Ir al contenido


Foto
- - - - -

Julio Salinas juntament amb empresaris de Lleida volen fer oferta per comprar el Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2017 - 05:00

Per fi, ara ja no es pot dir que rumors rumors pero res ferm.

 

Ara si: http://www.naciodigi...u/em/fa/illusio

 

Ara tots els palmeros Esteve, dic tots per dir algo, que son 10 o 12 en total, sortiran a dir que el Lleida val 10 milions d'euros jaja

 

Per fi alguna noticia soeriosa i interesant.

 

Molt més engrescador aquesta noticia que no pas el nombrament d'Albadalejo com a no míster, sincerament....



#2 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 junio 2017 - 09:05

Jo sóc un dels mal anoiments pameros i sempre he dit que el club val 1M d'euros (el pressupost i algi més). Dos milions a lo "sumo" que es diu en castellà. 

 

Alguns esteu tan desesperats que li vendríeu el club al primer zumbat que passa pel davant. Julio Salinas és un paio que es va retirar fot 20 anys, queno ha treballat mai en els despatxos de cap club, que no ha tingut mai cap relació laboral amb 2a B (igual es pensa que això es la 1a de la seva època) i que no coneix ni el club, ni la ciutat ni l'entorn d'ambdues.

 

Vaja, experiència i coneixement, 0. No sembla la opció ideal, no. I que alguns vulgueu que compri el club aquest senyor em demostra que, de ser per vosaltres, li vendríeu el club al primer que passi pel carrer, encara que fos la portera de Núñez. 

 

Però tranquils. Dani Badia ja ha dit que no. Albert Esteve recorda que el club no està en venda. Us quedareu amb les ganes.



#3 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 06 junio 2017 - 09:08

A priori sembla una notícia il.lusionant, i que no hauria d'haver problema en que s'executés ja que els Esteve es volen treure el club de sobre. Esperem que no demanin massa i en Salinas no es faci enrera...
  • o han agraït

#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 junio 2017 - 11:41

Jo sóc un dels mal anoiments pameros i sempre he dit que el club val 1M d'euros (el pressupost i algi més). Dos milions a lo "sumo" que es diu en castellà. 

 

Alguns esteu tan desesperats que li vendríeu el club al primer zumbat que passa pel davant. Julio Salinas és un paio que es va retirar fot 20 anys, queno ha treballat mai en els despatxos de cap club, que no ha tingut mai cap relació laboral amb 2a B (igual es pensa que això es la 1a de la seva època) i que no coneix ni el club, ni la ciutat ni l'entorn d'ambdues.

 

Vaja, experiència i coneixement, 0. No sembla la opció ideal, no. I que alguns vulgueu que compri el club aquest senyor em demostra que, de ser per vosaltres, li vendríeu el club al primer que passi pel carrer, encara que fos la portera de Núñez. 

 

Però tranquils. Dani Badia ja ha dit que no. Albert Esteve recorda que el club no està en venda. Us quedareu amb les ganes.

Jajajj osti noi ets un catxondo.

 

De futbol segur que la Balaguer en sap més que el Salinas...

 

Albert Esteve diu el que diu, el que vol, com sempre ha fet, no cal que et recorda totes les mentides que ha dit els darrers mesos.

 

Et recordo que Salinas no ve solet, nomes nombres el que t'interese i així no es va bé per la vida. Obviar una cosa per parlar només del que interesa. AIxó no es de señor educat. Torna a llegir la notícia.

 

El propietari de Banasegur s'ha reunit amb Julio també, i es de Lleida de tota la vida i millonari, no com els que tenim ara. Pero clar, d'això no en dius res, perque potser no t'interessa degut al nivell que hi ha en comparació amb lo que tenim actualment.

 

Julio Salinas es la punta d'un projecte on hi ha més empresaris de la terra involucrats, per tant, el suport total de molta gent el tindran, t'agradi o no.


  • o han agraït

#5 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 07 junio 2017 - 01:06

Jo estic bastant preocupat pel tema econòmic, no sóc gens positiu, vam estar devent diners a ex-jugadors, i cal recordar que enguany els socis s'han reduit a la meitat i no hem fet playoff..



#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 junio 2017 - 07:07

http://www.naciodigi...u/em/fa/illusio

 

En tot cas l'interès queda clar que hi és. 

 

De gent amb voluntat per comprar el club fa molt de temps que n'hi ha. Ara, si els cavernaris us creieu a ulls clucs el que diu el "amiguete de la mañana" (ep, company de classe de Mr. Esteve, però informació imparcial ehhh), allà vosaltres. 

 

Ara bé, a l'altra notícia surt el que més em preocupa: http://www.naciodigi...esportiu?rlc=a1 , que és aquesta: " les actuacions que s'haurien de fer per disminuir el deute de l'entitat ". 



#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 junio 2017 - 07:53

Respecte el tema de l'inexperiència del Salinas per portar un club, els Esteve en tenien molta quan van agafar el Lleida. Bé, al futbol sala sí, però no fa falta que recorda com va acabar el Sicorís. O sí Sr. Palmero?

