Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris sobres altes, baixes i rumors 18-19


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
190 respuestas en este tema

#21 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2018 - 10:38

No costa gaire deduir que és un perfil creat per persones afins a la directiva o, qui sap, per algun membre de la super penya nova recentment creada. Ja se sap, s'han de crear perfil per combatre l'opinió crítica. Molt professional tot...

ets molt inteligent. Si no s'està d'acord ja ets de la directiva  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:



#22 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 julio 2018 - 10:52

ets molt inteligent. Si no s'està d'acord ja ets de la directiva  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:

 

Molt més intel.ligent que algú que es crea un perfil fa 2 dies.



#23 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 julio 2018 - 11:30

no era la meva intencio de tenir cap fums. Fa dies que us llegeixo i com el 99 per cent del teus missatges son crítics per aixó ho he dit de bon rollo. Sobre el meu nom he vist que ningú fica el de veritat pero bueno tampoc te de donar explicacions a tu. Normal que sapigueu tractar trolls si tots u sou per aquí

 

Sol faltaria que m'hagis de donar explicacions. A més, m'importen un rave, perquè només ets un altre perfil que estarà una setmaneta cridant i després desapareixerà per sempre, com tants d'altres abans. 

 

De fet, trobo un mèrit que encara recordis l'adreça del portal, el nom d'usuari i la contrasenya per fer el login. O bé ja has hagut de tocar el botó de recordar l'usuari/contrasenya? 

 

joqmja0vcavbrxmznblj.jpg



#24 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2018 - 11:46

XEMI, un fitxatge il·lusionant, jove i m'imagino que amb ganes de menjar-se el món. Podia haver escollit un altre club, però ha preferit el nostre, per alguna cosa serà. M'imagino que com tots, amb unes ganes tremendes de prosperar en la seva carrera esportiva i per això el nostre LLEIDA és el lloc idoni. És un diamant en brut. Aquí s'acabarà de polir i segur que ens ajudarà a aconseguir el que tots desitgem.



#25 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 julio 2018 - 11:52

Veig que hem fitxat Xemi del Cornellà, un mig centre de 23 anys, per dues temporades. Llegeixo al transfermarkt que va arribar a mitja temporada del Oxford United i que abans estava al Barça B. Poca cosa més. Algú el té controlat? 

 

Sense més informació, a priori em sembla un perfil de fitxatge més adient. Veurem què tal funciona. 



#26 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 julio 2018 - 12:07

Xemi semble un bon fitxatge a priori. Com en tots els jugadors només el temps dirà si ha estat encertada o no la seva contractació. Sembla que de moment el que es preten reforçar de valent és el mig del camp.



#27 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2018 - 02:07

Molt més intel.ligent que algú que es crea un perfil fa 2 dies.

si mesurem la inteligencia pels dies que fa que tenim perfil, tens raó ets molt més inteligent però demostres ser poc llest. M'encanta lo histerics que us fiqueu quan us sentiu amenaçats jajajajaja. Llegir el foro es entretingut pero vec que escriure encara o serà més. Ens ho passarem bé!



#28 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 julio 2018 - 03:06

si mesurem la inteligencia pels dies que fa que tenim perfil, tens raó ets molt més inteligent però demostres ser poc llest. M'encanta lo histerics que us fiqueu quan us sentiu amenaçats jajajajaja. Llegir el foro es entretingut pero vec que escriure encara o serà més. Ens ho passarem bé!

 

 

Sóc poc llest. Està bé venint d'un ignorant i incult que amb prou feina sap escriure. Apa noi/a, torna a classe a que et facin uns repassets d'ortografia i gramàtica que la resta si que ens farem un tip de riure cada cop que escriguis. Ciao :D



#29 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2018 - 04:12

Sóc poc llest. Està bé venint d'un ignorant i incult que amb prou feina sap escriure. Apa noi/a, torna a classe a que et facin uns repassets d'ortografia i gramàtica que la resta si que ens farem un tip de riure cada cop que escriguis. Ciao :D

jajajajajajaja ho veus? En les teves respostes ja m'has dit poc inteligent, ignorant i incult. Per la teva informació soc castellanoparlant i faig l'esforç d'escriure en català perquè visc a Catalunya i tinc molta més educació de la que tu tindràs mai per molt que dominis el català millor que jo. No tots tenim la sort que sembles tenir tu d'haver tingut una educació en català, pero almenys ho intentem. En qualsevol cas la teva resposta et califica. Prepotent, clasista i maleducat. Lo que et deia, m'encanta quan l'insult és l'únic argument que tens carallot!!!  :D  :D  :D



#30 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2018 - 12:31

Ja tenim un altre jugador confirmat com es Joel Huertas. Crec que una bona peça si acaba d'espabilar perquè fins ara no s'ha guanyat la titularitat però crec que és un bon jugador.



#31 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2018 - 12:46

Si, JOEL HUERTAS, es un jugador jove i de la casa, aquesta temporada ha participat poc, però ho ha fet molt bé. En el partit més vibrant de tota la temporada, contra el Cornellà va estar fantàstic, va sortir a la segona part i ho va revolucionar tot, marcant un golàs des de fora l'àrea. Perquè aquesta temporada també s'han disputat partits de molt nivell.


  Estic segur que aquest any participarà més i serà més important. És fonamental per a l'afició que tinguem, almenys, un parell de jugadors de la casa que siguin titulars i es poden ser més millor.



#32 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 julio 2018 - 07:01

Laso el millor periodista de Lleida amb diferencia



#33 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 11 julio 2018 - 08:20

Trobo una excel.lent notícia la renovació de Huertas. És més, crec que aquest darrer any ha merescut disfrutar de més minuts i ens hagués anat molt bé per desencallar partits. Jugador tècnic, habilidós i propici per trobar espais entre les defenses rivals. A més, el fet què sigui de la casa és un plus afegit.



#34 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 julio 2018 - 10:05

Pel que sembla Pumar ho té fet amb el Salmantino.

 

Tot i que ha estat un fixe i ha aportat positivament a l'equip, a mi personalment no m'ha acabat de convèncer. Si finalment es confirma, que tingui sort allà.



#35 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 julio 2018 - 01:02

Nova baixa confirmada: Jordi Martínez. 

 

Bones estadístiques al filial, aparicions més aviat discretes al primer equip... Crec que necessitava més minuts per consolidar-se, perquè en algun partit trobo que se li va veure alguna cosa interessant. 

 

Sempre és una llàstima perdre jugadors de la casa. Que tingui molta sort a partir d'ara. 



#36 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2018 - 02:05

Crec que el club no ha apostat prou per Martínez. Lo poc que li he vist al primer equip no va estar malament pero també vec que després de renovar Noel i Joel costaba quedarse amb ell perque ja no son sub23. Haurem de vere quins sub23 porten aquest any i si ascendeixin algú del filial o juvenil.



#37 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2018 - 02:06

ja han sortit els grups i ens toquen els catalans, valencians, balears, aragoneses i el Cuenca. Crec que podrem lluitar per estar a play off pero ser primers sembla complicat



#38 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2018 - 06:05

Pumar, Satrústegui i Juanto estan lliures i és fàcil que s'acabin anant tots tres. Sembla que són desitjats per altres clubs.

Sort que Rivas, Trillas i Molina, que també són desitjats, tenen clàusula. Es veu que els clubs que els desitgen no són tan contundents com els que s'han dut a Bojan i Jorge Félix.

 Per això m'agraden els jugadors que es comprometen per dues temporades.

Aquests problemes només es tenen quan has fet una excel·lent temporada.



#39 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 julio 2018 - 07:04

excel.lentissima. 


  • o han agraït

#40 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 11 julio 2018 - 10:06

En sèrio et sembla que hem fet una temporada excel·lent???

Potser no parlem del mateix esport, perque jo recordo cada cabreig...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos