Ir al contenido


Foto
- - - - -

Problemes amb els abonaments 2018/19

Abonaments Temporada 18-19

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 septiembre 2018 - 04:50

Bones,

Segons han dit a la tertulia de UA1 hi ha hagut bastants problemes alhora de treure els abonaments aquest any. Us comparteixo la tertulia

https://s3-eu-west-1...A ESPORTIVA.mp3

A mi personalment també em va passar, vaig estar fent cua durant quasi dues hores a l'entrada de les instal·lacions, amb una calor de tres parells de nassos, sense lloc on poder seure, i evidentment sense aigua ni res. Tenia a dos abonats de feia més de 30 anys, bastant grans, allí aguantant. A més la noia que feia les altes ja em va dir que el programa anava fatal (ho vaig poder corroborar) i ella tenia un ventilador a la saleta on estava, però a dins potser feia més calor que fora.

A algú més li ha passat aquest any?

Salut!

#2 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 septiembre 2018 - 06:50

A mi em van denegar descomptar el preu de l'entrada del primer partit perquè vaig anar a fer el carnet la semana següent, així de cutres són, també em van dir que em trucarien i encara espero...

 

segur que piratejen la línea d'internet i punxen la llum i per això no els funciona



#3 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 septiembre 2018 - 09:21

Jo mentres los dictadors segueixin al davant d'aquest club, mai me fare abonat. lo de abonat no va amb mi, o soci o res

si tothom fes lo mateix, ja haguesin plegat d'una vegada. comparo el tema aquest amb lo de catalunya, vaga de 1 setmana i seriam lliures.



#4 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2018 - 11:25

Lo meu va ser encara pitjor. Després de dos dies acampat davant el camp guardant tanda perque hi havia 365 persones a la cua quan per fi vaig poder entrar la noia em va començar a explicar acudits de l'Eugenio mentres feia els trámits i va acabar donant-me un carnet de soci del Cornellà però no em va fer el descompte que em mereixo per arribar sempre el primer al camp els dies del partit. Ademés em va demanar l'ampolla d'aigua que portava per fer un glop i no me la va tornar.



#5 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 septiembre 2018 - 12:44

A mi em van denegar descomptar el preu de l'entrada del primer partit perquè vaig anar a fer el carnet la semana següent, així de cutres són, també em van dir que em trucarien i encara espero...

segur que piratejen la línea d'internet i punxen la llum i per això no els funciona


Tinc entés això anys enrere si que ho feien no? Lo de descomptar els partits del preu de l'abonament, vull dir





También etiquetado con Abonaments, Temporada 18-19

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos