Jump to content


Photo
- - - - -

Atlètic Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 06 September 2019 - 01:58 PM

Doncs ja es "oficial"... la ciutat de Lleida tindrà un equip a primera catalana. Si pugués a 3a divisió (es l'objectiu), tinc entés que podria demanar utilitzar el Camp d'Esports...

Es veu que aquesta gent ja va intentar comprar el Lleida Esportiu, pero davant de la negativa de "la famiglia" van pensar en comprar algún club de poble. Primer van intentar l'Ascó, però com que si el compraben deixaben a la població sense futbol, van deixar-ho. Ara compren l'EFAC Almacelles... a la població hi ha l'Atlètic Almacelles i diuen que no ens quedarem sense futbol. Molt mamoneo y histories extranyes darrera d'aquesta venta...

No comença massa bé l'historia d'aquest Atlètic Lleida, la veritat. L'Ajuntament d'Almacelles està enfurismat amb la venda del club... fins i tot podria ser que tot acabés als tribunals.

Sembla que serán "los mismos perros pero con distintos collares", que diuen els castellans.

 

Hi haurà un derbi lleidatà d'aquí poc? Qui sap...

 

Cada día que passa el fútbol fot més mania.

 

Per cert, "la famiglia" ha tingut la barra de denunciar el nom del nou club. Diuen que pot portar a confusions... Ells que utilitzen el mateix escut, estadi, colors, himne,... que la estimada U.E. Lleida. Com son aquesta gent.. :rialleta: :rialleta: :rialleta:



#2 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 06 September 2019 - 08:16 PM

Pero a veure, aquest club on jugara a lleida o a almacelles, hi es ja oficial el canvi de nom?

i qui son els que tu dius la famiglia



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 11 September 2019 - 09:49 AM

S'ha d'especificar que aixo no es un cas com el Reus, aquest grup empresarial que ha creat l'Atlètic Lleida, va presentar la seva idea/projecte en una assemblea de socis de l'almacelles i es va aprobar per majoria.

Per tant, eren coneixedors del assumpte i ho van aprovar. Tots els socis van poder votar, i la majoria va decidir.

Dit això, a vuere com anira aquest invent.

#4 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 11 September 2019 - 08:44 PM

Tots el socis van votar, axo es senyal de democracia, per cert recordo un club on els socis no voten (de fet es diu abonats), no recordo quin club es ara mateix.



#5 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 12 September 2019 - 11:16 AM

El projecte arribarà on arribarà, de coses d'aquestes se'n fan cada dia, algunes amb èxit i d'altres no. El que s'ha de valorar és que els socis de l'EFAC ho van aprovar en assemblea, cosa que, la veritat, em sorprèn força (per cert, amb emprenyamenta de l'Ajuntament, que ha retirat les publicitats al camp). 

 

El que em fa gràcia (pena) és la nova aparició del trio calavera impugnant el nom i escut. Dir que personalment no m'agrada gaire que es diguin així, potser preferiria que haguessin mantingut Atlétic Segre, que és com s'han dit tota la vida.

 

Què passa, que ningú més del món pot portar "Lleida" al nom o la figura de la Seu Vella a l'escut? Què és propietat seua o què? Ja ens han fastiguejat el club de futbol i ara també m'han de fastiguejar els símbols??

 

En fin. Una més. Ja fa molt que vaig perdre el compte. Colla d'impresentables... 


  • EFAC_Hooligans and samilof like this

#6 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 12 September 2019 - 07:52 PM

Jo espero que aquest nou projecte funcioni, i si ademes axo moleste als que ja sabem, doncs molt millor encara.

De fet si arriben a competir a la mateixa categoria, automaticament me fare soci.

si jo fos millonari, ja faria temps hagues fet equip competitiu per molestar als que ja sabem (soc un anti-total a aquesta gent)






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users