Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Enquesta venta Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
111 replies to this topic

Poll: Albert Esteve ha de vendre el Lleida Esportiu? (17 member(s) have cast votes)

Creus que després del procediment d'embarg preventiu, publicat avui, per valor de més de 900.000€ al Lleida Esportiu, Albert Esteve hauria de vendre el club?

  1. Si, Albert Esteve ja no te futur faci el que faci al Lleida. (16 votes [94.12%])

    Percentage of vote: 94.12%

  2. No, és el millor president del món. (1 votes [5.88%])

    Percentage of vote: 5.88%

Vote Guests cannot vote

#21 Mic33

Mic33

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 13 posts
  • 0 topics

Posted 06 August 2018 - 07:54 PM

si encara no has entés que aquesta gent marxarà quan ells vulguin i no tu quan a tu et doni la gana tens un problema. A partir d'aquí pots fer el que et roti pero me sembla poc inteligent deixar d'animar al teu equip perque no t'agrada la gent que mana. Si amb aquesta vaga en plan taxista s'arreglés algo encara ho entendria, pero saps que no seria així.

Aquest any, tindrem un descens administratiu, sense ingresos de ajuntament i diputacio, patrocinadors habituals importants que no renovaran patrocini, molts socis que no renovaran el carnet (soc soci desde 2a i si no hi ha una explicacio una mica coerent no el renovare), no es podrar pagar al jugadors (que estan fent un equip arreglade), i tindrem un descens administratiu. Quan no quedi res a treure marxaran.



#22 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 06 August 2018 - 08:34 PM

Qui ha de entendre son els teus amics, que mentris ells manin, cada cop menys gent al camp. fins i tot el xheriff (tot i que ha marxat a andorra) no vol saber res.

si francisco franco fos el president tambe aniries al camp? o el lider de c's si fos el nou amo?

es de inteligents no anar al camp, si els que manen no tenen per a res als abonats. a veure si nos entenem tu i jo, el futbol es un producte, i tal com fan aquesta gent. no saben vendre be.

els sentiments. despres clar, s'aprofiten dels sentiments d'alguns. dels 4 pataus que van al camp que fan que la matrix segueixi i no es posi fi. si ningu anes al camp: the end of matrix (tinc un pesim angles, pero suposso s'enten)



#23 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 06 August 2018 - 08:51 PM

Aquesta gent juguen i s'aprofiten dels sentiments dels 4 que encara van al camp.

la gent vol saber, tema hacienda, cobren entrenadors del base i un llarg etc. ell diuen es club privat i no tenen obligacio de informar, doncs molt be, jo club privat interpreto que no es meu, (diferencia important entre abonat i soci), i per tant interpreto que no tinc a res a veure per molt carnet de abonat que tingui.

 

el dia que vegui que el soci pot votar, pot decidir, fer mocions de censura si cal, llavors si pagare la cantitat de diners necesaria per treuram el carnet de soci. collons tu, que son com el marianito, que no volie que fesim un referendum i a alguns els van pegar i tot. son dictadors els esteve?

lo que tenen que fer es aproparse a la gent, i per exemple expulsan a gent no aconseguiran mai res. comunicat de les penyes, i res de res,

diria unic club que passe axo actualment.

 

tal com diuen al twitter: comunicació al nivell de Rajoy.



#24 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 06 August 2018 - 11:16 PM

Aquest any, tindrem un descens administratiu, sense ingresos de ajuntament i diputacio, patrocinadors habituals importants que no renovaran patrocini, molts socis que no renovaran el carnet (soc soci desde 2a i si no hi ha una explicacio una mica coerent no el renovare), no es podrar pagar al jugadors (que estan fent un equip arreglade), i tindrem un descens administratiu. Quan no quedi res a treure marxaran.

No home, que pujarem a 2aA i ho pagarem tot, aquest any si! :deumeu:  :partirsederiure: (quina gestió mare meva, la que ens espera...)


  • EFAC_Hooligans likes this

#25 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 10:23 AM

Aquesta gent juguen i s'aprofiten dels sentiments dels 4 que encara van al camp.

la gent vol saber, tema hacienda, cobren entrenadors del base i un llarg etc. ell diuen es club privat i no tenen obligacio de informar, doncs molt be, jo club privat interpreto que no es meu, (diferencia important entre abonat i soci), i per tant interpreto que no tinc a res a veure per molt carnet de abonat que tingui.

 

el dia que vegui que el soci pot votar, pot decidir, fer mocions de censura si cal, llavors si pagare la cantitat de diners necesaria per treuram el carnet de soci. collons tu, que son com el marianito, que no volie que fesim un referendum i a alguns els van pegar i tot. son dictadors els esteve?

lo que tenen que fer es aproparse a la gent, i per exemple expulsan a gent no aconseguiran mai res. comunicat de les penyes, i res de res,

diria unic club que passe axo actualment.

 

tal com diuen al twitter: comunicació al nivell de Rajoy.

Xheriffs, Franco, Ciutadans, dictadors, mocions de censura. Evoluciona. Estem al 2018  :osti:



#26 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 07 August 2018 - 02:07 PM

si encara no has entés que aquesta gent marxarà quan ells vulguin i no tu quan a tu et doni la gana tens un problema. A partir d'aquí pots fer el que et roti pero me sembla poc inteligent deixar d'animar al teu equip perque no t'agrada la gent que mana. Si amb aquesta vaga en plan taxista s'arreglés algo encara ho entendria, pero saps que no seria així.

 

No et creguis que no seria significatiu. Segons les dades de l'any passat unes 3000 persones es van abonar, si considerem que de mitja es van deixar 160€ cada un (abonat Lateral) estem parlat de mig mil·lió d'euros que no entra a la caixa del club.

 

Crec que la directiva ja ha fet aquest càlcul segur, i tenint en compte que actualment es deu 1 mil·lió a hisenda, jo faria tot el que estigués en les meves mans perquè no es fes mai una "vaga a lo taxi" entre els abonats del club.

 

No se, tornem a lo de sempre: Entitat privada si, pero s'ha de cuidar al client sino l'empresa fa patapam.

 

Salut!


  • EFAC_Hooligans likes this

#27 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 posts
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 07 August 2018 - 02:09 PM

Aquest any, tindrem un descens administratiu, sense ingresos de ajuntament i diputacio, patrocinadors habituals importants que no renovaran patrocini, molts socis que no renovaran el carnet (soc soci desde 2a i si no hi ha una explicacio una mica coerent no el renovare), no es podrar pagar al jugadors (que estan fent un equip arreglade), i tindrem un descens administratiu. Quan no quedi res a treure marxaran.

 

Dubte de "novato". Se saben els ingressos rebuts de l'ajuntament i la diputació (comunicat del club, publicació al DOP/Diputació, ...)? Per fer números.

 

Salutacions!



#28 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 03:05 PM

No et creguis que no seria significatiu. Segons les dades de l'any passat unes 3000 persones es van abonar, si considerem que de mitja es van deixar 160€ cada un (abonat Lateral) estem parlat de mig mil·lió d'euros que no entra a la caixa del club.

 

Crec que la directiva ja ha fet aquest càlcul segur, i tenint en compte que actualment es deu 1 mil·lió a hisenda, jo faria tot el que estigués en les meves mans perquè no es fes mai una "vaga a lo taxi" entre els abonats del club.

 

No se, tornem a lo de sempre: Entitat privada si, pero s'ha de cuidar al client sino l'empresa fa patapam.

 

Salut!

160 de mitjana no crec. Els gols, Grada d'Animació, infantils i Som i Serem son més de la mitat dels abonats. I la vaga aquesta ja la van intentar les penyes i va sortir rana perque la gent no está per histories ni rucades



#29 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 07 August 2018 - 04:12 PM

Va sortir rana?? Tens raó.. que al camp no s'hi cap. I sobre lo de 2018... no sé on vius tú... pero sembla que estiguem a 1940.



#30 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 07 August 2018 - 04:12 PM

Dubte de "novato". Se saben els ingressos rebuts de l'ajuntament i la diputació (comunicat del club, publicació al DOP/Diputació, ...)? Per fer números.

 

Salutacions!

 

180.000 la Paeria... i 110.000 la Diputació de Lleida. 



#31 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 04:18 PM

Va sortir rana?? Tens raó.. que al camp no s'hi cap. I sobre lo de 2018... no sé on vius tú... pero sembla que estiguem a 1940.

totalment rana. Un parell de partits sense els que us penseu que sou els amos del club i després a callar i a creure, que el Lleida es lo primer!



#32 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 04:19 PM

180.000 la Paeria... i 110.000 la Diputació de Lleida. 

segons va dir el Laso aquests diners ja no es van demanar ni l'any passat ni aquest o sigui que no els han cobrat



#33 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 07 August 2018 - 04:23 PM

JAJAJAJA Ara no han cobrat la subvenció... Va home va... 

Aleshores que es el que els hi han retirat??  :rialleta:  :rialleta:  :rialleta:  :rialleta:

 

Si, si. Totalment rana. Es veu a cada partit al Camp d'Esports, ja t'ho dic. L'últim de l'any passat i volia anar... però no quedaven entrades.  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:



#34 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 04:26 PM

JAJAJAJA Ara no han cobrat la subvenció... Va home va... 

Aleshores que es el que els hi han retirat??  :rialleta:  :rialleta:  :rialleta:  :rialleta:

 

Si, si. Totalment rana. Es veu a cada partit al Camp d'Esports, ja t'ho dic. L'últim de l'any passat i volia anar... però no quedaven entrades.  :partirsederiure:  :partirsederiure:  :partirsederiure:

I a mi que m'expliques? Comentali al Laso que es el que ho va dir l'altre dia per la radio. Si si. Totalment rana. Abans de la vaga de penyes al camp erem 10.000. Va home va...



#35 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 07 August 2018 - 05:24 PM

És curiós... cuan Laso fot canya a la directiva mafiosa que hi ha... aleshores no val per res...

Pero cuan diu algo (jo no li he sentit, per cert) que pot ser una mica favorable a ells... aleshores es "paraula de Deu"...

Quines coses més curioses... 



#36 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 07 August 2018 - 05:43 PM

Esteu deixan el futur del club en mans d'algo tan volatil com es un ascens. 

 

Aquesta directiva no te cap cap pla de treball, ni flautes teniu. Van provan sort any rere any a veure si per fi poden pujar al preu que sigui. Així no va la vida.

 

El club haurie d'estar net i ja hi ha un forat de casi un milió. Espavileu i feu el que heu de fer. Pagueu tot, estigueu al dia, i deixeu de fer volar coloms que al final no veurem ni el sol mecagon dena.

 

No m'extranye tampoc que deixessin de fer assemblees, totes vacilan de superhavit, de gestió econòmica exemplar, bla, bla bla,.... i al final res, tot paraules i la realitat una ben diferent a lo que han anat venent any rere any. Quins personatjes mare de deu.

 

I una recomanació: deixeu de fer la pena per aqui que ningú us creurà, teniu credibilitat 0 i estic sent generós.


  • EFAC_Hooligans and Mic33 like this

#37 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 06:03 PM

És curiós... cuan Laso fot canya a la directiva mafiosa que hi ha... aleshores no val per res...

Pero cuan diu algo (jo no li he sentit, per cert) que pot ser una mica favorable a ells... aleshores es "paraula de Deu"...

Quines coses més curioses... 

És curiós... cuan Laso fot canya a la directiva mafiosa que hi ha es Deu...

Pero cuan diu algo que pot ser una mica favorable a ells... aleshores no val per res...

Quines coses més curioses...



#38 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 06:05 PM

 

Esteu deixan el futur del club en mans d'algo tan volatil com es un ascens. 

 

Aquesta directiva no te cap cap pla de treball, ni flautes teniu. Van provan sort any rere any a veure si per fi poden pujar al preu que sigui. Així no va la vida.

 

El club haurie d'estar net i ja hi ha un forat de casi un milió. Espavileu i feu el que heu de fer. Pagueu tot, estigueu al dia, i deixeu de fer volar coloms que al final no veurem ni el sol mecagon dena.

 

No m'extranye tampoc que deixessin de fer assemblees, totes vacilan de superhavit, de gestió econòmica exemplar, bla, bla bla,.... i al final res, tot paraules i la realitat una ben diferent a lo que han anat venent any rere any. Quins personatjes mare de deu.

 

I una recomanació: deixeu de fer la pena per aqui que ningú us creurà, teniu credibilitat 0 i estic sent generós.

 

Jo ho deixaré en una recomanació només: deixeu de fer la pena per aquí pensant que qualsevol que pensa diferent a vosaltres es del club, teniu credibilitat 0 i estic sent generós.



#39 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 07 August 2018 - 06:38 PM

Jo ho deixaré en una recomanació només: deixeu de fer la pena per aquí pensant que qualsevol que pensa diferent a vosaltres es del club, teniu credibilitat 0 i estic sent generós.

No es pensar diferent, es per exemple obviant un deute de quasi 1M deuros generat en menys de 7 anys, tot i així, pensar que el club sesta gestionant bé....


  • EFAC_Hooligans likes this

#40 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • 0 topics

Posted 07 August 2018 - 06:43 PM

No es pensar diferent, es per exemple obviant un deute de quasi 1M deuros generat en menys de 7 anys, tot i així, pensar que el club sesta gestionant bé....

¿Hem pots explicar quan he obviat el deute de quasi 1M deuros i quan he dit que el club sesta gestionant bé?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users