Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ebro - Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
7 respuestas en este tema

#1 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 septiembre 2016 - 08:15

Vagi per endavant que no vaig aconseguir veure el partit per Internet i només vaig poder seguir el partit per la ràdio, i no tot sencer. No he vist cap resum per la tele. Ni tant sols encara he llegit el diari. 

 

Escoltant el partit, em va quedar clar que ahir vam perdonar. Es veu que el Casares i algú altre van tenir ocasions gairebé a porta buida i les van tirar fora. Queda clar que va ser un partit boig. Però, és pot saber com un equip amb aspiracions de algo pot permetre que una banda d'amateurs d'un barri que ni l'alcalde de Saragossa sap on para li aixequin un partit en 5 minuts? Es pot saber com és possible que un tío com l'Òscar, un veterano de 32 tacos, que s'ha patejat mitja Europa, ha jugat a la UEFA i que es suposa que ha de posar l'experiència en aquesta defensa de nens que tenim, cometi el penal de novato que sembla que va cometre? 

 

Però a què collons juguem? Mira, perquè em sembla impossible que arribem a flirtejar amb el descens. Al final, aniran arribant les victòries, però aquest "equip" ni de conya lluita per alguna cosa aquesta temporada. Ja n'estic fins els collons. Ara sol falta que surtin els borregos de torn a justificar lo injustificable ves a saber amb quina excusa. Per cert, no sé si m'agrada més la de "encara estem en pretemporada a l'octubre" o la de "tècnicament tenim millor plantilla que l'any passat".

 

Hauríem de fer una enquesta entre els caninos, més que res per curiositat. Perquè la resta del món sabem perfectament el què passa: Portem 2 punts de 12 possibles i la plantilla és un acudit en comparació amb l'any passat. Aquest dimecres debutarem al Camp d'Esports amb l'Hospitalet, (que ja veurem què passa amb això) amb quatre gats al camp i amb les penyes fent vaga d'animació. Afortunadament, l'Hospi no sembla estar en massa bona forma, ni tampoc el Atl. Saguntino que rebrem diumenge. 

 

Sr. Esteve, aquest dimecres es lliurarà de la xiulada perquè serem quatre gats. Però més li val oferir una prima ben sucosa a l'equip i treure d'una punyetera vegada LA PRIMERA VICTÒRIA DE LA TEMPORADA, i amb una mica de solvència, o el diumenge igual sóm uns quants més i estem una mica (més) emprenyats. 


  • ILER y mano ho han agraït

#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 09:41

Vagi per endavant que no vaig aconseguir veure el partit per Internet i només vaig poder seguir el partit per la ràdio, i no tot sencer. No he vist cap resum per la tele. Ni tant sols encara he llegit el diari. 

 

Escoltant el partit, em va quedar clar que ahir vam perdonar. Es veu que el Casares i algú altre van tenir ocasions gairebé a porta buida i les van tirar fora. Queda clar que va ser un partit boig. Però, és pot saber com un equip amb aspiracions de algo pot permetre que una banda d'amateurs d'un barri que ni l'alcalde de Saragossa sap on para li aixequin un partit en 5 minuts? Es pot saber com és possible que un tío com l'Òscar, un veterano de 32 tacos, que s'ha patejat mitja Europa, ha jugat a la UEFA i que es suposa que ha de posar l'experiència en aquesta defensa de nens que tenim, cometi el penal de novato que sembla que va cometre? 

 

Però a què collons juguem? Mira, perquè em sembla impossible que arribem a flirtejar amb el descens. Al final, aniran arribant les victòries, però aquest "equip" ni de conya lluita per alguna cosa aquesta temporada. Ja n'estic fins els collons. Ara sol falta que surtin els borregos de torn a justificar lo injustificable ves a saber amb quina excusa. Per cert, no sé si m'agrada més la de "encara estem en pretemporada a l'octubre" o la de "tècnicament tenim millor plantilla que l'any passat".

 

Hauríem de fer una enquesta entre els caninos, més que res per curiositat. Perquè la resta del món sabem perfectament el què passa: Portem 2 punts de 12 possibles i la plantilla és un acudit en comparació amb l'any passat. Aquest dimecres debutarem al Camp d'Esports amb l'Hospitalet, (que ja veurem què passa amb això) amb quatre gats al camp i amb les penyes fent vaga d'animació. Afortunadament, l'Hospi no sembla estar en massa bona forma, ni tampoc el Atl. Saguntino que rebrem diumenge. 

 

Sr. Esteve, aquest dimecres es lliurarà de la xiulada perquè serem quatre gats. Però més li val oferir una prima ben sucosa a l'equip i treure d'una punyetera vegada LA PRIMERA VICTÒRIA DE LA TEMPORADA, i amb una mica de solvència, o el diumenge igual sóm uns quants més i estem una mica (més) emprenyats. 

 

Crec que el resum de tot el que has exposat de forma excel.lent seria que tota l'afició veu que la cosa no rutlla, que s'han fet coses molt malament (no totes, evidentment) i que ens han "robat" la il.lusió d'una plantilla magnífica en la que ens identificàvem...TOTA L'AFICIÓ...excepte els 4 que TOTS sabem qui som i que si se'ls pixessin damunt, dirien que està plovent.


  • 33ngel, Calderon y mano ho han agraït

#3 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 10:14

Gabarre, Lacruz y moustafa serien titulars al nostre equip sens dubte, i casi segur q al de l'any passat també. I el porter del Ebro, que ere el suplent crec, va fer un partidas, a veure com deu ser el titular. Osigui q no entenc el menyspreu a l'Ebro.

Vaig estar al camp, em van agradar Valiente y Fran. No em va agradar el plantejament de la 2a part, no se si es problema fisic o ordre del mister tancarse radere, pero lamentable, molt. Turu, tipic argentí, contundent i molt guarrete, pero a 2a B pot ser interessant. Els canvis no van aportar RES, ni frescura ni res. Em va agradar la lluita de Guillem, em va donar la sensació de que hi ha millor davanter q l'any passat, esperem q la lluita es transformi en gols

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk


  • o han agraït

#4 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 septiembre 2016 - 10:38

Gabarre, Lacruz y moustafa serien titulars al nostre equip sens dubte, i casi segur q al de l'any passat també. I el porter del Ebro, que ere el suplent crec, va fer un partidas, a veure com deu ser el titular. Osigui q no entenc el menyspreu a l'Ebro.

Vaig estar al camp, em van agradar Valiente y Fran. No em va agradar el plantejament de la 2a part, no se si es problema fisic o ordre del mister tancarse radere, pero lamentable, molt. Turu, tipic argentí, contundent i molt guarrete, pero a 2a B pot ser interessant. Els canvis no van aportar RES, ni frescura ni res. Em va agradar la lluita de Guillem, em va donar la sensació de que hi ha millor davanter q l'any passat, esperem q la lluita es transformi en gols

Enviado desde mi Aquaris E5 mediante Tapatalk

 

En això tens raó. L'Ebro sembla la revelació d'aquesta temporada i potser és més bon equip del que esperàvem i segurament he estat molt injust amb ells. No es mereixen aquests comentaris i demano disculpes si poden molestar algú. 

 

En la resta del dit, em reafirmo al 100%. 


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#5 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 11:24

Doncs jo si vaig veure el partit i no em va desagradar l'equip, penso que a la que encadenem un parell de victories seguides, l'equip agafarà confiança i estarem amb els de a dalt.

 

El que no podem tenir i hem de millorar ja, són aquestes desconexions als minuts finals i errors individuals infantils, que ens estant penalitzant, i molt

 

Visca el Lleida


  • o han agraït

#6 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 26 septiembre 2016 - 11:36

Jo vaig veure el partit sencer i la veritat es q fins al min 80 vam controlar el match i unicament ens va faltar sentenciar al rival en alguna de les 3/4 ocasions clarisimes que vam perdonar. El Ebre es un equip bo, compacte i amb alguna individualitat, pero si estan a dalt de la classificació actualment es per q els teorics equips cridats a l'ascens encara estan en formació ...

Jo no seria tant catastrofista, penso q vam jugar el millor partit de la temporada fins ara, i q amb una mica mes de sort els 3 punts serien a casa. A partir de la jornada 10 en parlem. I l'Hospi sense estar en bona forma esta a la part alta/mitja de la taula.... no sera un rival facil com cada any ens demostra. El Atl. Saguntino si q ha de ser un teoric rival facil.  Aixi q, una mica de paciencia, considero q ara mateix es millor animar als nois abans q començar a criticarlos, l'equip esta en formació i cada dia juguem millor.

 

Una altra cosa es la desintegració de la plantilla de l'any passat.... ja sabem tots x q els jugadors van marxar, i intentar retenir a aquells jugadors amb sous basura, sense cobrar i menyspreant-los x part de la directiva.... normal q marxin... la pregunta es: per que tot hi aixó ens van portar fins a l'ultim penalt del playoff?? Solament tinc una resposta: es van comportar com uns professionals fins al darrer moment. Aixi q ara mateix nomes queda una opció, començar a apoiar la nova plantilla, resar x q no tornin els impagaments i guardar en el record orgullosos la plantilla dels Colinas, Albisteguis, Molos, Fusters que quasi van aconseguir el nostre anel·lat somni...

 

VISCA EL LLEIDA SEMPRE


  • Calderon y ILER ho han agraït

#7 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 septiembre 2016 - 03:14

És 2aB recordeu.. qualsevol pot perdre o guanyar a qualsevol, sigui en 5 min o en 90 min. A mi l'equip em va donar molt bones sensacions, però esta clar que necessita una victòria almenys en un dels dos pròxims partits per agafar la confiança necessària.

 

Sincerament, el que més em preocupa a dia d'avui és que necessitem a les PENYES, és incomparable l'ambient amb elles que sense. Demà em temo que el camp serà un funeral.. i no vec que cap de les dues parts cedeixi per solucionar la situació. A mi de les coses que més em plenen és notar l'ambient del camp (dintre del que tenim nosaltres), si li treus això, personalment no el gaudeixo ni la meitat el meu carnet de soci.


  • o han agraït

#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 septiembre 2016 - 07:49

És 2aB recordeu.. qualsevol pot perdre o guanyar a qualsevol, sigui en 5 min o en 90 min. A mi l'equip em va donar molt bones sensacions, però esta clar que necessita una victòria almenys en un dels dos pròxims partits per agafar la confiança necessària.

 

Justament: 2 punts de 12 possibles. A 2aB hi ha molta igualtat i els llocs de PO te'ls jugues cada jornada. I nosaltres sembla que encara estem de vacances. Coincideixo que aquests dos partits al Camp d'Esports són vitals, però no per agafar confiança, sinó per no enfonsar-se en el fang! Amb una victòria tenim 5 punts de 15 (33%) i amb dos tindríem 8 de 18 (44%), però com se'ns acudeixi perdre un dels dos, estaríem a 5/18 (27%), és a dir, números de equip de descens i no vull ni pensar en el 2/18 (11%). 

 

Nota: L'any passat el Pobla de Malfumet baixa amb 38 punts (33%). El Lleida va ser quart amb 58% i el Reus guanya la lliga amb 64%. 

 

Amb les dues victòries almenys estaríem a mitja taula, però a aquest equip li falta mooooooooooooooooolt. 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos