Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#281 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 abril 2019 - 06:15

Desesperant...sort que ja queda poc per acabar la temporada. Sembla que l'unica victoria que veurem en el que queda de temporada es la de l'Ontinyent. Es podrà jugar millor o pitjor pero la falta d'ambició,,, Mentrestant, Oliva dient que no s'ha merescut perdre..en fi sense comentaris



#282 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 abril 2019 - 06:19

Feia temps que no participava al fòrum, però estic molt indignat, falta d'actitud,falta de responsabilitat, falta de esperit ens falta de tot...
Fins quan aquesta farsa? Esteves marxeu del club si us estimeu el Lleida.
Deixeu que altres prenguin el relleu.

#283 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 abril 2019 - 09:42

Tinc una mescla de sensacions entre tristesa, ràbia i nostàlgia de la primera volta, en la que semblava que almenys fariem playoff. Sensació que s'agreuja quan veig que estem empatats amb el 9è i que a més sol que haguessim fet una segona volta "mediocre" tindriem opcions clares de playoff. No entenc que li passa a l'equip. Els partíceps de la gran primera volta estan completament desapareguts, i no em dóna la sensació que estiguin molt afectats per la situació. Jugadors que podien tenir l'ocasió de jugar a 2A amb tot el que comporta, i es que ja no es tracta de fer pujar a l'equip, sinó de donar motius a altres equips de superior categoria per interessar-se per ells. Jo també vull que marxin els Esteve, però crec que no tenen tota la responsabilitat.

#284 Triptòfan

Triptòfan

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 abril 2019 - 09:59

Lo que ja vaig dir fa un mes. El pitjor equip de la categoria. I no m'estic referint al grup 3 no. Jo crec que som el pitjor equip dels 80 que juguen a 2a B, qualsevol d'aquests ens pinta la cara. I alguns de tercera també. La dignitat dels jugadors fa temps que està pel terra ja, que trist veure com passen de tot. Se'n salven 3 o 4 com a molt, tots els altres ja poden anar desfilant l'any que ve.


  • o han agraït

#285 92Trebla7

92Trebla7

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 abril 2019 - 10:06

Per fi, victòria molt important, ja havia oblidat gairebé la bona sensació de marxar a casa després d'un triomf.

 

Avui l'equip era un altre respecte al dels darrers partits, avui aquest Lleida recordava de nou més al de la primera volta.

Força bé la veritat en conjunt en defensa (tot i alguna ocasió aïllada en la que ens hem adormit una mica i en que m'han ficat la por al cos), hem jugat força per bandes, hem tocat bé la pilota, s'han fet força passades entre línies, mig del camp ben sòlid, hem tornat a crear perill i hem fet gols (feia dies que els ulls no veien això... :aplaudiment: ). Partit ben controlat al meu veure davant d'un Peralada del que esperava més la veritat.

Bon partit en el seu debut de Felip. Destacar així tambe la tornada a l'equip de Trilles que personalment m'aporta més seguretat i fortalesa en defensa. Com no, m'alegra la tornada de Marc Martínez (a veure si pot acabar la temporada bé). Per acabar dir que com m'ha agradat Adrià Gené, quina lluita, quin perill crea, endavant noi!.

Realment ho tenim complicat, cal que fallin els de dalt i nosaltres no fallar, però mentre hi ha vida hi ha esperança. Cal provar-ho tot seguint amb el camí d'avui...!.

 

Força Lleida.


  • o han agraït

#286 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 abril 2019 - 12:20

Per fi vam poder veure una nova victoria despres de moltes jornades. Ahir es va jugar millor que en anteriors partits, pero tambe es cert que el Peralada va estar força fluix. Coincideixo tambe en les bones sensacions que va donar el nou fitxatge. Destacar la no convocatoria de Tano, quin canvi aquest jugador a partir del gener...pel que queda de temporada la defensa crec que ha de ser la que va jugar ahir. Bona noticia tambe la tornada de Trilles i Marc Martinez. Esperem que aquesta victoria els hi doni moral pel que queda i a veure si hi ha sort...



#287 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 24 abril 2019 - 08:29

Coincideixo amb el que dieu. Partit prou sòlid del Lleida. Bon posicionament, linies defensives cohesionades, etc... La distribució en 4-2-3-1 m'ha semblat que funciona prou bé, el doble pivot (Albis i Alex) dona més solidesa a la defensa i la pressió al rival comença al seu camp.

M'ha agradat molt Àlex Felip, molt solvent i actiu. M'ha sorprès que l'equip el busquès constantment, senyal de que aquest home deu ser bastant sòlid defensivament i aporta confiança.

Encantat amb Trilles, mare de deu quina bèstia, quina manera de sortir al camp, mossegava la gespa.

Il·lusionat amb el retorn de Marc Martínez, espero que sigui per quedar-se.

Molt content de veure a Adrià Gené al camp, la cantera també es mereix jugar! A més ho va fer molt bé, va sortir a pressionar a mort. Llàstima que no va poder acabar en gol l'oportunitat que va tenir, hauria estat un dia rodó.

Un altre factor que em va agradar, i per mi és el més important, es l'actitut dels jugadors. Els vaig veure enxufats, concentrats, dinàmics, oferint-se als companys, movent-se entre línies, corrent, llençant-se a terra... Van tenir l'actitut que espero en un equip que aspira a fer PlayOff.

Com a punts a millorar crec que l'atac segueix fluix. Pedro va tenir una d'aquelles que es queda sol davant del porter. A la primera volta no hauria perdonat. Cert es que la disposició de l'equip fa que Pedro estigui sol a davant, i ell es bo associant-se amb un altre jugador, però es qüestió de al proper partit posar a Juanto de 10 i que l'assisteixi en els atacs.

A veure si per fi canviem dinàmiques!!
  • o han agraït

#288 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2019 - 04:44

Doncs sí, un alleujament veure guamyar al Lleida després de tants dies. Per fi vam veure un molt bon partit de Xemi, aquest cop més avançat. Ara puc entendre la confiança que Oliva li té, així com Gerard, els partits que va poder comptar amb ell.
Creieu que podem fer playoff? O es massa tard ja? Si guanyem al Conquense, l'ultim partit amb al Camp, contra el Barça, pot ser molt interessant, i amb una mica de sort anirem a jugar contra el Balears sense que es juguin res a la classificació.
Si no m'equivoco, el Cornellà juga contra el Villarreal i contra l'Espanyol. Farà molta ràbia recordar alguns partits a casa si ens quedem a 1 o 2 punts...
Com ho veieu?

#289 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2019 - 04:44

Doncs sí, un alleujament veure guamyar al Lleida després de tants dies. Per fi vam veure un molt bon partit de Xemi, aquest cop més avançat. Ara puc entendre la confiança que Oliva li té, així com Gerard, els partits que va poder comptar amb ell.
Creieu que podem fer playoff? O es massa tard ja? Si guanyem al Conquense, l'ultim partit amb al Camp, contra el Barça, pot ser molt interessant, i amb una mica de sort anirem a jugar contra el Balears sense que es juguin res a la classificació.
Si no m'equivoco, el Cornellà juga contra el Villarreal i contra l'Espanyol. Farà molta ràbia recordar alguns partits a casa si ens quedem a 1 o 2 punts...
Com ho veieu?

#290 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 abril 2019 - 08:19

Per pensar en el play-off de moment s'ha de confirmar a Cuenca que la millora de sensacions no és flor d'un dia. Si guanyem dissabte, comencem a fer números sobre què necessitem que faci el Cornellà si nosaltres ho guanyem tot.

#291 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 abril 2019 - 02:54

En serio encara penseu en els PO??? Que vam guanyar al Peralada, eh... (amb tots els respectes...). L'únic positiu que pot passar al club... es que els esteves se'l venguin JA!!  Bueno i clasificar-nos per la Copa de l'any que ve...



#292 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 25 abril 2019 - 03:24

Roda de premsa de Joan Carles Oliva.

 

 

Em sembla que Pedro no jugarà  :osti: A veure Juanto que tal.

 

La bona noticia es que Alpha entra a la convocatòria!  :aplaudiment:



#293 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 26 abril 2019 - 02:15

Algu em podria explicar q pase amb Dongou i Tano??



#294 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 abril 2019 - 02:47

Amb Dongou... que es molt dolent.

Amb Tano... ni idea... pero amb la 2a volta que s'està cascant, se'l podrien haver venut al Nàstic...



#295 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 abril 2019 - 04:55

Qui s'ho havia de pensar? El Dongou, un jugador que alla on ha anat mai ha fet res... Com pot ser que aquí tampoc?

#296 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 27 abril 2019 - 09:59

Aquests fitxatges de jugadors amb qualitat de sobra per haver jugar a Segona o fins i tot a Primera però que no han quatllat allà on han anat...

#297 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 abril 2019 - 09:45

Us passo el resum del partit contra la UB Conquense.

https://www.cmmplay....mporada-18-19_v

També us comparteixo la roda de premsa del Post-Partit de Joan Carles Oliva



P.D.: Si que es pot! La setmana que ve tots al camp contra el Barça B!
  • o han agraït

#298 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2019 - 10:45

Sé que a alguns no us agrada parlar d'això, pero creieu que si guanyem els dos partits que hem de jugar farem playoff? Quin resultat ens convé més pel Cornella - Espanyol? Empat i esperar que el Cornellà torni a punxar algun dels dos partits que li quedaran? ( Ebro fora i Teruel a casa) o victoria de l'Espanyol i esperar que aquest punxi? (Levante i Valencia a fora). O potser millor que guanyi el Cornellà i esperar que perdi contra l'Ebro? (Crec que aquesta és la pitjor opció)
D'altra banda, en el cas que fem playoff, hi ha sorteig per decidir on es juga la tornada? O el fet d'acabar 4rts ja ens obliga a jugar la tornada a fora?

#299 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 mayo 2019 - 05:18

Si el Cornellà guanya, en té prou amb 4 punts les darreres dues jornades per esguerrar-nos la festa. En cas d'empat, el Cornellà necessitaria 6 punts de 6 per deixar-nos sense opcions i, si guanya l'Espanyol B, el mateix els pwricos. Tot això assumint que nosaltres ho guanyem tot i continuem amb pitjor goalaverage general que el Cornellà.

O sigui que ens va millor que el Cornellà empati que no que guanyi. I a priori és el mateix que empatin o que guanyi l'Espanyol B. Però només a priori... Dependrà del que després facin un o altre (potser els pericos fan 6 punts els darrers dos partits i el Cornellà només 3).

En el tema de la tornada fora, sí, si juguem play-off seria la tornada a fora contra un segon. De fet totes les hipotètiques rondes serien amb la tornada a fora (com Barakaldo, Madrid i Sevilla en el seu dia).

#300 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2019 - 07:01

Gràcies! Somiava un dissabte d'aplec amb partit al camp d'esports i final de champions, però no serà...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos