Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#261 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 marzo 2019 - 07:33

Lo de Marc Martinez... fa setmanes que es diu la proxima setmana estarà disponible, i ara son 3 setmanes més.. una llastima no haver pogut comptar amb ell practicment en tota la temporada perque és un jugador clau. A veure ara si podem recuperar la resta de lesionats quan abans.



#262 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 31 marzo 2019 - 05:53

Algú més té ganes d'anar a cremar coses?
  • o han agraït

#263 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 marzo 2019 - 06:05

Lamentable, un cop mes. Jo era partidari del canvi d' entrenador, sense saber com estariam ara amb Albadalejo, la realitat es que Oliva no ha set el revulsiu necesari. Un 10 a les rodes de premsa, pero dirigint l'equip...

Com vaig comentar en el seu moment, no vaig entendre el mercat d'hivern del lleida, a diferencia dels rivals que es van reforçar, el lleida va perdre efectius que ara fa que no hagi banqueta. Tot i no jugar a res, setmana rere setmana sempre es treu el mateix 11, els jugadors estan fosos sense confiança...pero diuemnge que ve jugaran els mateixos i ens vendran que farem play-off segur


  • o han agraït

#264 Triptòfan

Triptòfan

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 marzo 2019 - 07:05

Jo ja no torno al Camp d'Esports. Aquests miserables no es mereixen ni la samarreta que vesteixen ni el sou que cobren. He donat suport en tot moment, però això ja és humiliant, Quan veus que aquests mercenaris (menció especial per a Dalmau, Xemi i Musa) no intenten res però RES, se'm passen totes les ganes de seguir patint i animant per aquest equip. Oliva és millor que l'indesitjable de l'Albadalejo, però ha entrat en la voràgine desastrosa de l'equip i ara també s'ha tornat un inepte. Espero que aquesta debacle serveixi per a que, ara que ja s'ha acabat la temporada (me'n ric dels que encara creuen que farem algo) sigui el moment per mirar a dalt i treure a patades els senyors Esteve, els principals culpables de tots els mals del Lleida Esportiu.

 

PD: Ara mateix, som el pitjor equip de la categoria. El pitjor. Un equip de regional ens guanya sense despentinar-se.


  • o han agraït

#265 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 marzo 2019 - 07:29

Sincerament no se que veuen en Xemi per a que sigui titular indiscutible.. tampoc entenc que un dels millors jugadors de la temporada, i que ho dona tot al camp quan surt com Calavera conti tan poc ultimament.


  • o han agraït

#266 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 marzo 2019 - 07:52

Per al curs vinent, l'única cosa que em pot motivar i rebifar la ilusió es un canvi de propietaris. Tot lo altre son cuentos chinos. Mai millor dit. Esteves marxeu ja, ho heu intentat durant 8 temporades i no ho heu aconseguit. Deixeu pas.

Segons la directiva em tingut el millor entrenador de la història (amb Siviero), aquesta temporada han venut que tenien la millor plantilla dels 8 anys d'història del Lleida Esportiu...... Ja no queda res per vendre....fum fum fum :salutacio:

Veneu-vos el club i deixeu pas a gent nova que pugui refer il·lusions amb un projecte totalment nou. Renovar mister i plantilla ja no desperta la ilusió de ningú.

Si us plau, escolteu a l'afició i veneu-vos el Lleida Esportiu.

Feu-ho per la ciutat i pel club. Ànims!!
  • EFAC_Hooligans y GTS ho han agraït

#267 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2019 - 08:40

S'ha deixat passar un altre cop la possiblitat de reenganxarnos al playoff. I ja no són solament els punts que ens separen, la sensació es dolentíssima, i esque hem fallat en tots el partits importants exceptuant el balears a casa, i doncs, tenim el gol average perdut amb els tres equips amb els que ens podriem jugar el playoff. No crec que sigui tampoc problema de l'entrenador 100%, però està clar que alguna cosa falla dins del vestuari. És el primer cop que Oliva ha reconegut que s'acaben les bales. Pau Torres està convençut que farem playoff, pero Joan Oriol ha fet unes declaracions bastant crítiques cap a l'equip, donant a entendre una possible falta de compromís.
Jo tot i l'emprenyada seguiré anant al camp els 3 partits que hi queden. Però un cop s'acabi la temporada s'haurà de fer reflexió i m'agradarie que es donessin explicacions per part de la directiva (tant hermètica).

#268 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 01 abril 2019 - 10:02

L'equip actualment es troba en un pou sense fons. Qualsevol rival ens passa per damunt. Hem caigut contra 3 colistes (Teruel, Castelló i Alcoyano). Fa unes setmanes vaig dir que via l'equip més a prop del 7è o 8è lloc que de les places de Play Off i encara em quedaré curt.

Podem donar gràcies dels punts sumats durant la primera volta.

 

Les 7 setmanes que queden es poden fer molt llaaaargues...



#269 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 05 abril 2019 - 02:36

Roda de premsa prèvia al partit contra el SD Ejea:

 

 

Bomba! Joan Carles Oliva renunciarà a seguir sent entrenador si no s'aconsegueix una victòria aquest diumenge.

 

:sorpresa:



#270 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2019 - 05:38

Roda de premsa prèvia al partit contra el SD Ejea:



Bomba! Joan Carles Oliva renunciarà a seguir sent entrenador si no s'aconsegueix una victòria aquest diumenge.

:sorpresa:


M'agradaria que passi el que passi, seguís la pròxima temporada. Amb temps per montar l'equip i agafant-lo desde l'estiu crec que pot fer coses interessants.
Sorprén que estigui tant segur de que segur que fem playoff si guanyem diumenge

#271 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 abril 2019 - 07:59

Jo penso igual. Si no és pensa en curt termini, vol pujar l'equip i marxar a l'estiu, té sentit que dimiteixi. Si ell i el club bolen pensar en un projecte a mig termini, en cas de perdre demà que es posin a planificar la temporada següent*.

També crec que el que pretén amb això és esperonar la plantilla. Esperem que li surti bé la jugada.

*Pressuposo que hi haurà una temporada següent amb ambició per fer play-off. Després de les notícies de l'embargament no explicat de l'estiu passat i la possibilitat de no tenir ingressos extra via Copa o PO no n'estic segur al 100%.

#272 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 abril 2019 - 08:48

Semble que hi han problemes de cobro 'per part de la plantilla del filial, els del primer equip cobren?



#273 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 abril 2019 - 09:42

No sé vosaltres, però jo ja no entenc res.

Hem passat de ser un equip amb unes aspiracions clares de poder guanyar la lliga, a ser un equip sense ànima, sense futbol i sense rumb.

La culpa està clar que no era d'Albadalejo, perque si fos així ara estaríem en una ratxa positiva. Tampoc crec que sigui el mercat d'hivern perquè ja hi ha hagut prou temps com per adaptar-se a la nova realitat.

Tampoc crec que sigui cosa dels jugadors, perquè crec que són els primers interessats en voler fer bon joc i donar-se a conèixer per millorar professionalment. A més, ja va sortir Joan Oriol a desmentir possibles rumors d'impagaments.

Tampoc crec que sigui cosa de Joan Carles Oliva, perquè crec que ha volgut canviar la filosofia de joc per interessar canviar la dinàmica. No li ha sortit bé, tot sigui dit.

Tampoc entenc com un equip que té a Tano, Zotko, Soriano i Dalmau puguin encaixar un gol d'un Ejea que tan sols ha tingut una falta perillosa i un penal en tot el partit. Ni que Juanto i Pedro tirin a porteria sense perill quan són la parella més golejadora de segona B. A més, disposem de més de 15 corners en tot el partit i no som capaços d'aprofitar-ne cap. I si això fos poc, quan l'Ejea es queda amb 10, Xemi es lesiona... Es poden sumar més circumstàncies negatives?

I la directiva aquí no crec que pugui fer gaire cosa més, més enllà de resar perquè això s'acabi el més aviat possible i preparar la següent temporada.

Bona nit!
  • o han agraït

#274 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 abril 2019 - 10:12

Repeteixo el que vaig dir fa poc:

 

Per al curs vinent, l'única cosa que em pot motivar i rebifar la ilusió es un canvi de propietaris. Tot lo altre son cuentos chinos. Mai millor dit. Esteves marxeu ja, ho heu intentat durant 8 temporades i no ho heu aconseguit. Deixeu pas.

Segons la directiva em tingut el millor entrenador de la història (amb Siviero), aquesta temporada han venut que tenien la millor plantilla dels 8 anys d'història del Lleida Esportiu...... Ja no queda res per vendre....fum fum fum :salutacio:

Veneu-vos el club i deixeu pas a gent nova que pugui refer il·lusions amb un projecte totalment nou. Renovar mister i plantilla ja no desperta la ilusió de ningú.

Si us plau, escolteu a l'afició i veneu-vos el Lleida Esportiu.

Feu-ho per la ciutat i pel club. Ànims!!



#275 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 abril 2019 - 08:41

No sé vosaltres, però jo ja no entenc res.

Hem passat de ser un equip amb unes aspiracions clares de poder guanyar la lliga, a ser un equip sense ànima, sense futbol i sense rumb.

La culpa està clar que no era d'Albadalejo, perque si fos així ara estaríem en una ratxa positiva. Tampoc crec que sigui el mercat d'hivern perquè ja hi ha hagut prou temps com per adaptar-se a la nova realitat.

Tampoc crec que sigui cosa dels jugadors, perquè crec que són els primers interessats en voler fer bon joc i donar-se a conèixer per millorar professionalment. A més, ja va sortir Joan Oriol a desmentir possibles rumors d'impagaments.

Tampoc crec que sigui cosa de Joan Carles Oliva, perquè crec que ha volgut canviar la filosofia de joc per interessar canviar la dinàmica. No li ha sortit bé, tot sigui dit.

Tampoc entenc com un equip que té a Tano, Zotko, Soriano i Dalmau puguin encaixar un gol d'un Ejea que tan sols ha tingut una falta perillosa i un penal en tot el partit. Ni que Juanto i Pedro tirin a porteria sense perill quan són la parella més golejadora de segona B. A més, disposem de més de 15 corners en tot el partit i no som capaços d'aprofitar-ne cap. I si això fos poc, quan l'Ejea es queda amb 10, Xemi es lesiona... Es poden sumar més circumstàncies negatives?

I la directiva aquí no crec que pugui fer gaire cosa més, més enllà de resar perquè això s'acabi el més aviat possible i preparar la següent temporada.

Bona nit!

 

Llavors no és culpa de ningú, no?

Pots entrar a dinàmiques negatives de un o 2 partits. Però la davallada que ha fet l'equip, algú n'ha de tenir la culpa.



#276 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 08 abril 2019 - 08:54

Llavors no és culpa de ningú, no?

Pots entrar a dinàmiques negatives de un o 2 partits. Però la davallada que ha fet l'equip, algú n'ha de tenir la culpa.

 

No, no, i ara. No dic pas que no és de ningú, sino que simplement no se veure de qui es.

 

Potser és una mica de tothom, no se, però em costa creure que jugadors, directiva, entrenador, etc... s'hagin confabulat per fer que el club vagi així de malament. No trobaria el sentit a fer això.

 

Ja us dic, no se que pensar  :interrogant:



#277 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 abril 2019 - 10:37

Jo tampoc se quin és el motiu del "baixon" de l'equip a l'any nou. 

 

Però crec que en els últims partits es poden veure algunes mancances tàctiques evidents al camp.

 

Quan està l'equip a dalt i tenim el contrari tancat. Sempre les situacions son de centrada del lateral a falta de 20 metres per la linea de fons o se l'ha de jugar en l'un contra un. Això per un lateral es complicat tot i que el Joan Oriol se'n surt d'algunes.

 

Trobo a faltar crear superioritat a les bandes per arribar a linea de fons, 2 x1, parets... Quan la pilota esta a la banda, Quintero i Cano (a la 2na part) van al mig, enlloc d'ajudar al lateral.

 

Després es penjen 1000 pilotes que no van enlloc al igual que els corners, que de tots, sols es va veure una jugada ensajada de pentinar la pilota del 1r al 2n pal. Els demés bastant fàcils per la defensa.

 

Sense entrar en senyalar jugadors. Destaco sols el "revulsiu" davanter que va entrar a la 2na part, que és incapaç d'emportar-se  cap pilota ni amb la posició guanyada. I un central que al final de partit, amb tot l'equip a dalt a la desesperada, enlloc de obrir a banda, xuta a porta des de 30 metres i amb la cama dolenta...

 

En fin, molt cabrejat i trist.



#278 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 abril 2019 - 04:50

Fotem pena.

#279 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 abril 2019 - 06:01

Quin desastre...



#280 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 14 abril 2019 - 06:07

A gaudir del que ens queda de temporada!!

Mare meva...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos