Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

Hisenda embarga el Lleida Esportiu per IMPAGAMENTS de 1M€


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#41 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2018 - 08:27

Hola hola holaaaaaaaaa. Ja estic de retorn a la meva cova de trolls favorita, desde l'extranger no deixen entrar a aquests llocs. Com esteu trempant aquest dies "cabroncetes" jajajajajajaja. Tema embargament de Hisenda es preocupant pero no crec que el club tingui cap obligació de donar explicacions si no vol perque es un club privat. Quan vulguin sortir ja sortiran i sino esteu en el vostre dret de no renovar el carnet pero llavors no vingueu amb tonteries de que sou del Lleida perque fiqueu per sobre dels interesos del club el de les persones que ara hi manen. Tots els de l'ADELL que volteu per aquí podeu probar de fer un club nou que segurament que hu fareu millor que els que hi ha ara.

Tema Laso está clar que controla en tema embargaments de Hisenda (ja m'enteneu jajajajajaja) pero si repaseu l'entrevista veureu que en diu de l'alsada d'un campanar. Que si l'alcalde no va al palco perque no es porta bé amb els que manen, que si la lliga exigeix cinc o sis fitxes de 35.000 euros (es evident que no sap de que parla), que si els presupostos son de 700.000 euros...i així una darrera de l'altra soltan la bilis que sempre ha soltat quan parla dels Esteve. L'enveja es molt dolenta trollets meus i ha de ser molt dur anar de cara als 60 i tenir una ma davant i una darrera venent anuncis a quatre duros per sobreviure. Estaria bé preguntar als treballadors del Laso com tenen el tema pagaments, o li podeu preguntar al fill que volta per twitter i segur que per aqui també.

En fi, que hem guanyat al Gavà, seguim endavant a la Copa Catalunya i com sempre Visca el Lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!



#42 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 agosto 2018 - 12:06

Hola hola holaaaaaaaaa. Ja estic de retorn a la meva cova de trolls favorita, desde l'extranger no deixen entrar a aquests llocs. Com esteu trempant aquest dies "cabroncetes" jajajajajajaja. Tema embargament de Hisenda es preocupant pero no crec que el club tingui cap obligació de donar explicacions si no vol perque es un club privat. Quan vulguin sortir ja sortiran i sino esteu en el vostre dret de no renovar el carnet pero llavors no vingueu amb tonteries de que sou del Lleida perque fiqueu per sobre dels interesos del club el de les persones que ara hi manen. Tots els de l'ADELL que volteu per aquí podeu probar de fer un club nou que segurament que hu fareu millor que els que hi ha ara.

Tema Laso está clar que controla en tema embargaments de Hisenda (ja m'enteneu jajajajajaja) pero si repaseu l'entrevista veureu que en diu de l'alsada d'un campanar. Que si l'alcalde no va al palco perque no es porta bé amb els que manen, que si la lliga exigeix cinc o sis fitxes de 35.000 euros (es evident que no sap de que parla), que si els presupostos son de 700.000 euros...i així una darrera de l'altra soltan la bilis que sempre ha soltat quan parla dels Esteve. L'enveja es molt dolenta trollets meus i ha de ser molt dur anar de cara als 60 i tenir una ma davant i una darrera venent anuncis a quatre duros per sobreviure. Estaria bé preguntar als treballadors del Laso com tenen el tema pagaments, o li podeu preguntar al fill que volta per twitter i segur que per aqui també.

En fi, que hem guanyat al Gavà, seguim endavant a la Copa Catalunya i com sempre Visca el Lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!

ara tinc que acabar una feina, estic un pel liat, el cap de setmana ja te explicare de forma detallada tot el que penso de tot axo.



#43 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 03 agosto 2018 - 10:52

La directiva encara no ha fet un comunicat?

 

Tot i que, tal com alguns heu comentat, el Lleida Esportiu es una entitat privada, i per tant, no està obligada a fer cap comunicat oficial, crec que haurien de fer-lo. Al cap i a la fi el Lleida Esportiu existeix pels i per als socis i simpatitzants del club, que som els "clients" d'aquesta empresa privada, i com a tota empresa privada haurien de cuidar al client i un comunicat seria una bona manera de demostrar respecte pel client.

 

La veritat es que si la directiva no ha fet ni pensa fer algún comunicat donarà encara més raons als que no acabem de veure que aquesta directiva sigui l'adient pel club.

 

Visca el Lleida!


  • EFAC_Hooligans y samilof ho han agraït

#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 agosto 2018 - 10:54

La directiva encara no ha fet un comunicat?

 

Tot i que, tal com alguns heu comentat, el Lleida Esportiu es una entitat privada, i per tant, no està obligada a fer cap comunicat oficial, crec que haurien de fer-lo. Al cap i a la fi el Lleida Esportiu existeix pels i per als socis i simpatitzants del club, que som els "clients" d'aquesta empresa privada, i com a tota empresa privada haurien de cuidar al client i un comunicat seria una bona manera de demostrar respecte pel client.

 

La veritat es que si la directiva no ha fet ni pensa fer algún comunicat donarà encara més raons als que no acabem de veure que aquesta directiva sigui l'adient pel club.

 

Visca el Lleida!

És clar, ben dit. Doncs han passat més de 2 setmanes i no han dit ni piu. 

 

Aquesta directiva provoca vergonya aliena.


  • o han agraït

#45 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 05 agosto 2018 - 05:18

Hola hola holaaaaaaaaa. Ja estic de retorn a la meva cova de trolls favorita, desde l'extranger no deixen entrar a aquests llocs. Com esteu trempant aquest dies "cabroncetes" jajajajajajaja. Tema embargament de Hisenda es preocupant pero no crec que el club tingui cap obligació de donar explicacions si no vol perque es un club privat. Quan vulguin sortir ja sortiran i sino esteu en el vostre dret de no renovar el carnet pero llavors no vingueu amb tonteries de que sou del Lleida perque fiqueu per sobre dels interesos del club el de les persones que ara hi manen. Tots els de l'ADELL que volteu per aquí podeu probar de fer un club nou que segurament que hu fareu millor que els que hi ha ara.

Tema Laso está clar que controla en tema embargaments de Hisenda (ja m'enteneu jajajajajaja) pero si repaseu l'entrevista veureu que en diu de l'alsada d'un campanar. Que si l'alcalde no va al palco perque no es porta bé amb els que manen, que si la lliga exigeix cinc o sis fitxes de 35.000 euros (es evident que no sap de que parla), que si els presupostos son de 700.000 euros...i així una darrera de l'altra soltan la bilis que sempre ha soltat quan parla dels Esteve. L'enveja es molt dolenta trollets meus i ha de ser molt dur anar de cara als 60 i tenir una ma davant i una darrera venent anuncis a quatre duros per sobreviure. Estaria bé preguntar als treballadors del Laso com tenen el tema pagaments, o li podeu preguntar al fill que volta per twitter i segur que per aqui també.

En fi, que hem guanyat al Gavà, seguim endavant a la Copa Catalunya i com sempre Visca el Lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

En que quedem? es a dir, ells tenen la llibertat de no fer cap comunicat, y jo tinc el dret a no renovar el carnet si no estic d'acord, ah! però espera, que si no renovo el carnet no sento els colors del Lleida. Conlcusió: renova't el carnet, sinó no ets un seguidor fidel del Lleida, però després tampoc demanis explicacions al club perqué és una entitat privada. així que tots a callar i a pagar com a burros, clar que sí home. això és el que volen, i el que tu també vols.


  • EFAC_Hooligans, Joker y samilof ho han agraït

#46 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2018 - 05:45

En que quedem? es a dir, ells tenen la llibertat de no fer cap comunicat, y jo tinc el dret a no renovar el carnet si no estic d'acord, ah! però espera, que si no renovo el carnet no sento els colors del Lleida. Conlcusió: renova't el carnet, sinó no ets un seguidor fidel del Lleida, però després tampoc demanis explicacions al club perqué és una entitat privada. així que tots a callar i a pagar com a burros, clar que sí home. això és el que volen, i el que tu també vols.

progreses adecuadament. Si t'esforses una mica més ho acabaràs entenen  :aplaudiment:



#47 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 agosto 2018 - 03:43

progreses adecuadament. Si t'esforses una mica més ho acabaràs entenen  :aplaudiment:

segueixes a matrix antitroll, segueix aixi, potser en un pel de sort dintre d'un temps et donaras compte de tot



#48 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 07:03

Aquest any han baixat de segona A: Barça B, Cultural Leonesa i Lorca. Curiosament els tres van pujar la temporada anterior. Amb el que costa pujar y amb la facilitat que es torna ha baixar al pou una altra vegada.

Lo pitjor de tot es la mala gestió del LORCA, que segurament es pensaven els seus directius que pujant a la segona A es solucionaven tots el problemes i per lo vist no es així. La Real Federació els ha fotut fora de la segona B, per tenir un deute de mig milió d’euros.

Esta clar que si no fas les coses bé et llancen al forat en un tres i no res. Es veu que ara no deixen endeutar-se amb facilitat.



#49 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2018 - 09:46

benet_270x250.jpg

 

 

els ajudara a pagar el deute aquest?



#50 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 agosto 2018 - 01:04

Aquest home va tapar els forats molts anys a l'ombra del Presidents de bona fe, fins que se'n va cansar i la cosa va explotar...

 

Ara, ja ho veieu, transparencia zero, i els suposats superávits només ho són per les butxaques d'alguns, perquè del deute d'Hisenda no en sabiem res, com de tot, no en sabem res, mai s'han fet publiques les comptabilitats del club.

 

L'any en que no es pagaven els jugadors, tot i que no es va fer públic, l'alcalde no va soltar els diners de les subvencions fins que va tenir el compromís del club de pagar els jugadors, i ara haurien de fer el mateix, enlloc de donar la subvenció al club harien de pagar directament a Hisenda, tot i que suposo que ja están embargats els posibles ajuts institucionals futurs.

 

Això sembla un bucle, cadany igual en aquestes dates, vergonya rera vergonya de estar representats per aquests dirigents, cada any pitjor i no podem fer res per evitar-ho, fins quan?


  • EFAC_Hooligans y samilof ho han agraït

#51 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 agosto 2018 - 06:38

No tenir en consideració a l'afició els farà cavar la seva pròpia tomba. Al temps...


Que cavin la seva pròpia tomba me la sua. De fet ja m'està bé. El problema és el que tot això genera per al club. Dificultats per augmentar (o mantenir) base social, falta d'identificació...
  • EFAC_Hooligans, samilof y Masetdeltano ho han agraït

#52 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 agosto 2018 - 09:27

qui passe de la seua aficio te un problema molt greu. la aficio es lo mes important en un club, si ells la ignoren, acabara marxant tothom i es quedaran sense el millor patrimoni del club (l'aficio)



#53 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 agosto 2018 - 11:26

Per molt que alguns intentin fer com si les notícies s'evaporin, per molt que no se'n parli, segueixen existint.

Ha passat ja un mes des de que es donés a conèixer l'embargament preventiu al LLEIDA ESPORTIU.

 

Els aficionats encara esperem alguna explicació. I ho seguirem demanant...


  • Calderon y Masetdeltano ho han agraït

#54 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 agosto 2018 - 08:35

semble que com si el tema de hacienda fos una mentira de la propia hacienda. tot un misteri, cap comentari de la directiva del lleida, res de res, i suposso que la prensa tampoc diu res actualment. realment hi ha llibertat de prensa a lleida?


  • o han agraït

#55 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 agosto 2018 - 10:24

Que us sembla si comencem una campanya a les XXSS per intentar fer pressió a la directiva perquè ens expliqui més coses?

 

Havia pensat en parlar amb diferents persones de Twitter que son aficionats del Lleida Esportiu i que ens poden ajudar a visibilizar-ho (per exemple en Dani Badia, en Ferran Montardit, Pau Juvillà, etc...) i fer un hashtag de l'estil #LleidaEsportiuVolemExplicacions

 

Potser arriba a mitjans locals i fem una mica de pressió, qui sap.

 

Qui s'apunta?


  • o han agraït

#56 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2018 - 11:48

Que us sembla si comencem una campanya a les XXSS per intentar fer pressió a la directiva perquè ens expliqui més coses?

 

Havia pensat en parlar amb diferents persones de Twitter que son aficionats del Lleida Esportiu i que ens poden ajudar a visibilizar-ho (per exemple en Dani Badia, en Ferran Montardit, Pau Juvillà, etc...) i fer un hashtag de l'estil #LleidaEsportiuVolemExplicacions

 

Potser arriba a mitjans locals i fem una mica de pressió, qui sap.

 

Qui s'apunta?

de la prensa poca cosa, com no sigui el laso, el resto no faran mai res de res. has fet algo, i ha alguna iniciativa al respecte



#57 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 septiembre 2018 - 09:29

de la prensa poca cosa, com no sigui el laso, el resto no faran mai res de res. has fet algo, i ha alguna iniciativa al respecte

 

No, mitjançant la premsa no, jo havia pensat més aviat en utilitzar les xarxes socials, Twitter, per exemple. Si aconseguim que gent coneguda de Lleida publiquin tweets amb un hashtag, començarà a tenir visibilitat. Si sortís prou bé ja seria la premsa la que acabaria sentint curiositat pel que està passant.

 

Actualment no hi ha res en marxa, era una proposta que llançava per aquí per si creieu que pot ser una bona idea, pero si al final es fa, s'ha de fer de forma conjunta i organitzada. Un Hashtag a Twitter, per exemple, es converteix en Trending Topic si es publiquen molts tweets de molta gent diferent en poc temps (no val que sigui una mateixa persona l'autor de tots els tweets).


  • o han agraït

#58 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 septiembre 2018 - 07:08

No, mitjançant la premsa no, jo havia pensat més aviat en utilitzar les xarxes socials, Twitter, per exemple. Si aconseguim que gent coneguda de Lleida publiquin tweets amb un hashtag, començarà a tenir visibilitat. Si sortís prou bé ja seria la premsa la que acabaria sentint curiositat pel que està passant.

 

Actualment no hi ha res en marxa, era una proposta que llançava per aquí per si creieu que pot ser una bona idea, pero si al final es fa, s'ha de fer de forma conjunta i organitzada. Un Hashtag a Twitter, per exemple, es converteix en Trending Topic si es publiquen molts tweets de molta gent diferent en poc temps (no val que sigui una mateixa persona l'autor de tots els tweets).

 

Que en penseu? Podria funcionar?



#59 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 septiembre 2018 - 06:37

Podrie funcionar si



#60 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 septiembre 2018 - 07:26

Ara que anem esportivament tant bé, per què no surt el sheriff esteve a treure pit?

 

Per què s'amaga i no parla? Des de que va fer la lamentable roda de prensa d'inici de temporada no ha sortit a donar explicacions del deute amb Hisenda ni de cap altra cosa...

 

Tampoc es fa assemblea aquest any?

 

No tot és pilota de futbol, la dignitat és el primer...s'ha fet bon equip però hi ha coses per explicar no?


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos