Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris sobres altes, baixes i rumors 18-19


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
190 respuestas en este tema

#1 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 05 julio 2018 - 11:53

Fil per comentar altes, baixes, rumors i desitjos de fitxatges per a la temporada 18-19.

#2 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2018 - 12:06

Recuperem el doble pivot que tantes alegries ens va donar l'any del playoff...per`amb 3 anys més cadascú a sobre

 

Tant de bo puguin recuperar el nivell que van tenir a LLeida :)



#3 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 julio 2018 - 12:32

Albístegui i Marc Martínez fa tres anys eren un doble pivot de luxe. Permeteu-me que dubti que tornem a veure'ls al mateix nivell. 



#4 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2018 - 01:38

Marc Martinez porta 2 anys fluixets fluixets, crec...



#5 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2018 - 05:34

De moment  Marc Martínez i Albístegui seran els dos jugadors més veterans de la plantilla.

A segona B tenir dos o tres jugadors que passin dels 30 no ve malament. Amb 32 i 31 anys, crec que encara els queda un parell de temporades bones.

Per a mí, Albístegui va arribar al desembre baix de forma i li va costar una mica adaptar-se a l'equip amb companys nous. Aquest any començarà la pretemporada amb nosaltres i crec que es adaptarà millor.

Marc Martínez, tinc entès que ha segut aquesta temporada una peça fonamental a l’equip titular del Sabadell de Toni Seligrat. Aquí ja vam veure que és un jugador amb qualitat.



#6 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2018 - 06:26

Seria fantàstic que a tots els que se'ls ha ofert la renovació (Pumar, Satrústegui, Juanto, Joel Huertas i Jordi Martinez) l'acceptessin i els que tenen contracte i es volen anar (Trilles i Molina) es quedessin. Amb Bojan i Jorge Félix ja no podem fer res. Hi ha 5 que són titulars indiscutibles i 2 que són unes excel·lents promeses. Em conformaria que es quedessin les 2 promeses i 3 dels titulars. Ho veig complicat.



#7 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 julio 2018 - 10:05

La web del club diu que Felix ha pagat la clausula i que marxa a Polònia.

Algú sap de quant era la dita clàusula?

I, tenint en compte la morterada de diners de l'any passat, sobretot x copa i bojan, el club deu estar podrit de pasta, no??

O ja se l'han petat al PX?

#8 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 julio 2018 - 10:16

pero la pasta on va a parar??? Se la poden embutxacar... i avall.. i després la gent dient que l'Alcoià o el Cornellà tenen "mes potencial" que nosaltres...

El numeros del club haurien de ser públics... però això no interessa... 



#9 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2018 - 05:28

Jorge Félix un dels líders que hem tingut aquesta temporada ha manifestat en la seva carta de comiat a l'afició:

“Vine aquí hace un año para subir al Lleida a Segunda y jugar en el mundo profesional, se intentó hasta el último partido pero no se consiguió.”

“Mi intención era volver a intentarlo la temporada que viene pero me ha llegado una propuesta que permite disfrutar del mundo del fútbol de manera profesional.”

Jo no tinc cap dubte de que tots els jugadors que signen contracte i es comprometen amb el Lleida pensen el mateix. Deixen lluny les seves famílies i amics per venir aquí a donar-ho tot pel nostre equip, perquè saben molt bé que el triomf del Lleida serà també el seu triomf.

Per això no acabo d'entendre com en alguns partits com el disputat contra el PERALADA, en el què ens jugàvem la vida, uns pocs aficionats xiulaven als jugadors mentre es disputava la segona part i en acabar el partit. Tenen tota la raó els jugadors quan ens demanen que tenim que  remar tots en el mateix sentit. Ens hauríem d'acordar sempre del nostre himne:Perdi o guanyi animarem”



#10 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 julio 2018 - 08:04

Potser xiulaven perquè es van passar tot el partit rascant-se els ous a dos mans, quant tothom sabia que era el dia que marcaria si jugaves o no la promoció.

Dir segons què al twitter es gratis, però potser ho havies d'haver demostrat al camp quan era el moment.
  • o han agraït

#11 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2018 - 08:48

Tocanse els ous contra el Peralada? Si va ser un atac a gol constant i s'empata per una cagada de Rivas. Suposo que vols dir el partit del Formentera



#12 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 julio 2018 - 09:32

Tocanse els ous contra el Peralada? Si va ser un atac a gol constant i s'empata per una cagada de Rivas. Suposo que vols dir el partit del Formentera


Cert.

#13 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2018 - 09:58

Cert.

Es lo que te anar a pinyo fixe  :rialleta:

 



#14 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 julio 2018 - 10:10

Es lo que te anar a pinyo fixe :rialleta:


Què vols dir amb això? En què vaig a pinyo fixe?

#15 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2018 - 10:24

És veritat contra el Formentera no van tenir el dia. Però el Formentera només va xutar una vegada a porteria en tot el partit i va ser en el llançament d'una falta magistral, per tot l'escaire. Va ser un golàs al més pur estil MESI-RONALDO. De tota manera en aquests partits contra el PERALADA, FORMENTERA I SAGUNTINO, és quan l'equip necessita més que mai el nostre suport. En els partits que tot va bé, és molt fàcil aplaudir-los.


Si de veritat volem pujar a segona A, és precisament en aquests partits quan l'equip necessita saber que la seva afició està amb ells.


És possible que aquest aquesta última temporada ens hagin faltat aquests 3, 4 o 5 punts que els guanya afició amb el seu suport a l'equip.



#16 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2018 - 03:20

Què vols dir amb això? En què vaig a pinyo fixe?

que tot ho veus malament. Ets com el padrí aquell de la radio del Laso, tan crític que de vegades et passen aquestes coses i confons un partidas amb 20 ocasions amb un altre que va ser horrible  :aplaudiment:



#17 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2018 - 03:20

 

És veritat contra el Formentera no van tenir el dia. Però el Formentera només va xutar una vegada a porteria en tot el partit i va ser en el llançament d'una falta magistral, per tot l'escaire. Va ser un golàs al més pur estil MESI-RONALDO. De tota manera en aquests partits contra el PERALADA, FORMENTERA I SAGUNTINO, és quan l'equip necessita més que mai el nostre suport. En els partits que tot va bé, és molt fàcil aplaudir-los.

Si de veritat volem pujar a segona A, és precisament en aquests partits quan l'equip necessita saber que la seva afició està amb ells.

És possible que aquest aquesta última temporada ens hagin faltat aquests 3, 4 o 5 punts que els guanya afició amb el seu suport a l'equip.

 

el partit amb el Formentera va ser una gran cagada pero a pesar de jugar malament ens anulen un gol legal a l'Ortuño



#18 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 julio 2018 - 09:26

que tot ho veus malament. Ets com el padrí aquell de la radio del Laso, tan crític que de vegades et passen aquestes coses i confons un partidas amb 20 ocasions amb un altre que va ser horrible :aplaudiment:


Tinc motius de sobra per ser crític. I sí, puc equivocar-me moltes vegades, però a diferencia de molts, quan m'equivoco no tinc cap problema en reconèixer-ho.

Ara, que aparegui un perfil registrat abans d'ahir, que té els ous de posar-se "anti-trolls" de nick, i que al segon missatge que escriu vagi amb aquestos fums...

En fin. En aquest portal de trolls ja n'hem vist passar prous com per saber com tractar-vos.

#19 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 julio 2018 - 08:24

Tinc motius de sobra per ser crític. I sí, puc equivocar-me moltes vegades, però a diferencia de molts, quan m'equivoco no tinc cap problema en reconèixer-ho.

Ara, que aparegui un perfil registrat abans d'ahir, que té els ous de posar-se "anti-trolls" de nick, i que al segon missatge que escriu vagi amb aquestos fums...

En fin. En aquest portal de trolls ja n'hem vist passar prous com per saber com tractar-vos.

 

No costa gaire deduir que és un perfil creat per persones afins a la directiva o, qui sap, per algun membre de la super penya nova recentment creada. Ja se sap, s'han de crear perfil per combatre l'opinió crítica. Molt professional tot...


  • o han agraït

#20 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2018 - 10:36

Tinc motius de sobra per ser crític. I sí, puc equivocar-me moltes vegades, però a diferencia de molts, quan m'equivoco no tinc cap problema en reconèixer-ho.

Ara, que aparegui un perfil registrat abans d'ahir, que té els ous de posar-se "anti-trolls" de nick, i que al segon missatge que escriu vagi amb aquestos fums...

En fin. En aquest portal de trolls ja n'hem vist passar prous com per saber com tractar-vos.

no era la meva intencio de tenir cap fums. Fa dies que us llegeixo i com el 99 per cent del teus missatges son crítics per aixó ho he dit de bon rollo. Sobre el meu nom he vist que ningú fica el de veritat pero bueno tampoc te de donar explicacions a tu. Normal que sapigueu tractar trolls si tots u sou per aquí






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos