Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Enquesta venta Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
111 respuestas en este tema

Encuesta: Albert Esteve ha de vendre el Lleida Esportiu? (17 member(s) have cast votes)

Creus que després del procediment d'embarg preventiu, publicat avui, per valor de més de 900.000€ al Lleida Esportiu, Albert Esteve hauria de vendre el club?

  1. Si, Albert Esteve ja no te futur faci el que faci al Lleida. (16 votos [94.12%])

    Porcentaje de voto: 94.12%

  2. No, és el millor president del món. (1 votos [5.88%])

    Porcentaje de voto: 5.88%

Votar Invitados no pueden votar

#81 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 01:22

Ja veig que tu tampoc vols esperar xk a tu el club et digui lo que et digui no t'ho creuras

 

Ara ho entenc tot. Vigila perque totes les adiccions son dolentes

 

Normalment menjo sentat. El meu gos, que si menja friskies, ho fa a quatre potes

El club pot dir el que vulgui, el NIF G25729898 es el NIF del LLEIDA ESPORTIU TERRAFERMA CLUB DE FUTBOL, i per tant, deuen més de 925.000 euros a l'agència tributària. Expliquin X o Y el deute el tenen. El que més dol a l'afició es que se l'enganyi com han fet aqeusts directius.

 

Superhàvit en deien.....no gastem un euro que no tinguem.


  • o han agraït

#82 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 11:28

El club pot dir el que vulgui, el NIF G25729898 es el NIF del LLEIDA ESPORTIU TERRAFERMA CLUB DE FUTBOL, i per tant, deuen més de 925.000 euros a l'agència tributària. Expliquin X o Y el deute el tenen. El que més dol a l'afició es que se l'enganyi com han fet aqeusts directius.

 

Superhàvit en deien.....no gastem un euro que no tinguem.

es evident que lo teu no son els números ni el sentit comú. Hisenda reclama aquesta xifra al Lleida però no vol dir que degui aquesta xifra. Pot ser que si i pot ser que no. L'exemple el tens amb el IVA de TV3. Hisenda també va reclamar una xifra i de moment el primer recurs l'ha guanyat TV3 i no ha pagat el que li reclamaven.

 

https://www.lavangua...ecurso-iva.html

 

A partir d'ara documentat una mica perque no hi plegues res carallot  :sarcastic:



#83 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 02:07

es evident que lo teu no son els números ni el sentit comú. Hisenda reclama aquesta xifra al Lleida però no vol dir que degui aquesta xifra. Pot ser que si i pot ser que no. L'exemple el tens amb el IVA de TV3. Hisenda també va reclamar una xifra i de moment el primer recurs l'ha guanyat TV3 i no ha pagat el que li reclamaven.

 

https://www.lavangua...ecurso-iva.html

 

A partir d'ara documentat una mica perque no hi plegues res carallot  :sarcastic:

Al desembre, quan sigui tot definitiu, entra aqui a escriure també. Pot ser que augmenti o que disminueixi, pero el deute el tenen. Sera més o sera menys, pero hi ha un deute, aixo esta més clar que l'aigua.

 

Que aprofiti friskies. Besitos al amo.



#84 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 02:18

Al desembre, quan sigui tot definitiu, entra aqui a escriure també. Pot ser que augmenti o que disminueixi, pero el deute el tenen. Sera més o sera menys, pero hi ha un deute, aixo esta més clar que l'aigua.

 

Que aprofiti friskies. Besitos al amo.

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#85 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 03:03

Podem riure, pero (independentment de qu eal final el deute sigui lleugerament menor o superior) el que es segur es que hi h aun deute, i el club no diu res. Això si, presumir de gestio perfecta i superhàvits si que ho feien.

Mentir als abonats en assemblea esta molt malament. Quina denigrancia de president.



#86 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 04:52

Podem riure, pero (independentment de qu eal final el deute sigui lleugerament menor o superior) el que es segur es que hi h aun deute, i el club no diu res. Això si, presumir de gestio perfecta i superhàvits si que ho feien.

Mentir als abonats en assemblea esta molt malament. Quina denigrancia de president.

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#87 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 05:52

Com deien els grans Pilseners del Barça...

El Lleida hem pertany a mi... no es dels Esteve ni de 4 mafiosos!!

 

Sembla que han tirat la casa per la finestra... i la cosa va d'ascens o descens administratiu...  :deumeu:



#88 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 06:20

Com deien els grans Pilseners del Barça...

El Lleida hem pertany a mi... no es dels Esteve ni de 4 mafiosos!!

 

Sembla que han tirat la casa per la finestra... i la cosa va d'ascens o descens administratiu...  :deumeu:

:partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#89 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 agosto 2018 - 06:33

Don't feed the troll.
  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#90 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 10 agosto 2018 - 07:29

Don't feed the troll.


Hahahahahaha

Lo millor del fil XD

#91 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 07:36

Don't feed the troll.

Per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii algú que ho pillaaaaaaaaa!!!!!! Però jo no ho faré i et donaré vidilla trollet

:aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#92 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 09:14

no cal discutir entre foristes, aqui el que compte es que aquesta gent reben altes subvencions per un club que es privat. caldria recordar als esteve's que les subvencions que reben es diner public, es a dir de la gent que viu a lleida que paguen de forma molt religiosa els seus impostos (no com ells que semble que passin de tot i no paguen a hacienda i ves a saber que mes no deuen pagar).

jo no estic empatronat a lleida ciutat, si estigues ja et juro que hagues anat a fotre una denuncia al jutjat de turno, els meus impostos no han de anar a un club privat es digui com es digui el club aquest. tenen sort els esteve, molta sort que no estic empatronat a lleida

 

els grups de oposicio de la paeria tambe haurien de tocar el tema aquest, desconec si han fet o no.



#93 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 09:20

Com deien els grans Pilseners del Barça...

El Lleida hem pertany a mi... no es dels Esteve ni de 4 mafiosos!!

 

Sembla que han tirat la casa per la finestra... i la cosa va d'ascens o descens administratiu...  :deumeu:

totalment d'acord amb el teu comentari. el lleida haurie de ser dels socis, i axo mai la paeria hagues tingut que permetre, sigui el xheriff(alcalde) o els grups de oposicio haguesin tingut que fotre canya al asunto.

si moltes novetats aquesta temporada, igual es la temporada amb mes altes, i molts cedits tambe. no paguen deutes, i foten una plantilla nova. igual si jo o quansevol persona no paguesim impostos, potser segurament tindriam mes del que tenim. o tots o ningu.

 

semble que estiguin aforats els esteve avegades



#94 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 09:22

es evident que lo teu no son els números ni el sentit comú. Hisenda reclama aquesta xifra al Lleida però no vol dir que degui aquesta xifra. Pot ser que si i pot ser que no. L'exemple el tens amb el IVA de TV3. Hisenda també va reclamar una xifra i de moment el primer recurs l'ha guanyat TV3 i no ha pagat el que li reclamaven.

 

https://www.lavangua...ecurso-iva.html

 

A partir d'ara documentat una mica perque no hi plegues res carallot  :sarcastic:

que vols dir que hacienda s'invente les coses?

 

m'imagino als esteve pactan amb el diable per fer que hacienda estigui totalment equivocada, i el deute sigui al reves.

 

tenen sort que no estic empatronat a lleida



#95 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 11 agosto 2018 - 12:17

no cal discutir entre foristes, aqui el que compte es que aquesta gent reben altes subvencions per un club que es privat. caldria recordar als esteve's que les subvencions que reben es diner public, es a dir de la gent que viu a lleida que paguen de forma molt religiosa els seus impostos (no com ells que semble que passin de tot i no paguen a hacienda i ves a saber que mes no deuen pagar).
jo no estic empatronat a lleida ciutat, si estigues ja et juro que hagues anat a fotre una denuncia al jutjat de turno, els meus impostos no han de anar a un club privat es digui com es digui el club aquest. tenen sort els esteve, molta sort que no estic empatronat a lleida

els grups de oposicio de la paeria tambe haurien de tocar el tema aquest, desconec si han fet o no.


No cal estar empadronat a Lleida, hi ha diners de la Dipitació també.

#96 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2018 - 01:11

que vols dir que hacienda s'invente les coses?

 

m'imagino als esteve pactan amb el diable per fer que hacienda estigui totalment equivocada, i el deute sigui al reves.

 

tenen sort que no estic empatronat a lleida

Crec que fotré el camp.Venia a divertir-me pensant que em trobaria trollets i he trobat paios amb el cocient intelectual justet per poder escriure i respirar al mateix temps sense entra en parada.  :osti:  :osti:  :osti:



#97 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 agosto 2018 - 06:34

No cal estar empadronat a Lleida, hi ha diners de la Dipitació també.

estic empatronat i vivin a la provincia de barcelona jo. nascut a lleida axo si, a la perpetua socorro fa anys



#98 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 agosto 2018 - 06:39

Crec que fotré el camp.Venia a divertir-me pensant que em trobaria trollets i he trobat paios amb el cocient intelectual justet per poder escriure i respirar al mateix temps sense entra en parada.  :osti:  :osti:  :osti:

no home, no fotem que seria el foro sense tu, va home tu aqui a seguir comentant

tu tranquil que jo estic empatronat a la provincia de la colau, per tant no puc fer res, els esteve poden fer el que vulguin. sols ere un comentari, i d'axo es tracte, xarrar un rato i comentar. soc nascut a lleida capital, pero et dire una veritat, sento mes la ue lleida que el actual lleida.

lamento tambe errades ortografiques, jo vai estudiar a la epoca del caudillo on de català res de res (escrit)



#99 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 agosto 2018 - 08:34

curios tweet que he vist

 

RajemAUa1 Retwitteó Lleida Esportiu

Ridicul del filial per tancar un cap de setmana gloriós al @Lleida_Esportiu Fora de la #CopaCat i de la #CopaLleida. El club medita organitzar el I Quadrangular Camp d'Esports amb aquest emparellaments: Prebenjamí Lleida - Primer equip Lleida Babys Lleida - Lleida B #Seguim



#100 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 agosto 2018 - 05:35

Ahir, malgrat tot i els dirigents del club, vaig decidir tornar a fer-me soci (abonat en diuen ara) i vaig anar al camp abans de les 19 h.

 

Em vaig quedar bocabadat quan a les taquilles em van dir que no em podía fer soci perquè les oficines estaven tancades. Com pot ser que sent agost que la gent està de vacances, el dia del primer partit de lliga no et puguis fer soci? Tenim tants socis que hi ha llista d'espera com el barça?

 

I a més a més em van dir que si em feia soci la semana vinent, no em podia descomptar l'import de l'entrada que havia de comprar per veure el primer partit de l'import del carnet, com es feia abans...Bé, no em faré soci i aniré a veure els partits de la tardor i la primavera només, si no tens carnet molts partits fa mandra i et quedes a casa, i si pugués dipositaria l'import de les entrades al compte d'hisenda perque els meus diners no vagin a les butxaques dels directius tant ineptes.

 

Em sembla tant patètic com que al camp només hi hagués 800 persones tot i que cada any diuen que tenim 1000 socis nous. Au va,la paraula d'esteve no té cap credibilitat...

Després diuen que la ciutat té l'equip que l'afició es mereix...

 

Sr. President no feu fora els possibles socis, si plegueu tindrem el triple de socis que hi ha ara...el camp cada dia està més buit, per què no feu una enquesta preguntant el motiu als socis de per què han deixat de ser-ho?

 

Anti trolls, a veure si li fas arribar aquesta opinió al teu amo...


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos