Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Enquesta venta Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
111 respuestas en este tema

Encuesta: Albert Esteve ha de vendre el Lleida Esportiu? (17 member(s) have cast votes)

Creus que després del procediment d'embarg preventiu, publicat avui, per valor de més de 900.000€ al Lleida Esportiu, Albert Esteve hauria de vendre el club?

  1. Si, Albert Esteve ja no te futur faci el que faci al Lleida. (16 votos [94.12%])

    Porcentaje de voto: 94.12%

  2. No, és el millor president del món. (1 votos [5.88%])

    Porcentaje de voto: 5.88%

Votar Invitados no pueden votar

#41 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 09:28

com va per la matrix antitrolls?



#42 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 09:30

Xheriffs, Franco, Ciutadans, dictadors, mocions de censura. Evoluciona. Estem al 2018  :osti:

doncs a vegades no semble que estiguem al 2018. jo crec que la dictadura encara existeix



#43 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 10:35

¿Hem pots explicar quan he obviat el deute de quasi 1M deuros i quan he dit que el club sesta gestionant bé?

jajajaja aquesta és bona... En d'altres post has dit que com es un club privat... poden fer amb els diners el que els hi dongui la gana... que com "ells generen els diners... poden fer-ne el que vulguin"...  :partirsederiure:

Que com es un club privat... no han de donar explicacions de les seves mafies i mentides... i el soci/abonat ha de ser poc més que un número... que pagui, això si. 

I varies coses indefensables més que has defensat en aquest forum... 

 

Si no vols que et diguem que ets un troll de la directiva... no t'esforcis tant en semblar-ho!!


  • o han agraït

#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 11:17

Gràcies a Deu que hi ha gent que ja respon les obvietats, en fi, fa llàstima veure gent que defensa aquesta directiva. Quan estiguem podrits o es consumi un descens administratiu ja no entrareu aqui a escriure, estareu amagats degut a la vergonya aliena.


  • o han agraït

#45 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 10:39

jajajaja aquesta és bona... En d'altres post has dit que com es un club privat... poden fer amb els diners el que els hi dongui la gana... que com "ells generen els diners... poden fer-ne el que vulguin"...  :partirsederiure:

Que com es un club privat... no han de donar explicacions de les seves mafies i mentides... i el soci/abonat ha de ser poc més que un número... que pagui, això si. 

I varies coses indefensables més que has defensat en aquest forum... 

 

Si no vols que et diguem que ets un troll de la directiva... no t'esforcis tant en semblar-ho!!

Dir que ara mateix el Lleida es una entitat privada i com a tal pot fer el que consideri oportú no es defensar res sino constatar un fet

Insistir en que qualsevol que no estigui d'acord amb tu es un troll de la directiva ratifica el meu paper Antitroll en aquesta cova... no t'esforcis tant en semblar-ho!!



#46 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 03:16

¿I si el compra el Salinas o qui sigui vols dir que no es voldran lucrar? ¿Vindran a ficar pasta i no cobrar un euro? Des de que va marxar Mario Duran, aquí tot Deu que ha entrat al club ha set per viure del Lleida. Igual els que heu de despertar sou vosaltres

Doncs correcte, disme un sol president que no hagi vingut  al ucrarse o no hagi marxat pe rla porta del darrere des de Mario Duran. Venga, soc tot oídes....



#47 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 03:25

Doncs correcte, disme un sol president que no hagi vingut  al ucrarse o no hagi marxat pe rla porta del darrere des de Mario Duran. Venga, soc tot oídes....

això ja ho he dit jo abans  :rialleta: El futbol ha canviat i ara la majoria de clubs son empreses i com a tals els que manen van a fer negoci. No dic que m'agradi, jo era molt del romanticisme de l'época Duran, pero es lo que hi ha



#48 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 03:37

No dius que t'agradi... pero bé que ho defenses. El Lleida es una entitat privada que rep un dineral amb subvencions públiques... i juga en un estadi públic. Que jugin al pati del Terraferma... amb els de l'OPUS fent d'aficionats... i ningú els hi reclamarà res. 

 

PD: Una mica d'originalitat, troll, que sol saps repetir el que et diuen... ;)


  • o han agraït

#49 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 03:39

Ahhhh i per cert... que sigui una "empresa privada" no significa que pugi deixar de pagar impostos, sous o a la mateixa Hisenda, eh. Que veig que confonem alguns conceptes tot sovint...


  • o han agraït

#50 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 03:39

Clar, i com que el futbol ha cambiat cap a negoci, el que hem de fer es callar, no?  :deumeu:

 

Pero si tenim un president que diu que el club te superhavit i després tenim un foradot més gran que jo que sé..... be haurem de queixar-nos. 

 

Treure pit de superhavit devant dels abonats i que despres deguis 1M d'euros... no es molt normal. Per molt que sigui entitat de la seva propietat, ha d'atendre com tothom a les seves obligacions fiscals, i portarles al dia, sense peros. I al ser una entitat esportiva, es molt logic que la gent se la faci seva, per molt que no siguin socis llei en mà, es senten part d'ell, per això paguen abonament.

 

Tal i com ell treu pit, nosaltres també podem queixar-nos. És més, crec que la nostra obligació es presionar al màxim. Per respecte als colors i a l'escut, respecte que els actuals mandataris semble que no tenen cap a l'entitat. No volem cap més ultratje al Lleida.


  • o han agraït

#51 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 04:58

No dius que t'agradi... pero bé que ho defenses. El Lleida es una entitat privada que rep un dineral amb subvencions públiques... i juga en un estadi públic. Que jugin al pati del Terraferma... amb els de l'OPUS fent d'aficionats... i ningú els hi reclamarà res. 

 

PD: Una mica d'originalitat, troll, que sol saps repetir el que et diuen... ;)

Portes una empanada mental de cuidado asociant conceptes  :partirsederiure:

PD: Una mica d'originalitat, trollet, que sol saps repetir en bucle el discurset de sempre  :sarcastic:



#52 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 05:00

Clar, i com que el futbol ha cambiat cap a negoci, el que hem de fer es callar, no?  :deumeu:

 

Pero si tenim un president que diu que el club te superhavit i després tenim un foradot més gran que jo que sé..... be haurem de queixar-nos. 

 

Treure pit de superhavit devant dels abonats i que despres deguis 1M d'euros... no es molt normal. Per molt que sigui entitat de la seva propietat, ha d'atendre com tothom a les seves obligacions fiscals, i portarles al dia, sense peros. I al ser una entitat esportiva, es molt logic que la gent se la faci seva, per molt que no siguin socis llei en mà, es senten part d'ell, per això paguen abonament.

 

Tal i com ell treu pit, nosaltres també podem queixar-nos. És més, crec que la nostra obligació es presionar al màxim. Per respecte als colors i a l'escut, respecte que els actuals mandataris semble que no tenen cap a l'entitat. No volem cap més ultratje al Lleida.

Estem d'acord  :aplaudiment:



#53 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 06:09

es fitxen jugadors, pero el deute segueix, que passe que els esteves es passen les lleis per el forro o que?



#54 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 06:18

si el lleida es un club privat, perque llavors tenen subvencions via ajuntament i diputacio (tot i que s'ha dit que de moment ni un euro mes, pero si ha tingut unes bones subvencions els ultims anys, per ser mes exactes, les mes altes que ha tingut un equip de segona b de catalunya) ?

perque dispose de un camp que es municipal? perque el ajuntament els hi pague la llum, el aigua si es un club privat?

totes les subvencions i ajudes municipals de tot tipo, venen dels impostos de la gent que viu a lleida, la meva teoria es que el abonat del lleida si viu a lleida, pague 2 vegades per veure el lleida. un advocat tocacollons fotrie siroll amb tot axo i veuriam que passarie

un ciutada de lleida ciutat, pague impostos a la paeria, i aquesta subvencione al lleida amb diners que ha recaudat dels impostos de la gent (a part com he dit avans camp gratuit, llum i aigua gratuita, ademes canvis de gespa etc), es pague dos vegades al meu entendre per veure el lleida

 

per club privat entenc jo que es:

 

club que fa anar instalacions propies, que no demane subvencions publiques i si te que fer arreglos a les seves instalacions, les pague de la seua butxaca com aixi pagar la llum,aigua, canvis de gespa etc.

llavors si te dret a cobrar un preu al que vulgui veure el seu producte, que es veure el lleida esportiu.

serie axo una gran tertulia en un debat televisiu a quansevol canal, personalment m'agradarie bastant.



#55 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 06:24

si el lleida es un club privat, perque llavors tenen subvencions via ajuntament i diputacio (tot i que s'ha dit que de moment ni un euro mes, pero si ha tingut unes bones subvencions els ultims anys, per ser mes exactes, les mes altes que ha tingut un equip de segona b de catalunya) ?

perque dispose de un camp que es municipal? perque el ajuntament els hi pague la llum, el aigua si es un club privat?

totes les subvencions i ajudes municipals de tot tipo, venen dels impostos de la gent que viu a lleida, la meva teoria es que el abonat del lleida si viu a lleida, pague 2 vegades per veure el lleida. un advocat tocacollons fotrie siroll amb tot axo i veuriam que passarie

un ciutada de lleida ciutat, pague impostos a la paeria, i aquesta subvencione al lleida amb diners que ha recaudat dels impostos de la gent (a part com he dit avans camp gratuit, llum i aigua gratuita, ademes canvis de gespa etc), es pague dos vegades al meu entendre per veure el lleida

Crec que aquest seria un altre debat ja que ho pots aplicar a qualsevol club de la ciutat, desde el Força Lleida al Llista Blava o l'AEM. Jo tampoc soc partidari de donar subvencions als clubs, si de cas una ajuda proporcional a la categoria que estan per portar el nom de Lleida i ja está. I fer un seguiment d'aquests diners. Al básket donen més diners que al futbol aquests anys i ja ho veieu fot dos anys van baixar i aquest casi baixen.



#56 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 06:28

deumidor el basket tambe



#57 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 06:44

Aquest es un club, que per la seua forma peculiar, pot generar varios debats, te dic un altre, imaginat que quansevol temporada d'aquestes, s'aconsegueix l'ascens a segona divisio a, com ja saps el primer any a la lpf pots seguir com ara, per llei encara no estas obligat a ser una SA, pero el segon any si (feina va tindre el eibar, final van fer, i ara gent de tots els continents tenen accions). els hi pot interesar axo als esteve? s'ha de tindre en compte que llavors el club no serie tant seu com ara, haurien de donar explicacions als abonats-accionistes o com es digui. sempre he tingut aquest dubte, que en el fondo, estan be a segona b, i que sols vendran si hi ha alguna oferta millonaria en algun moment. fer una bona copa de tant en tant (ingresos importants) i algun play off per quedar be i anar seguint, pero l'ascens a segona a com si no, degut al tema de les societat anonimes. es la impresio que tinc, i no soc unic, ja he tingut xarles d'axo amb altra gent que pensen semblant



#58 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 07:02

Aquest es un club, que per la seua forma peculiar, pot generar varios debats, te dic un altre, imaginat que quansevol temporada d'aquestes, s'aconsegueix l'ascens a segona divisio a, com ja saps el primer any a la lpf pots seguir com ara, per llei encara no estas obligat a ser una SA, pero el segon any si (feina va tindre el eibar, final van fer, i ara gent de tots els continents tenen accions). els hi pot interesar axo als esteve? s'ha de tindre en compte que llavors el club no serie tant seu com ara, haurien de donar explicacions als abonats-accionistes o com es digui. sempre he tingut aquest dubte, que en el fondo, estan be a segona b, i que sols vendran si hi ha alguna oferta millonaria en algun moment. fer una bona copa de tant en tant (ingresos importants) i algun play off per quedar be i anar seguint, pero l'ascens a segona a com si no, degut al tema de les societat anonimes. es la impresio que tinc, i no soc unic, ja he tingut xarles d'axo amb altra gent que pensen semblant

Una reflexió interesant pero seguint el teu raonament crec que sí els interessa pujar a 2A. Pensa que només amb els diners de la tele ja guanyarien més pasta que traspasant 10 Bojans. La conversió en SAD seria interesant veure com reacciona la ciutat. Tantes ganes que hi ha de que el club sigui de la ciutat i quan es va pujar a Primera al final va tenir que comprar el club l'ajuntament perque les accions que va comprar l'afició eren poques. Bueno i després que jo vaig pagar el pack aquell de quatre que van fer i no les he vist mai les accions  :interrogant:



#59 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2018 - 07:21

Si vols pots dirme que soc un mal pensat, pero en la societat actual que vivim, ja es diu allo que: pensar malament i tens moltes opcions de encertar.

 

no se com quedaria el tema en un ascens a segona o inclus a primera, el tema de les acciones a veure que pasarie i si la gent s'animarie o que. al eibar recordo el equip campio a segona a, per tant ascens a primera (per primer cop a la seua historia), li va costar pero va aconseguir, accions per tot el mon crec hi ha.

 

jo crec arribarien a vendre el club els esteve avans de ser una sa, l'opcio julio salinas no se si ere cert o que, pero si ere cert, debie pagar poc per lo que volien els esteve. avui en dia el futbol ja no es tal, tot es negoci, caler i molt caler. es compren clubs sols per negoci. jo prefereixo el futbol de fa 30 anys enrera, sense SA, on tots els clubs eren dels socis, aquests podien triar president-junta directiva amb eleccions.



#60 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 agosto 2018 - 01:27

Crec que aquest seria un altre debat ja que ho pots aplicar a qualsevol club de la ciutat, desde el Força Lleida al Llista Blava o l'AEM. Jo tampoc soc partidari de donar subvencions als clubs, si de cas una ajuda proporcional a la categoria que estan per portar el nom de Lleida i ja está. I fer un seguiment d'aquests diners. Al básket donen més diners que al futbol aquests anys i ja ho veieu fot dos anys van baixar i aquest casi baixen.

El basket esta una categoria superior que el futbola ctualment. El basket esta a la plata i el futbol a la bronze, tot i així, el futbol rep més calers que el basquet. 

 

Ho pots comprovar tu mateix als documents oficials de subvencions municipals, així que per aqui no cole el assumpte, no vaig nèixer ahir.

 

I la vara de medir no es aquesta, la vara d emedir ha de ser un mix entre categoria on estas i si portes les teves obligacions al dia. El Lleida Esportiu no es que no estigui al dia, es que porta anys deixan de pagar a hisenda, es a dir a tots el contribuents. 

 

Trobo perfecte que li bloquejin les ajudes, i més coses que han de fer fins que estiguin al corrent de tot, que no son especials.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos