Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Enquesta venta Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
111 respuestas en este tema

Encuesta: Albert Esteve ha de vendre el Lleida Esportiu? (17 member(s) have cast votes)

Creus que després del procediment d'embarg preventiu, publicat avui, per valor de més de 900.000€ al Lleida Esportiu, Albert Esteve hauria de vendre el club?

  1. Si, Albert Esteve ja no te futur faci el que faci al Lleida. (16 votos [94.12%])

    Porcentaje de voto: 94.12%

  2. No, és el millor president del món. (1 votos [5.88%])

    Porcentaje de voto: 5.88%

Votar Invitados no pueden votar

#101 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 10:36

Ahir, malgrat tot i els dirigents del club, vaig decidir tornar a fer-me soci (abonat en diuen ara) i vaig anar al camp abans de les 19 h.

 

Em vaig quedar bocabadat quan a les taquilles em van dir que no em podía fer soci perquè les oficines estaven tancades. Com pot ser que sent agost que la gent està de vacances, el dia del primer partit de lliga no et puguis fer soci? Tenim tants socis que hi ha llista d'espera com el barça?

 

I a més a més em van dir que si em feia soci la semana vinent, no em podia descomptar l'import de l'entrada que havia de comprar per veure el primer partit de l'import del carnet, com es feia abans...Bé, no em faré soci i aniré a veure els partits de la tardor i la primavera només, si no tens carnet molts partits fa mandra i et quedes a casa, i si pugués dipositaria l'import de les entrades al compte d'hisenda perque els meus diners no vagin a les butxaques dels directius tant ineptes.

 

Em sembla tant patètic com que al camp només hi hagués 800 persones tot i que cada any diuen que tenim 1000 socis nous. Au va,la paraula d'esteve no té cap credibilitat...

Després diuen que la ciutat té l'equip que l'afició es mereix...

 

Sr. President no feu fora els possibles socis, si plegueu tindrem el triple de socis que hi ha ara...el camp cada dia està més buit, per què no feu una enquesta preguntant el motiu als socis de per què han deixat de ser-ho?

 

Anti trolls, a veure si li fas arribar aquesta opinió al teu amo...

Has tingut més d'un mes per fer-te abonat i t'esperes al dia del partit. O menteixes com un bellaco o ets ruc. O potser les dos coses  :sarcastic:  :sarcastic:  :sarcastic:



#102 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 11:00

La frase de "has tingut més d'un mes per fer-te abonat", és la que deia la Senyora "Carpetazos" quan la gent que l'hi està donant de menjar l'hi comentava que ho havien montat força malament el tema de retirar els abonaments.

 

Potser si que hem tingut tot l'estiu per fer-nos socis, però possiblement molts socis davant el deute d'hisenda no estaven disposats a llençar els diners, sense saber que pasaria amb el club (encara no ho sabem ara).

 

Cada any, l'ultima setmana abans del primer partit, la gent va a fer-se soci (per que no ha pogut abans, o no l'hi ha donat la gana), doncs si ho saps de cada any, fes alguna cosa al respecte. No, una sola noia que prouta feina tenia, ningú explicant quins tràmits hi ha per nou socis, cues desordenades, donaven números que després no servien per res... un desastre, sense comptar que ni el dissabte ni el mateix diumenge del partit les taquilles estaven obertes.

 

 

Ja fa anys que el que menys l'hi importa a aquesta directiva és cuidar el soci. Fan i desfan sense cap sentit pensant que son un club gran, i deixant de banda els sentiments que tots tenim, grans ja fa anys que vam deixar de ser-ho.


  • o han agraït

#103 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 11:01

Jo no menteixo ni t'insulto, suposo que el que et fot és que el que dic és veritat...

 

tu has vist que algun club no faci carnets el dia del primer partit de lliga que va la gent al camp, o doni totes les facilitats del món per fer-se soci? No és cert que abans si et feies soci un cop començada la lliga i portaves l'entrada del primer partit et descomptaven l'import de l'entrada del preu del carnet?

 

sí, s'ha de tenir el fetge molt gras o estimar molt els colors per fer-se soci d'un club dirigit per aquesta xusma però sapigueu que

insultant i tractant així als aficionats no tindreu més socis...



#104 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 11:20

Jo no menteixo ni t'insulto, suposo que el que et fot és que el que dic és veritat...

 

tu has vist que algun club no faci carnets el dia del primer partit de lliga que va la gent al camp, o doni totes les facilitats del món per fer-se soci? No és cert que abans si et feies soci un cop començada la lliga i portaves l'entrada del primer partit et descomptaven l'import de l'entrada del preu del carnet?

 

sí, s'ha de tenir el fetge molt gras o estimar molt els colors per fer-se soci d'un club dirigit per aquesta xusma però sapigueu que

insultant i tractant així als aficionats no tindreu més socis...

i tan que menteixes. No conec cap club que el dia de partit faci socis, si de cas els que tenen el carnet domiciliat el poden pasar a recullir. I lo de que et descompten l'import de l'entrada al carnet no se d'on o treus  :osti:

I tan que insultes, en aquest misatge mateix dius "xusma" a la gent que dirigeix el club  :pensant:



#105 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 11:21

La frase de "has tingut més d'un mes per fer-te abonat", és la que deia la Senyora "Carpetazos" quan la gent que l'hi està donant de menjar l'hi comentava que ho havien montat força malament el tema de retirar els abonaments.

 

Potser si que hem tingut tot l'estiu per fer-nos socis, però possiblement molts socis davant el deute d'hisenda no estaven disposats a llençar els diners, sense saber que pasaria amb el club (encara no ho sabem ara).

 

Cada any, l'ultima setmana abans del primer partit, la gent va a fer-se soci (per que no ha pogut abans, o no l'hi ha donat la gana), doncs si ho saps de cada any, fes alguna cosa al respecte. No, una sola noia que prouta feina tenia, ningú explicant quins tràmits hi ha per nou socis, cues desordenades, donaven números que després no servien per res... un desastre, sense comptar que ni el dissabte ni el mateix diumenge del partit les taquilles estaven obertes.

 

 

Ja fa anys que el que menys l'hi importa a aquesta directiva és cuidar el soci. Fan i desfan sense cap sentit pensant que son un club gran, i deixant de banda els sentiments que tots tenim, grans ja fa anys que vam deixar de ser-ho.

jo el que no entenc es com hi ha cues cada dia si després esteu donant la tabarra amb que la gent no es fa socia, cada cop hi ha menys gent al camp i bla bla bla  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:



#106 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 12:00

Anti trolls, si et sents ofès, será per algo...se't veu el plumero...a veure si fiqueu el club en venda que segur que hi ha prou empresaris que senten el club i no gosen ni tan sols invertir en publicitat perquè esteu al front del club...

 

Per què els sorigué, la bruixa d'or, Borges, etc. prefereixen invertir en publicitat a altres clubs de fora enlloc de fer-ho al Lleida?



#107 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 12:24

Anti trolls, si et sents ofès, será per algo...se't veu el plumero...a veure si fiqueu el club en venda que segur que hi ha prou empresaris que senten el club i no gosen ni tan sols invertir en publicitat perquè esteu al front del club...

 

Per què els sorigué, la bruixa d'or, Borges, etc. prefereixen invertir en publicitat a altres clubs de fora enlloc de fer-ho al Lleida?

bona pregunta. Caldria preguntar com es que fiquen diners al Força Lleida, el Llista, l'AEM, el Pardi...aix calla que tampoc  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

I una altra bona pregunta també seria on estaven tots aquests empresaris que tan senten el club quan es va fer la subasta fa set anys perque mira que llavors ho tenien fácil.



#108 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 03:03

Segur que si s'hagués sabut que el nostre club el segrestava aquesta "calaña" de directiva, l'Ajuntament, empresaris i socis ho haguessin impedit, però aleshores no ho sabíem; alguns ja us coneixien d'abans però la majoria no, vosaltres no hi ha manera que plegueu tot i les cacicades que heu fet perquè teniu una barra que no té nom, no respecteu ni als jugadors, ni als aficionats, ni als penyistes, ni  als treballadors de la base del club, etc... només cal veure que en aquest blog ets l'únic que defensa la gestió dels dirigents del club...

 

ja hem tingut alres "buitres" a la presidència del club com el llauradó o el massana però al menys van plegar al cap de poc temps, però vosaltres no hi ha manera que marxeu tot i les vergonyes que heu fet patir a tota l'afició i els pocs socis que queden tots auests anys...us hauran de fer fora quan es destapin tantes i tantes coses que desconeixem públicament perquè no es publica cap resultat, cap balanç, pressupost, fitxatge, venda, recaptació i gairebé tots els jugadors han marxat parlant malament (pública o privadament) dels gestors del club, res de res...no m'extranyaria gens que acabeu tots a la presó, ja riurem ja...

 

 

Cal transparència i fer una auditoria, l'Ajuntament ho hauria d'exigir abans d'aprovar cap subvenció, teniu en compte que un alt percentatge del pressupost és diner públic de l'ajuntament i de la diputació...feu fàstic amb tanta prepotència, només cal sentir la roda de prensa del presi a començament de la pretemporada...patètic!!!

 

Bé, suposo que em bloquejareu l'opinió en aquest blog novament per ser políticament incorrecta..



#109 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2018 - 03:50

Segur que si s'hagués sabut que el nostre club el segrestava aquesta "calaña" de directiva, l'Ajuntament, empresaris i socis ho haguessin impedit, però aleshores no ho sabíem; alguns ja us coneixien d'abans però la majoria no, vosaltres no hi ha manera que plegueu tot i les cacicades que heu fet perquè teniu una barra que no té nom, no respecteu ni als jugadors, ni als aficionats, ni als penyistes, ni  als treballadors de la base del club, etc... només cal veure que en aquest blog ets l'únic que defensa la gestió dels dirigents del club...

 

ja hem tingut alres "buitres" a la presidència del club com el llauradó o el massana però al menys van plegar al cap de poc temps, però vosaltres no hi ha manera que marxeu tot i les vergonyes que heu fet patir a tota l'afició i els pocs socis que queden tots auests anys...us hauran de fer fora quan es destapin tantes i tantes coses que desconeixem públicament perquè no es publica cap resultat, cap balanç, pressupost, fitxatge, venda, recaptació i gairebé tots els jugadors han marxat parlant malament (pública o privadament) dels gestors del club, res de res...no m'extranyaria gens que acabeu tots a la presó, ja riurem ja...

 

 

Cal transparència i fer una auditoria, l'Ajuntament ho hauria d'exigir abans d'aprovar cap subvenció, teniu en compte que un alt percentatge del pressupost és diner públic de l'ajuntament i de la diputació...feu fàstic amb tanta prepotència, només cal sentir la roda de prensa del presi a començament de la pretemporada...patètic!!!

 

Bé, suposo que em bloquejareu l'opinió en aquest blog novament per ser políticament incorrecta..

Definitivament se ten va l'olla. Jo de tu intentaria sortir al carrer, respirar aire fresc, intentar establir alguna relació personal més enllá d'un teclat i totes aquestes coses que fem la gent normal. Viure veient conspiracions per tot arreu acaba sent perjudicial per la salud. Molts ánims!!!!!!!!!  ;)



#110 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2018 - 11:25

Definitivament se ten va l'olla. Jo de tu intentaria sortir al carrer, respirar aire fresc, intentar establir alguna relació personal més enllá d'un teclat i totes aquestes coses que fem la gent normal. Viure veient conspiracions per tot arreu acaba sent perjudicial per la salud. Molts ánims!!!!!!!!!  ;)

haber company, la gente se preocupa por la economia del club, por supuesto que salimos y tomamos aire fresco como comentas, pero hay cierta preocupacion como te puedes imaginar.

hablas de conspiraciones, el mundo en si es una conspiracion, pero no hablare de ello aqui, este es foro de futbol, ya hablo de matrix en otros sitios. (por cierto tu de cual opinion eres, tierra plana si o no, sabras que hay sitios que se habla de ello).


  • o han agraït

#111 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2018 - 11:37

Segur que si s'hagués sabut que el nostre club el segrestava aquesta "calaña" de directiva, l'Ajuntament, empresaris i socis ho haguessin impedit, però aleshores no ho sabíem; alguns ja us coneixien d'abans però la majoria no, vosaltres no hi ha manera que plegueu tot i les cacicades que heu fet perquè teniu una barra que no té nom, no respecteu ni als jugadors, ni als aficionats, ni als penyistes, ni  als treballadors de la base del club, etc... només cal veure que en aquest blog ets l'únic que defensa la gestió dels dirigents del club...

 

ja hem tingut alres "buitres" a la presidència del club com el llauradó o el massana però al menys van plegar al cap de poc temps, però vosaltres no hi ha manera que marxeu tot i les vergonyes que heu fet patir a tota l'afició i els pocs socis que queden tots auests anys...us hauran de fer fora quan es destapin tantes i tantes coses que desconeixem públicament perquè no es publica cap resultat, cap balanç, pressupost, fitxatge, venda, recaptació i gairebé tots els jugadors han marxat parlant malament (pública o privadament) dels gestors del club, res de res...no m'extranyaria gens que acabeu tots a la presó, ja riurem ja...

 

 

Cal transparència i fer una auditoria, l'Ajuntament ho hauria d'exigir abans d'aprovar cap subvenció, teniu en compte que un alt percentatge del pressupost és diner públic de l'ajuntament i de la diputació...feu fàstic amb tanta prepotència, només cal sentir la roda de prensa del presi a començament de la pretemporada...patètic!!!

 

Bé, suposo que em bloquejareu l'opinió en aquest blog novament per ser políticament incorrecta..

ya habre dicho varias veces que el ayuntamiento deberia entrar al trapo y arreglar este asunto. dijeron que no habria mas subvencion, supongo que lo cumpliran, aunque teniendo en cuenta que el xheriff ha subido de rango y lo han puesto en andorra, todo puede pasar y tengo mis dudas.

nadie dice nada, si ha habido pacto con hacienda o no, si siguen embargados o no, en este caso como pueden pagar a los jugadores? todo dudoso, ya hasta parece que fue una broma que se debia cerca de 1 millon de euros a hacienda, nadie abre la boca, la prensa tampoco.

bloquear? tambien yo voy con cuidado con lo que digo, nunca se sabe, yo respeto las opiniones de los demas, pese que a veces no las comparto. tampoco soy de los que van en segun que direccion sople el viento, ni sigo modas ni nada.

j


  • o han agraït

#112 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2018 - 11:39

Definitivament se ten va l'olla. Jo de tu intentaria sortir al carrer, respirar aire fresc, intentar establir alguna relació personal més enllá d'un teclat i totes aquestes coses que fem la gent normal. Viure veient conspiracions per tot arreu acaba sent perjudicial per la salud. Molts ánims!!!!!!!!!  ;)

perdon pero te hare una pregunta, que entiendes por persona normal?


  • o han agraït




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos