Ir al contenido


Foto
- - - - -

ALTES BAIXES 2017/2018


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
64 respuestas en este tema

#41 LoPresident

LoPresident

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2017 - 11:07

1 - Ah bé, si el club es teu, cap problema company! Perdoni senyor president. Ah, per cert, com està el tema de la conversió en SAD? I una altra cosa, ara diuen (com que sóm taaaaant transparents no tenim més remei que escoltar el xafarderisme) que en els dos últims anys hem cobrat tres clàusules de rescissió (que deuen ser Cobo, Julen i suposo que Crespo). Com pot ser que tot i així encara tinguem deute???? 

2 a 4. - Mira, si el que et ve de gust és agafar el que jo he escrit, sense llegir res més del fil i donar-li la volta per quedar-te a gust, endavant. No tinc ganes de llegir tres vegades cada frase per endevinar a què et refereixes. Penso que la meva opinió ha quedat prou clara. 

5 - M'encanta. O sigui, puc fer els números que vulgui, però "en aquest cas em donen la raó". Una recomanació, sr. president: l'any que ve impugneu tots els partits que perdem o empatem i aneu fent recursos fins el final de la lliga. Així tindrem opcions de guanyar tots els partits i si tornem a fer el RIDÍCUL ESGARRIFÓS QUE HEM FET AQUEST ANY, sempre podem dir que hem tingut opcions! Fer més del 70% de punts és el que té: no pots aguantar el ritme durant tants partits i acabes perdent els dies clau o als despatxos (espectacle patètic d'un club plorant de instància en instància i totes dient-li que no tenia raó). 

6 - Tothom expressa la seva opinió. Si no saps a quin palmerisme em refereixo és que entres més aviat poc a aquest fòrum. 

 

Com diu el company samilof: 

 

Quin fart mare meva, quin fart.

El "meu" club pq es el club que mamo des de ben petit, abans com UE Lleida i ara com Lleida Esportiu. Igual que els "meus" amics son aquella gent mes propera pero no vol dir que em pertanyin. Es ben facil d'entendre. Vas massa asverat Calderon, nomes intentava compartir opinions pero ja veig que aqui a la que es discrepa ja soltes la cavalleria.

Tens rao. Quin fart mare meva, quin fart



#42 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 junio 2017 - 11:53

Et deus pensar que aquí no sóm tots seguidors del Lleida, i la majoria des de fa molts anys. 

 

Gràcies pel consell. Ja ho diuen, que només es veu la palla a l'ull dels altres. 



#43 LoPresident

LoPresident

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2017 - 02:49

Et deus pensar que aquí no sóm tots seguidors del Lleida, i la majoria des de fa molts anys. 

 

Gràcies pel consell. Ja ho diuen, que només es veu la palla a l'ull dels altres. 

Gràcies. No hagués dit mai que a un foro que es diu LoLleida es parli de lo Lleida i la gent sigui de lo Lleida. I lo de la palla crec que és molt pitjor tenir bigues, que ja veig que és el cas.

Lamento que en un foro no es pugui intercanviar opinions sense acabar bordant. Vinga va, et deixo que fotis la última bordada per a que et quedis a gust. Adéu



#44 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 junio 2017 - 03:12

Si noi, més val que marxis perquè al final ja no sabràs ni què dius de tant marejar la perdiu. 

 

I que encara m'hagi d'intentar vacil·lar un paio amb 17 missatges després d'estar apuntat a aquest foro des del primer dia que funciona. És que s'ha de tenir paciència. Mare meva.  :osti:


  • o han agraït

#45 LoPresident

LoPresident

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2017 - 05:36

Si noi, més val que marxis perquè al final ja no sabràs ni què dius de tant marejar la perdiu. 

 

I que encara m'hagi d'intentar vacil·lar un paio amb 17 missatges després d'estar apuntat a aquest foro des del primer dia que funciona. És que s'ha de tenir paciència. Mare meva.  :osti:

jajajajajajaja aquesta mala llet l'entrenes o et surt així de mena, carallot?



#46 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 junio 2017 - 06:27

Però no havies dit que ja havies acabat? peeeeesaaaaaaat, ves a rabiar a un altre lloc, que ja passes de fer gràcia a fer pena. Jo si que ja en tinc prou.

#47 LoPresident

LoPresident

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 junio 2017 - 06:31

Però no havies dit que ja havies acabat? peeeeesaaaaaaat, ves a rabiar a un altre lloc, que ja passes de fer gràcia a fer pena. Jo si que ja en tinc prou.

jajajajajajajajaja veient els missatges sembla que aquí l'únic que rabia ets tu fenómeno!!!  :sarcastic:



#48 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 junio 2017 - 11:05

Estem farts ja del grupet de palmeros liderat per el Sr palmero de la manyana i la capital de la Noguera que sol fan que crear fakes per dir bajanades, les bajanades que no tenen valor de dir amb els seus perfils reals.

 

Pareu de fer propaganda patetica, que quedeu en evidencia home. El club i la seva afició estan com estan, ferits, i la ferida mai es tancara fins que marxi aquesta patètica directiva. Ja podeu parlar d'ilusio, de grades i de mil histories que ara per ara la gestió fot mania, repugne.

 

Lleida SI, Esteve NO.


  • EFAC_Hooligans y Calderon ho han agraït

#49 LoPresident

LoPresident

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2017 - 12:17

Estem farts ja del grupet de palmeros liderat per el Sr palmero de la manyana i la capital de la Noguera que sol fan que crear fakes per dir bajanades, les bajanades que no tenen valor de dir amb els seus perfils reals.

 

Pareu de fer propaganda patetica, que quedeu en evidencia home. El club i la seva afició estan com estan, ferits, i la ferida mai es tancara fins que marxi aquesta patètica directiva. Ja podeu parlar d'ilusio, de grades i de mil histories que ara per ara la gestió fot mania, repugne.

 

Lleida SI, Esteve NO.

i a mi que m'expliques de palmeros, manyanes i capitals de la Noguera? Nomes he expresat una opinio i veig que us heu fotut com una moto nomes pel fet de discrepar.

Lleida SI, Esteve me la sua



#50 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 junio 2017 - 03:42

Clar, clar.



#51 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2017 - 04:25

Si un jugador demana la baixa per anar a un altre club que li ha fet una millor oferta tenint signada una clàusula de rescissió. Que hauria de fer el Lleida?

 

Exigir-li que pagui la clàusula sencera per concedir-li la baixa, deixar-lo anar gratis o arribar a un acord entre les dues parts. No és tan fàcil resoldre la qüestió ...

 

Sembla que el club es va estalviar 10.000 euros per Campos i altres tants per Julen ...

 

Cal tenir en compte que Julen va forçar la màquina i va estar fent la pretemporada amb nosaltres 2 o 3 setmanes. Insistint que es volia anar per aprofitar l'oportunitat que s'havia guanyat a pols.



#52 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 22 junio 2017 - 04:35

 

Sembla que el club es va estalviar 10.000 euros per Campos i altres tants per Julen ...

 

 

 

Suposo que on dius Campos, deus voler dir Crespo.

 

Bé...has passat de dir "Ja ho he comentat alguna vegada. Els 8 o 9 jugadors que interessava renovar tots ells es van anar a equips que els pagaven bastant més que el Lleida (dos d'ells es van permetre el luxe de pagar la clàusula de rescissió" (sic), a dir ara que ens vam estalviar 10.000 € pels dos jugadors. Com quedem, vam cobrar la clàusula com has dit abans o ens hem estalviat calers? Menties abans o menteixes ara? Et creiem abans o et creiem ara?


  • o han agraït

#53 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2017 - 04:52

Està clar que no he mentit. En tot cas reconec que m'havia expressat malament.

 

Efectivament, sembla que van deixar de cobrar los 10.000 euros cadascú.

 

La qüestió és que tant un com l'altre han deixat en les arques del club uns diners per poder aconseguir la baixa.



#54 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 22 junio 2017 - 04:58

La qüestió és que tant un com l'altre han deixat en les arques del club uns diners per poder aconseguir la baixa.

 

Segueixes sense entendre res...o no ho vols entendre. No han deixat res de fdiners a les arques del club. Com va comentar el company Calderon (si no recordo malament) aquests diners són part del deute generat pel club pel tema dels impagaments. És a dir, els jugadors van perdonar diners al club que aquest els hi devia. I, lògicament, el club no va iingressar absolutament res. Figura a les hemeroteques.


  • o han agraït

#55 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2017 - 05:00

Campos i Crespo són tan bons porters, que ja em faig un embolic.



#56 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 junio 2017 - 09:05

En fí...

#57 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 junio 2017 - 04:06

Lleida Si, Esteve No.


  • o han agraït

#58 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2017 - 11:24

Bojan Radulovic, un fitxatge molt intel·ligent i prometedor.

 

M'imagino que d'entrada seguirà jugant amb el juvenil a la divisió d'honor o amb el Lleida B. Segur que li arribarà la seva oportunitat amb el primer equip. No hi ha pressa.

 

Té unes qualitats excel·lents per arribar molt lluny en el futbol.

 

És impossible que un xaval amb aquestes qualitats futbolístiques no hagi tingut ofertes del futbol base dels principals equips de primera divisió.



#59 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 junio 2017 - 11:40

Bojan Radulovic, un fitxatge molt intel·ligent i prometedor.

 

M'imagino que d'entrada seguirà jugant amb el juvenil a la divisió d'honor o amb el Lleida B. Segur que li arribarà la seva oportunitat amb el primer equip. No hi ha pressa.

 

Té unes qualitats excel·lents per arribar molt lluny en el futbol.

 

És impossible que un xaval amb aquestes qualitats futbolístiques no hagi tingut ofertes del futbol base dels principals equips de primera divisió.

 

Un parell de puntualitzacions. Radulovic no és cap fitxatge ja que l'han pujat al primer equip de l'equip juvenil on va anotar 29 gols la temporada passada.

 

D'altra banda i si no vaig errat, tenia alguna que altra oferta, la més destacada de l'Espanyol, lògicament no pel primer equip.

 

Estic d'acord que és un xaval que promet molt i també crec que alternarà el juvenil, amb el B i potser alguna convocatòria amb el primer equip amb el qual, qui sap, potser podrà disposar d'alguns minuts per començar-se a foguejar en la categoria.

 

Precissament per què promet, s'ha d'anar amb molta cura amb ell. Jo sóc partidari precissament d'això que has comentat. Fer-lo integrar poc a poc amb la primera plantilla i sobretot amb molt tacte, ja que si no correm el risc de cremar-lo massa d'hora.

 

No vull ser pessimista, però per lo que apunta el xaval, dubto que el puguem retindre molts anys més.



#60 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 julio 2017 - 08:33

Al loro amb la carta d'acomiadament de Mia Guasch: 

 

https://twitter.com/miaguasch8

 

(...) Respecte als actuals màxims dirigents l'opinió que em queda és un altre, la seva gestió administrativa i humana ha estat un despropòsit. Hi ha persones que embruten el futbol i és una llàstima. (...)

 

 

Dir que quan vaig saber que Mia seria baixa em va doldre, perquè crec que és un xaval que té molt futbol a les cames i que amb una mica més de sort amb les lesions podria haver fet coses importants. Tot i això, pensava que aquesta vegada era una cosa de mutu acord, que el noi volia anar a casa seva a descansar i recuperar-se bé, el qual és el que es desprèn del comunicat del club (http://www.lleidaesp...u.cat/node/6886). A la vista del comiat del jugador, em torna a quedar clar que això no ha estat ben bé així. 

 

És increïble que aquesta xusma que tenim al palco segueixi tenint gent a favor. 

 

LLEIDA SÍ, ESTEVE NO. 

 


  • o han agraït




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos