot això. Per mi fins que no s'enfonsi l'equip que juga al Camp d'Esports i entrena a l'Annex, qualsevol altre equip de la ciutat o rodalies serà rival i els partits contra ell, un derbi.



#5 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 septiembre 2019 - 02:45

Normalment la competència nova fa millorar als que ja estan establerts, perquè o milloren o s'esfonsen.

#6 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 septiembre 2019 - 05:37

Normalment la competència nova fa millorar als que ja estan establerts, perquè o milloren o s'esfonsen.

 

 

És la teva opinió, jo no opino el mateix i menys en una ciutat com Lleida que ja hem vist com en som de xaqueteros amb el bàsquet o el futbol en les bones èpoques.



#7 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 septiembre 2019 - 08:42

Me semble be el nom de atletic lleida. i crec tindrie tot el dret del mon en jugar al camp d'esports



#8 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 07:00

Me semble be el nom de atletic lleida. i crec tindrie tot el dret del mon en jugar al camp d'esports

Clar que si, i el Balàfia, els Mangraners, La Bordeta, el Pardinyes....



#9 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 08:53

Un altre pro esteve que mai diu res del deute. La questio es defensar als impresentables de la directiva.

La clau dels pro esteve es omitir tots aquells temes que realment preocupen, o dir que es culpa dhisenda o dels diaris.

Quina pena.

P.D: es evident que no poden jugar al Camp d'Esports ara. Però si arriben a 3a o 2aB, tenen moltes possiblitats.
  • o han agraït

#10 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:54

T'empenyes en fer bàndols. Et creus que si no insultem a la directiva estem del seu cantó, una visió reduccionista allà on n'hi hagi. La UE Lleida va desaparèixer amb un deute de 28 kilos, no justifico als Esteve o al que hi ha per sobre d'ells i posa la pasta, però és un problema que hem tingut des de sempre al Lleida, som pobres i ens roben. A mi no m'agraden moltes actituds o mentides que han dit, però intento gaudir del futbol al camp d'Esports o per la tele quan juguen lluny.

 

Jo encara trempo d'haver guanyat al Nàstic i amb les rodes de premsa del Molo (que tant criticàveu quan el van fitxar, un tio amb molt més coco i que sembla conèixer millor la segona B que cap entrenador dels que he vist els darrers anys), tu trempes amb l'Atlètic Lleida... cadascú a lo seu.



#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 11:25

Un altre pro esteve que mai diu res del deute. La questio es defensar als impresentables de la directiva.

La clau dels pro esteve es omitir tots aquells temes que realment preocupen, o dir que es culpa dhisenda o dels diaris.

Quina pena.

P.D: es evident que no poden jugar al Camp d'Esports ara. Però si arriben a 3a o 2aB, tenen moltes possiblitats.

 

No entraré en aquest joc infantil que planteges... marxo, com ja hem fet bastants veterans d'aquest fòrum... per tú, tot teu.

 

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 12:41

Segueixes el fals discurs com tots els pro esteve. Anem pel camí de la UE Lleida 2.0 i la gent esta cega o segueix amb lexcusa de que "jo sol miro lo esportiu..."

Un club sense una bona economia sol te un final. La fallida.

Si tan clar tens que som pobres i ens roben com sempre, el que s'ha de fer es presionar i ser molt crític en la gestió economica nefasta que s'esta fen en aquest club. Lo de dir que la UE Lleida va fee...o que a 2B molts clubs tenen deutes.... Es penos. I et recordo que clubs amb un embargament preventiu per resoldre no n'hi ha cap més que el Lleida a 2B. Els altres clubs no ens importen. Estem a Lleida i em de mirar pel Lleida, per res més. No conteu cuentos chinos.

Pel que fa a l'Atlètic Lleida, si pujen a 3a, m'abonare. Igual que estic abonat al Lleida. No tinc problema en seguir dos equips.

Pot ser ets tu el que intentes crear dos bandols i no te n'adones.

Esteve dimissió.

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 12:41


No entraré en aquest joc infantil que planteges... marxo, com ja hem fet bastants veterans d'aquest fòrum... per tú, tot teu.


Super resposta, ben argumentada.

#14 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 septiembre 2019 - 03:52

Que sabràs tu de gestió econòmica si amb prou feines arribes al final del dia sense haver-te cagat a sobre. Lo que es penós és que esperis a que un club arribi a X categoria per fer-te'n abonat, està clar la mena de persona "compromesa" amb un club que ets.

 

"Els altres clubs no ens importen. Estem a Lleida i em de mirar pel Lleida, per res més. No conteu cuentos chinos."

 

Lo de dalt ho has escrit tu i després parles d'altres clubs per a veure si desbanquen al Lleida, vas més perdut que el barco de l'arrós.



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 04:09

Com saps el meu final de mes?

M'agrada desenmascarar Pro Esteves falsejats amb Don Limpio, vec que et cou.

Solament saps dir aixo, xk de tot lo altre que he dit, no tens capacitat per contra argumentaru.

Quan us quedeu sense arguments i sol sabeu parlar d'altres clubs i de que la UE Lleida bla bla bla, m'encanta, perque tots els del cercle Estevil reaccioneu així xk ja no sabeu ni que dir. Tenim un cluben embargament preventiu, i deutes amb diputació. Aquesta es la realitat.

I si, si pujen de categoria em faria soci a tercera, no vec cap problema, tal i com he fet en altres clubs. Tinc un club principal i després recolzo d'altres si m'apeteix.

Del Lleida i del missatge que t'he enviat abans ja no saps/vols contestar res no?

Jo parlo amb educació i no entraré a valorar res de la teva vida privada perque no en se res.

És això el que diferencia a les persones educades de persones com tu.

Salutacions

#16 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 septiembre 2019 - 04:16

xD com me n'alegro d'haver tornat a escriure aquí després de tants anys. Feia temps que no em descollonava tant :sarcastic:  :sarcastic:  :sarcastic:



#17 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:30

soc mes partidari del que diu el samilof, curios com saps si la gent arribe a final de mes o que pau?

alguns d'aqui son molt partidaris d'aquesta directiva, per axo m'alegrare i molt si el atletic lleida arribe a categories altes, digueu pique personal si voleu (me fare soci i tot en honor a vosaltres)



#18 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:33

xD com me n'alegro d'haver tornat a escriure aquí després de tants anys. Feia temps que no em descollonava tant :sarcastic:  :sarcastic:  :sarcastic:

on de veritat la gent es descollonarie es si sabesin realment qui ets.



#19 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:35

Que sabràs tu de gestió econòmica si amb prou feines arribes al final del dia sense haver-te cagat a sobre. Lo que es penós és que esperis a que un club arribi a X categoria per fer-te'n abonat, està clar la mena de persona "compromesa" amb un club que ets.

 

"Els altres clubs no ens importen. Estem a Lleida i em de mirar pel Lleida, per res més. No conteu cuentos chinos."

 

Lo de dalt ho has escrit tu i després parles d'altres clubs per a veure si desbanquen al Lleida, vas més perdut que el barco de l'arrós.

no es res dolent esperar que un club arribi a x categoria per ser soci o abonat, mira el andorra per exemple, segur que te o tindra molt aviat molts mes socis que els que tenia l'any passat a 1 catalana. (per cert per a mi gran favorit al titul d'aquest grup).



#20 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 septiembre 2019 - 09:38

Segueixes el fals discurs com tots els pro esteve. Anem pel camí de la UE Lleida 2.0 i la gent esta cega o segueix amb lexcusa de que "jo sol miro lo esportiu..."

Un club sense una bona economia sol te un final. La fallida.

Si tan clar tens que som pobres i ens roben com sempre, el que s'ha de fer es presionar i ser molt crític en la gestió economica nefasta que s'esta fen en aquest club. Lo de dir que la UE Lleida va fee...o que a 2B molts clubs tenen deutes.... Es penos. I et recordo que clubs amb un embargament preventiu per resoldre no n'hi ha cap més que el Lleida a 2B. Els altres clubs no ens importen. Estem a Lleida i em de mirar pel Lleida, per res més. No conteu cuentos chinos.

Pel que fa a l'Atlètic Lleida, si pujen a 3a, m'abonare. Igual que estic abonat al Lleida. No tinc problema en seguir dos equips.

Pot ser ets tu el que intentes crear dos bandols i no te n'adones.

Esteve dimissió.

trobo be, algu que raone com cal. es evident que no es pot mirar solament els resultats, per a mi s'ha de mirar tot

aquest club no tardara gaire en fer fallida, una de dos, o fa fallida o surt algun comprador, pero amb els actuals directius va directe a la quiebra absoluta






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos