Jump to content


Photo
- - - - -

Debat posible nou entrenador


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#21 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • 0 topics

Posted 05 February 2019 - 05:10 PM

Ho ha dit el Dani Badia, sembla que la FEF no l'autoritza entrenar a un altre equip, cosa que no sembla just tenint en compte la situació en que ha quedat el reus pero..

No sóc cap entés però ho trobo tant injust... Que els jugadors puguin marxar però l'entrenador solament pugui anar a una categoria superior, i no es tingui en compte que fa 5 mesos que no cobra...

#22 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 05 February 2019 - 07:03 PM

 

Han passat 48 hores i sembla que no es fàcil trobar un substitut de GERARD.

Si ara no estem en la mateixa situació que el REUS, crec que és gràcies a GERARD. L'excel·lent Copa del Rei de la temporada passada, va fer que la caixa del Camp d'Esports no parés de sonar. Els ingressos extra de la venda de jugadors i les taquilles dels partits REAL SOCIETAT i AT.MADRID han permès calmar a HISENDA i  també ens ha permès alguna alegria extra a la hora de confeccionar la plantilla d’aquesta temporada.

Es te que tenir molt caràcter per acceptar la responsabilitat de entrenar ara mateix al nostre equip. GERARD ha deixat el llisto molt alt. Ara mateix estem en zona playoof, a un punt del tercer, a dos del segon y a 5 del líder. GERARD va entrar al club com a aprenent i es va com a mestre.

Jo si que estic molt enfadat ara amb la directiva. Aprofito per donar-li les gràcies a GERARD i desitjar-li molta sort. Com també se la desitjo al nou entrenador; SIGUI EL QUE SIGUI.



#23 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 posts
  • 3 topics

Posted 05 February 2019 - 09:48 PM

He vist al esteve a molle

#24 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 posts
  • 3 topics

Posted 05 February 2019 - 10:53 PM

Doncs ja és oficial, Oliva nou entrenador. Algú sap quin estil de joc te?



#25 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • 0 topics

Posted 05 February 2019 - 10:53 PM

Oliva és el nou entrenador.

#26 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 posts
  • 0 topics

Posted 06 February 2019 - 12:24 AM

Le seo lo mejor. Un tio de futbol....de Lleida... que conoce la casa y con caracter. Creo que sera un acierto

#27 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 06 February 2019 - 11:25 AM

Us passo la info del nou entrenador. Té bona pinta, ja que té experiència amplia en 2ª Divisió, i fins i tot 1ª:

 

https://www.bdfutbol...es/l/l7451.html


  • 2naphtol likes this

#28 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 06 February 2019 - 01:43 PM

Sembla que hàgim passat el dia de la marmota (per cert, el de veritat va ser el dissabte passat i va dir que arribaria la primavera aviat). 

 

La veritat és que en sé ben poca cosa, més enllà que és de Mequinensa i que m'han dit que té fama de ser un entrenador dur a la banqueta. Només espero que pugui redreçar aquesta mala dinàmica ben aviat, perquè crec que hi ha equip per lluitar per la ronda de campions. 

 

 



#29 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 06 February 2019 - 06:00 PM

Penso que ANGEL OLIVA, es un entrenador amb experiència i  capacitat per continuar el repte de la classificació a PLAYOOF. Per aconseguir-lo necessitarà que l’afició doni a l’equip, com a minin, el mateix suport que a donat a la primera volta.



#30 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 06 February 2019 - 06:14 PM

Perdoneu, volia dir: JOAN CARLES OLIVA



#31 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 07 February 2019 - 04:38 PM

Us passo la roda de premsa de Joan Carles Oliva, Comançe a parlar a partir del minut 1:40

 

 

Realment val la pena, sembla que vol imprimir un nou ànim al club, i això es molt positiu.

 

I al final del video m'agrada molt el que diu "La ciutat s'ho mereix, a Catalunya el Lleida ha de ser una ciutat de referència".

 

Tant de bó sigui que ens porti a 2ª!!



#32 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 posts
  • 0 topics

Posted 07 February 2019 - 07:02 PM

Us passo la roda de premsa de Joan Carles Oliva, Comançe a parlar a partir del minut 1:40

 

 

Realment val la pena, sembla que vol imprimir un nou ànim al club, i això es molt positiu.

 

I al final del video m'agrada molt el que diu "La ciutat s'ho mereix, a Catalunya el Lleida ha de ser una ciutat de referència".

 

Tant de bó sigui que ens porti a 2ª!!

 

 

Me'n alegro que Joan Carles sigui el nou entrenador. Un bon paio, motivador, molt preocupat per al estrategia i currant com el que més. Estic convençut que aportarà aire fresc i que en surtirem reforçats



#33 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 07 February 2019 - 07:07 PM

De JOAN CARLES OLIVA, coneixia una mica per damunt la seva trajectòria, però després escoltar-lo, no tinc dubte que es l’entrenador més adient per continuar la gran feina de GERARD. A mi ja m’ha convençut abans de començar.

Tots els entrenadors que han passat fins ara pel LLEIDA SPORTIU ho han fet molt bé; absolutament tots.

Ara estem en un moment crític, hi ha alguns jugadors importants lesionats. Tenim que tenir una mica de paciència. Si no remem tots en el mateix sentit, no ho aconseguirem mai.



#34 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 08 February 2019 - 11:38 AM

No vull posar aigua al vi, però s'ha d'anar amb molta cautela. Si ens hem de guiar per les rodes de premsa...

 

La situació no és fàcil. L'objectiu és clar i ambiciós, però no acabo d'entendre aquesta euforia desmesurada per l'arribada d'un entrenador que, recordem, ve de fracassar a Xipre.

 

Si no toquem de peus a terra, després passa el que passa.

 

Veurem com va la cosa. Lògicament, tota la sort del món, per què els seus èxits seran els nostres.



#35 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 posts
  • 0 topics

Posted 09 February 2019 - 01:26 PM

El tema de que va fracasar a Xipre es molt relatiu. En quatre jornades dos guanyats i dos perduts...no crec que sigui per fer fora un entrenador d'un equip de nivell mig a la lliga xipriota. Jo crec que es un encert! Despres la pilota dictara pero el fet de la il.lusio que transmet....Albadalejo no la transmitia. La situacio li va superar.

#36 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 10 February 2019 - 10:49 AM

No vull posar aigua al vi, però s'ha d'anar amb molta cautela. Si ens hem de guiar per les rodes de premsa...

 

La situació no és fàcil. L'objectiu és clar i ambiciós, però no acabo d'entendre aquesta euforia desmesurada per l'arribada d'un entrenador que, recordem, ve de fracassar a Xipre.

 

Si no toquem de peus a terra, després passa el que passa.

 

Veurem com va la cosa. Lògicament, tota la sort del món, per què els seus èxits seran els nostres.

 

Sobre Joan Carles Oliva, crrec que la il·lusió que ha generat ve sobretot donada pel fet que és un entrenador al que ja s'havia relacionat amb el club en diverses ocasions i que la gent sempre havia vist amb bons ulls la seva incorporació: un tècnic de casa i amb experiència en categories superiors. I també amb el fet de la sensació que el que s'ha trobat després de destituir Albadalejo no és un simple "parxe", sinó un home que ja havia estat objectiu de la direcció esportiva a l'estiu.



#37 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 10 April 2019 - 12:39 PM

"Se queda!"

 

Doncs al final l'Oliva estará fins a final de temporada.

 

Al meu veure millor, prefereixo que es quedi, m'agrada com entrenador tot i que últimament està perdent l'energia que tenia davant del Cornellà o el Llevant.

 

Dit això, podia haver-se estalviat el numeret.

 

:deumeu:



#38 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 10 April 2019 - 05:49 PM

La qüestió és si ell es veu capaç d'aixecar aquest desastre.


Que no ho crec.

#39 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 10 April 2019 - 05:50 PM

Ara, que em sembla que això no ho arregla ni el Mourinho...

#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 10 April 2019 - 05:50 PM

Veig un futur negre negre.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users