Jump to content


Photo
- - - - -

Debat nou entrenador 19/20


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 28 May 2019 - 07:36 AM

Nota moderació: s'han dividit missatges originaris del fil http://www.lolleida....nou-entrenador/

 

Doncs un cop acabada la temporada, podem corroborar que Joan Carles Oliva no ha estat el revulsiu que esperàvem...

Tot i així li he vist una part que si que m'ha agradat, i es la filosofia de joc. M'agrada el que ha intentat inculcar a l'equip (control de la pilota, joc en curt, treballar els espais, etc...) el gran problema es que Oliva no ha tingut ni el temps ni el tipus de jugadors que fan falta per poder implantar un joc d'aquest tipus, a més de pecar d'innocent els primers partits intentant que juguéssim com si no fóssim a 2aB.

Sé que no es comparteix gaire per aquet fòrum, però jo aguantaria a Oliva una temporada sencera. Que tingui l'oportunitat de confeccionar l'equip al seu gust (si el deixen) i veure que passa. A no ser que es tingui en cartera a un entrenador de renom i molt versat en la 2aB.

Per portar Seligrat, prefereixo Oliva.



#2 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 28 May 2019 - 10:48 PM

Doncs un cop acabada la temporada, podem corroborar que Joan Carles Oliva no ha estat el revulsiu que esperàvem...

Tot i així li he vist una part que si que m'ha agradat, i es la filosofia de joc. M'agrada el que ha intentat inculcar a l'equip (control de la pilota, joc en curt, treballar els espais, etc...) el gran problema es que Oliva no ha tingut ni el temps ni el tipus de jugadors que fan falta per poder implantar un joc d'aquest tipus, a més de pecar d'innocent els primers partits intentant que juguéssim com si no fóssim a 2aB.

Sé que no es comparteix gaire per aquet fòrum, però jo aguantaria a Oliva una temporada sencera. Que tingui l'oportunitat de confeccionar l'equip al seu gust (si el deixen) i veure que passa. A no ser que es tingui en cartera a un entrenador de renom i molt versat en la 2aB.

Per portar Seligrat, prefereixo Oliva.

 

La trajectòria d'Oliva com a primer entrenador és un desastre. Busca i veuràs.

 

Els resultats de Seligrat, tret de Sabadell, son exitosos.



#3 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 01 June 2019 - 09:13 AM

La trajectòria d'Oliva com a primer entrenador és un desastre. Busca i veuràs.

Els resultats de Seligrat, tret de Sabadell, son exitosos.

La trajectòria de Pep Guardiola (salvant les distàncies) no va ser gaire prolífica fins que no va arribar al primer equip del FC Barcelona.

A més, Oliva ha estat a tot arreu menys a la segona B. I si aquesta es la seva categoria?

Sol el temps (i la directiva si no el canvia) ens donarà la raó a un dels dos.

I Seligrat, si, ha fet playoffs, però no ha passat d'allí, i alomillor necessitem un entrenador que sigui algo més que un Seligrat.

Serà Oliva?

#4 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 01 June 2019 - 01:32 PM

La trajectòria de Pep Guardiola (salvant les distàncies) no va ser gaire prolífica fins que no va arribar al primer equip del FC Barcelona.

A més, Oliva ha estat a tot arreu menys a la segona B. I si aquesta es la seva categoria?

Sol el temps (i la directiva si no el canvia) ens donarà la raó a un dels dos.

I Seligrat, si, ha fet playoffs, però no ha passat d'allí, i alomillor necessitem un entrenador que sigui algo més que un Seligrat.

Serà Oliva?

 

Guardiola abans d'arribar al Barça només havia entrenat un any. Va ser al Barça B, i va ascendir de 3a a 2a, el qual no lidono massa mèrit amb toto el potencial i infraestructures que pot disposar un entrenador del Barça B. Sincerament, no entenc massa la comapració. 

 

Oliva ha estat a 2a B algunes temporades, sol una completa a l'hospi, on va fer PO.

 

Algo més que un Seligrat? No som el Bayern de Munich. Tret de Sabadell, Seligrat garanteix PO, ni tan mal q portem 3 anys al desert.

 

 

No em considero un anti-Oliva, de fet si he de repartir culpes del que ha passat aquest any, considero que els entrenadors són els que MENYS en tenen, i en canvi han pagat/paguen el pato. Dit això, hi han algunes accions d'Oliva que no m'han agadat gens. Bàsicament tot el lio de la no-dimissió i cagar-te als pantalons amb tot perdut a Son Malferit fent entrar a Soriano.



#5 Omar2000

Omar2000

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 posts
  • 0 topics

Posted 03 June 2019 - 02:01 PM

Es oficial destituit Oliva...

#6 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 03 June 2019 - 02:57 PM

Doncs s'ha acabat el debat! Deixo link.

https://www.segre.co...78063_1110.html

#7 Triptòfan

Triptòfan

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • 1 topics

Posted 03 June 2019 - 05:51 PM

Jo m'hauria quedat a Oliva de carrer. I si l'hagués de fer fora, ho hauria fet després de l'espantada que va fer, no ara, quan podia crear un equip ell, no ha pogut demostrar res encara. Una altra gestió nefasta dels Esteve, i van... Quan es cansaran de fer mal al club i a la ciutat?



#8 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 03 June 2019 - 11:59 PM

Com que segons Dani Badia, el més proper a fitxar és un entrenador defensiu, que imposarà autoritat i que encara no ha començat vacances, molts queden descartats, apostaria per Larrazabal del Barakaldo, que està en línia ascendent i ha fet play-off amb cuatre canyes. Enrique Martín també donaria bastant el perfil però sempre s'ha apostat per entrenadors amb bastant marge per créixer.



#9 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 04 June 2019 - 11:32 AM

El problema endèmic no és l'entrenador. És el projecte esportiu. Canviant 2/3 parts de la plantilla cada any és molt complicat poder fer un bloc per a qualsevol entrenador, per molt nom i molt capacitat que estigui. I no em val la justificació a la que s'al.ludeix per part d'alguns sectors (algun, millor dit) que diuen que a Segona B aquesta és la tònica habitual.

 

És pràcticament impossible  o, almenys, d'una gran complexitat poder fer un equip aspirant a l'ascens canviant els cromos totes les temporades. A no ser, és clar, que aquest no sigui el veritable objectiu dels dirigents. Potser és que precisament del que es tracta és d'això...intercanviar cromos any rera any, estiu rera estiu, hivern rera hivern...

 

A mi personalment em fa molta mandra. Tornarem a sentir com cada estiu, que fitxem el millor de cada casa, que un cop més tornarem a ser aspirants a tot. Això si, quan acabi la temporada i no es compleixin els objectius que el propi club manifesta cada estiu, la culpa serà atribuïda precisament a aquests jugadors galàctics que ens han fitxat i ens han venut així a l'inici de la temporada.

 

I de motos, cada cop se'n venen menys...


  • Masetdeltano likes this

#10 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 04 June 2019 - 05:20 PM

Tindrem 10 ronaldo, despres quedarem 5ens, i la culpa sera de tothom menys de Jordi Esteve. Demencial.

Aquesta directiva esta acabada. Canvi d'aires urgentment al club o estarem així 10 anys més.
  • Masetdeltano likes this

#11 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 05 June 2019 - 09:06 AM

Sona Miguel Rubio com a possible nou entrenador.

 

https://www.segre.co...78243_1110.html



#12 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 05 June 2019 - 01:16 PM

Sona Miguel Rubio com a possible nou entrenador.

 

https://www.segre.co...78243_1110.html

 

Doncs mira, el primer pensament ha estat "Déu meu", però potser per segona B és un perfil vàlid: sempre està emprenyat, passa de qualsevol cosa que sembli "futbol" i no té cap problema en jugar amb 8 defenses i 2 mig centres defensius si cal. 

 

Ara, si porten aquest home jo al contracte li posaria clàusula de llibertat automàtica i obligada per ascens. Tot i el descens de tercera al Fraga hi va acabant fent una bona feina i ha tornar a ascendir, però no es pot comparar la preferent Aragonesa amb 2ªB. 


  • Snail and Masetdeltano like this

#13 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2019 - 02:13 PM

Molo com a possible entrenador!?
Que us sembla?

#14 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 05 June 2019 - 02:13 PM

Bombazo! El Lleida es planteja a Molo com a nou tècnic del club per aquesta temporada!

 

https://www.naciodig...cUk1psI.twitter

 

No se com ho faria d'entrenador, però que amb ell la penya Molo Esportiu tornaria al camp, segur!

 

:aplaudiment:



#15 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 05 June 2019 - 03:24 PM

Han d'estar molt desesperats per fitxar Molo d'entrenador... tal com va anar la sortida del club i tal... alucinant.


  • Snail likes this

#16 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 05 June 2019 - 03:28 PM

Han d'estar molt desesperats per fitxar Molo d'entrenador... tal com va anar la sortida del club i tal... alucinant.


Totalment. Fins a tal punt que em sembla mes teatre que una altra cosa.

#17 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • 0 topics

Posted 05 June 2019 - 03:58 PM

Que algú m'informi... Com va acabar Molo? No va ser un jugador molt estimat?

#18 Triptòfan

Triptòfan

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 posts
  • 1 topics

Posted 05 June 2019 - 05:49 PM

Intentona dels Esteve per recuperar a l'afició després d'una altra temporada lamentable. Molo és molt estimat i jugaran amb els sentiments de la gent. Quina colla de rates.

 

PD: Té el carnet d'entrenador?


  • Masetdeltano likes this

#19 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 05 June 2019 - 06:15 PM

Au, doncs confirmat. Molo nou entrenador blau...



ESTIC FLIPANT

#20 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 05 June 2019 - 06:19 PM

Que algú m'informi... Com va acabar Molo? No va ser un jugador molt estimat?


Molt estimat. Un veritable idol per l'afició com feia anys que no teníem.

El problema va venir xq aquesta directiva el va assenyalar com un dels problemes del vestidor amb l'assumpte dels impagaments.

Hi van haver creuament de declaracions bastant sonades.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users