Ir al contenido


Foto
- - - - -

Moviments en el mercat d'hivern

Mercat dhivern Temporada 18-19 Altes Baixes

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
83 respuestas en este tema

#81 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2019 - 05:54

Alguns estàvem una mica acollonits pensant que ens prendrien algun jugador dels més destacats. Al final només ens han pres a LETO, un jugador que no contava gaire últimament per GERARD i que han pagat alguna quantitat per ell.

ARTILES i ALMAGRO tampoc jugaven molt i els han sortit equips que han apostat per ells i han preferit marxar. A JOSEMI li va tocar debutar en el pitjor dia i ha donat la sensació, a la majoria, que no es un porter de garantia.

Em sap greu el cas PEETERS, un jugador que porta 4 anys sofrint lesions i aquí no ha tingut la oportunitat de demostrar el gran jugador que penso que es, segurament per no estar al 100% físicament.

Hem fixat a: ZOTKO, OSCAR SANTIAGO i DONGOU. Penso que son uns jugadors que aportaran molt a l’equip. A part hem recuperat a MARC MARTINEZ, un migcampista de categoria que tothom estava esperant.

Penso que hem tingut molta sort.



#82 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 01 febrero 2019 - 08:17

A mi el que no m'ha agradat es que no ha vingut cap constructor de joc. No se si perquè no n'hi ha o perquè son massa cars, però crec que ens farà falta d'aquí a final de temporada. Els Play-Offs son mooolts durs.



#83 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 febrero 2019 - 12:08

Positivíssim que no hagin marxat Pedro ni Juanto. Pensava que ens els pendrien tots dos. Que es quedin em fa mantenir l'esperança en aquest equip.

En quant a la resta de moviments, els trobo força irrellevants.

#84 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2019 - 11:14

Un cop finalitzat el mercat, que en penseu? Jo personalment no hagues rescindit Artiles, si necesitavam alguna fitxa major de 23 crec que hagues hagut de sortir abans Xemi, que ara mateix no esta per ser titular ni el vec un revulsiu..A més, tot i que Almagro o Peteers no han casi jugat, ens hem despres de 3 jugadors ofensius i tan sols ha vingut un..

 

Doncs han portat un altre central, porter de més garanties i un altre atacant , perfecte.

Jo  a Artiles no l'hagués rescindit perquè semblava que ara jugava millor. A més a més potser necessitarem a més gent per banda.

Ens manca un LD perquè entre que Dalmau no funciona i no hi ha recanvi natural ens quedem sense cobertura. Ja sabem que Leto no li agrada (no sé perquè). Crec que en aquest sentit em fa falta un LD titular.

Com tota la temporada trobo a faltar un organitzador, ja sigui perquè  tenim Marc i ha estat lesionat o perquè no en tenim cap més  recanvi natural. No crec que Xemi sigui recanvi, ja que és mes MP o potser banda (on no m'agrada).

La resta de jugadors que han marxat, ni pena ni glòria tu!, el que sí que és bo es que s'hagui quedat Josimar perquè té un perfil diferent i estic segur que tindrà més protagonisme.

Xemi, no ha estat bé, però no em pregunteu perquè però estic convençut que ens serà útil. Té un perfil ofensiu venint de segona linia que l'hem de aprofitar







También etiquetado con Mercat dhivern, Temporada 18-19, Altes, Baixes

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos