Jump to content


Photo
- - - - -

ALTES BAIXES 2017/2018


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 01 June 2017 - 08:04 AM

Bé, obro aquest post per anar comentat les altes i baixes que es produeixin durant aques estiu i que han d'acabr per configurar la que serà la plantilla de la propera temporada.

Ahir el club va anunciar les baixes de Toño Vázquez, Òscar Rubio, Cristian Fernández, Javi Casares i Cristian Alfonso, totes previsibles al meu entendre. Les que més greu en saben, tot i que ja es preveien, són les de Toño i, sobretot, la de Rubio.

 

El lleidatà crec que ha complert una segona etapa al club molt bona i ha callat moltes boques que deien que venia aquí a retirar-se. Crec que va fer una primera temporada colossal i aquesta, toto i que començar una ica irregular, ha acabat rendit a un bon nivell.

 

Toño, l'any passat va ser dels millors, però aquest el seu rendiment ha caigut en picat (personalment crec que se'n volia anar el passat estiu i el fet de no poder-ho fer l'ha perjudicat professoinalment).

Casares, d'altra banda, també és dels pocs que salvaria, però ha estat força irregular, tot i que de qualitat en va sobrat.

 

Sona que també causarà baixa Campos, que per mi ha estat dels pocs, poquíssims, que es salven d'enguany.

 

I em poso les mans al cap quan avui llegeixo que el Lleida vol retindre a Mikel, Albisua i...Quintillà!

 

Vaja, els dos primers penso que no han aportat res. I respecte Quintillà, millor em callo el que realment penso. Només diré que com a lateral l'he trobat desastrós. És un jugador amb molta tècnica, això no ho negaré, però a nivell competitiu molt, molt fluix.

 

Veurem que ens depara l'estiu.


  • 33ngel likes this

#2 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 01 June 2017 - 04:54 PM

De tots els jugadors que interessaven al Lleida i que es van anar a altres clubs amb més potencial que el nostre, només Toño i Oscar es van poder retenir gràcies a les clàusules de retenció. Per això després de la gran temporada d'Imanol, es van anar tots els que interessava renovar, excepte ells dos. Jo estic convençut que encara que haguessin cobrat al dia s'haguessin anat igualment. Insisteixo són equips amb més projecció i més diners.
Al mercat d'hivern ho van tornar a intentar. Toño (un jugador molt valuós) va tenir la mala sort de lesionar-se en aquest moment. Suposo que el pretendent d'Oscar (que ha estat impressionant tota la temporada) no es va decidir a pagar la clàusula, o també va poder influir la reacció del Lleida a final de gener.
 
Quan el Lleida intenta fitxar un jugador i aquest accepta, m'imagino que és perquè en aquell moment no té cap oferta millor.
 
Per això em sembla molt bé que es fitxi jugadors que es comprometin amb el club.
 
No podem evitar ser un equip trampolí per a molts jugadors. Vénen, es revaloren i després ens diuen adéu. Això ha estat i serà sempre així.
 
Doncel i Quintilla tenen 20 anys. Són descaradament joves. Han jugat molts partits i comencen a tenir experiència. Estic convençut que la temporada que ve el seu rendiment serà encara més gran.
 
Mikel i Albisiua tenen 24 anys, molt joves també. Per a mi Albisua i Nierga han estat importants en la reacció de la segona volta. Mikel ha jugat molts partits de lateral i ho ha fet bé, però crec que és més central que lateral. Amb la baixa de Toño i la lesió de Noel, crec que també pot ser interessant la seva continuïtat.


#3 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 01 June 2017 - 05:55 PM

Es pot aceptar la marxa d Albistegui al Reus, Crespo al Racing i les cesions que no van aporta gaire be res...

Pero marxa d'un equip finalista, per anar a la Cultural que va fer una temporada mediocre. Lorca que no ere re, fins que va posar les mans a jugadors del Play off... No hi ha excusa.
I com a molt 6-8 jugadors, no 14...
  • ILER likes this

#4 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 01 June 2017 - 08:46 PM

es un equipo trampolin parece.



#5 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 07 June 2017 - 04:36 PM

http://www.mundodepo...insultarle.html

Bona peça el Marc Trilles aquest que hem fitxat. Acusat de racisme. No vull racistes al meu equip, igual que no vaig voler al Eric Zarate aquell. Fora!

#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 09 June 2017 - 07:16 AM

Si llegeixes la notícia, veuràs que l'altre tampoc era cap angelet... Em sembla que comencem a tenir la pell massa fina, no oblidem que amb 200 pulsacions la bilis tira més que el cap. Si un et diu mort de gana (que bàsicament seria el que li va dir aquell) tu li contestes el primer que se t'acudeix. El Trilles aquest ja el van linxar i va demanar disculpes. Per mi no es pot comparar amb el Zárate, que tenia el twitter ben farcidet de declaracions que deixaven ben clar de quin pal anava, o ja que hi sóm, amb cert professor de filosofia que porta 40 anys fent bandera de coses molt pitjors que aquesta cada vegada que té l'oportunitat i continua passejant amb el cap ben alt sense que ningú tingui collons a dir-li fava. 


  • Snail and 33ngel like this

#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 09 June 2017 - 08:32 AM

Respecte el tema de Trilles crec que s'ha de diferenciar el que és un insult i l'altra el que és un insult racista. Com diu el company Calderon, a 200 pulsacions, es diu el primer que es passa pel cap. No obstant, el tema dels insults racistes, llegint diferents notícies, no ha quedat prou clar que realment fos així. Si fos cert, crec que és un grau superior. Per mi no és el mateix dir "fill de puta" que "puto negro de mierda".

Després hi ha un diferència fonamental respecte el cas Zárate. Aquest segon totes les barbaritats que va dir ho va fer des del sofà de casa seva, tranquil i amb el cap fred. I, és més, no va demanar ni perdó. Només ho va fer quan va saltar la polèmica amb el seu fitxatge.

En el cas de Trilles, ell ja va demanar perdó en el seu dia.

Crec que tothom es pot equivocar. I que estigui lliure de culpa que tiri la primera pedra...


  • 33ngel and Calderon like this

#8 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 09 June 2017 - 02:08 PM

Demasiadas tonterias en el tema del racismo, cualquier dia de estos no se podra mirar a alguien en la cara que no sea blanco. solo para evitar ser llamado racista.

Por suerte hay clubes que no lo ven igual, zarate por ejemplo, acaba de renovar por el santfeliuenc y aqui lo pusieron a parir.

cuantos insultos reciben en cada partido los arbitros, asistentes etc,

en un partido de futbol cualquiera puede decir lo que dijo, asi que no entren tanto al trapo, que tampoco son santos la mayoria de aqui.algunos se creen perfectos y no lo son.

cuando se ficha a un jugador, me interesa todo lo referente a lo futbolistico, no las demas cosas que tanto os gusta hablar a algunos. las demas cosas me interesa 0



#9 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 09 June 2017 - 02:15 PM

narmer: el teu equip dius? el lleida no es tuyo, eres un simple abonado y punto. tu debes ser el tipico clasico seguidor del pensamiento unico. en un partido de futbol en el campo, se dicen muchas cosas, y mas en caliente.asi que no digas tonterias, lo que importa es que si este jugador es bueno o no, lo demas no me interesa ni el mas minimo.

prueba de jugar el futbol, y veras que cosas se dicen en el campo. mientras no critiques por criticar.



#10 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 09 June 2017 - 02:17 PM

narmer: el teu equip dius? el lleida no es tuyo, eres un simple abonado y punto. tu debes ser el tipico clasico seguidor del pensamiento unico. en un partido de futbol en el campo, se dicen muchas cosas, y mas en caliente.asi que no digas tonterias, lo que importa es que si este jugador es bueno o no, lo demas no me interesa ni el mas minimo.

prueba de jugar el futbol, y veras que cosas se dicen en el campo. mientras no critiques por criticar y deja que la directiva busque los jugadores mas adecuados para su proyecto.

tu debes ser el tipico tio que si se fichase a messi, dirias que se ha fichado a alguien que no ha pagado impuestos o algo similar verdad?



#11 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2017 - 04:57 PM

M'agraden els dos nous fitxatges. Un central contundent i amb ganes de menjar-se el món i un lateral hàbil, polivalent i amb molta experiència; que sembla que està en el seu millor moment. Anem bé.



#12 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 10 June 2017 - 09:33 AM

JAAAAAAJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJAJAJJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJA que tindre les pulsacions a 200 es justificant, per fer el que vulguis, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAA Ok ok.

 

Reglament de Regim intern en mà, aquest noi no podrie entrar al camp, ja que té una denuncia per racisme. xDDDDDDDDD

 

El meu equip, en referencia al equip que segueixo i estimo, ja ho se que no es meu, tant de bo.

 

I per cert, Zarate va dir alló sent un chaval crec recordar (ho dic de memoria, perque ademes es lo que sol passar ultimament, com a causa de us sense pensar de les rrss), tots em sigut adolescents, no crec que ningú pensi igual ara que amb 16-17 anys, simplement ara queda rastre jejejejeje. Personalment: igual de lleig esta el racisme de Trilles, que la xenofobia, catalanofobia y masclisme y crec que també racisme de Zarate, veig que altres no penseu aixi i teniu prioritats, ok endavant.

 

Molts estevistes (no tots els que l'han defensat son estevistes, pero jo em refereixo a cert sector que els que esteu per tuiter suposo que ja sabeu qui son) per tuiter justificant que va demanar perdo, Zarate també jjejejeje, per sort al Zarate el vam fer fora, igual que hauriam de fer amb Trilles. Molts estevistes per tuiter dient que l'havien absolt, fals no hi ha hagut sentencia encara (per això la denuncia encara hi es, i RRI en mà, no hauria de poder entrar al camp d'esports).

 

PD: M'agrada molt el fixatge del noi del Ebro (que avança Escuer), una bestia física!!!



#13 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 10 June 2017 - 02:07 PM

Doncs si tinc altres prioritats i fa temps que ja no soc un esclau del que diu el sistema (la matrix)



#14 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Posted 11 June 2017 - 06:05 PM

http://www.mundodepo...insultarle.html
Bona peça el Marc Trilles aquest que hem fitxat. Acusat de racisme. No vull racistes al meu equip, igual que no vaig voler al Eric Zarate aquell. Fora!

Acusat de racisme? Doncs acaben de fitxar a Moustapha del Ebro...XD

#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 15 June 2017 - 07:38 AM

Sembla que arriba un mitjapunta del Rayo Majalahonda: Jorge Félix http://www.lasegunda...rtiu-47654.html



#16 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 posts
  • 15 topics

Posted 15 June 2017 - 06:44 PM

Jo crec q enguany s'esta fent molt bon equip. Els jugadors que venen del Rayo Majadaonda fan molt bona pinta i venen de fer un molt bon paper al grup II. Igual que la resta d'incorporacions. Aquest any el Jordi Esteve esta planificant molt be, i esperem que tots ells donguin la talla i enguany fem un bon paper. Tenim temps de conjuntar l'equip per a l'inici de la competicio i enguany no hi ha excuses per a començar a l'agost amb bons resultats... En aquest aspecte portem ventatge sobre molts equips que encara no tenen ni entrenador ni jugadors... Ilusions renovades, esperem que no hi hagi cap mes problema a nivell social i de mica en mica podem tornar a fer tots pinya i centrar-nos en el que de veritat importa: que l'equip guanyi els partits i lluitar xls llocs de playoff.



#17 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 15 June 2017 - 07:12 PM

Penso el mateix. A veure si encertem també amb el fitxatge d'un davanter que faci gols. Jo estic més il·lusionat que la temporada passada.



#18 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 15 June 2017 - 09:38 PM

Realment en 5 anys podem dir que hem tingut 3 plantilles d'un nivell molt alt. Possiblement el scouting sigui el millor aspecte del club.

 

Per això em preguntava, quina és la trajectòria professional de Jordi Esteve en aquest món? Té alguna experiència previa en el futbol professional com a director esportiu? A veure si algú en té informació.

 

Crec que per ser la primera vegada té molt mèrit aconseguir portar els jugadors que hem vist, i més a Lleida. 



#19 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 15 June 2017 - 10:24 PM

Això diria que ja ho he escoltat abans...

#20 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 16 June 2017 - 06:30 PM

Esteu segurs del que dieu? Estem omplin la plantilla de jugadors que tenen mes de 23 anys i lo que hi ha no millora... com a molt lo iguala.

Oscar Rubio ha rendit molt mes que Aitor (jugant practicament lo mateix i marcant un gol mes).
Jorge Felix ve de fer vuit gols. Pero recordem que porta 24 gols en 5 temporades.
I entre Toño i Trilles no hi ha res a dir...

Lo millor et ve al agost... Ara tan sols es te que renova als jugadors principals. Que estaran reben ofertes.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users