Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#161 Triptòfan

Triptòfan

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 enero 2019 - 07:11

Avui és la primera vegada que comento i ho he fet perquè no puc més, he acabat calent calent. Primera part llençada, com és habitual. No pot ser que un entrenador d'un equip que (en teoria) té intencions de pujar, només competeixi en una part. A cada partit fem lo mateix. La segona ha començat molt bé, amb dos gols que venen de barullos a l'àrea i una mica de sort. Llavors ha vingut el penal que hauria canviat el partit, que malauradament s'ha fallat, però això no ha set el problema, anavem 2-0, marcador suficient com per no patir a casa. Però llavors, l'Albadalejo com sempre, s'ha pixat als pantalons i ha començat a tirar enrere l'equip i a fer canvis absurds (Pedro ja descansarà la setmana que ve, per què el canvies llavors?), en resum, a tirar el partit. I el partit s'ha tirat. Josemi és un porter infame que ni teniem confiança amb ell ni ell la tenia en si mateix (anem arreglats llavors), i que no ha de tornar a jugar més. Un altre que no ha de jugar més es Soriano, que va a errada que costa un gol per partit i a vegades més. No pot ser que un paio que ens vingués amb la fama de veterà sigui pitjor que un juvenil. I el que tampoc pot ser és que Musa al minut 60 ja vagi fos, que no s'entrena o què? I pam, 3 ocasions, 3 gols, i el camp enfonsat. Intolerable, avui s'han de prendre decisions. Hi ha jugadors que han quedat assenyaladíssims (Soriano, Josemi), però sobretot, qui ha quedat assenyalat ha set l'entrenador. Amb aquesta defensa no pujarem i ojo el playoff que potser encara no el farem. Quin esperpent de partit... 



#162 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 enero 2019 - 07:20

Lamentable el partit d'avui, com dieu 1a part tirada (un cop mes) i 2a part despres del gol tots a darrere.. al final acaben marcant, lo normal. I ja per rematar, fer l ultim canvi quan trilles esta lesionat, esperat!! Crec q l'ha ben cagat avui ALbadalejo ja des de l'inici amb l'alineacio

#163 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2019 - 07:55

Horroròs lo que hem vist avui al Camp d'Esports, amb una primer apart on no hem existit com gairebé sempre, de fet ni hem tirat a porta en front de un Espanyol que tampoc generava gaire. La segona part li hem posat mes collons i hem fet dos gols en 3 minuts, més per sort que altra cosa i després ha vingut el penal. Com es possible que perdem amb un 2-0 a favor? Tirant-nos enrera com un equip de zona baixa, per favor. No sé,  però aquest equip ni té defensa  ni té mig camp que li doni oxigen, i pel que he vist avui tampoc té un entrenador en condicions. Avui no es un bon dia



#164 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 enero 2019 - 08:36

ALBADAREJO DIMISSIÓ! Son les dos paraules clau. Gran Quintero venint a aplaudir la afició i pedro de 10. Albadarejo dona la cara ja!

#165 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 enero 2019 - 12:52

Sols es un mal partit, o millor dit una mala segona part i alguns semblen que es vulguir cargar ja al entrenador. Axo no es el Barça on hi ha el messi, aqui es poden donar perfectament els tres signes de la quiniela en quansevol partit. La clau es el penal fallat, pero remontades mes grands he vist jo al futbol.

Els rivals tambe juguen, o potser son mancos?

S'ha de veure el temps de baixa per lesio del cano i del trilles, veurem



#166 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2019 - 03:29

És cert que sol és un partit més, com també és cert que almenys jo a l'estiu hauria firmat ser on som.
No obstant el que em preocupa és que hi han alguns problemes de l'equip que sembla que esdevingui crònics com tirar la primera part, les desconnexions de l'equip en alguns moments, la facilitat per encaixar gols o la incapacitat de controlar el partit des del mig del camp.
Jo no sóc l'entrenador i no conec l'equip com ell però no entenc perque segueix jugant Cesar Soriano o perque Quintero no té minuts. Els canvis tampoc no m'han semblat encertats tot i que és fàcil dir-ho un cop el partit ha acabat.
No he vist en directe com Juanto li ha pres la pilota a Pedro per xutar el penal, pero la roda de prensa d'aquest últim no dóna a pensar que l'ambient al vestidor sigui el millor.
Personalment no em sembla que tinguem un entrenador al nivell suficient com per poder acabar primers. Veure'm com se'n surt l'equip i com reacciona davant el complicat Ebro, sense Pedro, Cano ni Trilles, que ja ens va eliminar de la copa del rei (tambe remontant-nos).

#167 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 enero 2019 - 08:09

A veure si veiem al quintero al camp del ebro juntament amb adrià gene o Alpha i podem guanyar

#168 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 21 enero 2019 - 08:24

Aquest partit ha estat d'aquells que a l'entrenador li surten les coses completament de cul de forma escandalosa. Plantejament massa conservador en l'11 inicial i canvis nefastos. No pots sortir a casa amb una alineació defensiva, i menys si el teu porter es el suplent. Et dediques a reforçar el mig del camp perquè la pilota no passi d'allí. Un Josimar hauria estat molt bé, i l'Artiles des del principi també. Va quedar demostrat que com més pressió rebia l'Espanyol B a la linia defensiva, menys arribaven a la nostra porteria.

A més d'això, després, a la roda de premsa va justificar la sortida de Pedro "perquè ja tenia una groga i veiem que l'àrbitre estava a punt de treure-li la segona". Si es així, poses a Pedro a dalt de tot entre la lìnia de centrals i que no baixi a rebre. Almenys així tenies un jugador que cada cop que podia rebre pilota arrossegaba els dos centrals i descolocava la linia defensiva, generant forats per Artiles o Juanto.

Cert que Josemi va tenir alguna errada, però té 19 anys, si no m'equivoco, i encara no havia debutat amb el Lleida. Va tenir errades de juvenil, cosa que en part entenc, però també va tenir bones accions en les que va parar pilotes més complicades. Potser amb més temps seria un bon segon porter. La planta ja la té, es bastant altot.

Per cert, no se si ho vau veure o va ser impressió meva, però pot ser que l'Artiles estigués jugant una bona estona amb el braç esquerre fora de lloc! Mentre el Juanto preparava la pilota pel penal, Tano i Calavera van anar amb ell i em va semblar que li colocaven el braç a lloc!!

#169 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 21 enero 2019 - 08:39

Ah! Segons va comentar Albadalejo, Trilles sembla que te un dit del peu trencat (no se si volia dir dislocat) i Cano va notar mal als isquiotibials.

Durant aquesta setmana es sabrà, segons el club.

#170 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 enero 2019 - 09:35

Partit de despropòsits de l'inici fins al final. Sortim amb un plantejamanet "amarrategui" a més no poder, després de saber que els rivals han punxat i que tenim una oportunit d'or per tornar-nos a posar a tir del líder. Només li ha faltat treure a Zotko. Juguem al Camp d'Esports i al míster no se li acut millor forma d'encarar el partit que sortir amb Tano, Trilles, Soriano i Noel.

 

Primera part, novament (i en van...) per oblidar.

 

A la segona és quan comença de debó l'espectacle Albadalejo. En 4 minuts encarrilem el partit i al minut 10 de la represa el podem sentenciar amb el famós penal de la discòrdia. Pedro li demana la pilota a Juanto, que ja havia marcat, i aquest li nega, xuta i erra. Acte seguit i faltant mitja hora per acabar el partit, canvia a Pedro (que la setmana que ve ja no podrà jugar per acumulació de sancions) i, incomprensiblement, posar l'equip darrera la línia del mig del camp i tots a defensar.

 

(Lo de Juanto és per fer-s'ho mirar).

 

Marca l'Espanyol el 2 a 1 i penso, i no crec que m'equivoqui, que la majoria de gent al camp es veia venir el que passaria. El drama és que ho veia tothom, menys el que ho havia de veure. Per a més inri, amb Trilles ja donant símptomes d'estar lesionat, esgota els 3 canvis i el deixa damunt del terreny de joc. Conseqüència: ens quedem amb 10 i acte seguit en fan el 2 a 3 definitiu.

 

No és qüestió de cremar res. És un partit perdut i ja està, però si de debó volem entrar al Play Off i tenir serioses aspiracions de pujar, o millorem molt la gestió dels partits o fins i tot quedar entre els 4 primers perillarà.

 

PD. Menció a part l'actuació del porter suplent Josemi. Pilota que anava entre els 3 pals era un perill constant.



#171 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 enero 2019 - 10:55

Unes poques hores abans del partit vaig escriure en aquest mateix fòrum que era el dia per matar mitja lliga. Els resultats no podien haver estat millors, ni fet expressament. Ahir era el dia per demostrar de què està fet aquest equip. 

 

Llavors, primer gerro d'aigua freda: Noel de mig centre (bueeeeno), lesió de Pau (cagaments obligats) i Tano de lateral (???!!!???). 

 

Lògicament, la primera part es converteix en el despropòsit antifutbolístic habitual. Per si no n'hi havia prou, lesió del Cano. Artiles en la seva línia... plana. M'hauria agradat veure al Quintero amb més minuts. Semblava un bon partit pel seu perfil, però bé, jo ni veig els entrenaments ni en tinc ni idea d'entrenar. 

 

Seguim sense pena ni glòria fins la mitja part. Les cares de cansament/cabreig/esperança habituals al bar. 

 

Comença a segona part. En cinc minut el partit està resolt. Els de l'Espanyol B estan clarament tocats. Algun tribunero olora sang. S'ensuma la gojeada. A un punt del líder i a 4 del tercer. Això ja està fet. S'ha de planificar la temporada per arribar a tope a les dates de l'Aplec. No n'hi ha prou amb el Play Off. Aquí només volem la Ronda de Campions. 

 

I ara la jugada clau del partit. Vull retransmetre una conversa entre aficionats:  

 

Carrera del Pedro, passada endarrera, centrada boníssima de ves-a-saber-qui i PENAL. De llibre i amb l'àrbitre allí mateix:

 

- Oh! Jugadón! Ja us ho dèia, avui en fotem 5.

(Pedro agafa la pilota)

- Li anirà bé tirar-lo, ara porta uns díes sense sucar i li donarà confiança. 

-Sí, i a més, li han tret la cinquena groga i la setmana que ve li toca descansar... fins i tot si falla no li afectarà a la moral.

-Ep! Sembla que el vol tirar el Juanto... s'estan barallant per la pilota.

- MECAGONLOU, A VEURE SI FOTREM LO RUC, PERÒ SI SEMPRE LOS TIRE EL PEDRO, no??

-Sí, i a més, l'altre ja ha marcat, deixa-li tirar a n'ell, osti!

-Es que està enxufat i ara ho vol tot, però això no es bo. Mala senyal. 

 

 

 

-CAGONSAMARE, que mal l'ha tirat!! Sort que estava enxufat!

-Ja veus... enxufat del tot! I mira la cara que fot lo Pedro, ara mateix si pogués lo matarie aquí mateix.

-Bueno, no passa res, 2-0 i encara en farem algun altre. 

 

Però no. La resta de la història ja la coneixeu tots. L'equip s'encongeix, dóna la pilota al rival i es tira enrere sense miraments. Al porter li tremolaven les cames. El Soriano no val ni per jugar a la petanca. Albistegui va entrar a pasturar, perquè va trobar que l'herba estava humida i tendreta. A Pedro suposo que el canvia perquè té una groga i des del tema del penal té el cap a un altre lloc. I ni tant sols sé a qui va posar al seu lloc (he hagut que buscar-ho, el Xemi). 

 

El que més em preocupa és la manca total de lideratge. Aquí no hi ha ningú que tiri del carro. Ja fa molts partits que ho trobo a faltar. Com que no hi ha caràcter, l'equip no està en tensió, va fent i confia en la qualitat de la gent que té al davant. Llavors arriben els errors defensius, la pressió al mig del camp fa riure i quan et foten un gol ens tremolen les cames. 

 

Jo no sé com s'arregla això, però ara mateix estem en una dinàmica molt perillosa. Ahir s'havia de guanyar sí o sí i ens van remuntar quan ja ho teníem tot fet. I encara rai que s'acaba el partit, perquè allò dura 10 minuts més i són ells que ens en foten 5. 


  • o han agraït

#172 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 enero 2019 - 12:21

El que més em va sorprendre de l’alineació que GERARD va fer ahir, va ser que no figurés l’únic lateral dret que queda a la plantilla, DALMAU i també l’absència de ALBÍSTEGUI, un equip molt defensiu pel meu gust. Però conforme anava avançant el partit vaig deduir que el propòsit de GERARD era que L’Espanyol, un dels equips que més gols fa, no s’avancés al marcador i de fet ho va aconseguir. Va acabar la primera part 0-0, sense oportunitats de gol per a ningú.

A la segona part, sense fer canvis de jugadors, l’equip semblava un altre. Des del primer minut es van llançar a l’atac i van sorprendre a l’Espanyol i a tothom marcant dos gols en tres minuts. Van continuar atacant, provocant al minut 15 aprox. el MALEÏT PENAL.

Va ser maleït perquè va provocar que el dos màxims golejadors de l’equip i de la lliga PEDRO i JUANTO, que fins ara s’han entès a la perfecció, quedessin molt tocats. A partir d’aquell moment ja no eren ells jugadors que tots coneixem i penso que això va afectar a la resta de l’equip. La lesió de TRILLAS al final quan ja no es podien fer canvis, tampoc va ajudar.

Els dos tenen fam de gol, però també saben, i fins ara ho han demostrat, que la unió de l’equip es l’arma més poderosa que tenen (PEDRO amb els companys que tenia al Múrcia no rendia el mateix que ho esta fent aquí). Estic convençut que entre tots els companys ho solucionaran.

Tots vam quedar una mica decebuts i jo el primer. Per sort els de sempre vam acomiadar als jugadors com es mereixen, donant-los un aplaudiment que vol dir: nosaltres en els moments difícils també estarem al vostre costat. S’ha d’estar a les verdes i a las madures. PERDI O GUANY ANIMAREM. VISCA EL LLEIDA!



#173 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 enero 2019 - 01:05

Unes poques hores abans del partit vaig escriure en aquest mateix fòrum que era el dia per matar mitja lliga. Els resultats no podien haver estat millors, ni fet expressament. Ahir era el dia per demostrar de què està fet aquest equip. 

 

Llavors, primer gerro d'aigua freda: Noel de mig centre (bueeeeno), lesió de Pau (cagaments obligats) i Tano de lateral (???!!!???). 

 

Lògicament, la primera part es converteix en el despropòsit antifutbolístic habitual. Per si no n'hi havia prou, lesió del Cano. Artiles en la seva línia... plana. M'hauria agradat veure al Quintero amb més minuts. Semblava un bon partit pel seu perfil, però bé, jo ni veig els entrenaments ni en tinc ni idea d'entrenar. 

 

Seguim sense pena ni glòria fins la mitja part. Les cares de cansament/cabreig/esperança habituals al bar. 

 

Comença a segona part. En cinc minut el partit està resolt. Els de l'Espanyol B estan clarament tocats. Algun tribunero olora sang. S'ensuma la gojeada. A un punt del líder i a 4 del tercer. Això ja està fet. S'ha de planificar la temporada per arribar a tope a les dates de l'Aplec. No n'hi ha prou amb el Play Off. Aquí només volem la Ronda de Campions. 

 

I ara la jugada clau del partit. Vull retransmetre una conversa entre aficionats:  

 

Carrera del Pedro, passada endarrera, centrada boníssima de ves-a-saber-qui i PENAL. De llibre i amb l'àrbitre allí mateix:

 

- Oh! Jugadón! Ja us ho dèia, avui en fotem 5.

(Pedro agafa la pilota)

- Li anirà bé tirar-lo, ara porta uns díes sense sucar i li donarà confiança. 

-Sí, i a més, li han tret la cinquena groga i la setmana que ve li toca descansar... fins i tot si falla no li afectarà a la moral.

-Ep! Sembla que el vol tirar el Juanto... s'estan barallant per la pilota.

- MECAGONLOU, A VEURE SI FOTREM LO RUC, PERÒ SI SEMPRE LOS TIRE EL PEDRO, no??

-Sí, i a més, l'altre ja ha marcat, deixa-li tirar a n'ell, osti!

-Es que està enxufat i ara ho vol tot, però això no es bo. Mala senyal. 

 

 

 

-CAGONSAMARE, que mal l'ha tirat!! Sort que estava enxufat!

-Ja veus... enxufat del tot! I mira la cara que fot lo Pedro, ara mateix si pogués lo matarie aquí mateix.

-Bueno, no passa res, 2-0 i encara en farem algun altre. 

 

Però no. La resta de la història ja la coneixeu tots. L'equip s'encongeix, dóna la pilota al rival i es tira enrere sense miraments. Al porter li tremolaven les cames. El Soriano no val ni per jugar a la petanca. Albistegui va entrar a pasturar, perquè va trobar que l'herba estava humida i tendreta. A Pedro suposo que el canvia perquè té una groga i des del tema del penal té el cap a un altre lloc. I ni tant sols sé a qui va posar al seu lloc (he hagut que buscar-ho, el Xemi). 

 

El que més em preocupa és la manca total de lideratge. Aquí no hi ha ningú que tiri del carro. Ja fa molts partits que ho trobo a faltar. Com que no hi ha caràcter, l'equip no està en tensió, va fent i confia en la qualitat de la gent que té al davant. Llavors arriben els errors defensius, la pressió al mig del camp fa riure i quan et foten un gol ens tremolen les cames. 

 

Jo no sé com s'arregla això, però ara mateix estem en una dinàmica molt perillosa. Ahir s'havia de guanyar sí o sí i ens van remuntar quan ja ho teníem tot fet. I encara rai que s'acaba el partit, perquè allò dura 10 minuts més i són ells que ens en foten 5. 

 

EXCEL.LENT RESUM DEL QUE VAM VIURE AHIR


  • o han agraït

#174 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2019 - 10:09

Bones! El meu comeentari no va dirigit per el fet de que es va perdre el partit....nomes faltaria. Es futbol i aixo passa. El meu comentari es que per mi no tenim un entrenador al nivell de la categoria. No vull jutgar Albadalejo com a persona. No el conec. Pero si penso que nobte nivell per 2aB i ni per 3a. A la llarga no dubto que ho pugui ser pero ara no esta preparat per gestionar aquesta plantilla que per mi es una de les millors dels darrers anys. Tampoc gestiona be el vestidor. Penso. Anem segons a dia d'avui i es repira un ambient que pot petar en qualsevol moment. I aixo es tasca seva! A mes...a nivell esportiu desde que es l'entrenador del Lleida en tots els partits importants, menys el Balears, s'ha perdut tant a fora com a casa i sense opcio. Si analitzem mes.....si treiem els gols del Pedro i Ortuño aquest equip estaria mes aviat mirant de no baixar. Amb aixo vull dir que el dia que no puguin jugar els dos tremol.lo de les poques alternatives que Albadalejo ens oferiria. JO PER MI, I ES LA MEVA OPINIO, AMB ALBADALEJO NO FAREM NI PLAYOFF.

#175 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 enero 2019 - 12:36

Segons he vist, es podrien pendre mesures dràstiques si l’equip no guanya a les properes jornades



#176 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2019 - 09:34

Es lo que diuen pero sincerament abans penso que canviaran jugadors abans que canviar l' entrenador

#177 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 enero 2019 - 09:47

No cal ser massa llest per tenir clar que ara mateix ja s'ha d'estar qüestionant la continuïtat de l'entrenador. Si no s'aconsegueixen els tres punts a Saragossa, o com a mínim donar una imatge de clara recuperació, el més normal seria que el dilluns hi hagi nou tècnic. 



#178 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2019 - 10:20

Tu ho has dit perfectament.....el mes normal....pero ja sabem que aqui el mes normal...no succeeix.
Repeteixo. No tinc res en contra de Albadalejo pero la meva opinio es que amb aquesta plantilla no podem tirar sempre mitjes parts i surtir a empatar fora de casa.

#179 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 enero 2019 - 10:21

I ojala poguem guanyar el diumenge 0 a 3!!!!!!!!

#180 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 enero 2019 - 01:16

l'entrenador encara està emparellat amb una cosina dels Esteve? Pregunto. 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos