Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
391 replies to this topic

#141 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • 1 topics

Posted 08 December 2018 - 09:53 PM

Al Múrcia jugava per la banda no en punta com aqui



#142 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 09 December 2018 - 08:21 PM

Bueno, avui partit solucionat amb mitja hora en la que hem passat per sobre al Conquense, el que Juanto s'ha sortit.

M'ha agradat Artiles, ja tenia ganes de veure-li alguna cosa més.

La segona part massa relax, fins al punt que ens podien donar algun disgust i tot, però en general bastant controlat.

La nota negativa la lesió del Pedro. Esperem que no sigui res!

#143 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 09 December 2018 - 09:27 PM

Partit comodo avui que s'ha resolt en 20 minuts. el conquense el pitxor rival que ha passat per el camp d'esports aquesta temporada. equip debil en defensa



#144 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 10 December 2018 - 09:23 AM

Partit resolt en una primera mitja hora de somni en que, un cop més, el fet d'atacar a Gol Nord (al contrari del que succeeix habitualment en les primeres meitats) ha estat clau.

 

A aquest equip anar líder no li pesa. Al contrari. Sembla que li ha donat un plus de confiança en si mateix i de creure-s'ho que fa que vagi a per totes des de l'inici.

El que alguns havíem criticat sobre que a les primeres meitats a l'equip li costava sortir a per totes, ahir va resultar tot el contrari.

La segona part va ser molt plàcida i, com acostuma a passar, amb el partit resolt el Lleida va deixar passar els minuts sense sofrir en excès, tot i els dos pals del Conquense.

 

Cal remarcar la notable entrada que hi havia ahir a gol Nord, gràcies a la inciativa del club i del Banc d'Aliments, tot i que a la resta del camp les grades estaven semi-buides com a cada partit.

 

No obstant, cal promoure més aquest tipus d'iniciatives ja que, n que sigui 300 o 400 pesones més, es deixen notar. Si no ho fem ara que anem líders, quan ho farem?

 

En definitiva, 3a setmana consecutiva disfrutant del liderat!



#145 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 10 December 2018 - 11:30 AM

Penso el mateix que ILER, la força que dóna ser líder es va veure ahir en els primers 30 minuts del partit. Esta clar que els jugadors ja estaven prou motivats abans de ser líders, però  ara encara ho estan més.

A l’equip li ha costat molt arribar al liderat i sembla que estan preparats per mantenir-lo durant molt temps.

Com diu El CHOLO: tenim que anar partit a partit.

El proper es contra el BARÇA B, un dels candidats a play-off y també a ser campió.



#146 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 16 December 2018 - 12:04 PM

El nostre equip ahir va donar la cara i no va estar encertat en els dos gols encaixats, facilitant molt la victòria del Barça. Con ha ja passat algunes vegades, el  rival a la primera part ha jugat millor i s’ha avançat al marcador, però l’equip ha reaccionat empatant.

Quan el partit estava empatat es veia clarament que els dos equip anaven a guanyar-lo i que qualsevol dels dos ho podia fer. Aquesta vegada la balança es va decantat del costat del equip contrari que, com es va veure, tampoc renuncien a ser líders del grup.

S’ha de tenir molt present que hem perdut contra un equip que, teòricament, hauria d’estar en zona play-off i que abans de començar la lliga era un dels tres o quatre candidats a ser campió.

Si algú es pensava que això de ser líder es bufar i fer ampolles, ja estem veient que no es així.

Estem en el grup més fort de la categoria i qualsevol dels set primers classificats esta capacitat per ser campió. De moment el nostre Lleida està sent el millor i continuarà una setmana més sent líder, a no ser que l’HÈRCULES guany per 0-5 al camp del CONQUENSE.

Per això el proper partit contra el AT. BALEARS, equip que també està lluitant per una plaça de play-off, tenim que animar a l’equip més que mai, sobretot en els moments més difícils. Perquè defensar el liderat es cosa de tots.



#147 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 16 December 2018 - 07:31 PM


El nostre equip ahir va donar la cara i no va estar encertat en els dos gols encaixats, facilitant molt la victòria del Barça. Con ha ja passat algunes vegades, el rival a la primera part ha jugat millor i s’ha avançat al marcador, però l’equip ha reaccionat empatant.
Quan el partit estava empatat es veia clarament que els dos equip anaven a guanyar-lo i que qualsevol dels dos ho podia fer. Aquesta vegada la balança es va decantat del costat del equip contrari que, com es va veure, tampoc renuncien a ser líders del grup.
S’ha de tenir molt present que hem perdut contra un equip que, teòricament, hauria d’estar en zona play-off i que abans de començar la lliga era un dels tres o quatre candidats a ser campió.
Si algú es pensava que això de ser líder es bufar i fer ampolles, ja estem veient que no es així.
Estem en el grup més fort de la categoria i qualsevol dels set primers classificats esta capacitat per ser campió. De moment el nostre Lleida està sent el millor i continuarà una setmana més sent líder, a no ser que l’HÈRCULES guany per 0-5 al camp del CONQUENSE.
Per això el proper partit contra el AT. BALEARS, equip que també està lluitant per una plaça de play-off, tenim que animar a l’equip més que mai, sobretot en els moments més difícils. Perquè defensar el liderat es cosa de tots.


Molt d'acord amb tu JOAN, ningú va dir que fos fàcil. A més, si no recordo malament va haver un pal a la porteria del Barça B abans d'encaixar el segon gol oi? Va ser un partit de guerrers.

Al proper partit tots a animar al camp!!

#148 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 23 December 2018 - 02:21 PM

Bones!

Us deixo aquí la crònica de l'Esportiu de Catalunya del partit d'ahir.

https://www.lesporti...lor-colofo.html

Salut! Som líders!!!

#149 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 23 December 2018 - 08:40 PM

Divendres a la nit mirant la tele vaig veure que pronosticaven BOIRA pel dia següent. Però els homes del temps desconeixen que la BOIRA aquest any també s’ha afegit a la defensa del liderat del nostre LLEIDA. Per tant, es va negar a assistir-hi, sabedora de que al CAMP D’ESPORTS es celebraria una gran festa i no era qüestió d’enfosquir-la. El que sí va fer es convidar als raigs del SOL perquè penetressin amb tota la seva força a l’estadi.

L’equip va seguir el guió de sempre, es a dir, sortir des de el primer minut a guanyar el partit. El BALEARS també es va oferir a seguir el guió i es va avançar al marcador un parell de vegades. El pitjor que pot fer l’equip contrari es avançar-se al marcador abans d’hora. Si vols guanyar un partit al Lleida ho tens que fer marcant-li el gol a l’últim minut, com va fer el Barça, quant ja no quedava temps material per reaccionar.

A l’acabar el partit, els aficionats aquesta vegada SÍ, es van quedar quasi tots per agrair a la plantilla la bona temporada que estan fent i acomiadar al LIDER fins al proper any, desitjant-los unes bones festes. Cal mencionar a part la bona comunió que existeix en el GOL NORT i L’EQUIP. Es un autèntic espectacle veure quant els jugadors es dirigeixen amb ells a donar-los les gracies. Es impossible no emocionar-se. Jo tinc claríssim que algun punt dels 36 aconseguits els han guanyat ells.



#150 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 07 January 2019 - 09:36 AM

Ahir només vam aconseguir un empat, en un camp sempre difícil (gespa artificial) i més ara que L’ONTINYENT està en zona de descens. Un empat fora de casa sempre es important, ni que sigui contra el cuer.

Fent balanç, El NOSTRE EQUIP ha fet una primera volta fantàstica, ens hem quedat a un punt del millor. La temporada passada només el MALLORCA va aconseguir superar els 37 punts que tenim nosaltres ara. Sens dubte, ha estat la millor primera volta de la nova era.

 M’hauria agradat molt quedar CAMPIÓ D’HIVERN, però tinc que reconèixer que el VILLARREAL es el just guanyador. Son gent jove, que practiquen un futbol de molta qualitat.

Curiosament un dels millors partits que hem fet, al meu entendre,  ha estat contra ells al Camp d’Esports. Una primera part espectacular que va acabar 2-0 y podia haver acabat fàcilment amb un 4-0 i una segona part que la vam jugar pràcticament tota amb un jugador menys, però que vam saber defensar molt bé guanyat al final per 2-1.

Dissabte que ve l’equip té la possibilitat de guanyar al CAMPIÓ D’HIVERN, si no maregem gaire als jugadors amb el tema dels traspassos. Crec que tenim moltes possibilitats de tornar a ser LIDERS.



#151 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 12 January 2019 - 07:24 PM

Estava clar que seria un  partit amb gols. Em tornat a regalar el primer gol.

GONZALVO, que ha estat un gran entrenador i ara es un Crac com a locutor, ha avisat quan s’ha substituït a ALBÍSTEGUI per XEMI i a dit: GERARD se la juga amb aquest canvi. Jo també m’hagués esperat una mica més a fer el canvi (a toro pasado es fácil decirlo). Quan anàvem empatats 1-1 el partit estava molt controlat i el VILLARREAL no creava ocasions de gol.

GERARD ha estat molt valent i ha volgut anar a guanyar el partit i avui l’ha sortit malament.

Es veu clar que el màxim aspirant a campió es el VILLARREAL. Però encara queda molta lliga.



#152 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 12 January 2019 - 07:57 PM

Em fa gràcia això de “ESTIRAR LA MANTA”. Es veritat que ens fan molts gols, però ara ho acaba de dir PAU: Juguem amb dos jugadors al davant i a segona B hi ha pocs equips que ho facin.

I jo dic: A l’HERCULES de Planagumà li fan pocs gols, però li costa Déu i ajuda fer un gol. Jo em quedo amb el sistema que tenim; es més divertit i rendible.



#153 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 posts
  • 0 topics

Posted 12 January 2019 - 08:01 PM

A mi el que em costa d'entendre es perque ha jugat soriano, crec que li costa massa treure la pilota. Albert Dalmau tampoc està en el seu millor moment. Patim massa darrere.. ja vam patir amb l'ontinyent i això que no és l'equip més golejador precisament..
Ens falta un organitzador jo crec. A veure si marc martinez torna aviat. I que quintero tingui més minuts!
Sigui com sigui, seguim confiant amb el nostre equip!

#154 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 posts
  • 0 topics

Posted 12 January 2019 - 08:17 PM

A la primera hem estat superats i hem rebut un gol per mal marcatge i n'hem fet un en l'únic xut a porta, això sí les sensacions a la primera  eren de domini clar groguet. Lloar l'actitud de l'equip a partir del min 15 de la 2a després de l'estress patit pel Vilareal als primers minuts. Finalment i despres dels canvis i quan es jugava més ofensivament, en dos contres ens han fet dos gols. Crec que tenim un mig de camp limitat,  pilotades amunt i poc pas pel mig i poc control dels partits. Em segueix faltant un organitzador que doni una mica de tempo  i sobre tot que ens faci tenir mes la pilota i jugar mes en criteri



#155 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 14 January 2019 - 01:30 PM

Bé, ara que ja se m'ha passat una mica l'emprenyada, m'agradaria compartir alguns pensaments sobre el partit del dissabte. 

 

Crec que vam perdre per bastants motius: 

 

En primer lloc, no vam tenir gens de sort. De veritat, tinc la sensació que cada punyetero rebot els anava a ells. De vegades semblava que jugàvem contra 12. Al seu segon gol (per mi la jugada clau del partit) el paio aquell l'enganxa al primer toc des de fora de l'àrea fent un misto i li surt un xut perfectament ajustat a la base del pal curt. A sobre, en aquell moment estàvem tots esperant el nostre segon gol, estàvem dominant i generant perill. 

 

Dit això, torno a insistir que aquest equip té un seriós problema defensiu. No es pot aspirar a l'ascens amb aquesta actitud defensiva. N'he escoltat/llegit alguns que diuen que prefereixen els partits oberts. Alló de més val pedre 5-6 que 0-1. Doncs no puc estar menys d'acord. Tota la vida hem vist que els equips que funcionen són els que defensivament són seriosos, i nosaltres no transmetem cap seguretat. 

 

Relacionat amb això, hi ha el tema de l'actitud. Sempre sortim dormint. El primer gol és un córner de pati d'escola, un dels millors davanters de 2ªB sol com un mussol al primer pal. El segon ve d'un error en una passada nostra, li donem el contra-atac mig fet. I el tercer, ja amb l'equip només mirant cap a dalt, el seu número 8 es pixa a dos jugadors nostres com vol abans de fer el passe en profunditat. Amb l'equip endavant aquestes jugades s'han de tallar, encara que et fotin la segona o la quarta groga. 

 

El canvi d'Albístegui. D'acord que no estava fent gran cosa, però va deixar un forat negre al nostre mig del camp que ens va costar el partit. Crec que Albadalejo va creure que ens podíem emportar els tres punts amb una mica més de pólvora i matar mitja lliga allí mateix. Dit a toro passat és molt fàcil, però es va arriscar i li va sortir molt malament. No solament perdem el partit, sinó també el goal-average. 

 

Després, no entenc perquè el Quintero no juga més. Sempre que surt al camp se li veuen coses molt interessants. 



#156 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 14 January 2019 - 06:38 PM

Bé, ara que ja se m'ha passat una mica l'emprenyada, m'agradaria compartir alguns pensaments sobre el partit del dissabte. 
 
Crec que vam perdre per bastants motius: 
 
En primer lloc, no vam tenir gens de sort. De veritat, tinc la sensació que cada punyetero rebot els anava a ells. De vegades semblava que jugàvem contra 12. Al seu segon gol (per mi la jugada clau del partit) el paio aquell l'enganxa al primer toc des de fora de l'àrea fent un misto i li surt un xut perfectament ajustat a la base del pal curt. A sobre, en aquell moment estàvem tots esperant el nostre segon gol, estàvem dominant i generant perill. 
 
Dit això, torno a insistir que aquest equip té un seriós problema defensiu. No es pot aspirar a l'ascens amb aquesta actitud defensiva. N'he escoltat/llegit alguns que diuen que prefereixen els partits oberts. Alló de més val pedre 5-6 que 0-1. Doncs no puc estar menys d'acord. Tota la vida hem vist que els equips que funcionen són els que defensivament són seriosos, i nosaltres no transmetem cap seguretat. 
 
Relacionat amb això, hi ha el tema de l'actitud. Sempre sortim dormint. El primer gol és un córner de pati d'escola, un dels millors davanters de 2ªB sol com un mussol al primer pal. El segon ve d'un error en una passada nostra, li donem el contra-atac mig fet. I el tercer, ja amb l'equip només mirant cap a dalt, el seu número 8 es pixa a dos jugadors nostres com vol abans de fer el passe en profunditat. Amb l'equip endavant aquestes jugades s'han de tallar, encara que et fotin la segona o la quarta groga. 
 
El canvi d'Albístegui. D'acord que no estava fent gran cosa, però va deixar un forat negre al nostre mig del camp que ens va costar el partit. Crec que Albadalejo va creure que ens podíem emportar els tres punts amb una mica més de pólvora i matar mitja lliga allí mateix. Dit a toro passat és molt fàcil, però es va arriscar i li va sortir molt malament. No solament perdem el partit, sinó també el goal-average.


Totalment d'acord amb tu Calderon. És el primer cop que he vist al Lleida superat i sense opcions, i no em sembla digne d'un aspirant al títol de campió de lliga.
 

Després, no entenc perquè el Quintero no juga més. Sempre que surt al camp se li veuen coses molt interessants.


Doncs segons la Manyana podria sortir del club...



#157 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 14 January 2019 - 08:38 PM

Si no fos per les badades puntuals, de les que no se’n salva ni un sol jugador de la defensa, ara podríem portar quasi més punts que el Mallorca la temporada passada.

Crec que acaben de cessar al Toni Seligrat. El Castelló ja va pel tercer entrenador i continuen a la cua. L’Hèrcules si no guanya el proper diumenge al Villareal, pot ser una catàstrofe.

En aquest grup, quedar quart és tota una gesta.



#158 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • 1 topics

Posted 15 January 2019 - 09:25 AM


Si no fos per les badades puntuals, de les que no se’n salva ni un sol jugador de la defensa, ara podríem portar quasi més punts que el Mallorca la temporada passada.
Crec que acaben de cessar al Toni Seligrat. El Castelló ja va pel tercer entrenador i continuen a la cua. L’Hèrcules si no guanya el proper diumenge al Villareal, pot ser una catàstrofe.
En aquest grup, quedar quart és tota una gesta.


Aquest grup és el grup 3 més fluix en anys. Quedar quart no està mal, però el Lleida aspira a pujar a 2a, no a jugar play-off pels pèls.

I això de comparar-se amb equips que van pitjor? És una actitut de perdedor, i ja va sent hora que ens la treguem de sobre els del Lleida.

#159 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 15 January 2019 - 05:53 PM

Aquest grup és el grup 3 més fluix en anys. Quedar quart no està mal, però el Lleida aspira a pujar a 2a, no a jugar play-off pels pèls.

I això de comparar-se amb equips que van pitjor? És una actitut de perdedor, i ja va sent hora que ens la treguem de sobre els del Lleida.

 

 

Precisament comparo el nostre equip amb tres equips dels més potents del grup, per demostrar el difícil que resulta estar classificat entre els quatre primers i al mateix temps ressaltar el gran treball que està realitzant GERARD i el seu equip tècnic amb aquesta plantilla.

Lamento que el meu escrit et doni la sensació que sóc un perdedor. Jo vaig ser un dels primers a predir, després del primer partit de lliga contra el Vila-real que veia un Lleida capaç de fer gran coses aquesta temporada.

Ara mateix segueixo pensant que el NOSTRE LLEIDA està lluitant amb dos collons pel títol de campió de lliga. Em sembla que això no és una actitud de perdedor, sinó tot el contrari.



#160 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 20 January 2019 - 02:18 PM

Els resultats que portem a la resta de la jornada no poden ser millors. Avui tenim l'oportunitat de gairebé deixar una lliga de dos.

Si aquest equip aspira a alguna cosa de veritat és avui o mai.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users