Ir al contenido


Foto
- - - - -

Situació actual


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 09:27

Missatges dividits per la moderació des de http://www.lolleida....steve-dimissiÓ/

 

 

Qui ho diria que, avui, estariam com estem, fa 3 mesos? Ningú!! De la millor plantilla de tota la història d'aquest club, en queda un o dos jugadors. Apujen els preus dels carnets, perque sí (en alguns casos una pujada "controlada" del 50%). Canvien de lloc a segons quines penyes i ens fiquen una valla al Gol Nord per separar-lo de la resta del Camp d'Esports sense comentar-ho amb les pròpies penyes afectades. Decideixen anular el carnet de penyista o d'universitari, i encara els hi hem de donar les gràcies per tenir que pagar el doble que la temporada passada. Per no parlar de la planificació esportiva. "Tothom vol venir al Lleida", deia a l'inici d'estiu el super-president. La realitat? Hem fitxat alguns jugadors de tercera pers substituir els millors de 2aB. Hem fitxat "lo millor que hi havia al mercat"..i al club d'origen encara donen salts d'alegria per pedre'ls de vista..!! Jo, com a professional, m'agrada tenir un bon tracte i que se'm respecti la meva feina. Si a Lleida no m'asseguren cobrar.. i, per exemple, al tot poderós Puertollano (amb tots els respectes), sí. Me'n aniré al Puertollano. És el més normal del món. Hem passat de tenir un equip que feia molt goig a tenir un equip bastant justet per la categoria que juguem. Tandebó hem facin callar la boca! PD:Hem jugat 5 o 6 partits oficials, n'hem guanyat un, contra un recient ascendit, i gràcies. La resta derrotes excepte l'últim partit contra el mateix recient ascendit, que vam empatar... 

 

Suposo que amb això de la pujada de preus hi ha alguna cosa relacionada amb la relació afició-´jugadors l'any passat. Sembla que tot el Camp d'Esports cantant :"Esteve paga ja!" no va agradar massa per la llotja..


  • o han agraït

#2 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 09:41

....



#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 10:34

Lleidatic, segueixes igual de desinformat. El relleu el tenen, pero no volen marxar xk sesta molt be cobran cada mes sense tenir jefes.

 

Gracies hem de donar que la majoria de la gent saben de quin peu calcen aqeusts germans i no pararan de quexarse en tota la temporada per a que veguin que aquí no s'els vol.

 

Et centres sol en el apartat de les dos primeres linies del comunicat, et recomano que el llegeixis fins al final i miris tots els punts, xklo de agafar solamen el punt que t'interesa i centrarte en aquest per restar importancia als fets succeits es de ser covard.

 

Visca el Lleida sempre!


  • o han agraït

#4 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:03

...



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:08

Cuan vols comprar alguna cosa, no es diu a la premsa, si vols si, sino no. Els qui han de tenir la info la tenen des de fa mesos.

Deixat de demagogies i llegeix el comunicat de les penyes de dal a baix. Així aprendras alguna cosa.

 

Devaluar? el club esta devaluat des de el febrer passat cuan els jugadors van sortir dien que la directiva els hi va dir que tenien diners pero que no els pagaven per no descapitalitzar el club.

 

Eduació no m'en falta en cap moment. Covard t'ha pogut ferir, pero no es cap insult. Un altre cop fent servir demagogia barata.

 

Et falta per apendre un bon camí encara.

 

P.D: qualsevol pla B es milllor que el que tenim ara.



#6 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:10

...



#7 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:12

....



#8 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:18

Ets tu qui acuses de pre potent al club. OK.

 

Falta de educació, quan t'ho he dit?

 

Jo només opino, i respecto la teva. Tu m'has allisonat.

Has dit (vinga, dos mes a la coleccio), com si fos un insult el que t'he dit, pero es igual, tens rao.

 

Acuso? sera que els fets empírics aixi ho demostren. Si tu has viscut la temporada pasada a matrix o no has volgut llegir tot el comunicat de les penyes no es problema meu.

 

En cap moment t'he allisonat, si t'has sentit aixi pot ser es per algo.



#9 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:21

---



#10 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:24

---



#11 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:45

Es molt cansino parlar amb tu, en tinc prou, tu pensa el que creguis i fes el que vulguis amb els teus principis, jo els tinc ben solidificats i se el que esta be i el que esta malament.

 

Visca el Lleida!

 

 

P.D: trist es que facis un post que es digui Units, i ningu et contesti.

Aixo ho ha cultivat la directiva actual, club i afició ens sentim més separats que mai, pero no passa res. Intentem buscar solucions per X vegada consecutiva.



#12 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 11:54

---



#13 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 septiembre 2016 - 12:19

De veritat no entenc res, segurament es que sóc inútil o un  "pardillo"...

 

Estic cansat de sentir parlar d'uns jugadors que han estat un, o dos anys (algun més) a LLeida, cansat... ¿Millor plantilla de la historia? No em feu riure, a part de una falta de respecte a molta gent.

Si entenen com historia  UE LLeida i LLeida Esportiu. Que es el que és, no en enganyem ara.

 

Aquesta millor plantilla de la historia,  que per cert molts volieu fer fora molt a l'acaba la temporada 14/15, i al desembre de la 15/16 (sobretot entrenador) també la  fitxa el Sr. Esteve, i per cert, el penal no el falla ESTEVE, i l'error defensiu al camp d'esports no el fa  ESTEVE,, i que s'ha quedat i qui va apostar per continuar el futbol a LLEIDA, aquest si es ESTEVE, i no conec cap alternativa a ESTEVE, i això que va comprar el club amb 60.000€ perqué NINGÚ MÉS el va voler. (amb PUJOL, però eren un grup) 

 

No em serveix que la PLANTILLA o fes tot bé (els merits) i s'oblidi que es ESTEVE que fitxa IDIAKEZ, qui el manté dos cops, qui fitxa molts jugadors (alguns eren suplents o de males temporades, va ser una aposta criticada). Per cert, alguns ja tornen a ser suplents. 

 

Es evident, que ESTEVE te un GRAVÍSSIM problema de comunicació i que no aguanta CRITIQUES i a vegades es PREPOTENT, i que tenen problemes de EUROS, ho veu tothom. Que lo últim no ho soluciona ni deu, també, que molta gent que sentis que fes una aposta arriscada no aguantaria que rajesin d'ell també, i que no hi ha ningú que s'ha ofert a ser el relleu també. Ara bé, si ha de marxar o no el vol la majoria :  FORA,  no hi ha problema, però deixeu d'utilitzar el nom d'una plantilla, que ha marxat corrent (legítimament i jo faria el mateix) en busca del millor contracte com si fossin els herois de la ciutat. 

 

Sabeu perqué fa 3 mesos que estem igual? Perqué voleu fora els ESTEVE però ningú vol ser el seu RELLEU, així de fàcil

La millor plantilla de la història del Lleida Esportiu, sense dubte! Qui ens falta el respecte i ens pren per estúpids son els directius d'aquest club, que ens prenen el pèl continuamente i a més ens van vacil·lant... I jo no vull fòra els Esteve perque sí... perque hem cauen malament o per qüestions personals..  els vull fòra perque son un càncer pel meu equip. Embruten l'imatge del Lleida des de que van agafar el club. Tracte a professionals péssim, deixar jugadors sense cobrar perque no eren prou bons (d'això no en parles, també els va fitxar Esteve, no?), mentir día rere día a l'afició i els socis, etc etc etc. D'ofertes de compra segur que en tenen..



#14 mano

mano

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2016 - 10:58

Ojo al dato: després de sis jornades, el Reus és tercer a 2A, al partit d'avui (Oviedo 0- Reus 1) tres ex del Lleida titulars: Albístegui, Miramón i Mayor.

 

Força Lleida...



#15 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 septiembre 2016 - 09:22

Ojo al dato: després de sis jornades, el Reus és tercer a 2A, al partit d'avui (Oviedo 0- Reus 1) tres ex del Lleida titulars: Albístegui, Miramón i Mayor.

 

Força Lleida...

 

I el gol al minut 95 ahir precissament el va fer un d'ells...Mayor, que tot sigui dit va passar sense pena ni glòria pel Lleida.



#16 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 septiembre 2016 - 12:43

El Máyor era molt jove quan va passar per aquí. No em desagradava del tot (n'hem tingut de molt pitjors), però sempre vaig pensar que era massa lent.

 

La veritat és que em va sorprendre la progressió que va fer després. 



#17 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 septiembre 2016 - 05:28

El futbol és molt injust, molt. Hem passat d'estar a punt de jugar a la Segona A, a estar en llocs de descens a 3ª.

 

No vol ser un missatge catastrofista, sé que no baixarem (de la mateixa manera, que també sé que sense ser líder és molt difícil assolir l'ascens, en aquest coi de categoria).

 

Per culpa dels penals/un gol, no estem en el futbol professional. Per culpa dels penals/un gol, un filial amb una penosa assistència al camp, ha barrat l'espai a l' il·lusió de tota una ciutat. Per un penal/un gol, cada dia parlarien de nosaltres al telenotícies de TV3, i tindriem un lloc destacat en la premsa, i no seguiríem oblidats en l'ostracisme de la 2ª B...


  • o han agraït

#18 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 08:06

Nova derrota ahir i sembla ser que bastant injusta i després de tenir un parell d'oportunitats per sentenciar. Com s'acostuma a dir en un dels tòpics més recorrents del món del futbol, estem en una dinàmica molt negativa en que tot surt malament.

Crec que és qüestió que arribi la primera victòria per anar cap amunt per qué sincerament penso que tenim bon equip.

 

Però és lo de sempre, que és millor formar un bon equip canviant el 85% de tota la plantilla o reforçar una plantilla que ja et va demostrar que era competitiva? La resposta sembla clara, no?


  • o han agraït

#19 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 11:40

Nova derrota ahir i sembla ser que bastant injusta i després de tenir un parell d'oportunitats per sentenciar. Com s'acostuma a dir en un dels tòpics més recorrents del món del futbol, estem en una dinàmica molt negativa en que tot surt malament.

Crec que és qüestió que arribi la primera victòria per anar cap amunt per qué sincerament penso que tenim bon equip.

 

Però és lo de sempre, que és millor formar un bon equip canviant el 85% de tota la plantilla o reforçar una plantilla que ja et va demostrar que era competitiva? La resposta sembla clara, no?

 

Ja coneixem la resposta ILER.


  • o han agraït

#20 mano

mano

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 09:08

Esperem que pintin les mides del camp correctament i les porteries siguin reglamentàries (són capaços de comprar-les de segona mà al desguàs), què no suspenguin el partit i tornem a fer el ridícul,,,

 

Força Lleida !!!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos