Jump to content


Photo
- - - - -

Angel Viadero, nou entrenador?


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 03 July 2018 - 09:28 AM

A la pàgina inicial d'aquest portal compto sis baixes confirmades (entre elles Félix, López i Valiente - per mi lo millor de la plantilla) i cap renovació (Pumar, Satrústegui i Juanto, per si no n'hi havia prou amb les baixes confirmades). Anem molt tard. 

 

És 3 de juliol. La lliga va acabar el 13 de maig. Això són gairebé 2 mesos.  I de fet, si ens posem sèrios, la lliga del Lleida havia acabat, almenys, 3 setmanes abans. Crec que això és temps de sobra per planificar la peça angular de l'equip, que al meu parer és l'entrenador. Ara bé, si aquí estem en "modo Florentino", on la plantilla la monta lo sinyó prisiden, tant se val si l'entrenador és Viadero, Albadalejo, Guardiola o el tal M.Rajoy. 

 

Aquí hi ha gent que podrà pensar el que vulgui i buscar-li el sisè o el setè peu al gat, però això fa molt de tufo. Em temo que es comença a recollir el resultat de la "modèlica" gestió dels darrers anys. 


  • EFAC_Hooligans and ILER like this

#22 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 03 July 2018 - 02:22 PM

Bueeeno, ja tenim cos tècnic per la temporada vinent....




GERARD ALBADALEJO!



Con un par!

#23 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 03 July 2018 - 03:07 PM

Se'ns pixen a sobre... i diuen que plou!



#24 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 03 July 2018 - 03:29 PM

Sempre hi haurà algú que defensarà aquesta forma (que no decisions) que té aquesta gent que dirigeix el club. N'hi ha prou a crear una penya afina a la directiva i tenir un perioridsta que ho beneeixi tot. tant senzill som això. Ara bé, les graderies cada cop més despoblades...


  • EFAC_Hooligans and Calderon like this

#25 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 03 July 2018 - 06:44 PM

S'hauria de fundar un Lleida a 4a catalana...dels socis!!! De fet ja s'havia d'haver fundat fa anys... i ara potser seriem a 3a... o qui sap!!



#26 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2018 - 06:58 PM

Crec que podem estar tranquils, de moment, ja tenim un gran entrenador. Gerard es va oferir per seguir i la directiva no ha estat capaç de trobar un entrenador que superi les seves qualitats

Contra millor sigui la temporada realitzada més problemes tenim per retenir als millors jugadors.

Amb SELIGRAT ens van pispar principalment: IMAZ, MILLA, MATA

Amb IDIAQUEZ ens van pispar pràcticament tot l'equip titular.

Amb ALBADALEJO, de moment ens han pispat a BOJAN i JORGE FELIX. El més probable és que ens pispen algú més.

l'EXCELENT copa del rei amb 4 partits televisats (Real Sociedad y At. Madrid) per a tot el món, havent eliminat el campió de campions de la segona B (MALLORCA) en el seu estadi,  i a la REAL SOCIEDAD, en el seu estadi, ha tingut la seva repercussió. A més d'una digna participació a la lliga, mantenint les il·lusions de playoff fins al darrer dia. Aquí alguns no li han donat molta importància, però fora de Lleida sí que se li estan donant.

Aquest any confio que, al final, també tindrem una gran plantilla per lluitar pel playoff. M’imagino que  durant tot aquest temps el equip tècnic ha estat treballant perquè així sigui.



#27 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 04 July 2018 - 12:45 AM

Ahora parece que albadalejo va a seguir como entrenador, normal despues que negociaran con otros entrenadores y todos dijeron que no por activa y por pasiva..

Esteve dice que quiere quedar campeon, otra vez engañando al abonado para que se saque el carnet.



#28 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 04 July 2018 - 12:46 AM

S'hauria de fundar un Lleida a 4a catalana...dels socis!!! De fet ja s'havia d'haver fundat fa anys... i ara potser seriem a 3a... o qui sap!!

Seria lo mas logico


  • EFAC_Hooligans likes this

#29 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 04 July 2018 - 12:48 AM

Sempre hi haurà algú que defensarà aquesta forma (que no decisions) que té aquesta gent que dirigeix el club. N'hi ha prou a crear una penya afina a la directiva i tenir un perioridsta que ho beneeixi tot. tant senzill som això. Ara bé, les graderies cada cop més despoblades...

logico y normal, cada vez menos publico en la grada. y ahora vendiendo la moto que quieren ser campeones. todo para intentar engañar al abonado a que renueve el carnet una vez mas



#30 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 04 July 2018 - 07:55 AM

Jo flipo amb aquesta directiva. 

 

De veritat que flipo. 

 

Però molt. 

 

Em jugo alguna cosa que ara toca que Albadalejo surti la setmana que ve dient que ha parlat amb la junta i que sent que té la plena confiança del club i que es sent amb forces d'afrontar el repte de tornar al Lleida a segona divisió. En l'acte també aprofitaran per presentar algun fitxatge sonat, possiblement algun trasto amb experiència a primera divisó que vindrà aquí a riure's a la cara de la gent, però que a aquests impresentables els valdrà per donar de menjar a les seves mascotes. 

 

En fin. Tot això começa a semblar un bucle infinit. Em cansa aquesta història. 

 

El més trist de tot és que, en el fons, tot ve del mateix pecat: la liquidació de la Unió Esportiva i la venda a una colla d'IMPRESENTABLES del seu patrimoni, amb una maniobra vergonyosa i indecent que mai s'havia d'haver permès. Jo mateix llavors no ho volia ni pensar, però que el que s'havia d'haver fet és acceptar que la vam cagar ben cagada, desaparèixer i tornar a començar a regional, com han fet bastants clubs. I d'això se n'aprèn i et prens les coses més seriosament. Aquí l'únic que hem après és que 25 anys de gestió irresponsable són gratis. 

 

I aquesta junta ho té molt clar això. Es pot fer el que vulguis, que desprès ja vindrà algú a apagar el foc. I de mentre, la mà a la bossa. 


  • EFAC_Hooligans, samilof, Calderon and 1 other like this

#31 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 04 July 2018 - 04:42 PM

Que digui el Director Esportiu que aquesta temporada aspirem a ser campions de grup, crec que són paraules majors. Jo em conformaria amb quedar quart a final de la lliga. M’agrada aquesta valentia, però molt de compte amb l'Hèrcules, Barça, Vila-real i València i alguns més.

Fins ara no m'ha defraudat en cap de les temporades disputades. Sempre ha fitxat grans entrenadors i ha confeccionat bones plantilles, tenint en compte les circumstàncies de cadascuna.

Ha quedat demostrat que cada any porta jugadors nous que no tenien un altre lloc millor on anar i després ens abandonen uns quants, molt a pesar nostre, per la porta gran. Uns perquè queden lliures y altres perquè acaben paguen la clàusula.

Això es la millor proba de que s’ha fet una bona temporada. La il·lusió sempre al màxim!!!



#32 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 04 July 2018 - 05:00 PM


Ha quedat demostrat que cada any porta jugadors nous que no tenien un altre lloc millor on anar i després ens abandonen uns quants, molt a pesar nostre, per la porta gran. Uns perquè queden lliures y altres perquè acaben paguen la clàusula.

 

Sobretot els de la temporada passada, on alguns d'ells fitxats com estrelles actualment estan a TERCERA com Cristian Gómez o Cristian Alfonso, i d'altres millor no parlar del rendiment que han donat (Andriu, Guillem Martí, Indiano o Turu Flores), tot ells sortint per la porta gran. Si senyor!


  • EFAC_Hooligans likes this

#33 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 04 July 2018 - 05:23 PM

Joan en serio, veig que vivim en mons diferents...

S'están carregant el Lleida... i alguns seguiu aplaudint...



#34 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 04 July 2018 - 05:32 PM

Iler, m'imagino que et refereixes a la temporada de Siviero. Sí, jo també penso que ha estat la plantilla més fluixa de totes. Per això té encara més mèrit el treball que va fer, aquí se li va dir de tot menys guapo i només signar la liquidació ja ho estava esperant e l’HÈRCULES



#35 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 05 July 2018 - 08:39 AM

 

Iler, m'imagino que et refereixes a la temporada de Siviero. Sí, jo també penso que ha estat la plantilla més fluixa de totes. Per això té encara més mèrit el treball que va fer, aquí se li va dir de tot menys guapo i només signar la liquidació ja ho estava esperant e l’HÈRCULES

 

 

Lògicament em refereixo a la temporada de Siviero. I hi faig referència per què tú vas dir que cada temporada marxen jugadors per la porta gran. No crec que l'afició guardi gran record dels jugadors de la temporada passada, llevat alguna excepció (Campos, Rubio i Casares potser).

 

Respecte l'Hèrcules, grandíssim paper va fer el tècnic allí també. Deixem´ho estar, va.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users