 

Pel que fa al tema de la suposada oferta o interés, si els amos no volen vendre, per mi s'acaba el debat.

 

Si arribés el cas i el club es posés en venta i hi vulgués entrar gent nova, el que faré primer de tot és escoltar quin projecte tenen, però per mi és prioritari que en el suposat nou projecte hi hagi gent de Lleida i del territori.

 

Ah!!! No va dir l'Esteve l'any passat que ja havien iniciat els tràmits per convertir el club en una S.A.? O era una bola de fum més?



#8 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 junio 2017 - 06:54

Jo sóc un dels mal anoiments pameros i sempre he dit que el club val 1M d'euros (el pressupost i algi més). Dos milions a lo "sumo" que es diu en castellà.

Alguns esteu tan desesperats que li vendríeu el club al primer zumbat que passa pel davant. Julio Salinas és un paio que es va retirar fot 20 anys, queno ha treballat mai en els despatxos de cap club, que no ha tingut mai cap relació laboral amb 2a B (igual es pensa que això es la 1a de la seva època) i que no coneix ni el club, ni la ciutat ni l'entorn d'ambdues.

Vaja, experiència i coneixement, 0. No sembla la opció ideal, no. I que alguns vulgueu que compri el club aquest senyor em demostra que, de ser per vosaltres, li vendríeu el club al primer que passi pel carrer, encara que fos la portera de Núñez.

Però tranquils. Dani Badia ja ha dit que no. Albert Esteve recorda que el club no està en venda. Us quedareu amb les ganes.


Primer, si algu te que cobra es Txatxo Benet que va posar els 50 o 60 mil euros. I si contacta amb empresaris es perque vol un capital per comença.

No te cap experiencia. Tampoc la tenia Geli del Girona. Els Iniesta del Albacete. Aquí més d' un voldra un Pique com a president del Barcelona. O es millor, Sandro Rosell, Del Nido, Lopera, Teresa Rivero... o pitermans i els xeic del racing y malaga.

Et torno ha dir lo mateix. No es el primer interesat, el alcalde ja ho va confirma... s' aferra a un carrec que no li correspon. I a vere que pase amb la financiacio del estadi... que hi habia algo extrany.

#9 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 junio 2017 - 11:22

Quan els Esteve marxin, molts ens tornarem a fer socis.

 

Ja han fet prou mal al Lleida.

 

ESTEVE GO HOME !


  • o han agraït

#10 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 07 junio 2017 - 11:36

Sincerament espero que diguin que el club no està en venta per treure'n el màxim preu possible, i no pas per que realment sigui així.

#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2017 - 10:20

Jo sóc un dels mal anoiments pameros i sempre he dit que el club val 1M d'euros (el pressupost i algi més). Dos milions a lo "sumo" que es diu en castellà. 

 

Alguns esteu tan desesperats que li vendríeu el club al primer zumbat que passa pel davant. Julio Salinas és un paio que es va retirar fot 20 anys, queno ha treballat mai en els despatxos de cap club, que no ha tingut mai cap relació laboral amb 2a B (igual es pensa que això es la 1a de la seva època) i que no coneix ni el club, ni la ciutat ni l'entorn d'ambdues.

 

Vaja, experiència i coneixement, 0. No sembla la opció ideal, no. I que alguns vulgueu que compri el club aquest senyor em demostra que, de ser per vosaltres, li vendríeu el club al primer que passi pel carrer, encara que fos la portera de Núñez. 

 

Però tranquils. Dani Badia ja ha dit que no. Albert Esteve recorda que el club no està en venda. Us quedareu amb les ganes.

 

Doncs als esteve els hi va costar 60.000 i un aval de 600.000 (que no te perque ferse efectiu). 

 

Afegint, que els Esteve tenen un sou (no em sembla malament, fan feina, ja no entro si be o malament)... el que em sembla vergonyos es que quan van tenir els jugadors sense cobrar, ells bé que seguíen cobrant. Havie peles per al que volien xD.

 

1 Milio contant pressupost? pero que et penses que el pressupost dels clubs el fiquen els presis dels clubs de la seva butxaca? aiiiish, clar clar.



#12 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 junio 2017 - 08:43

 

Ah!!! No va dir l'Esteve l'any passat que ja havien iniciat els tràmits per convertir el club en una S.A.? O era una bola de fum més?

 

Segueixo esperant resposta, sobretot dels auto-anomenats palmeros. No us han dit res d'això? O ha quedat enterrat per sempre més al baül de les falses promeses, com el famós Museu?



#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 junio 2017 - 02:14

Espera, que ara et sortiran amb el cuento chino de que ells prometen aixo, pero daltres van generar un deue de 28M :partirsederiure:

 

Quina pena mare de deu...

 

P.d: a aquest misatge si que contestaran xk no tenen res mes que fer.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos