Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#41 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 septiembre 2018 - 08:21

Molt bon i disputat partit el disputat ahir al Camp d'Esports entre el Lleida i un Cornellà que any rera any fa grans equips. La primera meitat fou de les que fan afició, en uns 45 minuts trepidants d'anada i tornada.

Albadalejo va sortir amb tot (Juanto, Pedro, Alpha, Cano) i l'entrada a l'onze de Marc es va notar i de quina manera. Molt més criteri a l'hora de repartir el joc.

 

En la segona meitat tots dos equips van sortir més conservadors i això es va traduir en poques ocasions clares per tots dos conjunts. El resultat fou just.

 

Mantenim l'imbatibilitat i això després de 5 jornades és molt important. Ahir l'Hèrcules va puntxar a casa contra el Teruel!

 

Anem pel bon camí. Hauríem de començar a ser més sòlids en defensa, ja que, llevat de la jornada passada, en la resta de partits hem encaixat algun gol.

 

A destacar, que sembla ser que després de la temporada del play off de Sevilla, per fi s'ha recuperat la bona sintonia entre equip i afició i això es nota i de quina manera en l'ambient al camp en que, tot i que les entrades segueixen sent minses, l'animació és molt gran.



#42 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 septiembre 2018 - 08:23

Partit estrany ahir. Primers minuts on el Cornellà ens dóna un bany i ens fan tres ocasions en 5 minuts que sort del Sant Pau. Un minut després golasso amb aquella paret que es fan el Juanto i Pedro defineix sense ni despentinar-se (ojo que aquest xaval és bo de veritat). 

 

Com que sóm així, unes mares en defensa i encara no sabem que als córners els refusos solen anar a la frontal, pues ens casquen un gol (bon gol, tot sigui dit) que em van donar ganes de baixar al camp a repartir òsties. Però bueno, ja sé que és el meu gen de tribunero, no és que no tinguem ni punyetera idea de defensar CAP NI UNA JUGADA A PILOTA PARADA. O fallen els la centrada o ens posen problemes. 

 

Després domini del Lleida, amb Alpha tirant del carro, sobretot amb aquella jugada que es pixa dos tios i fa el passe de la mort pel Juanto. Allí teníem el partit. 

 

Segona part aburridota, el Lleida segueix dominant, el Cornellà ens dóna algun sustet en alguna contra i aquell córner que casi ens l'enxufen (per mi al davanter li fan una planxa com una catedral, perquè el nostre defensa fa una patada digna del Daniel San, però bueno, crec que l'àrbit ja havia donat prou pel sac a aquelles hores). 

 

I al final, al descompte l'Alpha la torna a tenir, però li surt mal el remat. Llàstima perquè després de la calorada hauria estat bé. 

 

En fin, un altre partit que no sabem deixar la porteria a zero (en construcció i en atac veig un equip amb pegada, però no m'agrada el que veig en defensa), però que ens serveix a Lleida i Cornellà per quedar-nos com únics invictes del grup. Ojo que resultarà que el míster tenia raó i el Teruel serà un dels grans del grup. 



#43 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 25 septiembre 2018 - 07:45

Molt d'acord amb el que comenta Calderon. Em preocupa una mica la defensa. Tal i com ja va passar contra l'Ebro, ens fan molt de mal a pilota parada, i si volem aspirar a play off hem d'aconseguir mantenir la porteria a zero, sino, ho tindrem bastant complicat. A part del gol de Cornellà, a la segona part va haver tres cagades bestials de la defensa, sort d'en Pau que les va salvar, fins i tot la que pega al pal.

Una altra cosa que no m'agrada es la forma de jugar a la primera part. El Lleida no pot "anar a veure com va el partit" a casa nostra, ni adaptar el seu onze inicial en funció de l'equip que ens visita. Al meu veure, el Lleida a casa hauria de sortir marcant postura, treient l'onze que li dona més bons resultats i obligant al rival a adaptar-se al seu joc, que per alguna cosa estem jugant a Lleida. I en aquest partit va ser aquesta idea la que potser va fer que ens quedéssim en l'empat, perque tal com a la primera part el Lleida va jugar bastant descafeïnat, a la segona part, amb els mateixos jugadors al camp, es va pixar al Cornellà els primers quinze minuts. Això sol s'enten d'una manera: l'actitud que imprimeix l'entrenador als jugadors.

Un altre aspecte que jo milloraria es el control al mig del camp. L'aposta per Marc Martinez al mig del camp es bona i amb un toc ofensiu, però perds capacitat de recuperar pilota a mig del camp. Si a sobre poses a Alpha d'extrem, que no para de pujar, doncs generes un carril a la banda dreta que ens dona grans problemes, tal com va passar diumenge. Al meu veure falta algú com l'Albístegui al mig del camp si vols apostar per aquest esquema (algú sap perquè no va jugar?).

Per cert, i com a punt final, MARE DE DEU QUINA COMBINACIÓ DE JUANTO I PEDRO A LA JUAGADA DEL GOL! (sí, estic crindant perquè ho vaig flipar xD)

Salut i a seguir sumant!

#44 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 25 septiembre 2018 - 09:06

Un altre aspecte que jo milloraria es el control al mig del camp. L'aposta per Marc Martinez al mig del camp es bona i amb un toc ofensiu, però perds capacitat de recuperar pilota a mig del camp. Si a sobre poses a Alpha d'extrem, que no para de pujar, doncs generes un carril a la banda dreta que ens dona grans problemes, tal com va passar diumenge. Al meu veure falta algú com l'Albístegui al mig del camp si vols apostar per aquest esquema (algú sap perquè no va jugar?).

 

Molt d'acord amb això. El Alpha és la sorpresa positiva de la temporada (junt amb Pedro, clar), però tacticament el veig molt verd encara. Que és perfectament normal, que el noi té 19 anys i una bona pinta extraordinària, però se'l veu que va revolucionat: ara puja, ara baixa, ara ajuda al mig, ara es queda a la banda... Ja millorarà, però mentres, aquests moviments deixen el lateral sol. Si a això li afegeixes que no hi havia un mig centre defensiu pur per fer les cobertures, continuament et generaven jugades de 2 contra 1 que ens posaven en problemes. 

 

Suposo que Albis no devia estar al 100%, perquè crec que era un bon partit per ell. 

 

Crec que per això l'Alpha acaba jugant de davanter centre. Sobretot al posar al Peeters, allí ja no quedava ningú per recuperar boles al mig del camp i sol hauria faltat que Alpha es quedès a l'extrem deixant forats. Per cert, em va agradar el Calavera als 10 minuts finals. El vaig veure un mig centre molt "estil barça", amb bona colocació, sense arriscar massa la possessió però sempre intentant tirar passades entre línies... Molt bé, trobo que pot ser un bon recanvi per Marc. 

 

En resum, no me'n vaig adonar durant el partit (el gen tribunero, ja se sap), però analitzant una mica el que va fer, veig que el míster va anar a pel partit i que ho va fer amb una solució bastant creativa i molt ofensiva, però llegint bé el partit. Al final acabem jugant amb un 4-1-4-1, (o si voleu amb un 4-3-2-1) amb un mig centre de perfil molt ofensiu i els dos mitges puntes eren davanters centre... No està mal. Llàstima que no entra la ocasió del final. 



#45 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 septiembre 2018 - 06:00

1856 espectadors contra el Cornella, axo es real o tornem a vells temps amb asistencies de public inventades

crec molta gent per un partit ademes televisat. la majoria de prensa diu un maxim de 800 espectadors, alguns ni arriben als 800



#46 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 septiembre 2018 - 06:16

1856 espectadors contra el Cornella, axo es real o tornem a vells temps amb asistencies de public inventades

crec molta gent per un partit ademes televisat. la majoria de prensa diu un maxim de 800 espectadors, alguns ni arriben als 800

 

Es filtra a la premsa que hi van assistir 1856. En canvi, no s'informa de que com s'ha fet el recompte. La forma més fàcil seria el torns, però aquests no s'utilitzen ja que únicament miren el carnet i ja està. És un debat tan estèril, com etern, però com he dit abans de fàcil solució.

 

A mi no em va semblar que hi hagués tanta gent. Ojo! Que venint d'on venim, de ser certa la xifra, la considero fins i tot una bona entrada.

Si que em va donar impressió, no obstant, que si que era el partit amb més gent d'aquesta temporada.



#47 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 26 septiembre 2018 - 06:42

Es filtra a la premsa que hi van assistir 1856. En canvi, no s'informa de que com s'ha fet el recompte. La forma més fàcil seria el torns, però aquests no s'utilitzen ja que únicament miren el carnet i ja està. És un debat tan estèril, com etern, però com he dit abans de fàcil solució.

A mi no em va semblar que hi hagués tanta gent. Ojo! Que venint d'on venim, de ser certa la xifra, la considero fins i tot una bona entrada.
Si que em va donar impressió, no obstant, que si que era el partit amb més gent d'aquesta temporada.


Si, opino igual, jo vaig veure més gent al camp que en partits anteriors.

#48 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 01 octubre 2018 - 09:27

Vaig estar escoltant el partit per la ràdio i, sincerament, no em va gradar res el que vaig sentir.

 

Per començar que els marquin per una errada defensiva, com sempre. El segon es la quantitat d'oportunitats que va tenir el Lleida i que no es van materialitzar a excepció d'una. El tercer aspecte es que el Llevant portava la batuta del partit, vaig sentir dues o tres possessions llargues del Lleida, però poc més.

 

La part positiva es que Marc Martínez i Albístegui, pel que vaig sentir, van fer un bon tàndem al mig del camp, cosa que m'anima una mica. I Pedro, bé, que dir d'ell, sort d'en Pedro!



#49 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 01 octubre 2018 - 09:37

Seguim imbatuts. És cert. Però seguim sense guanyar fora de casa amb qui hem jugat contra 3 equips recent ascendits.

 

Seguim encaixant gols i anant a remolc.

 

Se'ns va vendre que s'havia fet equip per disputar el liderat. Doncs bé, ja estem a 5 punts del líder.

 

O Albadalejo espavila o la pressió que se li pot girar pot ser duríssima.


  • o han agraït

#50 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 octubre 2018 - 10:51

No vaig seguir el partit, només anava mirant al web per saber el resultat, així que no puc dir gran cosa. 

 

Ja ho he dit a un altre lloc, que em preocupa aquesta incapacitat de mantenir la porta a zero. Només no hem encaixat amb el Teruel (10é classificat), a la resta de partits un gol a cadascun. Dos victòries, una contra villareal B (3er) i una altra amb l'Ebro (últim), les dos a casa, més quatre empats: Espanyol B (6è), Cornellà (9è) i levante (16è). També hem  marcat a tots els partits, menys amb el Teruel. No són uns mals números, però el que queda és que hem de marcar dues vegades per guanyar i això a segona B costa molt.

 

L'Hercules ja sembla clar que menja a part. Però si mires l'Ontinyent, va segon amb 11 punts amb 6 gols a favor i 3 en contra. Val que ha jugat amb equips més aviat fluixos, però crec que demostra molt el que vull dir: a segona B, els gols marcats valen el seu pes en or, però encara valen més els "no encaixats". Se m'ha acudit mirar els gols encaixats per partit a les darreres temporades i m'he trobat això: 

 

GOLS ENCAIXATS PER PARTIT: 

2018: Mallorca 0.71; Villareal B 0.76; Elche 0.84 i Cornellà 1.02.

2017: Barça B 0.76; Alcoyano 0.84; València 1.18 i At. Baleares 0.86. 

2016: Reus 0.81; villareal 0.84; Hércules 0.73 i Lleida 0.57

 

No segueixo mirant temporades enrere, però sempre és el mateix. En tres anys, només dos equips han jugat play off encaixant més d'un gol per jornada. Menys a la 2016, primer i segon han estat el que menys i el segon que menys ha encaixat. 

 

I ja que hi sóm, destacar que el Lleida d'Idiákez, tot i que jo el recordo com un equip que volia tenir la pilota i que jugava pensant en l'atac, al final els números ens diuen que el punt fort era la defensa: 22 gols encaixats en tota una temporada. I com tots sabem, ha estat la vegada que més aprop hem estat de l'ascens. 

 

M'encanta tenir dos davanters que són pólvora pura. Crec de veritat que Ortuño i Pedro són una de les millors davanteres de la categoria, si no la millor. Però les lligues les guanyes en defensa i necessitem millorar molt aquí. 



#51 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 octubre 2018 - 09:42

Seguim imbatuts. És cert. Però seguim sense guanyar fora de casa amb qui hem jugat contra 3 equips recent ascendits.

 

Seguim encaixant gols i anant a remolc.

 

Se'ns va vendre que s'havia fet equip per disputar el liderat. Doncs bé, ja estem a 5 punts del líder.

 

O Albadalejo espavila o la pressió que se li pot girar pot ser duríssima.

si et creus tot el que et venen malament rai.

pressio? no esta pas el lleida a la part baixa



#52 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2018 - 03:54

El director esportiu, que curiosament es germà del president, va dir que l'objectiu del Lleida era lluitar per la primera plaça. Amb 6 jornades ja estem a 5 punts del lider. Si aquest cap de setmana no es guanya, el Hercules ja serà a anys llum. Som dels pocs equips que volen pujar (ja no dic quedar primers) que encara no ha guanyat ni un partit fòra de casa...i a casa l'únic partit de mèrit que hem guanyat ha estat el del VilareialB...

 

Per cert, els cracks estrangers que han arribat cedits... han jugat més amb el B que amb el primer equip.  :pensant:  :pensant:  :pensant:



#53 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 03 octubre 2018 - 04:00

Us passo la tertúlia del UA1 de dilluns passat. En ella parlen d'algunes dades de Lleida Esportiu d'aquesta temporada i l'anterior.

https://s3-eu-west-1...A ESPORTIVA.mp3

#54 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2018 - 01:16

Algu sap on va anar a parar el jugador Jero, un interior-extrem dret que va estar a prova durant la pretemporada



#55 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 octubre 2018 - 03:14

Ostras, doncs no n'havia sentit a parlar.... D'on venia aquest jugador?  :interrogant:



#56 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2018 - 10:46

Del Paterna si no vai errat. el amistos contra el vilafranca de copa catalunya va ser el seu ultim partit.



#57 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 08 octubre 2018 - 08:27

Partit, com ja va sent habitual, amb dues cares al Camp d'Esports. Una primera meitat ensopida en que els blaus només es van atansar amb perill en una ocasió i on el filial valencianista va tenir la possessió la major part del temps.

En la segona meitat, l'equip va ser un altre totalment oposat. En 15 minuts ja havia xutat a portat 3 o 4 vegades i, a força d'insistir, va passar per sobre del València.

Per cert, els 2 gols són un clar exemple què si no es dona una pilota per perduda, això pot tenir recompensa. El primer gol, tot i ser de Pedro Martin, mig gol es de Musa. I el segon se'l treballa Alpha tot sol.

Digne també el partidàs de Marc Martínez que està fent un inici de temporada força notable.

En definitiva, 7 jornades d'imbatibilitat i a només dos punts del líder.



#58 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 octubre 2018 - 09:37

Molt bé ahir. Com diu ILER, es nota que quan es va a totes hi ha resultats. Primera part de manteta i coixí, a la segona canvi total d'actitud. La veritat em costa una mica d'entendre tanta diferència. Al final només caldrà anar a les segones parts. 

 

A més a més, ens van anar bé el resultat del Hercules per apropar-nos al liderat (l'Ontinyent crec que farà figa perquè ha jugat molts partits amb els de baix), i sempre és una injecció de moral veure que estàs on has d'estar a la taula. Està clar que aquí tothom punxa amb tothom, qui ho havia de dir que perdríen a casa amb el Llevant. 

 

Seguim sense perdre, Pedro és el màxim golejador en solitari i, tot i el problema de la porta a zero, només 5 gols encaixats. Són uns números que, encara que només hem jugat 7 jornades, comencen a fer patxoca.

 

Ara no ens confiem, que la setmana que ve el Badalona ens apretarà els tornillos. 



#59 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 08 octubre 2018 - 10:46

Molt bé ahir. Com diu ILER, es nota que quan es va a totes hi ha resultats. Primera part de manteta i coixí, a la segona canvi total d'actitud. La veritat em costa una mica d'entendre tanta diferència. Al final només caldrà anar a les segones parts. 

 

A més a més, ens van anar bé el resultat del Hercules per apropar-nos al liderat (l'Ontinyent crec que farà figa perquè ha jugat molts partits amb els de baix), i sempre és una injecció de moral veure que estàs on has d'estar a la taula. Està clar que aquí tothom punxa amb tothom, qui ho havia de dir que perdríen a casa amb el Llevant. 

 

Seguim sense perdre, Pedro és el màxim golejador en solitari i, tot i el problema de la porta a zero, només 5 gols encaixats. Són uns números que, encara que només hem jugat 7 jornades, comencen a fer patxoca.

 

Ara no ens confiem, que la setmana que ve el Badalona ens apretarà els tornillos. 

 

 

Partit, com ja va sent habitual, amb dues cares al Camp d'Esports. Una primera meitat ensopida en que els blaus només es van atansar amb perill en una ocasió i on el filial valencianista va tenir la possessió la major part del temps.

En la segona meitat, l'equip va ser un altre totalment oposat. En 15 minuts ja havia xutat a portat 3 o 4 vegades i, a força d'insistir, va passar per sobre del València.

Per cert, els 2 gols són un clar exemple què si no es dona una pilota per perduda, això pot tenir recompensa. El primer gol, tot i ser de Pedro Martin, mig gol es de Musa. I el segon se'l treballa Alpha tot sol.

Digne també el partidàs de Marc Martínez que està fent un inici de temporada força notable.

En definitiva, 7 jornades d'imbatibilitat i a només dos punts del líder.

 

Me n'alegro! Ahir no vaig poder anar al camp al final :(

 

Sembla que aquest equip comença a prendre forma no?

 

Visca el Lleida!



#60 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 15 octubre 2018 - 08:32

Partit molt complert el d'ahir del Lleida i, sense dubte, el millor disputat fora de casa en el que portem de temporada.

La primera part fou una constant d'anades i vingudes en que tots dos equips podien haver marcat un parell de gols perfectament. El penal que li piten a soriano i que provoca la seva expulsió, crec que ho és. Penal infantil i innecessari i que hagués pogut costar tard.

Però quan pitjor se li havien posat les coses a l'equip, van fer una segona meitat per emmarcar. Dominant, amb ambició, actitud, honor. El Badalona tancat al seu camp (molt em temo que patiran aquest any) i el Lleida a la búsqueda de l'empat o remuntada.

 

Al final un puntet que va saber a glòria i que hauria de marcar la forma d'afrontar els partits. És a dir, anant a pel rival des del minut 0.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos