Ir al contenido


Foto
* * * * * 2 votos

Hisenda embarga el Lleida Esportiu per IMPAGAMENTS de 1M€


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#21 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2018 - 08:40

El comunicat conjunt de les penyes del LLEIDA m’ha agradat molt. El suport que donen a l’equip es fonamental. Jo sempre dic que un estadi sense PENYES, es como un jardí sense flors.

Ara la directiva no els pot fallar, els tenen que donar una resposta no solament a ells sinó a tota la afició i a la ciutat. Si no volen donar tots el detalls, com a mínim, que donin un missatge tranquil·litzador.

Està clar que les PENYES son sempre les que més animen a l’equip. A mi m’emociona molt quan empatem o perdem un partit i els jugadors es dirigeixen a ells agraint-los el seu suport i pensant, amb tota seguretat: el proper partir, com sempre, lluitarem i ho donarem tot per guanyar el partit. Elles mai marxem del estadi sense donar les gracies als jugadors pel seu esforç. No sempre surten les coses be.



#22 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 julio 2018 - 09:16

 

El comunicat conjunt de les penyes del LLEIDA m’ha agradat molt. El suport que donen a l’equip es fonamental. Jo sempre dic que un estadi sense PENYES, es como un jardí sense flors.

Ara la directiva no els pot fallar, els tenen que donar una resposta no solament a ells sinó a tota la afició i a la ciutat. Si no volen donar tots el detalls, com a mínim, que donin un missatge tranquil·litzador.

Està clar que les PENYES son sempre les que més animen a l’equip. A mi m’emociona molt quan empatem o perdem un partit i els jugadors es dirigeixen a ells agraint-los el seu suport i pensant, amb tota seguretat: el proper partir, com sempre, lluitarem i ho donarem tot per guanyar el partit. Elles mai marxem del estadi sense donar les gracies als jugadors pel seu esforç. No sempre surten les coses be.

 

 

Estic completament d'acord amb tu company. He tingut l'oportunitat de llegir el comunicat i és correctíssim i simplement trasllada el que crec que gran part dels seguidors demanen: explicacions al club.

 

Dit això, el silenci sepulcral del club ho trobo una manca total de respecte. Això sí, avui demanen que renovem el carnet...



#23 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 julio 2018 - 11:34

Preocupant les declaracions del Laso a UA1... No tenen desperdici des del minut zero al final. No faig ni resum perquè crec que és IMPRESCINDIBLE ESCOLTAR TOT L'ÀUDIO. 

 


  • EFAC_Hooligans y 33ngel ho han agraït

#24 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 24 julio 2018 - 11:39

Precissament x aixó critiquen a Laso tant des de la orbita del club... x que parla clar y català! Ojala l'ajuntament es fiqui d'una vegada pel mitg.


  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#25 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 julio 2018 - 11:56

Precissament x aixó critiquen a Laso tant des de la orbita del club... x que parla clar y català! Ojala l'ajuntament es fiqui d'una vegada pel mitg.

 

Doncs ja ens podem collar, perquè mira que porta anys remenant aquest, i poques patinades ha fet. 



#26 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 julio 2018 - 11:56

Antoni Laso ha deixat entreveure que la setmana vinent surtira més coses "dolentes" del Lleida Esportiu. Ens falten sorpresetes encara.



#27 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 julio 2018 - 03:03

De l'Ajuntament de Lleida no cal esperar-ne res, lamentablement. Están molt ocupats canviant els noms dels carrers al castellà...



#28 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 julio 2018 - 03:11

Les declaracions del Laso no tenen desperdici. Agradarà més o menys, però parlar clar, sense embuts i sense equilibris. Ha donat pals a la pròpia premsa, al club, a l'Ajuntament i, el pitjor, és que ha anticipat que encara sortirà més "cosetes".



#29 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 julio 2018 - 03:58

Pel Twitrer:

ÚLTIMA HORA : M'acaben de informar que els entrenadors de la base del @Lleida_Esportiu no cobren des de fa mesos @danicatradio@JuguemUA1


  • o han agraït

#30 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 julio 2018 - 04:00

Pinten bastos...

#31 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 julio 2018 - 06:55

Gran el laso com sempre, el millor periodista de Lleida amb tota la vida. si es A, es A, el resto son blandos

 

Cal escoltar tot lo que diu el Laso, verdades como puños. Hay mas deuda, que los 900000 y pico de euros.



#32 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 julio 2018 - 07:05

De l'Ajuntament de Lleida no cal esperar-ne res, lamentablement. Están molt ocupats canviant els noms dels carrers al castellà...

doncs haurie de entrar al trapo ja, sino axo acabara com la antiga ue lleida. obligar de alguna manera que aquesta directiva vengui el club, i fer un club que sigui dels socis, i no ara que els abonats no pinten absolutament res.

els actuals directius del lleida han mentit des de el primer dia que van entrar al lleida.


  • EFAC_Hooligans y ILER ho han agraït

#33 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 julio 2018 - 03:07

LA PAERIA NO DONARÀ CAP EURO MÉS AL LLEIDA ESPORTIU FINS QUE NO ESTIGUI AL CORRENT DE PAGAMENT AMB HISENDA

 

http://www.ua1.cat/n...i-al-corrent-de

 

Troll on pares?? Molt ocupat parlant amb els d'Hisenda?? Aiii que us tallen l'aixeta i s'acaba el txollo...

 

Pooooooooobres. 



#34 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 julio 2018 - 03:33

Per fi, s'ha tancat l'aixeta dels diners públics, no m'agradaria estar a la seva pell, estan acabats. Quines gandes de que aquesta gent marxi d'aqui. El Lleida necessita gent decent, amb valors de veritat, no amb paraules i fum fum fum.

 

Necessitem aire nou ja!! 


  • o han agraït

#35 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 julio 2018 - 06:25

Per fi, s'ha tancat l'aixeta dels diners públics, no m'agradaria estar a la seva pell, estan acabats. Quines gandes de que aquesta gent marxi d'aqui. El Lleida necessita gent decent, amb valors de veritat, no amb paraules i fum fum fum.

 

Necessitem aire nou ja!! 

totalment d'acord



#36 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 julio 2018 - 06:28

LA PAERIA NO DONARÀ CAP EURO MÉS AL LLEIDA ESPORTIU FINS QUE NO ESTIGUI AL CORRENT DE PAGAMENT AMB HISENDA

 

http://www.ua1.cat/n...i-al-corrent-de

 

Troll on pares?? Molt ocupat parlant amb els d'Hisenda?? Aiii que us tallen l'aixeta i s'acaba el txollo...

 

Pooooooooobres. 

 

Doncs molt bona noticia, esperem que la diputacio faci el mateix. amb aixeta tallada no duraran 4 dies. a veure com pagaran els jugadors ara. estan acabats aquests pajaros, ja ere hora.

i el troll? haurem de ficar un cartell ben gros per tot lleida: SE BUSCA EL TROLL


  • o han agraït

#37 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 25 julio 2018 - 07:56

Aquest estava a sou del club i en veure que no cobraria ha fotut lo camp.
  • o han agraït

#38 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 julio 2018 - 12:12

Avui fa exactament una setmana, 7 dies, 4032 hores, 10.080 minuts i 604800 segns des de que va sortir a la llum el deute de pràcticament un milió d'euros del Lleida amb l'Agència Tributària.

 

No és per fer-nos pesats., però és una manca absoluta de respecte a l'abonat i m'atreviria a dir que a la resta de contribuents que el club no s'hagi prounuciat ni hagi dit la seva.

 

Sí, el club és seu. Però ben bé que fan campanya d'abonats, ben bé que reben diners públics (ara ja no) i ben bé que utilitzen instal.lacions MUNICIPALS.

 

Un club de futbol comporta sentiments, passions i emocions dels que hi formen part (seguidors o abonats). Sense aquests, tot perd sentit. I això és el que no sembla entendre la gent que dirigeix al club. Ja ho va demostrar amb el tema vetos i sembla que no hagi après res dels errors del passat. No tenir en consideració a l'afició els farà cavar la seva pròpia tomba. Al temps...


  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#39 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 26 julio 2018 - 06:36

Jo de moment, com a forma de protesta, no renovaré el carnet, si la resta d'abonats fessin el mateix poder es plantejarien alguna cosa bona pel club


  • o han agraït

#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 26 julio 2018 - 11:24

Jo de moment, com a forma de protesta, no renovaré el carnet, si la resta d'abonats fessin el mateix poder es plantejarien alguna cosa bona pel club

Això ho esta posant en pràctica molta més gent de la que us penseu. Es una mesura de pressió  vàlida i comprensible com qualsevol altra.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos