Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Bona ratxa


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • 1 topics

Posted 31 January 2017 - 03:46 PM

Portem 13 dels últims 15 punts, i em comença a donar la sensació de que ja no és només sort, sinó que l'equip hi fica ganes i veig un canvi d'actitud. Estem vuitens a la classificació, i abans de nadal pensava que si aquest any no descendíem ja seria molt.

 

Creieu que durarà, o que ha sigut nomès un cop de sort?

 

Potser sóc massa somiatruites, però penseu que hi ha alguna possibilitat de que ens posem en posicions de play-off cap a final de temporada?



#2 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 31 January 2017 - 04:42 PM

Bueno jo vaig dir ara farà uns mesos que aniríem cap a dalt, però que caldria veure si no havíem perdut suficients punts com per arribar a entrar a playoff. Sincerament crec que hem tingut la sort d'encadenar 4 rivals (exceptuant Badalona) de no gaire nivell, Eldense, Llevant, Hospi, i Prat i aconseguir per fi una dinàmica positiva de resultats i confiança, per mi les dinàmiques en l'esport poden marcar una temporada.

 

A mi em sembla que ha sigut el punt d'inflexió, i estic segur que farem una bona segona volta, el problema és que pràcticament no hi ha marge d'error, caldrà veure defensivament com respón l'equip contra rivals de més entitat, ofensivament no tinc dubtes de que ho farem bé. Si defensivament estem bé estic segur que estem a temps d'entrar a playoff o fer copa del rei. 

 

Ara mateix hem de fer 8 punts més que els equips que tenim per davant, recordant que tots han de venir al Camp d'Esports. No és fàcil però la veritat que veient els últims partits i sumant-li la dinàmica positiva que portem tot és possible.


  • 2naphtol likes this

#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 31 January 2017 - 05:27 PM

Si hi ha una cosa clara al món del futbol és el de les dinàmiques. Amb dinàmica negativa, com la de fa un parell de mesos, tot  sortia del revés. Amb dinàmica positiva, com l'actual, tot ve de cara.

 

Com diu el company Blau19 hem tingut de cara un calendari no gaire exigent. Però bé, aquest mateix calendari el vam tenir a la primera volta i ja recordem tots com va anar la cosa.

 

El tema play off ho veig molt, molt complicat. No pels punts, que són remuntables, sinó per qué nosaltres hem de fallar molt poc o, dit d'una altra manera, fer unna segona volta impecable, però és que els de davant han de fallar molt i tots.

 

No obstant, no hi ha res impossible. Crec que el més adient és anar pas a pas i dintre d'un mes i mig ja sabrem realment on estem i si tenim possibilitats de fer l'assalt al play off o, qui sap, tornem a estar immersos en la part baixa de la taula.

 

El que crec imprescindible per seguir escalant llocs és apuntalar d'una vegada la línia defensiva que ha estat, crec jo, el veritableTal.ló d'Aquiles d'aquest equip.

 

Si ha quedat demostrada una cosa, però, és que no es devia encertar gaire a l'estiu quan s'ha acabat donant la baixa a 6 jugadors que es gairebé un terç de la plantilla.

 

FORÇA LLEIDA!


  • 33ngel and 2naphtol like this

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 31 January 2017 - 06:51 PM

Portem 13 dels últims 15 punts, i em comença a donar la sensació de que ja no és només sort, sinó que l'equip hi fica ganes i veig un canvi d'actitud. Estem vuitens a la classificació, i abans de nadal pensava que si aquest any no descendíem ja seria molt.

 

Creieu que durarà, o que ha sigut nomès un cop de sort?

 

Potser sóc massa somiatruites, però penseu que hi ha alguna possibilitat de que ens posem en posicions de play-off cap a final de temporada?

 

Si fem un altre 13 de 15 els propers 5 partits podem començar a fer la pregunta. Ara per ara, no val la pena ni plantejar-la. Queden 15 partits, n'hauríem de guanyar 11 per assolir una puntuació que permeti arribar a posicions de play-off. Com diu l'ILER, mirem el cap de setmana que ve i preocupem-nos de tenir un final de temporada plàcid sense sobressalts ni patiments per una mala ratxa que pugui venir.



#5 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 01 February 2017 - 08:51 AM

Estem molt lluny encara, però una primera volta com aquesta et condemna gairebé totalment. "Costa poc" pujar posicions quan ets el 15é, perquè allà tothom perd jornada sí, jornada també; però a la part alta normalment els rivals també guanyen. 

 

Tot i que ara ho veig més proper que fa dos mesos, no crec que sigui possible arribar al PO. Hauries de fer una segona volta gairebé immaculada. 

 

 

Quatre càlculs: 

 

Queden 45 punts per disputar-se. 

 

Fins ara, el quart classificat (Hércules, 39 punts, ha fet el 56% dels punts; el líder, Barça B, porta el 66%).

Això vol dir que, punt amunt, punt avall, el PO està a partir dels 63/64 punts (sembla que una mica més barat que l'any passat, que va ser el 58%) i el títol de lliga a 75/76 (una mica més car que l'any passat, que va ser el 64%). 

 

Llavors, a partir dels 31 punts actuals, per arribar als 63, caldria sumar 32 punts en 15 jornades, que són el 71% dels punts en joc. En altres paraules, caldria agafar una ratxa de, en els propers 10 partits, guanyar-ne set, empatar-ne un i et pots permetre dues derrotes. I això per aspirar al quart lloc. 

 

En resum, o es fa una cosa increïble o la reacció, si és que és una veritable reacció, ha arribat massa tard. 


  • 33ngel and Calderon like this

#6 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2017 - 09:28 AM

Ha estat molt dur començar la temporada partint de zero. La majoria dels jugadors de la temporada passada es van revaloritzar molt pel seu gran treball i els van ploure les ofertes, sens dubte superiors a les que el Lleida els podia oferir. Començar una temporada amb una plantilla totalment nova i amb equip tècnic nou, hagués estat un miracle que a la primera volta donessin el mateix resultat que la plantilla de l'any anterior. Sens dubte, hem agut de pagar el peatge d'un equip en construcció.
 
Jo veig la situació actual com vosaltres, amb molt d'optimisme i tinc la sensació que les noves incorporacions poden ajudar bastant.
 
Espanyol, Ebre, saguntí i sobretot HERCULES: aquests quatre partits crec que diran si podem somiar amb el play off o no.
 
La meva opinió en aquest moment és que sí es pot, però com molt bé es diu, partit a partit, i si no s'aconsegueix, almenys que ens quedi una sensació que tenim bona base per a la temporada que ve.

  • 33ngel and JOAN like this

#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 01 February 2017 - 10:04 AM

 

Ha estat molt dur començar la temporada partint de zero. La majoria dels jugadors de la temporada passada es van revaloritzar molt pel seu gran treball i els van ploure les ofertes, sens dubte superiors a les que el Lleida els podia oferir. Començar una temporada amb una plantilla totalment nova i amb equip tècnic nou, hagués estat un miracle que a la primera volta donessin el mateix resultat que la plantilla de l'any anterior. Sens dubte, hem agut de pagar el peatge d'un equip en construcció.
 

 

No estaria de més afegir que la majoria van voler fotre el camp per potes, no pel tema dels impagaments crec jo, sinó la nefasta forma de gestionar-ho pel club.



#8 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 posts
  • 0 topics

Posted 01 February 2017 - 05:06 PM

Miquel Fernandez, un dels tres jugadors nous que vénen del Lorca, va dir ahir al diari Segre:

Va explicar que deixa el

Llorca per la falta de minuts.

“Ha estat un mes de gener difícil

per a mi. Tenia clar que en

volia sortir, vaig tenir diverses

ofertes, però davant de la del

Lleida no m’ho vaig pensar. A

més, al Llorca hi ha exjugadors

del Lleida (Molo, Urko Arroyo

i Manu Onwu) i em van animar

a venir. El Lleida el coneix

tothom en el món del futbol i

a tothom li agrada jugar aquí.

A Molo, que va ser-hi quatre

anys, li cau la bava quan li esmentes

Lleida.”


  • Snail and JOAN like this

#9 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 01 February 2017 - 08:54 PM

Miquel Fernandez, un dels tres jugadors nous que vénen del Lorca, va dir ahir al diari Segre:

Va explicar que deixa el

Llorca per la falta de minuts.

“Ha estat un mes de gener difícil

per a mi. Tenia clar que en

volia sortir, vaig tenir diverses

ofertes, però davant de la del

Lleida no m’ho vaig pensar. A

més, al Llorca hi ha exjugadors

del Lleida (Molo, Urko Arroyo

i Manu Onwu) i em van animar

a venir. El Lleida el coneix

tothom en el món del futbol i

a tothom li agrada jugar aquí.

A Molo, que va ser-hi quatre

anys, li cau la bava quan li esmentes

Lleida.”

 

Però jo pensava que ningú volia vrnir al Lleida i tal.



#10 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • 1 topics

Posted 01 February 2017 - 11:09 PM

Miquel Fernandez, un dels tres jugadors nous que vénen del Lorca, va dir ahir al diari Segre:

Va explicar que deixa el

Llorca per la falta de minuts.

“Ha estat un mes de gener difícil

per a mi. Tenia clar que en

volia sortir, vaig tenir diverses

ofertes, però davant de la del

Lleida no m’ho vaig pensar. A

més, al Llorca hi ha exjugadors

del Lleida (Molo, Urko Arroyo

i Manu Onwu) i em van animar

a venir. El Lleida el coneix

tothom en el món del futbol i

a tothom li agrada jugar aquí.

A Molo, que va ser-hi quatre

anys, li cau la bava quan li esmentes

Lleida.”

 

No vull començar a remoure el sac de merda que tots tenim present dient que si l'èxode de la temporada passada va ser degut a això o allò altre, a part de que ja s'ha discutit en profundament en aquest fòrum, a aquestes alçades tots tenim una opinió construida i no la canviarem; però volia dir que si a algun club fessin una penya amb el meu nom i l'afició ho donés tot per mi, a mi també se'm cauria la bava.


  • EFAC_Hooligans likes this

#11 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 02 February 2017 - 09:04 AM

Però jo pensava que ningú volia vrnir al Lleida i tal.

 

No et canses mai noi de remenar la merda? Necessites estar continuament en actitud provocativa? No ets feliç?

Disfruta home, viu la vida, somriu una mica, pensa per tú mateix. T'anirà millor, segur!

 

PD. Ho veus com els ex no són tan mala gent i no són el dimoni en persona com t'han unflat el cap :partirsederiure: 


  • 33ngel likes this

#12 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 02 February 2017 - 03:49 PM

Interesantes declaraciones de Indiano, para tener muy en cuenta.



#13 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 02 February 2017 - 04:02 PM

Que ha dicho indiano?

#14 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 03 February 2017 - 01:34 AM

El futbolista Carlos Indiano ha rescindit aquest dimecres el seu contracte amb el Lleida Esportiu i ha carregat a les xarxes socials contra la directiva.

En un missatge a Instagram, Indiano ha donat les gràcies a l'afició, als companys i al cos tècnic, però no a la directiva. En el text, el jugador assegura, en clara referència a la directiva, que "tota la resta torpedina i devalua el nom del club i de la ciutat".

 

576_1485958691image.jpg


  • Calderon likes this

#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 03 February 2017 - 09:47 AM

Mare meva... nada nuevo bajo el sol.  :deumeu:



#16 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 03 February 2017 - 09:52 AM

Però jo pensava que ningú volia vrnir al Lleida i tal.

 

Ja m'hauria agradat escoltar les converses de Molo, Urko i Manu amb el tio aquest. 

 

"Si, la ciudad está bien, tranquilita y unas tías que flipas... un campo guapo y una afición que te cagas... Lástima que el presidente es un ******. Si al final te vas p'allá yo te recomiendo que ates bien el contrato, porque a la mínima te la van a meter bien metida. Vas a estar de puta madre, pero cuidao con el tema del dinero". 


  • Calderon and ILER like this

#17 kSi1985

kSi1985

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • 1 topics

Posted 03 February 2017 - 11:39 AM

No es cansen de devaluar cada dia mes lo Lleida, que ganes de q fotin lo camp, no tenen el minim respecte al club ni a l'aficio.

#18 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 22 February 2017 - 06:33 PM

Nefasta directiva una vez más. No hay alineacion indebida por ninguna parte.

A parte de ello, la próxima vez que se visite el campo del saguntino, el recibimiento ya podeis imaginar como sera. te facilitan el video de buena fe y les pagan de esta manera. que recurran a trump haber que dice



#19 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 23 February 2017 - 12:45 PM

Nefasta directiva una vez más. No hay alineacion indebida por ninguna parte.

A parte de ello, la próxima vez que se visite el campo del saguntino, el recibimiento ya podeis imaginar como sera. te facilitan el video de buena fe y les pagan de esta manera. que recurran a trump haber que dice

 

Todavía no se ha resuelto la impugnación del partido por alineación indebida. Lo que se ha desestimado son las alegaciones por la roja a Campos y a Cristian Gómez.

 

PD. El tema de la alienación indebida de Keita parece ser, en todo caso, que también será complicado que prospere ya que el jugador todo parece indicar que tiene toda la documentación en regla. No obstante, una vez más, han vuelto a fallar las formas. Y van....



#20 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 23 February 2017 - 03:05 PM

De eso es lo que me quejo, de las formas. con campos si tienen razon, con el resto me parece que no. incluso ayer el jugador mencionado volvio a jugar en irun en la copa federacion.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users