Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
391 replies to this topic

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 26 August 2018 - 02:20 PM

Fil per comentar el pre i post-partit dels encontres del Lleida.



#2 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 26 August 2018 - 03:28 PM

El partit d’avui es dels que es necessita un triple per pronosticar el resultat.

Els dos equips tenen plantilla nova i es necessari deixar que passin un quants partís per veure la seva evolució.

Crec que es pot veure un gran partit, ja que els dos voldran el control del joc i anar a l’atac.

El meu cor em diu que guanyarem per 3 a 1.



#3 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 27 August 2018 - 08:34 AM

Ahir  l’equip va demostrar que te alternatives depenent de com es desenvolupa el partit. Va saber jugar al sistema que més convenia en cada moment.

A la primera part van saben crear joc y arribar a porta amb molta habilitat i facilitat, acabant les jugades. Van marcar dos gols, però podrien haver marcat algun més.

A la segona part, després de l’expulsió de Noel, van demostrat que també saben defensar quan convé. Es va veure una molt bona coordinació.

L’afició va estar a l’alçada de l’equip, animant durant tot el partit. Les penyes van estat immenses, no van parar d’animar. D’aquesta manera es poden aconseguir moltes coses aquesta temporada.



#4 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 27 August 2018 - 09:18 AM

Vaig anar veure el partit i la veritat es que la primera part va ser bastant bona. Musa es va fer amo i senyor de la banda esquerra, i el gol que va marcar va ser el resultat d'aquest control.

 

A la segona part vàrem sortir al camp "amb una pàjara" important i en 5 minuts ens vàrem complicar la vida, la veritat. Un gol inverosímil del Villarreal més l'expulsió de Noel (el pobre noi no va tenir alternativa) ens van posar la por al cos. Al final vàrem aguantar bé.

 

Una cosa que no em va agradar es que a la meitat de la segona part Pedro Moreno ja estava més que fos (cosa normal), i al meu parer Albadalejo va tardar massa en substituir-lo. Per cert, Alpha va sortir a menjar-se el camp!

 

3 puntets cap a casa!



#5 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 02 September 2018 - 03:15 PM

Comentaris sobre el RCD Espanyol B - Lleida Esportiu:

 

Sembla que els de l'Espanyol han sortit endolladíssims a la primera part. La defensa del Lleida ho ha fet en línies generals prou bé, però a la primera errada a la defensa ens han marcat el gol. No hem pogut fer res més que "veure-les venir" durant la primera part, ens han arraconat i no aconseguíem ni prendre la pilota. A la retransmissió no he sentit els noms de Marc Martínez ni Albístegui en tota l'estona, pel que els pericos han hagut de fer-ho molt bé perquè aquests dos jugadors no hagin tocat bola. Després del primer gol, l'Espanyol s'ha relaxat una mica i el Lleida a començat a construir joc.

 

La segona part ha començat amb el canvi a la mitja part d'Artiles per Alpha, suposo que per alguna molèstia. Alpha, com amb el Villarreal B, ha sortit a menjar-se el camp i ha començat a descolocar la defensa de l'Espanyol. Al minut 56 Albístegui ha aconseguit materialitzar aquest canvi amb el gol de l'empat, després del qual el Lleida ha fet com l'Espanyol i ha relaxat la pressió.

 

A partir d'aquest punt el partit ha estat més igualat i les ocasions s'han repartit en ambdues porteries. Val a dir que l'Espanyol ha tingut més oportunitats de marcar que el Lleida i veia més a prop el 2-1 que l'1-2, però al final ha acabat en empat, que al meu veure es just.

 

Visca el Lleida!



#6 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 02 September 2018 - 03:55 PM

L’Espanyol després de guanyar amb contundència al camp del Badalona, marcar primer avui al minut 15 i dominant tota la primera part, jo tenia la sensació de que seria molt difícil puntuar.

Gerard com ja va fer moltes vegades la temporada passada, a la segona part  ha mogut peces i ha donat un altre aire al equip.

Alpha sembla que va aprofitant les oportunitats que li van donant i si continua així segur que tindrà moltes més.

Es molt important que en els primers partits, al mateix temps que es va construint l’equip, es vagi puntuant i demostrant que tenim capacitat de reacció.



#7 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 02 September 2018 - 07:48 PM

Enllaç a la web de Betevé amb la crònica del partit d'avui contra l'espanyol B:

 

https://beteve.cat/e...a-esportiu-1-1/


  • Masetdeltano likes this

#8 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 02 September 2018 - 10:57 PM

Semble que incidents lamentables per part dels rudes contra socis veterans del espanyol.

algu que ha estat al partit pot explicar com ha anat el tema?



#9 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • 1 topics

Posted 03 September 2018 - 12:48 PM

Semble que incidents lamentables per part dels rudes contra socis veterans del espanyol.

algu que ha estat al partit pot explicar com ha anat el tema?

 

aquí tens un link a un diari de l'espanyol que ho explica:

 

http://www.diariolag...eida_29685.html



#10 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 03 September 2018 - 01:32 PM

aquí tens un link a un diari de l'espanyol que ho explica:

 

http://www.diariolag...eida_29685.html

 

Almenys citen textualment que son gent dels Rudes, i no "afeccionats del Lleida Esportiu", cosa que s'agraeix.

 

Tot i així també em sembla mala fama pels Rudes, ja que no tots son així tampoc, pero en fi, que hi farem.



#11 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 03 September 2018 - 03:25 PM

Vaig estar present al Dani Jarque. Primera meitat molt dolenta de l'equip en que, per moments, semblava el de l'any passat. Vam sortir a vèure-les venir i l'Espanyol es va fer l'amo i senyor de la pilota durant tot el primer temps. Per cert, espectacular el partit de l'exblau Doncel.

A la segona meitat, amb un altre plantejament més ofensiu i ambició (no quedava un altra), el Lleida va mostrar una molt millor cara i l'empat final és just vist els mèrits d'uns i altres. Molt positiva l'entrada l'Alpha.

 

PD. TEMA RUDES. Pel que jo vaig poder presenciar, Rudes va estar animant durant tot el partit i és cert que es van proferir alguns càntics habituals contra l'Espanyol (els típics "Perico que vuela, perico a la cazuela", etc. És ROTUNDAMENT FALS, tal i com s'ha comentat en algun mitjà, que durant el minut d'apluadiment en homentage a Jarque, els Rudes mostressin cap falta de respecte.



#12 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 03 September 2018 - 06:22 PM

PD. TEMA RUDES. Pel que jo vaig poder presenciar, Rudes va estar animant durant tot el partit i és cert que es van proferir alguns càntics habituals contra l'Espanyol (els típics "Perico que vuela, perico a la cazuela", etc. És ROTUNDAMENT FALS, tal i com s'ha comentat en algun mitjà, que durant el minut d'apluadiment en homentage a Jarque, els Rudes mostressin cap falta de respecte.

 

Vaig llegir que alguns aficionats del RCDE deien que els Rudes van cantar de l'estil "Quan el gat no hi es, els ratolins fan festa" al minut 21. Es cert això? Van aplaudir? Sol es curiositat eh?  ;)



#13 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 04 September 2018 - 09:51 AM

Vaig llegir que alguns aficionats del RCDE deien que els Rudes van cantar de l'estil "Quan el gat no hi es, els ratolins fan festa" al minut 21. Es cert això? Van aplaudir? Sol es curiositat eh?  ;)

 

No vaig sentir res d'això. El que si et puc dir és que gran part de l'afició del Lleida es va afegir als aplaudiments al minut 21.



#14 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 04 September 2018 - 11:28 AM

No vaig sentir res d'això. El que si et puc dir és que gran part de l'afició del Lleida es va afegir als aplaudiments al minut 21.


Això ja em sembla més creible. Ja em diràs tu quina culpa té en Dani Jarque. Bravo pels aficionats que vau aplaudir o almenys respectar-ho!

#15 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 06 September 2018 - 08:43 AM

Ahir el nostre Lleida, amb una alineació que presentava uns quants canvis respecte al partit contra l’Espanyol, va tornar a fer un bon partit.

Ara mateix dona la sensació de que hi ha una gran plantilla, on hi ha molts jugadors que poden ser titulars i hauran de lluitar molt per fer-se un lloc a l’equip. S’haurà d’anar fent rotacions i més ara que juguen lliga i copa.

Estant sorprenent molt agradablement tots el joves cedits. En el partit d’ahir el que més va destacar va ser QUINTERO. Es un jugador de superior categoria, petit d’estatura, però amb una garra i una visió de joc i habilitat impressionant.

ALPHA ja em va impressionar en el partit amistós contra l’Osca i continua progressant més que adequadament. Ara ja tothom sap de la seva qualitat. Poc a poc, la competència que hi ha es molt gran.

L’afició, que va estar amb l’equip, va gaudir molt i va tornar a marxar capa casa molt contenta.



#16 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 06 September 2018 - 05:32 PM

 

Ahir el nostre Lleida, amb una alineació que presentava uns quants canvis respecte al partit contra l’Espanyol, va tornar a fer un bon partit.

Ara mateix dona la sensació de que hi ha una gran plantilla, on hi ha molts jugadors que poden ser titulars i hauran de lluitar molt per fer-se un lloc a l’equip. S’haurà d’anar fent rotacions i més ara que juguen lliga i copa.

Estant sorprenent molt agradablement tots el joves cedits. En el partit d’ahir el que més va destacar va ser QUINTERO. Es un jugador de superior categoria, petit d’estatura, però amb una garra i una visió de joc i habilitat impressionant.

ALPHA ja em va impressionar en el partit amistós contra l’Osca i continua progressant més que adequadament. Ara ja tothom sap de la seva qualitat. Poc a poc, la competència que hi ha es molt gran.

L’afició, que va estar amb l’equip, va gaudir molt i va tornar a marxar capa casa molt contenta.

 

 

Hi vas anar? Quants aficionats calcules que hi havia al camp?



#17 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 06 September 2018 - 07:30 PM

Si vaig anar. Es molt difícil que em perdi algun partit quan juguem a casa. A fora es una altra història.

Nomes van obrir la tribuna i calculo que més o menys estava a la meitat de la seva capacitat. Em va donar la sensació que la assistència de públic va superar lleugerament al primer partit de copa de la temporada passada contra el Melilla, però l’ambient molt millor.



#18 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 posts
  • 1 topics

Posted 06 September 2018 - 11:44 PM

El diumenge passat jo vaig calcular uns 800 espectadors, però com tot és secret no ho podem saber oficialment.

 

Ahir a la copa, tot i que és més difícil calcular perquè tots erem a tribuna, crec que més o menys la mateixa quantitat si tenim en compte que al ser dimecres a les 8 hi ha gent que és de fora i gent que treballa que no ve, també hi debia haver gent que havia tornat de vancances. Si algú ho va veure de fora de tribuna que opini...

 

De totes maneres no es pot saber perquè ahir no hi havia torns o lectors de codis de barres per comparar amb els dies que si n'hi ha, perquè tampoc sabem l'assistència quan hi ha recompte.

 

A veure si ara que encara fa bon temps i l'equip juga bé i guanya, la gent s'engresca i ve al camp, seria molt positiu pels jugadors, tot i que molts aficionats no es volen fer socis per convicció personal contra els que manen, a veure si venen pagant entrada, això ho veurem si hi ha cues o no a les taquilles. Ja m'agradaria que cada partit hi anés la meitat de persones que el número de socis que diran que som.

 

Per cert, quants socis hi ha? molts twits, molta página oficial i molta gaita per part del club, però del que s'ha de parlar, el que realment volem saber, no es publica res.

 

Salut i força Lleida!!!!


  • samilof and ILER like this

#19 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 07 September 2018 - 03:35 PM

Roda de premsa d'Albadalejo abans del partit contra el CD Ebro:

https://www.facebook...86490381697880/



#20 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 posts
  • 3 topics

Posted 07 September 2018 - 07:52 PM

Algun resum del partit del Lleida-teruel?  No vaig poder anar-hi i no he vist cap resum enlloc






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users