Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#241 Omarmolle

Omarmolle

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 52 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 marzo 2019 - 12:10

Partit nefast ahir al camp d'esports

#242 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 marzo 2019 - 07:49

A mi em va semblar un partit en el que el Badalona va fer molt i molt bé la feina, i en el que, un cop més, vam notar la falta d'un constructor de joc al mig del camp.

El Badalona va estar molt seriós en defensa durant tot el partit. Va haver moments que em va semblar que jugaven amb 5 homes al darrera. El Lleida no es va sentir còmode en cap moment i va estar totalment desactivat en atac, excepte en alguna jugada puntual.

L'únic punt positiu es que el Badalona no va tirar a porteria amb perill.

Partit mooolt soporífer.

#243 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 marzo 2019 - 03:55

Com ha dit el company David Terés, arrastrem tota la temporada una manca total de creativitat al mig del camp que sovint ha passat inadvertida per la pòlvora que tenim al davant.

 

L'únic jugador amb criteri alhora de jugar la pilota que tenim al migcentre és MarcMartínez i està temps fora dels terrenys de joc que a dins.

Calavera i Albístegi tenen unes característiques diferents (per cert, que lluny està Albístegi de ser aquell jugador que ens va meravellar fa 3 temporades). I Xemi, a dia d'avui, és un autèntic fiasco.

 

No entenc com amb el canvi de fitxes que ha hagut al mercat hivernal, no s'hagi fitxat un jugador per suplir aquesta mancança.

Del partit del Badalona poca cosa a dir. Un Badalona molt ben plantat que va gaudir de les poques ocasions que es van veure i un Lleida sense idees i totalment inoperant en atac.

Dels partits que he vist amb Oliva al capdavant no he trobat millora alguna respecte Albadalejo llevat, això si, que ara hem trrencat la dinàmica perdedora. És cert que dels 4 partits, en 3 hem deixat la porteria a 0, però no serà per què no ens hagin creat ocasions de marcar.

Cal remar moltíssim, no ja per quedar líders, sinñó per entrar al Play Off.



#244 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 marzo 2019 - 07:03

Poca cosa al que ja heu afegit. No vec un recanvi de garanties a la creació de joc. El Lleida té molta pegada, la defensa sol estar bé i el mig del camp inexistent. No tenim transició i la aportació al MC es força inconsistent.

Jo a vegades penso, que m'agradaria que busquessin allò de tocar la pilota, moure-la amb pausa, intentar no perdre la , buscar ser consistents entre linees i en fí, costa i molt. Vaig veure al mister fer intents per buscar algú que la mogués per darrera de la davantera i va ser inutil, tant Cano com Dongou no están al seu nivell i espera't. Marc una altre misteri de la Trinitat. Veurem, tinc fe!



#245 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 marzo 2019 - 07:08

Partit fluixot, per tant s'ha de donar per bo el puntet.



#246 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 marzo 2019 - 10:55

Roda de premsa prèvia del partit de diumenge contra l'Olot de Joan Carles "Guardiola" Oliva. M'encanta com parla aquest home.



#247 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 marzo 2019 - 09:50

Crec que victoria mes que justa del Olot avui.



#248 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 11 marzo 2019 - 09:51

Segon partit al que al Lleida se li travessa un equip ben posicionat en defensa.

 

Primera part amb poc que destacar. Tan el Lleida con l'Olot van intentar mantenir el control de la pilota, però sense perill, ja que cap dels dos va ser capaç de passar de 3/4 del camp. Crec recordar un únic remat de Juanto, molt fluixet, que atura el porter de l'Olot sense problemes. L'equip visitant també va tenir la seva en una jugada polèmica en la que li anul·len un gol per fora de joc marcar per l'assistent.

 

A la segona part el Lleida surt més endollat, i abans de que passi el primer minut de joc Juanto té la primera aproximació a la porteria rival, molt tímida, però carregada d'intencions. Durant els 10 primer minuts el Lleida sembla que vol imprimir un punt més de velocitat al partit, però es solament un miratge, ja que l'Olot es replega molt bé i aconsegueix tallar totes les jugades que intenta construir el Lleida. Finalment l'Olot desactiva aquesta canvi de ritme de l'equip local i es torna a la mateixa dinàmica de la primera part.

 

Oliva, intentant donar un revulsiu a la part del davant de l'equip, retira a Mussa i Cano i fa entrar a Quintero i Pedro. El canvi fa que tinguem més presència a la part mes adelantada del camp, però perdem força al mig del camp. El resultat del canvi es que de la defensa volen pilotes altes a Pedro intentant controlar d'esquena a la porteria. Sembla que aconseguim moure una mica la pressió al camp de l'Olot.

 

Però llavors arriba la gerra d'aigua freda: En un llançament de banda a priori inofensiu, la defensa del Lleida fa una badada monumental i Hector Simón marca el gol de l'Olot, imparable per a Pau Torres. Després del gol, tot son presses i imprecisions. Oliva treu a Dongou i fa entrar a Xemi per reforçar el mig del camp, en un intent de tornar al dibuix original de l'equip. Degut al replegament de l'Olot i el canvi d'intensitat del Lleida, es comença a atacar més a la porteria visitant. El Lleida té un parell o tres d'ocasions amb perill que queden en res.

 

Finalment el marcador no es torna a moure i l'Olot s'emporta uns tres punts molt meritoris, ja que ha sabut mantenir el cap fred i treure profit de la renda aconseguida.

 

Com a punts positius remarcar que m'alegro que Cano ja estigui recuperat al 100%, que Calavera com més juga més m'agrada i que Zotko es un autèntic mur a la defensa


  • o han agraït

#249 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 marzo 2019 - 12:05

Quan vens d'una dinàmica negativa, i es fa un canvi d'entrenador, s'espera veure quelcom diferent. Per molt que siguin els mateixos jugadors, s'ha de veure mil variants tàctiques diferents d'un entrenador a un altre. Doncs semblava que tinguem el mateix entrenador que tota la temporada.

 

El que per mi es més greu d'ahir es la nula reacció que va tenir l'equip tàcticament en la segona part amb 0-0 o 0-1.

 

Quan estas perdent el partit a casa, amb l'afició empenyent, et dediques a la desesperada a penjar pilotes a un davanter completament sol, que treia petroli de situacions impossibles. El Lleida hauria d'haver tancat l'Olot tota la segona part a la seva àrea i fer-los passar els moments més dificils de la seva vida. Doncs no, jugant amb tots els jugadors pel mig, bandes inexistents i com una banda tots a correr amunt i avall.

 

Jugar amb un "lateral" dret que no et pot penjar una pilota en condicions a l'àrea quan tens tot l'equip dins.

Jugar-se una falta (bastant complicada) a tir directe en els últims minuts, enlloc de penjar-la, quan estaves creant perill àeri.
No variar res, tàcticament tot i perdre el partit.

 

S'ha de canviar bastants coses si es vol lluitar per estar a dalt i de moment, no s'estan fent.



#250 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 marzo 2019 - 12:22

Gran merit del Olot, la majoria de jugadors, nascuts a la provincia de Girona.



#251 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 21 marzo 2019 - 08:24

Ningú va veure/escoltar el partit contra l'Hércules? Jo no vaig poder...

#252 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2019 - 09:41

Jo el vaig estar escoltant per ua1. Suposo que es lo màxim al que podiem aspirar jugant amb un menys casi tot el partit. Sembla que l'equip va estar ordenat i sòlid, però suposo que també vam tenir sort ( un pal i gran actuacio de Pau ).
Ara ja som fora del playoff, tenim perdut el gol average amb villarreal, cornellà i hercules... Sino agafem una bona ratxa no entrarem ni a playoff, i tot i que el calendari que es presenta no sembla molt complicat, ara tothom es juga alguna cosa, veurem.

Que us sembla la retransmissió dels partits per ua1? És l'unica radio que tenim i dono gràcies, peró em resulta força difícil entendre els partits escoltant-los, i a més trobo una passada la quantitat d'anuncis que hi fan (suposo que els necessaris per la viabilitat de la retransmissió) vaig estar escoltant una estona la radio del hercules i la diferència és abismal. Dir que la tertulia esportiva dels dilluns m'agrada molt, i que no tinc ànim de criticar gratuitament l'emissora, sinó de compartir opinions.
  • o han agraït

#253 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 marzo 2019 - 11:46

Jo el vaig estar escoltant per ua1. Suposo que es lo màxim al que podiem aspirar jugant amb un menys casi tot el partit. Sembla que l'equip va estar ordenat i sòlid, però suposo que també vam tenir sort ( un pal i gran actuacio de Pau ).
Ara ja som fora del playoff, tenim perdut el gol average amb villarreal, cornellà i hercules... Sino agafem una bona ratxa no entrarem ni a playoff, i tot i que el calendari que es presenta no sembla molt complicat, ara tothom es juga alguna cosa, veurem.

Que us sembla la retransmissió dels partits per ua1? És l'unica radio que tenim i dono gràcies, peró em resulta força difícil entendre els partits escoltant-los, i a més trobo una passada la quantitat d'anuncis que hi fan (suposo que els necessaris per la viabilitat de la retransmissió) vaig estar escoltant una estona la radio del hercules i la diferència és abismal. Dir que la tertulia esportiva dels dilluns m'agrada molt, i que no tinc ànim de criticar gratuitament l'emissora, sinó de compartir opinions.

 

Comparteixo amb tu el que dius. Tant de l'agraïment a UA1 (visc a BCN i es l'única manera d'estar al corrent dels partits), com el que comentes dels anuncis, em sembla que trenquen del tot la narració. Jo faria els anuncis com els feia el Puyal, que els deia ell mateix mentre retransmetia, fins i tot semblava que estava jugant "La Caixa" al camp nou hahaha.

 

Als de UA1 els hi he enviat algún tuit comentant el tema dels anuncis, i son gent de contestar. També els hi vaig dir que potser fora bo que es sentís una mica més de "so ambient" dels camps, per fer més caliu a la retransmissió. No se si em van fer cas, però crec que si, perquè ara sento el Camp d'Esports de fons quan es juga a casa (i no hi he pogut anar).

 

La tertúlia està molt bé, es molt entretinguda. Si t'agrada et recomano també el Podcast que han fet uns aficionats del Lleida, els pots trobar a Twitter a @CovaLleida. Es una altra tertúlia de l'estil de la de UA1 però no son tertulians de la radio, son gent de carrer que van al camp i després comenten. Està bastant bé, la veritat (tot i que la última van tenir problemes tècnics durant la gravació i no es sent gaire bé).

 

Gràcies pel resum del partit!



#254 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 marzo 2019 - 12:29

Sí! També escolto "La Cova" a través de l'aplicació de ivoox. També m'agrada, doncs tot el que sigui relacionat amb informació o possiblitat de posar-se al dia amb el Lleida és benvingut.
Com veieu les possiblitats del Lleida en el que resta de temporada? Jo espero que Oliva acabi trobant la "tecla" de l'equip (ell mateix diu que s'hi està apropant).

#255 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 marzo 2019 - 07:50

Sí! També escolto "La Cova" a través de l'aplicació de ivoox. També m'agrada, doncs tot el que sigui relacionat amb informació o possiblitat de posar-se al dia amb el Lleida és benvingut.
Com veieu les possiblitats del Lleida en el que resta de temporada? Jo espero que Oliva acabi trobant la "tecla" de l'equip (ell mateix diu que s'hi està apropant).


Doncs jo encara tinc esperançes, la veritat. És més, crec que aquest partit contra el Castelló pot ser el clic que li fa falta a l'equip i que sigui la primera victòria contundent (d'aquí el meu pronòstic a la porra).

Però si, per mi és un partit de caixa o faixa. Si no es guanya diumenge, adéu a les aspiracions de play-off al meu veure.

#256 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 marzo 2019 - 08:09

Roda de premsa prèvia al partit contra el Castelló.



Resum: la defensa serà un formatge Gruyere.

#257 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 25 marzo 2019 - 09:32

Resum del partit:

 

Ahir al Camp d'Esports no es va jugar a futbol, es devia jugar a una altra cosa. Cap dels dos equips va jugar a res, però el Castelló va tenir la sort de marcar.

 

Final del resum

P.D: Mare meva quin partit més avorrit! I seguim sense guanyar.



#258 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 25 marzo 2019 - 10:45

És hora de començar a parlar clar. Els moviments que ha fet la directiva durant el mercat d'hivern, a part de debilitar la plantilla que, no oblidem, va arribar a ser líder durant unes quantes jornades a la primera volta, han provocat un terratrèmol al vestidor.

 

La "bomba" que és com va anomenar el mateix club l'arribada de Dongou, no ha estat precisament la irrupció d'aquest jugador que està passant sense pena ni glòria (més aviat pena), sinó, un cop més, la desestabilització del vestidor que han provocat en una plantilla que, insisteixo, havia donat més que motius per a l'optimisme.

 

D'altra banda, Oliva no és que hagi canviat la dinàmica d'Albadalejo, és que s'ha carregat una de les coses que millor funcionaven que era la gran capacitat golejadora de la dupla atacant (Pedro-Juanto) a més (també incomprensible) de relegar a la banqueta a Calavera, que havia estat una de les sensacions de la primera volta.

 

Molt haurien de canviar les coses per fer Play Off, però a dia d'avui veig més probable acabar setens o vuitens, que no  dintre de les 4 primeres places.


  • EFAC_Hooligans y samilof ho han agraït

#259 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 marzo 2019 - 11:42

Mi decepcion total con el equipo. Pensaba que los cambios irian a mejor pero la verdad es que ahora mismo el equipo deambula por la categoria que ojala me equivoque pero creo que la tendremos que soportar muchos años. Los equipos que vienen aparte de jugar mejor que nosotros nos ganan. Ayer el Castellon sin hacer casi nada se planto mas veces en la puerta de Pau que nosotros.....la verdad es que veo el futuro incierto...y espero que cambie.....

#260 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 30 marzo 2019 - 07:22

RdP prèvia al partit contra l'Alcoià.



La bona noticia: Alpha, Trilles i Oscar ja comencen a entrenar al camp.

La dolenta: Marc Martínez tres setmanes més :( Ja podem pensar en que no el veurem jugar aquesta temporada.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos