Ir al contenido


Foto
- - - - -

Rumors 19/20


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
77 respuestas en este tema

#41 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 01 agosto 2019 - 05:17

Rumors:

 

Rai Marchán: segons cazurreandoenOK, l'organitzador català Rai Marchán, té una oferta del Lleida, compte que aquest seria un fitxatge de luxe.

 

Dalmau: les pistes de cazurreandoenOK porten a pensar que Dalmau marxa del Lleida.

 

Barreto: segons segre, el Lleida no es sap res, sembla que el van enganyar.

 

Especulacions meves:

 

Pau Torres va jugar amb Piqué i aquí no té la titularitat asegurada... Marc Martínez també va estar a la cantera del barça amb un any més que Piqué...

 

Si es veritat que Pedro Martín vol marxar, seria millor rebaixar claúsula i fitxar per zero euros a Boris Garrós, a qui el Lleida ja va voler i está buscant equip a Segona B.



#42 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 agosto 2019 - 07:39

Molt malament al no comptar amb el Noel Carbonell.

Andorra favorit per el titul. (projecte important i amb gent que si sap de veritat) Tremendament engrescador.



#43 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 agosto 2019 - 11:01

Dalmau, Noel i Felip sembla que marxaran. Marchan y Liberto amb ofertes. En fi, la veritat no contava amb lo de Felip i Liberto tampoc és allò que emocióni ara mateix. Cal fitxar força perquè lo vist als partits dels històrics no és bo. Pedro se'l veu apàtic per acabar-ho d'adobar. Falta 3 setmanes per començar i sembla que va tot lent

#44 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 agosto 2019 - 11:15

Dalmau, Noel i Felip sembla que marxaran. Marchan y Liberto amb ofertes. En fi, la veritat no contava amb lo de Felip i Liberto tampoc és allò que emocióni ara mateix. Cal fitxar força perquè lo vist als partits dels històrics no és bo. Pedro se'l veu apàtic per acabar-ho d'adobar. Falta 3 setmanes per començar i sembla que va tot lent

El Felip volen dir el que van fitxar faltan poc per acabar la lliga el Alex Felip? no entenc res, lo fitxen i pocs mesos despres el volen fotre fora.



#45 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2019 - 08:58

Molt malament al no comptar amb el Noel Carbonell.

Andorra favorit per el titul. (projecte important i amb gent que si sap de veritat) Tremendament engrescador.

Sí molt engrescador fitxar a cop de talonari i fer els fitxatges de la portera de Núñez.



#46 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 agosto 2019 - 09:37

Pero ha fitxat algu mes l'Andorra??

#47 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 05 agosto 2019 - 11:37

El Felip volen dir el que van fitxar faltan poc per acabar la lliga el Alex Felip? no entenc res, lo fitxen i pocs mesos despres el volen fotre fora.

 

Crec que ha quedat bastant clar que és Molo el qui no vol un jugador que es va fitxar quan ell no hi era, i que marxi Felip dóna a entendre que hi ha haurà un fitxatge important al mig del camp.



#48 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 agosto 2019 - 12:03

No trobeu estrany que en aquestes alçades només es portin 6 fixatges...
Que vulguin donar 3 baixes,
Fa una setmana i pico que el club no anuncia cap fitxatge, això va molt retrassat...
Molt estrany tot plegat, a dos setmanes i pico per l'inici de la lliga, a mi em sembla que hauríem d'haver fitxat uns 10 tios tranquilament...
Que en penseu, motiu per alarmar-se, o de cop i volta es posaran en sèrio...

#49 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 agosto 2019 - 07:53

Sí molt engrescador fitxar a cop de talonari i fer els fitxatges de la portera de Núñez.


i que penses que fan el barça o el madrid, tots a cop de talonari, i molt aviat no quedara cap jugador nacional al barça.
ara si fa el andorra ens queixem, digam perque?. jo prefereixo un pique avans que els directius que tenim aqui la veritat.

#50 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 agosto 2019 - 07:55

No trobeu estrany que en aquestes alçades només es portin 6 fixatges...
Que vulguin donar 3 baixes,
Fa una setmana i pico que el club no anuncia cap fitxatge, això va molt retrassat...
Molt estrany tot plegat, a dos setmanes i pico per l'inici de la lliga, a mi em sembla que hauríem d'haver fitxat uns 10 tios tranquilament...
Que en penseu, motiu per alarmar-se, o de cop i volta es posaran en sèrio...

van perdre a la copa catalunya, suposso que donaran 5 baixes i faran 5 altes mes, son aixins els que manen

#51 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 agosto 2019 - 02:56

Doncs sembla que Pedro marxará... o bé al Cordoba o al Nástic. Soc l'únic que veu que tenim una plantilla justeta, justeta?? Espero que no torni a sortir el que ara té cabell al cap dient que l'objectiu es acabar primer... que ja seria riure's obertament de tota l'afició. 

 

I la pregunta de sempre.. on anirán a parar els diners de la clausula de Pedro???

 

En fi...



#52 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 agosto 2019 - 04:15

Doncs sembla que Pedro marxará... o bé al Cordoba o al Nástic. Soc l'únic que veu que tenim una plantilla justeta, justeta?? Espero que no torni a sortir el que ara té cabell al cap dient que l'objectiu es acabar primer... que ja seria riure's obertament de tota l'afició. 

 

I la pregunta de sempre.. on anirán a parar els diners de la clausula de Pedro???

 

En fi...

Es logic que acabi anant a un d'aquests dos clubs, i be que fara, lo mes lluny posible dels que manen en aquest club. objectiu permanencia o copa, ara surtiran els de sempre els corderets que diuen sempre si a misa a aquesta directiva que pensara segons lo que digui la directiva. diguem que no tenen iniciativa propia. el control mental (que no explicare aqui ). a la panxa del bou aniran, a veure la gent aquesta no estar aqui per amor al arte. riuen a carcajada limpia any darrera any aquesta gent, pero semble com si no passes res, salvo algunes excepcions, el ramat sempre a favor d'aquesta gent.

i el deute amb hisenda, com a acabat el tema o be segueix igual, un gran misteri tu, li proposare al del programa del cuatro per les nits dels diumenges (el gran misterio del lleida y su directiva, caso real o ficcion)

per cert efac, a veure si teniu sort i guanyeu la copa lleida aquesta temporada, de moment ja esteu a semifinals.



#53 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2019 - 02:27

Donaré la meva humil opinió: no em sembla que tinguem una plantilla tant justa, cert que ha marxat Juanto, Musa i marxarà Pedro però mantenim jugadors com Joan Oriol i Trilles. Han arribat bons jugadors com Abel Molinero, Eder, Raul Gonzalez, Cano, Adri León, Simic i l'altre lateral dret que no recordo el seu nom😅 (me'n deixo algun segur). Sembla que que es busca un altre davanter, un mig (Provencio?) I un altre central (descarte de no recordo quin equip). Recordar que tenim jugadors que crec que poden rendir molt més del que han fet com Xemi, Marc Martínez o (NO EM MATEU!) Dalmau, a qui a final de temporada vaig veure una mica més posat. Crec que Pau Torres ha de millorar en relacio la temporada passada si no vol veure perillar la titularitat, i tampoc entenc que Noel se'l treguin i vagi al Llagostera.
Espero que no marxi Felip, qui em va agradar bastant el temps que el vam veure jugant. Falta encara dos setmanes i suposo que hi hauran bastanta moviments encara.
No obstant, hem vist com equips amb plantilles mediocres han donat més del que s'esperava i altres amb plantilles ambicioses han acabat lluitat per la permanència. Tot i que la pretemporada no ha sigut molt bona vull pensar que lluitarem pel playoff, però hi han equips que s'han reforçat bastant bé, com el Sabadell, el Ebro, el Cornellà, o el Castelló.
Per cert, algu entén com no s'ha lluitat per a que Quintero es quedi al club? Per mi era dels jugadors més tènics que teniem, encara que la seva forma física deixava bastant que desitjar, crec que s'hauria pogut apostar per ell com agent lliure que ha fitxat pel filial de l'Espanyol.
Estic totalment en contra de la gestió de la directiva, però la veritat... Estic amb il•lusió davant aquesta nova temporada!

#54 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 agosto 2019 - 06:12

Quin optimisme... doncs jo veia molt més ilusionant la plantilla de la temporada passada que aquesta... Dels fitxatges tots provenen d'equips inferiors al Lleida, un de l'Ebro (de la cantera de l'Hercules, que no el va voler...), un del Talavera (amb estadistiques potser es el millor), un que va jugar 4 partits a la cultural... Ilusionar el que es diu ilusionar, no m'ilusiona cap...en fi. Si finalment marxa Pedro haurán marxat 30 dels 46 gols que es van fer l'any passat(casi res...) ja poden fitxar un davanter TOP. Veig el mig del camp fluix (tandebó Marc torni a ser el que era... però no ho veig gens clar) i la defensa igual (encara estic alucinant que Soriano segueixi al Lleida...).

Per cert, he llegit que a Tano potser el despatxen de l'Almeria abans de començar i tot...

Si parlem de l'entrenador... algú sense experiencia, que no ha entrenat mai... ja poden anar bé els resultats, sinó crec que durará poc. Crec que es un moviment més de cara a la galeria (millorar relació directiva-afició) que no pas un moviment pensat esportivament parlant. Lo fotut d'això es que si la cosa no va bé... quina serà l'alternativa?? Perque poques alternatives els hi queden als impresentables de la llotja, eh...

 

Tandebó hem tingui que menjar les meves paraules a final de temporada...


  • o han agraït

#55 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 agosto 2019 - 06:28

Es logic que acabi anant a un d'aquests dos clubs, i be que fara, lo mes lluny posible dels que manen en aquest club. objectiu permanencia o copa, ara surtiran els de sempre els corderets que diuen sempre si a misa a aquesta directiva que pensara segons lo que digui la directiva. diguem que no tenen iniciativa propia. el control mental (que no explicare aqui ). a la panxa del bou aniran, a veure la gent aquesta no estar aqui per amor al arte. riuen a carcajada limpia any darrera any aquesta gent, pero semble com si no passes res, salvo algunes excepcions, el ramat sempre a favor d'aquesta gent.

i el deute amb hisenda, com a acabat el tema o be segueix igual, un gran misteri tu, li proposare al del programa del cuatro per les nits dels diumenges (el gran misterio del lleida y su directiva, caso real o ficcion)

per cert efac, a veure si teniu sort i guanyeu la copa lleida aquesta temporada, de moment ja esteu a semifinals.

Fa anys que no segueixo l'Efac... des de que van deixar de ser l'equip del poble per ser un equip amb 90% de gent de fora i sol preocupats pels €...



#56 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2019 - 07:37

Quin optimisme... doncs jo veia molt més ilusionant la plantilla de la temporada passada que aquesta... Dels fitxatges tots provenen d'equips inferiors al Lleida, un de l'Ebro (de la cantera de l'Hercules, que no el va voler...), un del Talavera (amb estadistiques potser es el millor), un que va jugar 4 partits a la cultural... Ilusionar el que es diu ilusionar, no m'ilusiona cap...en fi. Si finalment marxa Pedro haurán marxat 30 dels 46 gols que es van fer l'any passat(casi res...) ja poden fitxar un davanter TOP. Veig el mig del camp fluix (tandebó Marc torni a ser el que era... però no ho veig gens clar) i la defensa igual (encara estic alucinant que Soriano segueixi al Lleida...).
Per cert, he llegit que a Tano potser el despatxen de l'Almeria abans de començar i tot...
Si parlem de l'entrenador... algú sense experiencia, que no ha entrenat mai... ja poden anar bé els resultats, sinó crec que durará poc. Crec que es un moviment més de cara a la galeria (millorar relació directiva-afició) que no pas un moviment pensat esportivament parlant. Lo fotut d'això es que si la cosa no va bé... quina serà l'alternativa?? Perque poques alternatives els hi queden als impresentables de la llotja, eh...

Tandebó hem tingui que menjar les meves paraules a final de temporada...

Jo, que no conec pràcticament cap dels jugadors que s'han fitxat en guio (potser erroniament) per les opinions de periodistes que coneixen més la segona b. Tant el Dani Badia com l'usuari de cazurreando coincideixen que no s'ha fitxat malament. Els dos davanters no van fer pocs gols la temporada passada (diria que més que pedro, qui va marxar per la porta del darrere del murcia). D'Abel Molinero en parlen força bé i es un mig que va fer 10 gols l'any passat. Fitxar Cabo crec que és una bona decisió i de Liberto també he llegit força bons comentaris. Adri León dificilment ho farà pitjor que Albistegui i els centrals que s'han fitxat en un principi van força bé en les pilotes altes.
Ere d'esperar que Pedro i Juanto marxessin. Encara rai que els vam mantindre a la segona volta, i pel primer sembla que es pagarà la clàusula i va arribar gratis.
Al final, tot això es parlar per parlar i haurem d'esperar unes jornades per veure com funciona l'equip...
Estic d'acord amb el fitxatge de Molo es de cara a millorar la relació amb l'afició, i encara que em sapigui greu dir-ho, no hi tinc grans expectatives en ell.
Crec que el tercer grup aquest any serà més fort que l'anterior, i això que sembla que l'Andorra no esta fent -de moment- un gran equip.
Almenys aquest any no ens estan fent creure que l'objectiu assumible és acabar líders!

#57 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 19 agosto 2019 - 07:48

Jo crec part dels diners que deixi Pedro haurien d'anar cap al mig del camp, cap a Rai Marchán si encara és posible, encara sense Pedro amb Raúl, Eder i Molinero ja hi hauria d'haver bastant gol assegurat, si es vol fitxar un davanter centre al lloc de Pedro hi ha poques opcions encara que vulguis pagar molt(per això el Nàstic es veu obligat a fitxar a Pedro), per mi la millor Boris Garrós, amb certs dubtes, però almenys assegura molt treball.

 

A la defensa hi ha l'oferta a Zabaco que pot jugar de central i lateral, Soriano seria molt més prescindible en aquest cas.



#58 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2019 - 08:39

Doncs lo mes previsible es que marxi Pedro, de fet penso que es lo millor, el vec desmotivat la veritat i crec que té ganes de marxar, apart el Nàstic està de urgències i amb pasta.

 

Referent a l'equip actual  doncs es un meló per obrir-se,  tot i que pitjor al MC no ho farem respecte a l'any passat, perquè Albis i Marc o no jugaven o no existien i nomes Calavera feia alguna cosa però . S'ha fitxat a a Adrián Leon , que té un bon cartell, evidentment no top, aqui no es fitxa tops. Una autèntica incògnita si Marc i Xemi (si juga al MC) farán una bona campanya o no atenent a les seves prèvies lesions. No sòc optmista.

En referència a latac, es evident que perdem poder, però tanmateix el guanyem en banda ja que Liberto i Raul són jugadors penso més correctes que els que teniem. Cano potser jugarà més centrat i Molinero per mi, jugui a banda o centrat de MP,  sí és un bom jugador per la categoría i h tinc confiança.

En quant a la defensa em sobrava de l'any passat, apart de Tano,  Soriano i Dalmau i vec que almenys Dalmau marxarà, però si fitxen un altre central, Soriano pot ser que marxi, fet positiu.Els laterals, per poc que faci Jose Ruiz, ja serà millor a Dalmau i certament el que em preocupa es el recanvi dels titulars laterals, perquè siguem realistes Oriol va estar sensacional i va durar tota la temporada estoicament i això no és lo normal.

 

Si hi ha un bon fitxatge a cada linea (es lo que sempre es diu) es podrà fer un equip competitiu, ara bé plantillón com es ven cada any no eh?



#59 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 agosto 2019 - 03:00

Doncs ja és oficial. Pedro Martin al Nàstic pagant clàusula.

#60 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 agosto 2019 - 10:26

Creieu que portaran un 9 per substituir-lo, o ens quedarem amb Eder i Raul? Algun 9 interesant que estigui lliure?. Personalment hagues preferit que es quedes, pero penso també que 150.000e...al final ha fet una molt bona temporada pero a nivell golejador és aquest any quan ha destacat.

 

Per una altra part, Zabaco pel qual semblava que estavem interesats ha fitxat finalment per la UD Logroñes. De Rai Marchan, alguna novetat?






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos