Ir al contenido


Foto
- - - - -

Moviments en el mercat d'hivern

Mercat dhivern Temporada 18-19 Altes Baixes

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
83 respuestas en este tema

#1 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 diciembre 2018 - 11:36

Bones!

 

Ara que arriba el mercat d'hivern, quins moviments creieu que hi haurà? Li fa falta algún jugador al Lleida? Creieu que algún sortirà?

 

Segons s'ha sentit de la directiva, estarien buscant un altre punta.

 

Salutacions!



#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 diciembre 2018 - 12:27

Bones!

 

Ara que arriba el mercat d'hivern, quins moviments creieu que hi haurà? Li fa falta algún jugador al Lleida? Creieu que algún sortirà?

 

Segons s'ha sentit de la directiva, estarien buscant un altre punta.

 

Salutacions!

 

Doncs si això és veritat, té tota la pinta que el Pedro o el Juanto salten... En general l'atac el veig bé. Potser està per sota del que esperava el Artiles. El Almagro també el trobo fluixet, però aquest està cedit i tampoc esperava massa més. 

 

On cal de millorar és en defensa, tenim massa errades puntuals. L'altre dia, als dos gols del Barça B, hi ha dos errors greus. Al primer gol almenys dos jugadors haguessin pogut enviar la pilota a la graderia però despejen tou, i bé al segon, directament el central (no sé qui era) fa un misto que ens costa l'empat.  El problema és que aquestes jugades no sé si es solucionen amb gent nova.



#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 diciembre 2018 - 01:15

Doncs jo la zona que reforçaria i on trobo més mancances és el mig del camp. En Marc Martinez està lesionat i la cosa sembla que va per llarg. Tot i que Calavera, que en teoria és qui l'està suplint, ho està fent força bé, trobo que anem mancat d'efectius en aquesta zona.


  • o han agraït

#4 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 diciembre 2018 - 08:19

Doncs jo la zona que reforçaria i on trobo més mancances és el mig del camp. En Marc Martinez està lesionat i la cosa sembla que va per llarg. Tot i que Calavera, que en teoria és qui l'està suplint, ho està fent força bé, trobo que anem mancat d'efectius en aquesta zona.

Si que es cert que a mi em falta un perfil més constructor al mig del camp (el que seria en Marc Martínez). El Calavera juga bé, la veritat, però sol amb un no fem res, hi ha d'haver competència entre jugadors en cada posició perquè treguin el millor d'ells mateixos. Si el Marc no es recupera a temps s'ha de buscar un pla B. A priori diuen que per gener ja estarà recuperat.

I a la davantera en canvi no se si afegiria més gent. Tenim com a punta a Pedro i com a mitja a Juanto. I de extrems podem triar entre Musa, Alpha, Cano, Trilles, Joan Oriol tb ho ha fet molt bé algun cop, etc... A més Alpha ha demostrat que tb pot fer de 9 ni que sigui per desmuntar la linia defensiva i obrir espais pels de segona linia. I queda Artiles que pot fer de 10 sense gaires inconvenients.

#5 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 diciembre 2018 - 06:15

Sembla que el club estaria buscant un reforç per cada línia:

 

https://twitter.com/...353936641564672



#6 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 diciembre 2018 - 09:22

Es normal que la direcció tècnica estigui preparada por si es prenen algun jugador. Hi ha alguns equips desesperats que al gener aniran de pesca. Resulta molt complicat descartar un sol jugador del nostre equip per falta de rendiment. En tot cas hi ha alguns amb problemes físics.

Jo no li donaria tanta importància als gols encaixats i sí a la diferencia de gols, on també som líders amb un +11. Només en dos partís l’equip contrari ha fet un gol més que nosaltres.



#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 diciembre 2018 - 11:25

Fa una estona escoltava a la ràdio que Alpha podria marxar a Anglaterra. De partida és una baixa que no m'agrdada gaire, xq el noi te molt bona pinta, però suposo que aixo voldra dir caixa.

Igualment, escoltant les declaracions del Pedro m'he quedat zero tranquil. Pel que (no) diu, està claríssim que té ofertes interessants.

Veurem els propers dies.

#8 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 diciembre 2018 - 02:40

Sembla lògic voler millorar malgrat siguem primers. En defensa hem errat últimament més del dessitjable però penso que tant Trilles con Tano em donen molta confiança. Ara bé potser cal apuntalar els recanvis perquè Soriano no dona el millor rendiment. Al mig del camp em falta organitzador, un paio que tingui el tempo del partit i aquest havia de ser Marc, és un perfil específic. Veure'm la seva evolució i malgrat sigui cert que Calavera ha fet un pas endavant, Albistegui l'he trobat més perdut del que es noraml en ell. Ardiles i Almagro és un altre que no ha donat encara el que pot fer i no puc dir res de Mink perquè gairebé ni se l'ha vist. Veure'm les opcions del mercat



#9 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 diciembre 2018 - 10:32

Crec que el mercat d’hivern ja ha començat, es a dir, que avui mateix ens podrien prendre a qualsevol jugador dels nostres.

Per a mi el millor reforç que podria fer el nostre LLEIDA, seria que no marxi ni un sol jugador d’aquesta fantàstica plantilla.

Tots els jugadors han encaixat perfectament en el sistema de GERARD, fins al punt de que en alguns moments de la lliga no teníem molt clar qui eren els titulars i que els suplents. Això ho han dit també constantment els propis jugadors, manifestant l’alta competència que hi ha per guanyar-se un lloc a l’equip titular.

PEDRO ho va dir molt clar quan s’havien jugat dos o tres partís de lliga: “Aquesta plantilla només porta 2 mesos entrenat junts i sembla de portem dos ANYS”.



#10 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 diciembre 2018 - 05:44

Doncs ja tenim el primer intent de la campanya d'hivern:

 

Tano Bonnín ha rebut una oferta de l'Atlètic Balears i l'ha rebutjada perquè, segons diuen, té ofertes d'equips de la 2ª divisió.

 

Ai mare que ens el prendran.



#11 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 diciembre 2018 - 02:04

He llegit per twitter que Tano se'n va al Mallorca... o té ofertes de 2aA. Si es així, espero que es fitxin 2 centrals de categoria... perque crec que era la posició amb més necessitats i ara encara més.



#12 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 diciembre 2018 - 02:07

Jesús Olmo ha quedat lliure al Reus... seria un fitxatge TOP. 

 

Crec que s'hauria d'intentar pescar algún bon jugador de Reus...



#13 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 diciembre 2018 - 08:27

Tano sembla que està a prop de firmar pel Nàstic, desconec si te alguna clàusula de sortida per un 2A..però seria una baixa important. També ha comentat Albert Escuer (nose si algú ha llegit la noticia sencera a la Manyana) les possibles baixes de Leto, Quintero, Peeters i Almagro i que Eneko s'ha ofert per tornar al Lleida. Que en penseu?



#14 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 diciembre 2018 - 09:11

Leto me'l quedaria (m'agrada més que Dalmau), Quintero quan ha jugat ho ha fet força bé i també me'l quedaria, però entendria que vulgués marxar per falta de minuts. Peeters em sorpren que jugui poc, tenint en compte que era un dels grans talents de la cantera del Madrid (fins i tot el comparaven amb Asensio), i Almagro juga poc. 

Eneko si torna perfecte, perque en la meva opinió el punt dèbil d'aquest equip és la defensa, massa gols encaixats. 

 

Suposo que la directiva deu tenir jugadors a l'agenda. Es podria pescar algo del Reus.



#15 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 enero 2019 - 11:59

Doncs que marxi Tano, no m'agrada pero bé, si trobem a algú de garanties ....., el que sí em faltaria és un altre central. Respecte a Eneko, sí sap greu que marxés per pasta però és un molt bon central i sí vol tornar donarà bon nivell, però ja us dic calria un altre central per poder competir amb els altres dos ( i Noel).

 

Sembla que es vulguin petar a Leto i portar un altre lateral dret. He de dir que Dalmau no ha estat al nivell esperat i Leto no em desagradava, però deuen voler una competència més alta per Dalmau.

 

Dels que volen marxar doncs és normal, a més  no donaven el resultat desitjable. Potser em quedaria a Josimar per allò de que és un jugador diferentt i perqué ho ha fet bé i té qualitat.

 

Respecte al MC, espero que la lesió de Marc Martínez tingui bon pronòstic sino problablement es buscaria un altre organitzador. On realment em procuparia es sí marxa Juanto o Pedro que sòn per mi ara mateix insubstituïbles.

 

Per fitxar jo fitxaria Jesus Olmo, Eneko a línea de defensa i sí al MC ho resolem un paio a davant que doni descans a Pedro i Juanto apart de Alpha (que sembla que es lesiona fàcil) que alhora podria ser polivalent per banda



#16 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 enero 2019 - 03:25

A mi Dalmau m'agrada el que em faltaria es que es fitxi un parell de 'jugones' per arreglar la carencia del mig camp i no nomes jugades laterals si no toc per dins

#17 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 enero 2019 - 09:05

Doncs ja tenim la primera baixa confirmada: Tano Bonnin

 

https://www.diarimes...52198_1094.html



#18 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 enero 2019 - 01:44

Tano no se ha pronunciat i aquesta noticia la vaig llegir al mateix dia pero no li dono creedebilitar

#19 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 enero 2019 - 01:45

Tano no se ha pronunciat i aquesta noticia la vaig llegir al mateix dia pero no li dono creedebilitat

#20 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 enero 2019 - 03:17

Doncs ja tenim la primera baixa confirmada: Tano Bonnin

 

https://www.diarimes...52198_1094.html

Pues comença bé la seva etapa al Nàstic. Avui ha entrenat a Lleida  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

https://twitter.com/...425643530174466







También etiquetado con Mercat dhivern, Temporada 18-19, Altes, Baixes

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos