Jump to content


Photo
- - - - -

Comentaris sobres altes, baixes i rumors 18-19


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#121 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 20 July 2018 - 07:11 PM

Bon preu si senyor, cap vuit a collons



#122 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 21 July 2018 - 10:11 PM

ALPHA, jugador juvenil de l'any passat, ha marcat un gol de CRAK i ha provocat un penal, crec que li costarà una mica agafar el son aquesta nit.



#123 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 21 July 2018 - 10:38 PM

Algú em va preguntar que opinava sobre els insults de la directiva a alguns aficionats i jo en aquell moment no tenia constància. Avui m’han dit que una directiva va dir això de RATAS. Si es cert, rectifico y dic que em sembla molt malament i que així no es solucionen les coses.



#124 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 22 July 2018 - 08:25 AM

MARTIN, ahir va fer honor al seu currículum. Va estar impressionant.

Lo de ALPHA va ser una sorpresa molt agradable. No tinc ni idea si aquest juvenil està lligat.

Si encara no té fixa amb el primer equip, crec que estan trigant massa.

Vull pensar que ALPHA abans de marxar del estadi algú li va dir que es passés per la oficina a signar el nou contracte.



#125 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 23 July 2018 - 07:43 AM

Si l’any passat en el primer partit de pretemporada contra el REUS l’equip va donar una molt bona imatge, contra l’OSCA amb una plantilla de 14 jugadors dels quals van faltar ORIOL I XEMI  també la van donar i van estar a la mateixa alçada contra un equip de PRIMERA DIVISIÓ. Esta clar que el B i el juvenil també funcionen i esta donant els seus fruits i d'això Gerard es va aprofitar.

La gent va sortir molt contenta del estadi i axó que encara tenen que arribar 5 o 6 jugadors més.



#126 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 23 July 2018 - 08:43 AM

Noi, pel que dius va deure ser un partidàs digne de final de la Champions i l'Aplha té pinta de ser el substitut de Cristiano al Madrid.

 

Està molt bé plantar cara a un primera, però no deixa de ser el primer partit de pretemporada, i al final... igualment vam perdre! 


  • EFAC_Hooligans likes this

#127 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Posted 23 July 2018 - 07:04 PM

No costa gaire deduir que és un perfil creat per persones afins a la directiva o, qui sap, per algun membre de la super penya nova recentment creada. Ja se sap, s'han de crear perfil per combatre l'opinió crítica. Molt professional tot...

Informat abans de parlar.
Jo crec que el comentari de la penya nova sobre.

#128 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 23 July 2018 - 07:54 PM

Hem fitxat Cesar Soriano. Crec que estava al Alcorcón. Lateral esquerre de 34 anys. Un altre que té molt a demostrar...

#129 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 23 July 2018 - 08:02 PM

si un jove lateral hem incorporat, llastima la seva falta de experiencia



#130 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 23 July 2018 - 09:55 PM

35 he llegit jo... i signat per dues temporades...  :pensant:



#131 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 23 July 2018 - 11:46 PM

35 he llegit jo... i signat per dues temporades...  :pensant:

si ja hu ser, amb certa ironia he dit lo de avans. les feines que deuen tindre per incorporar jugadors

es del 23 a abril del 83, varios equips i un total de 28369 minuts en lliga segons el bdfutbol


  • EFAC_Hooligans likes this

#132 Joan69

Joan69

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 posts
  • 0 topics

Posted 24 July 2018 - 08:40 AM

M'he quedat una mica fred amb aquest fitxatge. Té 35 anys, posició habitual lateral esquerre i només 1,79 m.

Molt valorable l'experiència, però per fer de central a 2B cal potser més alçada i envergadura. M'encaixaria si jugués puntualment de central  per baixes i posessi un dels tres laterals com extrem/interior esquerre, però crec que a nivell ofensiu cal un altra cosa i no pas repetir Pumar o Mussa adalt. També em quadra evidentment que fitxarà un altre central.

 

No ho sé, potser m'equivoco



#133 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 24 July 2018 - 08:57 AM

SORIANO es un jugador amb un currículum excel·lent, però la veritat  es que la seva edat està una mica al límit. No es igual 31 o 32, que 35.

En realitat, hi ha pocs equips a segona B que no tinguin algun jugador de 35 o mes anys.

Quan vam pujar a PRIMERA també teníem un central, que ara no recordo el seu nom, que era molt veterà, mol alt y semblava lent, però era un seguro de vida per l’equip.



#134 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 24 July 2018 - 11:30 PM

Soriano ha donat bon rendiment a tot els equips on ha anat i a tot arreu diuen que és un gran profesional, no és un perfil que vingui aquí a iniciar la jubilació, només es tracta que  estigui bé físicament. Era central i en els últims anys ha actuat de lateral esquerre, de moment sembla que hauria de venir de central, però ho ha fet molt bé de lateral i defensivament en teoria es millor que el altres dos laterals que tenim.

 

 

Quan vam pujar a PRIMERA també teníem un central, que ara no recordo el seu nom, que era molt veterà, mol alt y semblava lent, però era un seguro de vida per l’equip.

 

Gonzalo Arguiñano en tenia algun menys dels que aparentava .



#135 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 25 July 2018 - 08:23 AM

Soriano fa molt bona pinta. Respecte el tema de l'edat, no li donaria major importància. És cert que no és un principiant, però el que que realment importa és que l'esportista es cuidi i sigui professional.

 

Sempre recordaré Carboni. Fins als 40 va jugar i rendint sempre a un excel.lent nivell.

 

Sóc partidari de jutjar als jugadors pel rendiment que donin al camp.



#136 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2018 - 08:46 AM

Efectivament, es tractava de GONZALO. Pensava que devia tenir 33 0 34 anys.

Dona la impressió que RIBAS, TRILLAS i MOLINA es quedaran. De moment contra l’OSCA van jugar amb moltes ganes.

L’altre dia vaig passar una estoneta a veure un entrenament i vaig observar que tot l'equip entrena amb una il·lusió tremenda.

En va cridar molt l’atenció RIBAS. Es impossible posar-li més ganes. Quina manera de treballar!  Els altres dos porters feien el mateix. Es  llançaven al terra com si estiguessin jugant una final!

El partidas que van fer dissabte no es fruit de la casualitat.



#137 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 25 July 2018 - 09:38 PM

Avui no he vist el partir de TAMARIT, però veig que a tornat a marcar ALPHA. Aquets noi amb lo que li vaig veure en el partit contra el OSCA en tinc prou per pensar que té un bon futur com a futbolista.

Es un altre aspirant de la cantera a tenir molt en compte. L’equip tècnic veig que ja son conscients d’això.



#138 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 26 July 2018 - 09:20 AM

S'ha tancat la cessió de Jaime Almagro, del Saragossa B. Segons llegeixo, té 21 anys i juga d'extrem dret o davanter centre. L'any passat va jugar 927 minuts en 27 partits i va marcar 2 gols. 



#139 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 26 July 2018 - 09:21 AM

Aquesta nova incorporació suposo que es per cobrir vacants de places sub-23. He llegit bones referències. Veurem...



#140 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 26 July 2018 - 06:25 PM

El Saragossa ja ens va cedir la temporada del playoff de Sevilla a DIEGO SUAREZ, de la mateixa edat i ens va anar mol bé. Era un davanter centre molt tècnic, que a mi em va agradar molt.

Un equip amb aspiracions de pujar ha de tenir un extrem ràpid i hàbil que sàpiga encarar bé l'un contra un. A veure si tenim sort amb ALMAGRO i resulta ser l’extrem que tots desitgem.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users