Ir al contenido


Foto
- - - - -

Alta rotació en el planter de jugadors?

planter rotació juagdors

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 agosto 2018 - 02:18

Bona tarda,

 

No se si es impressió meva, però no us sembla que de fa uns anys aquí hi ha una altíssima rotació de jugadors? (molts jugadors que s'incorporen al club i molts jugadors que marxen).

 

A que creieu que es degut? Es una estratègia de la directiva per augmentar ingressos?

 

Al meu parer, des del punt de vista futbolístic es negatiu, ja que cada any ens veiem obligats a "refer la pinya" de jugadors que s'ha fet durant la temporada. Al començar una nova temporada tots els jugadors nous s'han de conèixer i saber com juga cadascú, això ens dona un handicap al principi de temporada que al meu veure ens passa factura al final de temporada. Tota la feina feta per l'entrenador i l'staff s'ha de renovar cada temporada.

 

Vosaltres que creieu?

 

Salutacions!



#2 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 02:51

Bona tarda,

 

No se si es impressió meva, però no us sembla que de fa uns anys aquí hi ha una altíssima rotació de jugadors? (molts jugadors que s'incorporen al club i molts jugadors que marxen).

 

A que creieu que es degut? Es una estratègia de la directiva per augmentar ingressos?

 

Al meu parer, des del punt de vista futbolístic es negatiu, ja que cada any ens veiem obligats a "refer la pinya" de jugadors que s'ha fet durant la temporada. Al començar una nova temporada tots els jugadors nous s'han de conèixer i saber com juga cadascú, això ens dona un handicap al principi de temporada que al meu veure ens passa factura al final de temporada. Tota la feina feta per l'entrenador i l'staff s'ha de renovar cada temporada.

 

Vosaltres que creieu?

 

Salutacions!

Jo crec que estem massa obsesionats amb aquest tema que passa a la gran majoria de clubs de la categoria. Aquí a Lleida la millor temporada de l'historia es la que casi pujem a Sevilla i aquell any així de memoria recordo que vam fitxar a Crespo, Rubio, Arnau, Vega, Marc Martínez, Urko Arroyo, Doncel, Colinas, Toño, Manu, Joel, Agostinho, Diego, Mia i Carlos Rodríguez. De la plantilla anterior havien marxat Forniés, Diego Sánchez, Osado, Barreda, Aldalur, Chamorro, Fragoso, Pau Torres, Chupe, Baquero, Mediavilla i Miramón. Es posible que em deixi a algú pero desgraciadament crec que aquest es el denominador comú de la lliga i del club. Aquest any semblava que es quedaria més gent pero al final entre que Félix va marxar a l'extranger, Rivas per temes personals segons diuen, Aitor perque no rendeix, Manu perque es un desagrait i els que acabaven contracte tornarem a fer molts canvis. A mi també m'agradaria mantenir un bloc pero fins ara no s'ha pogut fer cap any



#3 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 05:02

S'ha de tenir en compte que quan jugues PLAYOFF i no puges a segona A (hem jugat 3 fins ara) o com aquest últim any; lliga de notable i copa d'excel·lent, passa el mateix, costa moltíssim retenir els jugadors. El més normal és que aquestos es revaloritzin i que marxin més de la meitat de l'equip titular, a part dels 4 o 5 que no interessa renovar-los.

Per sort, la majoria de vegades s'ha renovat la plantilla amb èxit.  Per la propera temporada penso que també s’està confeccionant una de molt competitiva. Cal tenir en compte que al grup III n’hi ha com a mínim 10 aspirants a Playoff.

Per això és molt important fitxar-los per dues temporades. Però si els jugadors tenen millors ofertes i no volen pagar la clàusula com és el cas de RIBAS i MOLINA, és difícil solucionar-ho.



#4 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 09:37

diria que les comisions i representants tambe entren en joc, a alguns els interese un numero alt de altes i baixes als clubs, al gener suposso 3-4 altes-baixes mes



#5 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 agosto 2018 - 01:35

És el que els interessa, moure traspassos i jugadors, això si, tot moviment té la seva comissió...

 

Ara els clubs en general i els jugadors en particular están en mans de representants i comissionistes, només cal veure els equips de primera...ara els dirigents no tenen cap mirament en ser representants i socis d'empreses de representació i drets d'imatge dels jugadors...

 

Aquí com so sabem cap sou, fitxa, traspàs, deute,...ni tan sols l'assistència al camp, tot es fa d'amagatotis, i l'aficionat encara diuen que té el que es mereix...

 

Doncs no senyors, la ciutat, la comarca i la provincia no es mereix que el nostre club estigui segrestat per aquests dirigents. Desgraciadament, cada any hi ha més aficionats de pedra picada que em diuen que fins que no marxin els Esteve no tornaran a ser abonats, el punt final va ser quan no es pagaven els jugadors i se'ls feia mobbing tot i fer una gran temporada, i després tots al carrer...

 

Quan era la U.E.Lleida, sempre es conservava el bloc de l'any passat, amb alguns jugadors de la base i molts jugadors que s'arrelaven a Lleida i eren com de casa. Ara, fins i tot els de casa han de marxar, com el Rubio que va dir que es retirava per no dir que anava a Sabadell perquè aquí no el valoraven, o com el Pau Bosch, que ara entrena amb els jugadors de l'AFE per veure si el fitxa algú...

 

Fins quan?


  • EFAC_Hooligans, samilof y Calderon ho han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos